Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
-
Jakobsen
- Allstar

- Favoritspiller: Augu
Forza skrev:9520AaB skrev: ↑30. aug 2022, 21:27
Grønning begræder jeg ikke at vi ikke får. Men der skal nyt ind. Er der spændende spillere i 1. division med fart, så er vi der, at vi bør tage chancen.
Forløbet med Grønning viser vel også, at de personer, der har “sikre” kontakter og vandrør, mest af alt gætter ud fra Twitter.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej, det viser ingenting. Selv Inge har jo indikeret at denne handel var tæt på. At spilleren vender på en tallerken eller får et bedre tilbud til sidst, er man aldrig sikret imod før kontrakten er underskrevet.
Det er skidt hvis det er sandt, men lad os nu se. Jeg synes den transfer ville give meget lidt mening for spilleren og hvis ikke første gang bold skulle have meldt forkert.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
-
jayC
- Landshold

Som en tidligere skrev - Lasse Steffensen fra VFF - stor angriber der er farlig i boksen, og som kan finde ud af at score mål - derudover kan han også forsvare da han er tidligere forsvarer
Tonni Adamsen i første division: 47 kampe og 20 mål
Lasse Steffensen i første division: 67 kampe og 21 mål
Dertil skal det siges at Lasse Steffensen har spillet 7 kampe i år og scoret 5 mål - han er høj og træfsikker
Dertil skal det siges at den første sæson i VFF var han mere forsvar end angriber ..
Jeg tænker han er en spændende spiller og så er han et år yngre end Adamsen
AaB - nu, i morgen & altid!

-
Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Altså når bold melder så klart ud, så ved de jo selvfølgelig noget. Ellers har de nogle virkeligt dårlige kilder.
Friis ville jo have en fin ide hvordan han skulle bruge Grønning, men han satte jo ikke ligefrem ild i suppen over flere ophold, og blev solgt med det samme han var varm. Så det er anyones guess om han var løsningen. Vi har samtidigt ikke fået nok ud af Højholt og Makaric. Så må Friis simpelthen finde en løsning.
Inge har nogle udfordringer i og med der skal sælges også, så hvis AGF har lagt en meget bedre kontrakt, så må man jo vurdere om pengene er bedre brugt et andet sted.
-
degn
- 1. div

- Geografisk sted: nordjylland
Hvis Grønning glipper så jeg gerne Makienok, noget større og stærkere end Grønning. Så ham egentlig hellere end Grønning
-
R Rosenberg
- Allstar

baresi skrev: ↑30. aug 2022, 20:44
Det ærgerlige er nok også at Inge er ude at sige at man føler sig sikker på at hente ham…
Og bum så skal han til agf. ØV.
Men hvis Ross smutter så er det jo ik hagelskjær der skal afløse ham forhåbentlig. For så er vi sgu svækket. Og så er det jo et dårligt salg.
Jeg tror stadig på en midtbane og en angriber og jeg tror at begge bdr. Ross sælges
Fossum sælges også enten inden el efter vores vindue
Prip - stadig i Tvivl. Men kan sælges og så troe jeg man henter Ali.
Du glemmer Granli. En ganske hæderlig forsvarsspiller, som ikke er en svækkelse ift. Ross på det fodboldmæssige. Tværtimod komplimenterer har i mine øjne en type som Kramer bedre.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

jonas386 skrev: ↑30. aug 2022, 20:46
R Rosenberg skrev: ↑30. aug 2022, 20:29
Skide være med Grønning. Jeg undres i det hele taget over, at han tales så meget op. Han garnede en masse i 1. division, men hvad blev det til i superligaen på den halvsæson? I omegnen af 5 mål?
Og hvem blev han solgt til? Korea? Altså, det er jo ikke sådan noget, man falder på halen over.
Synes faktisk at Grønning virkede virkelig skarp da han først kom i gang. Han havde en lidt svær start, og fik annulleret et par mål før han endelig fik scoret. Om han så kunne gå direkte ind og fortsætte os os er nok lidt mere tvivlsomt.
Jo jo, men Korea? Altså, det plejer jo ikke just at være dér, man bliver hentet til, hvis man virkelig brænder ligaen af.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Jonas_K skrev: ↑30. aug 2022, 21:19
R Rosenberg skrev: ↑30. aug 2022, 20:29
Skide være med Grønning. Jeg undres i det hele taget over, at han tales så meget op. Han garnede en masse i 1. division, men hvad blev det til i superligaen på den halvsæson? I omegnen af 5 mål?
Og hvem blev han solgt til? Korea? Altså, det er jo ikke sådan noget, man falder på halen over.
Desuden vil det være meget bedre med en spiller med nogle andre kompetencer end Makaric.
Det eneste, der er træls er, at Inge kaldte den. For så står han sgu lidt afpillet tilbage. Det kan dog tænkes, at de har haft en gentlemanaftale, siden Inge udtaler sig så skråsikkert, og Grønning så er "skurken", hvis AGF har skudt en lønpakke ind i 11. time, som AaB ikke mener, han er værd.
Jeg håber, at vi sparer de penge nu og får Makaric i gang. Og så kan vi hente en helt anden type (den atletiske afrikaner) til vinter.
Læser det som IAO gav Grønning en deadline, da han åbenlyst lugtede Grønning og Co spillede på flere heste. At Grønning som Tengstedt vælger at hoppe i seng med De hvide er hans egen hovedpine, det ender sikkert med samme succes
Grønning har samme agent som Thelander, så måske IAO genkendte forhalingen i forhandlingerne?
Jeg så meget gerne Grønning tilbage, kunne godt lide hans power og mentalitet, men vælger han GF over AaB, så kan han blive væk
Det er også min tanke om forløbet. Og det må man jo bare respektere i så fald, omend det ikke er særligt klædeligt, hvis man har givet håndtryk på det modsatte.
Ædruelighedens stemme
-
nj27
- 1. div

gravballe skrev: ↑30. aug 2022, 21:22
nj27 skrev: ↑30. aug 2022, 20:35
Synes egentligt det er mærkeligt at ligegyldig hvem AaB er tæt på at Signe så de aldrig gode nok , så de ikke hurtige nok , så passer de ikke ind , Hold nu op , når man virkelig ikke mener at Grønning og Oliver er gode nok så har man da ingen som helst fodboldforstand, de ville begge kunne forstærke et tamt AaB hold , naturligvis ville de det, håber man finder noget brugbart inden deadlines i morgen uden forstærkninger ser Jeg ikke AaB som særlig konkurrencedygtig i ligaen, så ligner det en dødskamp i bunden med Lyngby og OB
At du mener grønning er det Perfekte match for AaB, når man ikke engang kan finde ud af at spille Makaric god, er mig en gåde at du så snakker om fodbold forstand
jeg har ikke sagt grønning er det perfekte match , men det er en angriber som har vist sig god andre steder , med hensyn til fodboldforstand så ville det da være et kæmpe scoop at få Oliver hjem , også selvom det kun er for en sæson , det burde alle med bare lidt øverst i kasketten kunne se
-
Kristian
- Allstar

Jeg synes dælme det lldt en mystisk følelse man sidder med vedr. Grønning.
Efter at Høgh blev skadet og han er ude af billedet, gav det jo super mening at hente Grønning.
Men havde vi seriøst ønsket ham såfremt situationen ikke var ændret?
Og jovist Grønning har scoret mange mål i 1.div og gjorde det godt i en halv sæson i superligaen. Men undskyld mig, det er der sørme mange eksempler på, at man ikke skal lade sig friste af.
Hsot host, Simon Bræmer.
At AGF åbenbart vil tilbyde mere end vi mener han værd..ja, så lad dem dog få ham.
Håber Inge sidder med en liste, hvor han er godt forberedt.
Vi aner jo ikke, hvordan forhandlingen mellem Inge og agenten har foregået. Noget må have ændret sig.
-
Pippo
- Superliga

- Geografisk sted: København
Grønning har scoret 8 mål i 68 Superliga-kampe. Han er god i 1. division, men har efterhånden vist, at han ikke ligefrem er noget monster i SL. Jeg kan ikke se ham løse vores problem med manglende mål.
Problemet er bare, om vi har nogen, eller kan få fat i nogen tids nok til at løse dette. Ementa er fuldstændig udelukket. Makaric imponerer heller ikke. Og Høgh er vel på flere måder helt ude af truppen.
-
Proppen
- Superliga

Pippo skrev: ↑30. aug 2022, 23:19
Grønning har scoret 8 mål i 68 Superliga-kampe. Han er god i 1. division, men har efterhånden vist, at han ikke ligefrem er noget monster i SL. Jeg kan ikke se ham løse vores problem med manglende mål.
Problemet er bare, om vi har nogen, eller kan få fat i nogen tids nok til at løse dette. Ementa er fuldstændig udelukket. Makaric imponerer heller ikke. Og Høgh er vel på flere måder helt ude af truppen.
Ikke desto mindre har Inge udtalt et meget stærkt ønske om at hente ham til klubben. Det må jo have været som erstatning for langtidsskadede og ikke superligaegnede Høgh, så der står vi med er uløst problem. Og hvad værre er risikerer vi også endnu engang at være uforløste ift. at få fundet en førsteangriber og en bærende kraft til midtbanen.
-
Raptorr
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
Grønning ser jeg ikke som noget tab. Foretrækker at man bruger kræfterne på at få Makaric til at fungere og så bruger ressourcerne på at skaffe noget kvalitet til CM. Håber på en Risgaard type eller Greven, hvis man kan være så heldig.
-
Baatnakken
- 1. div

- Favoritspiller: Prica
Ja, så vil.man da gerne rykke ned
-
AaB_Fan_since1995
- Drenge

af AaB_Fan_since1995 » 31. aug 2022, 06:53
Så er det deadline day 31.08.2022!
Min pessimisme er enorm da Grønnings fravalg af AaB trods IAO’s offentlige friere, får mig til at tvivle voldsomt på at IAO har stærke kandidater på blokken som faktisk vil tilvælge AaB over andre muligheder.
Venligst gør min pessimisme til skamme og land en klasse midtbanespiller samt en afløser for M. Ross hvis han sælges
God F5 dag derude

-
Mr Gold
- Superliga

Spændende dag vi går i møde
“VIND ELLER FORSVIND” dag for Inge tror jeg.
-
Forza
- Allstar

AaB_Fan_since1995 skrev: ↑31. aug 2022, 06:53
Så er det deadline day 31.08.2022!
Min pessimisme er enorm da Grønnings fravalg af AaB trods IAO’s offentlige friere, får mig til at tvivle voldsomt på at IAO har stærke kandidater på blokken som faktisk vil tilvælge AaB over andre muligheder.
Venligst gør min pessimisme til skamme og land en klasse midtbanespiller samt en afløser for M. Ross hvis han sælges
God F5 dag derude
Spændende dag!
Med et nøgtern blik må vi jo konstatere vi næppe har let ved at tiltrække kandidater. Vi ligger til nedrykning og har en stram økonomi. Ikke de bedste odds. Men lad os håbe det lykkes!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
jonas386
- Allstar

Jeg hører stadigvæk at der formentlig ikke kommer en midtbanespiller ind. Min kilde siger at Abildgaard er urealistisk. Der har været kontakt, men heller ikke mere.
Jeg gætter på at vi får en angriber, og så er det det.
-
Moen
- Allstar

- Favoritspiller: Robert Kakeeto
-
Kontakt:
jonas386 skrev: ↑31. aug 2022, 08:05
Jeg hører stadigvæk at der formentlig ikke kommer en midtbanespiller ind. Min kilde siger at Abildgaard er urealistisk. Der har været kontakt, men heller ikke mere.
Interessant melding
-
FlemmingG
- Landshold

jonas386 skrev: ↑31. aug 2022, 08:05
Jeg frygter du får ret. Ydermere tror jeg det bliver en absolut nødløsning til angrebet - altså en lejeaftale af tvivlsom karakter.. ender det med ovenstående, så må Inge ud!!