Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Blot at personen kommer til Nordjylland i dag. Men kan selvfølgelig også være en til Jammerbugt 
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Ifølge BT så elsker han FCK, men FCK elsker ikke ham. AGF har været der, men fik et nej - så det er pension eller udlandet.
-
R Rosenberg
- Allstar

Nu aner jeg ikke, hvem dette er, men jeg drømmer meget om en cm på 27,8 år, som gerne har noget erfaring fra udlandet.
Jeg vil gerne have noget ledelse og rutine ind på den midtbane. Netop alt det, som Hiljemark var, men som desværre blev en alt for kort fornøjelse.
Men den slags er naturligvis svær at skaffe, især når penge ikke just er det, man har flest af.
Ædruelighedens stemme
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Magter ikke hvis Inge disker op med endnu en lottokupon. Vi har brug for kvalitet og rutine på midtbanen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Ja vi vil sgu have den rette mand til at binde det hele sammen
Tror personligt det er det der skal til!!
Altså vi burde jo have haft 4 point mere end vi har, vi mangler lige og få turen i den også, det TØRSTER holdet efter.
Lad det bare komme fra i aften
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Fixed it
Don't we all...R Rosenberg skrev: ↑8. aug 2022, 08:50men jeg drømmer meget om en på 27,8 cm, som gerne har noget erfaring fra udlandet.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
R Rosenberg
- Allstar

Haha, well put.doukas skrev: ↑8. aug 2022, 11:32Fixed it
Don't we all...R Rosenberg skrev: ↑8. aug 2022, 08:50men jeg drømmer meget om en på 27,8 cm, som gerne har noget erfaring fra udlandet.
Ædruelighedens stemme
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
IAO lød i optaksinterviewet bestemt ikke afvisende overfor at der kan være yderligere tilgang på vej
Han lød faktisk som om der var noget på vej...Aalborg frederikshavner skrev: ↑8. aug 2022, 18:45IAO lød i optaksinterviewet bestemt ikke afvisende overfor at der kan være yderligere tilgang på vej
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
R Rosenberg
- Allstar

Der skal jo også ske noget... Det kan jo ikke blive ved med at være så elendigt.Lyfe skrev: ↑8. aug 2022, 19:09Han lød faktisk som om der var noget på vej...Aalborg frederikshavner skrev: ↑8. aug 2022, 18:45IAO lød i optaksinterviewet bestemt ikke afvisende overfor at der kan være yderligere tilgang på vej
For min skyld kan man forære Fossum væk.
Ædruelighedens stemme
Vi skal have noget til den midtbane. Det er simpelthen for sløvt og der er jo nada kvalitet i fremadrettede afleveringer eller evne til at holde i bolden.R Rosenberg skrev:Der skal jo også ske noget... Det kan jo ikke blive ved med at være så elendigt.Lyfe skrev: ↑8. aug 2022, 19:09Han lød faktisk som om der var noget på vej...Aalborg frederikshavner skrev: ↑8. aug 2022, 18:45IAO lød i optaksinterviewet bestemt ikke afvisende overfor at der kan være yderligere tilgang på vej
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Og så skal vi generelt have noget styring derinde. Det sejler jo kamp efter kamp.Jakobsen skrev: ↑8. aug 2022, 19:58Vi skal have noget til den midtbane. Det er simpelthen for sløvt og der er jo nada kvalitet i fremadrettede afleveringer eller evne til at holde i bolden.R Rosenberg skrev:Der skal jo også ske noget... Det kan jo ikke blive ved med at være så elendigt.Lyfe skrev: ↑8. aug 2022, 19:09Han lød faktisk som om der var noget på vej...Aalborg frederikshavner skrev: ↑8. aug 2022, 18:45IAO lød i optaksinterviewet bestemt ikke afvisende overfor at der kan være yderligere tilgang på vej
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ædruelighedens stemme
Jeg håber alvoren er ved at gå op for bestyrelsen og Inge.
Vores hold hænger slet ikke sammen og der skal gøres noget.
Jeg skal ikke komme med min konklusion på om træneren er den rigtige, selvom han selvfølgelig ikke kan tåle til mange flere kampe uden sejr. Men jeg kan til gengæld sige at nu har Inge saft susme bare at levere resten af vinduet. Der skal et par stærke signings til. Ikke flere satsninger i østeuropa. Ikke flere ligegyldige lejeaftaler. Klare, tydelige profiler ind der kan levere fra dag 1!
Få nu hentet den dygtige spiller til midtbanen som det her hold helt åbenlyst savner, og som rent faktisk var blevet hentet i sin tid i Hiljemark. Hullet har været der hele tiden og bliver blot mere og mere tydelig. Og dernæst så skal der simpelthen findes en ny førsteangriber til den her klub... Så er jeg ligeglad med hvor spændende Ementa ser ud han har 0 mål og vi mangler desperat en angriber der passer bedre ind i måden vi gerne skal spille på.
Vi leger med ilden som det er nu.
Vores hold hænger slet ikke sammen og der skal gøres noget.
Jeg skal ikke komme med min konklusion på om træneren er den rigtige, selvom han selvfølgelig ikke kan tåle til mange flere kampe uden sejr. Men jeg kan til gengæld sige at nu har Inge saft susme bare at levere resten af vinduet. Der skal et par stærke signings til. Ikke flere satsninger i østeuropa. Ikke flere ligegyldige lejeaftaler. Klare, tydelige profiler ind der kan levere fra dag 1!
Få nu hentet den dygtige spiller til midtbanen som det her hold helt åbenlyst savner, og som rent faktisk var blevet hentet i sin tid i Hiljemark. Hullet har været der hele tiden og bliver blot mere og mere tydelig. Og dernæst så skal der simpelthen findes en ny førsteangriber til den her klub... Så er jeg ligeglad med hvor spændende Ementa ser ud han har 0 mål og vi mangler desperat en angriber der passer bedre ind i måden vi gerne skal spille på.
Vi leger med ilden som det er nu.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Måske vi skulle begynde at tilrettelægge spillestilen efter de spillere, vi har?
Makaric skal starte hver gang, og så må træneren finde ud af at få spillet bolde ind i feltet til ham. Måske med ægte kanter? Vi kunne jo starte med Kusk på den ene og bette-Ross på den anden.
Makaric skal starte hver gang, og så må træneren finde ud af at få spillet bolde ind i feltet til ham. Måske med ægte kanter? Vi kunne jo starte med Kusk på den ene og bette-Ross på den anden.
ementa - spændende JA - men han bliver først GOD; hvis der er en MASSE offensive løb omkring ham. MEN han ligner ikke en goalgetter.
VORES midtbane er helt fuldstændig håbløs - det er ren og skær alibi bold. De hænger slet ikke sammen. slet ikke.
der skal hentes en helt ny midtbane
VORES midtbane er helt fuldstændig håbløs - det er ren og skær alibi bold. De hænger slet ikke sammen. slet ikke.
-
R Rosenberg
- Allstar

Han ER ikke en goalgetter. Han er jo heller aldrig i feltet. 4 skud, 2 inden for rammen, 0 assists, 0 mål. Og han har godt nok haft bolden meget.baresi skrev: ↑8. aug 2022, 21:08ementa - spændende JA - men han bliver først GOD; hvis der er en MASSE offensive løb omkring ham. MEN han ligner ikke en goalgetter.
Ædruelighedens stemme
ja helt enig - og den funktion er god nok, hvis der er 3--4-5 mand der løber omkring ham. I dybden, på kanten, på tværs, i feltet osv. Altså som silkeborg løber for hinanden.R Rosenberg skrev: ↑8. aug 2022, 22:41Han ER ikke en goalgetter. Han er jo heller aldrig i feltet. 4 skud, 2 inden for rammen, 0 assists, 0 mål. Og han har godt nok haft bolden meget.baresi skrev: ↑8. aug 2022, 21:08ementa - spændende JA - men han bliver først GOD; hvis der er en MASSE offensive løb omkring ham. MEN han ligner ikke en goalgetter.
Jeg synes der er udvikling i Ementa, og han er spændende, men hans rolle bliver ikke ret offensiv, nærmere bare en opspilsstation og så går det dødt derefter. Vi kunne godt bruge en kusk inde, sammen med sousa, til at servere Makaric i boksen. Lukas skal enten ud eller ned på 8eren. Fossum og prip skal ikke være inde. MEN hvor mangler der da en LEDER på det hold, og gerne på midtbanen. Det bliver ikke mere anonymt.