Køb ham!
AaB´ere i andre klubber / udlandet
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Kan I huske dengang Christian Wagner smuttede gratis til Viborg og AaBs ungdomsafdeling var ved at falde sammen grundet den falliterklæring?
Han er netop blevet udlejet til Moss FK i 3. bedste række i Norge, imens hans erstatning er rygtet til Milan og allerede er millioner værd;)
Han er netop blevet udlejet til Moss FK i 3. bedste række i Norge, imens hans erstatning er rygtet til Milan og allerede er millioner værd;)
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg synes nu ikke falliterklæringen var afhængig af om han i praksis ville ende som GOAT, eller norsk tredjedivision. Den afhang af om man anså ham som et talent på det tidspunkt han smuttede, og om man gerne ville beholde ham. Det var sygdomstegnet. Vi mangler stadig bevis på at vores ungdomsafdeling bare kører.Moen skrev: ↑17. aug 2022, 08:31Kan I huske dengang Christian Wagner smuttede gratis til Viborg og AaBs ungdomsafdeling var ved at falde sammen grundet den falliterklæring?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg er enig, men det er måske et meget godt tegn på hvorfor AaB ikke gik all in på at beholde hamBuzz Killington skrev: ↑17. aug 2022, 09:38Jeg synes nu ikke falliterklæringen var afhængig af om han i praksis ville ende som GOAT, eller norsk tredjedivision. Den afhang af om man anså ham som et talent på det tidspunkt han smuttede, og om man gerne ville beholde ham. Det var sygdomstegnet. Vi mangler stadig bevis på at vores ungdomsafdeling bare kører.Moen skrev: ↑17. aug 2022, 08:31Kan I huske dengang Christian Wagner smuttede gratis til Viborg og AaBs ungdomsafdeling var ved at falde sammen grundet den falliterklæring?
-
kjeldgaard12
- Junior

- Favoritspiller: Ib Simonsen
Det er jo præcis beviset på hvorfor vi ikke ville satse på ham og pakken i Viborg var bedre for ham .....Man må som AaB-mand der har taget belutningen virkelig have lyst til at sige til alle dem der kæftede op "hvad sagde vi"
- Buzz Killington
- Allstar

Prica med assist i dagens kamp (jf. livescore - har ikke tid til at eftertjekke, der er fobol)
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Mæhle med assist mod AC Milan.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Så fører Hammarby IF og Cifu Allsvenskan med 11 runder tilbage
Nja, næsten. Der er lige to point op til Häcken.Aalborg frederikshavner skrev: ↑22. aug 2022, 22:43Så fører Hammarby IF og Cifu Allsvenskan med 11 runder tilbage
- Buzz Killington
- Allstar

NæAalborg frederikshavner skrev: ↑22. aug 2022, 22:43Så fører Hammarby IF og Cifu Allsvenskan med 11 runder tilbage
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Ups, så ikke at Jeremejeff nettede i overtiden for BK Häckenemenike skrev: ↑22. aug 2022, 22:49Nja, næsten. Der er lige to point op til Häcken.Aalborg frederikshavner skrev: ↑22. aug 2022, 22:43Så fører Hammarby IF og Cifu Allsvenskan med 11 runder tilbage
-
R Rosenberg
- Allstar

Spændende, om der ryger noget af til AaB, hvis Abildgaard ryger til Belgien.
Ædruelighedens stemme
- Nordjyden HY
- 1. div

- Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
- Kontakt:
Oliver Abilgaard ryger til Celtic.
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
Man kan da håbe på lidt mønt ved et sådant skifte, selvom det nok maksimalt bliver et par millioner. Måske det alligevel kan være nok til at vi kan handle en fri transfer.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Hvis han bare bruger FIFA-smuthullet og bryder kontrakten i et år, skal vi næppe forvente noget
Abildgaard har hele tiden sagt han vil have en permanent aftale, da han ellers bare skal igennem det samme gøgl op til næste sæson.
Pga. sanktioner er det svært at få lov at sende penge til russiske klubber pt.
Hvis FCM kam betale små 40 millioner for Dreyer, så kan celtic nok også finde en måde at få betalt for varenEksil skrev: ↑2. sep 2022, 09:05Pga. sanktioner er det svært at få lov at sende penge til russiske klubber pt.
Okay - der skulle jeg være lidt mere specifik. Klubber underlagt engelske regler.jonas386 skrev: ↑2. sep 2022, 11:52Hvis FCM kam betale små 40 millioner for Dreyer, så kan celtic nok også finde en måde at få betalt for varenEksil skrev: ↑2. sep 2022, 09:05Pga. sanktioner er det svært at få lov at sende penge til russiske klubber pt.![]()
UK har strengere regler end EU på det her område. Se eks - https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... tions.html
Store dele af FCMs betaling var vidst at Kazan kunne beholde de penge, de ikke havde betalt endnujonas386 skrev: ↑2. sep 2022, 11:52Hvis FCM kam betale små 40 millioner for Dreyer, så kan celtic nok også finde en måde at få betalt for varenEksil skrev: ↑2. sep 2022, 09:05Pga. sanktioner er det svært at få lov at sende penge til russiske klubber pt.![]()