Kamptråd: Randers FC - AaB, 28.08.2022
Re: Kamptråd: Randers FC - AaB, 28.08.2022
Det er Theo der har lavet en kæmpefejl, men der er sgu dommeren der løber rundt og ser rystende usikker ud i alt hvad han foretager sig.
Så slap Lauenborg eks. også lige for gult for at sætte knopperne i anklen på Lucas.
Så slap Lauenborg eks. også lige for gult for at sætte knopperne i anklen på Lucas.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Der mangler stadig spilmønstre, vores offensiv bygger næsten kun på enkeltmandspræstationer
Der kunne vi lige så godt have kommet på 1-1. Overliggeren redder Randers.
Jeg synes altså, vi presser dem fint.
Jeg synes altså, vi presser dem fint.
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Enig. Uden på nogen måde at shine, føler jeg at vi har været det bedste hold.
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
Fuldstændig uenig - der masser af spilmønstre.
Pisse god offensiv 1 halvleg indtil videre - bedste siden hjemmebanen mod bif i marts
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
Ruddifanten
- Ynglinge

- Favoritspiller: Frank strandli
Tror ikke vi skal frygte et salg af Ross 
Ross skal altså også lige holde koncentrationen. Stadig alt for mange kogere, der skaber usikkerhed nede bagved.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Nu kom den i langsom. M Ross vælger at sætte i gang medens Theo kigger den anden vej. Ross burde være den erfarne af de to. Theo bærer en del af skylden, men Ross er satme ikke god i den situation.Hanga skrev:Helt enig. Det er med garanti ikke noget Ross og Theo finder på det der, det er helt sikkert aftalt på forhånd. At jeg så ikke kan se formålet når Theo alligevel skal sparke langt er noget andet. Og som du siger, er unødvendigt pres at lægge på Theo.Kunji skrev:Helt enig. Det er selvfølgelig udelukkende Theo Sanders skyld, men man kunne have hjulpet ham i starten ved at sige til bagkæden, at vi lige holder os fra småspillet de første 10 min.
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Enig. God præstation indtil videre. Lorte mål, men sådan er det. Videre.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Enig.9520AaB skrev: ↑28. aug 2022, 14:40Nu kom den i langsom. M Ross vælger at sætte i gang medens Theo kigger den anden vej. Ross burde være den erfarne af de to. Theo bærer en del af skylden, men Ross er satme ikke god i den situation.Hanga skrev:Helt enig. Det er med garanti ikke noget Ross og Theo finder på det der, det er helt sikkert aftalt på forhånd. At jeg så ikke kan se formålet når Theo alligevel skal sparke langt er noget andet. Og som du siger, er unødvendigt pres at lægge på Theo.Kunji skrev:Helt enig. Det er selvfølgelig udelukkende Theo Sanders skyld, men man kunne have hjulpet ham i starten ved at sige til bagkæden, at vi lige holder os fra småspillet de første 10 min.
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Man gør altså absolut alt hvad man kan for at hjælpe en ny - 17-årig! - målmand i gang.
Helt enig, og Randers er altså normalt rigtigt stærke defensive, men vi har klart været farligst. Får vi udlignet før pausen tror jeg vi tar den
Satme dumt Maka...
Hvis han bare have løbet videre, så havde der været klokkeklart straffespark..
Hvis han bare have løbet videre, så havde der været klokkeklart straffespark..
Arh, Makaric, den var alligevel lidt for åbenlys.
Det er altså åndssvagt Markaric. Hvis han bare fortsætter løbet, så bliver han sparket ned, men i stedet stopper han og falder ved tynd berøring.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Man kunne se på Randers-spilleren, at han var helt overrasket over, at der ikke blev dømt straffe
-
Ruddifanten
- Ynglinge

- Favoritspiller: Frank strandli
Syntes Prip skal slippe den lidt hurtigere, han hæmmer list vores kontrafase
Ja. Den var hårfin. Som andre skriver, hvis Maka ikke lige havde nået at stoppe lidt op, så var der klart straffe. Randers-manden gjorde ikke noget for at undgå det.
Dejligt at se Pedro tilbage i fulde omdrejninger - Han er klasse!
Endnu en kamp, hvor der ingen sammenhæng er i offensiven og den indbyrdes forståelse, og hvor graverende defensive fejl bliver kampafgørende. Det er Friis’ aftryk på det her hold.
Hhhmmmmmm, sådan husker jeg ikke den aften i IkastOmkringAarhus skrev: ↑28. aug 2022, 14:07Jimmy Nielsen startede også med at kvaje sig lidt i sin debut. Det er et tegn på nerver og en stor fremtid!