Og det er samme sang med Maka. Han er en god afslutter, scorede 11 mål sidste sæson i en ny liga osv. Jeg kan godt lide Ano, men han er ikke løsningen på vores akutte scoringsproblem.baresi skrev: ↑17. aug 2022, 09:20jeg synes et salg er Ross er utroligt ærgerligt hvis det er til den pris. Det kommer til at virke som et panik salg fordi vi netop ikke har formået at sælge Prip efter en fantastisk sæson, eller sælge Fossum for et par vinduer siden hvor han også var varm.bedstefar skrev: ↑17. aug 2022, 09:13Som jeg hører det, så har det altså været ret dødt omkring Prip hele sommeren. Der har været bud fra Brøndby, men det var Prip ikke interesseret i.
Jeg håber vi får solgt Ross, så vi kan hente en ny 8er og få skubbet enten Højholt eller Fossum ud på bænken. Endnu bedre - få solgt Fossum også!
Jeg synes problemet ligger i at vi ikke får solgt vores spillere, og med det spil Ross han viser var det bedre han rent faktisk blev brugt på banen i start 11eren snart. Det er jo ikke fordi dem der starter brænder banen af. Og hvis han skal bruges som 8er, jamen så kan han gå direkte ind på Fossums plads.
IFT: Prip, så er jeg selv efter ham pga. hans indsats - og opgivende attitude. MEN hvis nu man rent faktisk ser det fra hans synspunkt. Sidste år var han højre kant primært. Scorede 14 mål og x antal assist. Var årets Aaber og kom da vist på årets hold, og havde diverse statistikker han toppede.
Det man så gør som tak er at hente en spiller til nøjagtig samme plads, som Prip, og så sætter man Prip på bænken eller prøve at opfinde en helt ny position til ham.
Hvornår er en klub topscorer, årets spiller mm i en hvilken som helst klub blevet erstattet af en anden spiller uden at blive solgt. Jeg forstår isoleret godt at man har hentet sousa - men forstår det ikke i den kontekst at man skaber en bænkplads til prip og prøver at opfinde ham på ny. ÆRLIGT - jeg har sgu aldrig set det før, og det er da vanvittigt mærkeligt. Det ville alle spillere sgu slå op i banen over. Det ville vi da også selv. Årets spiller degraderet fordi man bare henter en ny, og den nye mand blev i øvrigt hentet tidligt. Det er satme forfejlet.
Fossum - det eneste der er en fejl er at han stadig bliver brugt og desværre ikke tidligere er blevet solgt.
Jeg må konstatere at Inge ikke formår at sælge vores spillere - eller et bestyrelsen har lagt et niveau der ikke passer til AaB. Det fungerer i hvert tilfælde ikke.
Vi får ikke en bedre angriber til prisen, og jeg savner at se det sammenspil Prip, Kusk og Maka havde. Posen er rystet for meget, og jeg kan ikke længere se hvad planen er. Og pilen peger på Friis - og endnu mere IAO hvis rygterne om hans indblanding i startopstillingen står til troede.