Tilbuddet i AGF er slet ikke så ringe som det lød i Ekstrabladet. Tror, det var bedre end AaBs.
Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Jeg er bestemt ikke Pro-Inge, men heller ikke decideret anti Inge. Jeg hælder nok mest til den skeptiske side, men vi kommer bare ikke udenom at der har været de samme underliggende sygdomme i AaB siden Gaarde skulle erstatte double holdet med nul niks og årgang 97. Jeg siger ikke, at man kunne erstatte det bedste hold i AaB nogensinde 1:1 inden nogen fremfører den, men det er tydeligt at klubben har manglet strategier for hvordan man spiller, hvordan man rekrutterer og. Manglet evnen til økonomisk at følge med.jonas386 skrev:Alt det pludselige ævl om bestyrelsen lugter langt væk af, at nogle pro-Inge typer ikke rigtigt gider erkende virkeligheden og skal fritage ham for en masse ansvar for det makværk han længe har haft gang i. Inge har selv valgt at pisse pengene væk på pis og papir, er alligevel skal ud efter et år eller ikke kan erobre en plads på holdet.
Pengene på Bakiz kunne sagtens være brugt på en midtbanespiller. Det er prioriteringer, og bestyrelsen tvinger selvfølgelig ikke Inge til at købe specifikke spillere i Viborg som jeg har læst som en undskyldning. Ligesom Inge nok heller ikke er blevet tvunget til at blæse store summer afsted på eksempelvis Prijovic og Makaric. Ej heller er han blevet tvunget til elendige lejeaftaler med Nkada, Trajkovski eller Samuelsen.
Meget lugter af at Inge ikke er særlig dygtig til at vurdere talent og fodboldkvalitet. Eller så skyder han bare sp meget med spredehagl at han håber på at bare noget rammer.
Dumpet af Inge. Det eneste positive vil være hvis han mister alt ansvar i AaB.
Og man kan selvfølgelig godt kritisere bestyrelsen, og sikkert med rette, men det lugter altså mest af at man bare ikke vil erkende at Inge kontinuerligt træffer dårlige beslutninger og gør et svagt stykke arbejde. Efterhånden har han også resultaterne til at bakke det op. Han har ikke vist sig bedre end Gaarde, og det er et hårdt slag for mange som har sat deres lid til vores norske sportschef og har ment at Gaarde er den ringeste mand på posten i en evighed.
Inge vælger at bytte Kusk for Bakiz, og Inge har valgt st bruge nul på den centrale midtbane i en evighed. Manden skriger af inkompetence, og hvis ikke folk lod sig sådan forblænde af hans ikke så imponerende (længere) kommunikationsevner, så ville flere også se at kejseren ikke har noget tøj på. Desværre er det os der skal betale prisen for det.
Derfor kan vi kritisere de siddende sportsdirektører for meget og det har jeg også gjort, men når vi har en klub, hvor de bedste spillere konsekvent ikke er den bedste udgave af dem selv og der totalt mangler en rød tråd og udvikling på trods af masser af personaleskift i den sportslige sektor over så mange år så peger pilen kun et sted hen. Bestyrelsen.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Jeg går på pause indtil FOSSUM er væk og indtil der kommer en ny CM - pause herfra.
JEG er positiv overs sommerens samlede transfers ind og ud. Godt ryddet op primært godt hentet ind.
MEN jeg er skuffet over 3 ting
1 - at man ikke får solgt spillere der frigører økonomi til køb igår
2 - at man endnu ikke har hentet en CM og nu skal der findes en fri transfer
3 - at man ikke formår at hente en angriber - og at man ikke formår at lande Grønning i den sammenhæng
Hagelskjær ud - kusk ud - bakiz ind - man sidder jo ikke og jubler efter deadline day.
nu tager jeg sgu et break - eller må gå forrest på et fakkeltog - ja måske endda ligge på bålet
det er for ringe igår (men vinduet som helhed er ikke så dumt)
JEG er positiv overs sommerens samlede transfers ind og ud. Godt ryddet op primært godt hentet ind.
3 - at man ikke formår at hente en angriber - og at man ikke formår at lande Grønning i den sammenhæng
Hagelskjær ud - kusk ud - bakiz ind - man sidder jo ikke og jubler efter deadline day.
nu tager jeg sgu et break - eller må gå forrest på et fakkeltog - ja måske endda ligge på bålet
Når man nu kender EB metoderne, så har de garanteret kun kigget på én del af aftalen, og så konkluderet ud fra den, fordi den giver den bedste historie..
Det er ikke utænkeligt at AaB har givet en større løn, fordi de ikke har de likvide midler til at give et stor sign on beløb, men istedet ville give de penge løbende i en lønbudget, som ser bedre ud efter man har fået tyndet ud i gamle kontrakter..
At AGF skulle have givet mindre samlet end AaB, ja det lyder som Bull shit, og det ville ikke give mening at Grønning ville hoppe i målet, hvis det ikke var fordi, at han fik flere penge.
Lige meget hvad, så er det ikke FCM/FCK, som har nappet ham, og hvor han ville kunne se anderledes sportslig tiltrækning..
Er der nogen der har en idé omkring prisen for Bakiz? En Viborg fan siger over 4 millioner med mulighed for at det kan stige yderligere? Det lyder jo fuldstændig vanvittigt hvis det er sandt.
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: 9610
Jeg er så til gengæld noget skeptisk overfor at at lægge al skyld over på bestyrelsen, hvis vi går ud fra at at den sportslige ledelse har 6-7 største budget at arbejde med, så burde det ikke være muligt at opnå resultater. Jeg er også helt med på at det har været tæt på og var en pokalfinale og to straffesparkskonkurrencer tippet den anden vej, så havde jeg nok også siddet med et anderledes syn på årene efter '14.Jakobsen skrev: ↑1. sep 2022, 08:14Jeg er bestemt ikke Pro-Inge, men heller ikke decideret anti Inge. Jeg hælder nok mest til den skeptiske side, men vi kommer bare ikke udenom at der har været de samme underliggende sygdomme i AaB siden Gaarde skulle erstatte double holdet med nul niks og årgang 97. Jeg siger ikke, at man kunne erstatte det bedste hold i AaB nogensinde 1:1 inden nogen fremfører den, men det er tydeligt at klubben har manglet strategier for hvordan man spiller, hvordan man rekrutterer og. Manglet evnen til økonomisk at følge med.jonas386 skrev:Alt det pludselige ævl om bestyrelsen lugter langt væk af, at nogle pro-Inge typer ikke rigtigt gider erkende virkeligheden og skal fritage ham for en masse ansvar for det makværk han længe har haft gang i. Inge har selv valgt at pisse pengene væk på pis og papir, er alligevel skal ud efter et år eller ikke kan erobre en plads på holdet.
Pengene på Bakiz kunne sagtens være brugt på en midtbanespiller. Det er prioriteringer, og bestyrelsen tvinger selvfølgelig ikke Inge til at købe specifikke spillere i Viborg som jeg har læst som en undskyldning. Ligesom Inge nok heller ikke er blevet tvunget til at blæse store summer afsted på eksempelvis Prijovic og Makaric. Ej heller er han blevet tvunget til elendige lejeaftaler med Nkada, Trajkovski eller Samuelsen.
Meget lugter af at Inge ikke er særlig dygtig til at vurdere talent og fodboldkvalitet. Eller så skyder han bare sp meget med spredehagl at han håber på at bare noget rammer.
Og man kan selvfølgelig godt kritisere bestyrelsen, og sikkert med rette, men det lugter altså mest af at man bare ikke vil erkende at Inge kontinuerligt træffer dårlige beslutninger og gør et svagt stykke arbejde. Efterhånden har han også resultaterne til at bakke det op. Han har ikke vist sig bedre end Gaarde, og det er et hårdt slag for mange som har sat deres lid til vores norske sportschef og har ment at Gaarde er den ringeste mand på posten i en evighed.
Inge vælger at bytte Kusk for Bakiz, og Inge har valgt st bruge nul på den centrale midtbane i en evighed. Manden skriger af inkompetence, og hvis ikke folk lod sig sådan forblænde af hans ikke så imponerende (længere) kommunikationsevner, så ville flere også se at kejseren ikke har noget tøj på. Desværre er det os der skal betale prisen for det.
Derfor kan vi kritisere de siddende sportsdirektører for meget og det har jeg også gjort, men når vi har en klub, hvor de bedste spillere konsekvent ikke er den bedste udgave af dem selv og der totalt mangler en rød tråd og udvikling på trods af masser af personaleskift i den sportslige sektor over så mange år så peger pilen kun et sted hen. Bestyrelsen.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Til gengæld synes jeg pilen peger meget på Bælum, han burde, i modsætning til en type som Schors, sammen med bestyrelsen kunne definere hvilken type udtryk og dermed spillestil klubben vil have, og dernæst sætte retning for talentdelen og scouting ud fra det.
I stedet virker det mere rodet end nogensinde, og vi balancerer på randen af nedrykning. Især virker ansættelsen af en sportsdirektør fra en miniklub i Norge uden nogen form for føling med dansk fodbold og superligaen, som det værste fejlskud længe i AaB.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
-
Lyngehoevdingen
- 1. div

- Favoritspiller: Milan Timko
Jeg kan ikke helt finde ud af, om du evaluerer AaB eller dig selv.baresi skrev: ↑1. sep 2022, 08:23Jeg går på pause indtil FOSSUM er væk og indtil der kommer en ny CM - pause herfra.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.
Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.
Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.
ej den kan du jo tænke over :-) men jeg er ikke skuffet over mig selv - jeg prøver at være så troværdig og ærlig som altid. andre må gerne være skuffet over mig - men jeg kan jo ikke købe spillerne for Inge :-)Lyngehoevdingen skrev: ↑1. sep 2022, 08:55Jeg kan ikke helt finde ud af, om du evaluerer AaB eller dig selv.baresi skrev: ↑1. sep 2022, 08:23Jeg går på pause indtil FOSSUM er væk og indtil der kommer en ny CM - pause herfra.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg mindes godt nok ikke nogen der har påstået noget så vanvittigt som at Inge har været tvunget til at købe spillere i Viborg. Jeg synes også det er fint med nuancen om bestyrelsen i nogle tilfælde, men ja, det er et skørt narrativ i disse dage som jeg ikke har set magen til tidligere i klubben. Jeg mistænker også den der fjollede polarisering omkring Inge vs. Gaarde som den skyldige. Ville være fedt hvis vi kunne komme lidt videre.jonas386 skrev: ↑1. sep 2022, 07:55Alt det pludselige ævl om bestyrelsen lugter langt væk af, at nogle pro-Inge typer ikke rigtigt gider erkende virkeligheden og skal fritage ham for en masse ansvar for det makværk han længe har haft gang i. Inge har selv valgt at pisse pengene væk på pis og papir, er alligevel skal ud efter et år eller ikke kan erobre en plads på holdet.
Jeg er også uenig i din konklusion. Jo, det ville være fedt med en sportschef på en anden hylde, men jeg mener Inge præsterer nogenlunde kontinuerligt med de to forgængere. Så det er nok bare hvad vi kan forvente i en klub som AaB.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Fint vi kan være uenige her inde, men faktum er:
Vi ligger nr. 11! 11, siger jeg bare!
Vi laver stort set ingen mål, og vi har lige sagt farvel til en af de eneste spillere der kan noget offensivt?
vi har sagt farvel til Hagelskjær, og det er ok, men ikke hentet en erstatning? M. Ross får en mindre skade, Kramer får en karantæne, og hvad har vi så? Granli er eneste midterforsvarer tilbage? Fandme uambitiøst!
En midtbane der skriger på lederevner, men man vælger ikke at se på dette, i gud ved hvor mange vinduer i træk?
Angrebsposten er også helt til rotterne - Ementa kommer ikke til at score bare 5 mål på en hel sæson, så med mindre Makaric finder sin anden ungdom og pludselig hamrer 10 + mål ind, så er angrebet jo til grin.....
Tror Inge må ud og tage Friis med - De to har absolut intet vist, af positiv karakter, synes jeg - Men det er en debatside, så folk der er uenige, skal endelig bidrage med andre synspunkter. Og folk med kilder i AaB - Tjah?
Vi ligger nr. 11! 11, siger jeg bare!
Vi laver stort set ingen mål, og vi har lige sagt farvel til en af de eneste spillere der kan noget offensivt?
vi har sagt farvel til Hagelskjær, og det er ok, men ikke hentet en erstatning? M. Ross får en mindre skade, Kramer får en karantæne, og hvad har vi så? Granli er eneste midterforsvarer tilbage? Fandme uambitiøst!
En midtbane der skriger på lederevner, men man vælger ikke at se på dette, i gud ved hvor mange vinduer i træk?
Angrebsposten er også helt til rotterne - Ementa kommer ikke til at score bare 5 mål på en hel sæson, så med mindre Makaric finder sin anden ungdom og pludselig hamrer 10 + mål ind, så er angrebet jo til grin.....
Tror Inge må ud og tage Friis med - De to har absolut intet vist, af positiv karakter, synes jeg - Men det er en debatside, så folk der er uenige, skal endelig bidrage med andre synspunkter. Og folk med kilder i AaB - Tjah?
Hvor er det belastende, at man skal sidde tilbage med en UFORLØST følelse i kroppen.
Vi har dog hentet, isoleret set, rigtig fine spillere i starten af vinduet, men medmindre man har nogle transferfri central midt-emner i planerne, så må jeg tilslutte mig hylekoret, der kritiserer Inge og bestyrelsen. Får vi bare ÉN SKADE på midtbanen, så ser det altså meget tyndt ud centralt.
Jeg håber på et salg af klubben hurtigst muligt, og ja, eksemplerne fra fx. Esbjerg, Jammerbugt, Næstved, VFF mfl. skræmmer også mig, men jeg kan ikke se hvordan vi ellers kan komme tilbage i toppen af dansk fodbold.
Vi har dog hentet, isoleret set, rigtig fine spillere i starten af vinduet, men medmindre man har nogle transferfri central midt-emner i planerne, så må jeg tilslutte mig hylekoret, der kritiserer Inge og bestyrelsen. Får vi bare ÉN SKADE på midtbanen, så ser det altså meget tyndt ud centralt.
Jeg håber på et salg af klubben hurtigst muligt, og ja, eksemplerne fra fx. Esbjerg, Jammerbugt, Næstved, VFF mfl. skræmmer også mig, men jeg kan ikke se hvordan vi ellers kan komme tilbage i toppen af dansk fodbold.
-
Himmerland
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Skørping
Dem der stadig håber på Abildgaard, så er det løb nok desværre nok kørt
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/generel ... aa-topklub
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/generel ... aa-topklub
Se evt. julgran på twitter.Buzz Killington skrev: ↑1. sep 2022, 09:03Jeg mindes godt nok ikke nogen der har påstået noget så vanvittigt som at Inge har været tvunget til at købe spillere i Viborg. Jeg synes også det er fint med nuancen om bestyrelsen i nogle tilfælde, men ja, det er et skørt narrativ i disse dage som jeg ikke har set magen til tidligere i klubben. Jeg mistænker også den der fjollede polarisering omkring Inge vs. Gaarde som den skyldige. Ville være fedt hvis vi kunne komme lidt videre.jonas386 skrev: ↑1. sep 2022, 07:55Alt det pludselige ævl om bestyrelsen lugter langt væk af, at nogle pro-Inge typer ikke rigtigt gider erkende virkeligheden og skal fritage ham for en masse ansvar for det makværk han længe har haft gang i. Inge har selv valgt at pisse pengene væk på pis og papir, er alligevel skal ud efter et år eller ikke kan erobre en plads på holdet.
Jeg er også uenig i din konklusion. Jo, det ville være fedt med en sportschef på en anden hylde, men jeg mener Inge præsterer nogenlunde kontinuerligt med de to forgængere. Så det er nok bare hvad vi kan forvente i en klub som AaB.
Jeg er uenig, og fred være med det. Jeg synes ikke han har præsteret særlig godt, og har da slet ikke været i stand til at finde erstatninger for nøglespillere i tide. Jeg har nul tiltro til ham på både den korte og lange bane, og jeg er ikke interesseret i en nedrykning.
Eksempelvis har vi jo ingen bredde på midten (ej heller kvalitet, men det er en anden sag), og vi skal ikke være uheldige med skader og karantæner i midterforsvaret før vi er ude i noget rigtigt rod.
Men vi fik da endnu en kant, så skift være med at det er en af de få positioner hvor vi både har kvalitet og bredde. Hellere det end en midtbanespiller da. Åbenlys prioritering
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Nu skal et hold jo handle om kvalitet, og de bedste spillere og den rigtige sammensætning....
MEN FORHELVEDE - vi er nu igen på 22 (minus en Høgh) = 21 spillere i vores trup, som vi var i foråret og som viste sig katastrofalt, og ved gud om vi ikke er der igen nu!!! Nu har jeg ikke talt de andre klub størrelser, men det gjorde jeg i vinters, og der var gennemsnittet 25/26 spillere og vi var KLART i bunden med færrest spillere.
Er der noget jeg har missede med, at vi tager nogle unge spillere op nu her eller?
Det er jo den samme historie igen og igen - i foråret var det vores backs hvor vi INGEN backup havde overhoved, nu ser midterforsvar og midtbanen jo uhjælpsom tynd ud - hvis der bare er en skade eller 2, eller formnedgang ala Pallesen på højre back i foråret hvor vi ingen havde til at erstatte ham.
Argh - jeg var lige en smule positive på det her vindue, men ja. Jeg forstår det bare ikke. Nogle fortæl mig hvad AaB kan som ingen andre klubber kan - eller det kan være alle andre klubber nu også er nede på 21 mand (når man ved at Høgh er langtidsskadet) - så er det jo en trend, men hvis ikke er det bare naivt.
PS. Vi kan jo nok stadigvæk nå at hente et par spillere der har kontrakt udløb. Eller hive nogle mega unge talenter op fra ungdomstruppen. Men lige nu...arghhhh!
MEN FORHELVEDE - vi er nu igen på 22 (minus en Høgh) = 21 spillere i vores trup, som vi var i foråret og som viste sig katastrofalt, og ved gud om vi ikke er der igen nu!!! Nu har jeg ikke talt de andre klub størrelser, men det gjorde jeg i vinters, og der var gennemsnittet 25/26 spillere og vi var KLART i bunden med færrest spillere.
Er der noget jeg har missede med, at vi tager nogle unge spillere op nu her eller?
Det er jo den samme historie igen og igen - i foråret var det vores backs hvor vi INGEN backup havde overhoved, nu ser midterforsvar og midtbanen jo uhjælpsom tynd ud - hvis der bare er en skade eller 2, eller formnedgang ala Pallesen på højre back i foråret hvor vi ingen havde til at erstatte ham.
Argh - jeg var lige en smule positive på det her vindue, men ja. Jeg forstår det bare ikke. Nogle fortæl mig hvad AaB kan som ingen andre klubber kan - eller det kan være alle andre klubber nu også er nede på 21 mand (når man ved at Høgh er langtidsskadet) - så er det jo en trend, men hvis ikke er det bare naivt.
PS. Vi kan jo nok stadigvæk nå at hente et par spillere der har kontrakt udløb. Eller hive nogle mega unge talenter op fra ungdomstruppen. Men lige nu...arghhhh!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ha! Jamen så er han ikke blevet mindre kukkeluk med tiden. Jeg synes egentlig det ville være ret flinkt ikke at blande den vanvittige twitter-verden sammen med vores lille hyggelige debatsiden. De udsagn der har været omkring Inge herinde, har IMO været noget mere lødige, omend jeg stadig har samme fornemmelse som dig af at det for nogen handler om opportunistisk ansvarsfraskrivelse.jonas386 skrev: ↑1. sep 2022, 09:15Se evt. julgran på twitter.Buzz Killington skrev: ↑1. sep 2022, 09:03Jeg mindes godt nok ikke nogen der har påstået noget så vanvittigt som at Inge har været tvunget til at købe spillere i Viborg. Jeg synes også det er fint med nuancen om bestyrelsen i nogle tilfælde, men ja, det er et skørt narrativ i disse dage som jeg ikke har set magen til tidligere i klubben. Jeg mistænker også den der fjollede polarisering omkring Inge vs. Gaarde som den skyldige. Ville være fedt hvis vi kunne komme lidt videre.jonas386 skrev: ↑1. sep 2022, 07:55Alt det pludselige ævl om bestyrelsen lugter langt væk af, at nogle pro-Inge typer ikke rigtigt gider erkende virkeligheden og skal fritage ham for en masse ansvar for det makværk han længe har haft gang i. Inge har selv valgt at pisse pengene væk på pis og papir, er alligevel skal ud efter et år eller ikke kan erobre en plads på holdet.
Jeg er uenig, og fred være med det. Jeg synes ikke han har præsteret særlig godt, og har da slet ikke været i stand til at finde erstatninger for nøglespillere i tide. Jeg har nul tiltro til ham på både den korte og lange bane, og jeg er ikke interesseret i en nedrykning
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg er ved at være træt af at Inge ikke kan lære at holde sin forpulede kæft, når transfers ikke er på plads. Så er jeg ligeglad med om det er Thomasberg, Friis eller senest Grønning. Det er nu 3. gang han kommer til at ligne en tåbe offentligt, og det smitter af på min klub. Det er jeg ved at være vældig træt af, uagtet at jeg elsker transfertråden, sladderen og alt det andet. Men han fremstår i mine øjne mere og mere amatøragtig i sin kommunikation jo længere tid han har været her.
Derudover er jeg som sådan ikke ultifreds med de spillere vi har fået ind, men nogle af dem har så også skulle være ren 1-til-1 erstatninger for folk der er væk. Men nu har Inge selv i 4 vinduer forsømt den centrale midtbane han selv identificerede som vores svage punkt og efterfølgende hentede Hiljemark ind til, ligesom han jo højt og tydeligt gjorde det klart igår at vi gik efter en angriber. Intet af dette lykkedes. Det er simpelthen ikke godt nok. Hvorfor fanden Bakiz-pengene ikke er brugt andre steder på banen fatter jeg simpelthen ikke.
Jeg er lidt for nervøs for hvad Friis kan få ud af det her hold, og hvis Fossum som rygterne går på også sælges, så står vi endnu svagere tilbage (uagtet jeg mener han fylder alt for lidt og har alt for meget alibi-bold i sig).
Derudover er jeg som sådan ikke ultifreds med de spillere vi har fået ind, men nogle af dem har så også skulle være ren 1-til-1 erstatninger for folk der er væk. Men nu har Inge selv i 4 vinduer forsømt den centrale midtbane han selv identificerede som vores svage punkt og efterfølgende hentede Hiljemark ind til, ligesom han jo højt og tydeligt gjorde det klart igår at vi gik efter en angriber. Intet af dette lykkedes. Det er simpelthen ikke godt nok. Hvorfor fanden Bakiz-pengene ikke er brugt andre steder på banen fatter jeg simpelthen ikke.
Jeg er lidt for nervøs for hvad Friis kan få ud af det her hold, og hvis Fossum som rygterne går på også sælges, så står vi endnu svagere tilbage (uagtet jeg mener han fylder alt for lidt og har alt for meget alibi-bold i sig).
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Jeg ser hverken Ludewig eller Poulsen som forstærkninger til Ahlmann og Pallesen (i bedste fald er de på niveau pga. de aldrende backs ikke er så gode som de var sidste år .Proppen skrev: ↑1. sep 2022, 07:38Af de 4 spillere, du nævner, er der vil tale om to svækkelser ift. sidste år (keeper og midterforsvar) og to forstærkninger - måske, og i hvert fald tvivlsom over hele sæsonen, da de to ikke spillede meget den første fjerdedel.Maglau skrev: ↑1. sep 2022, 07:29Jeg synes vi er kommet stærkere ud af vinduet end vi gik ind på spillerfronten måske ikke økonomisk men - who cares - i hver fald herinde.RicoBR02 skrev: ↑1. sep 2022, 07:14Vi har Makaric og ementa. Vi skal have dem til at præstere og vores andre spillere til at ramme dem med indlæg. Et større problem er vores midtbane. Men alt i alt, så kommer vi ud af vinduet i nogenlunde samme forfatning som vi gik ind i det..
Alle mand til Herning på søndag!
Vi har mistet to spillere fra sidste sæson start 11 i Rinne og Thelander som have kontrakt udløb og ikke kunne forlænges.
Tilgengæld har vi fået sousa ludewig, Poulsen Kramer og Prosavec til start 11.
Det er i den grad en styrkelse af holdets muligheder for at vinde kampe.
Så facit for mig er 6 transfers, hvor kun Sousa ville have en chance for spilletid på holdet, hvis vi sammenligner med truppen vi havde 1. sept. sidste år.
Jeg var ikke fan af Hagelskjær. Men med udlejningen af ham kan vi hurtigt komme i problemer med at besætte midterforsvaret, ved karantæner og skader. Lyder jo ikke at Otoa fra u19 holdet har fysikken til voksenfodbold (jævnfør hans agents udtalelser i ripodsten i går)
Desuden får vi sværere ved at ændre til et tremandsforsvar, hvis der er behov for det i kampene. Det kan jo være vi på et tidspunkt skal forsvare en føring. (selv om jeg i mit stadie af sortsind har svært ved at forestille mig det scenarie
Af forsvarsspillere bærer Akademiet på en Sebastian Otoa som er et stort talent. Bliver Superligaspiller hvis fysikken holder til det. Jacob Buus har også trænet med førsteholdet flere gange og er et fint talent.raekkeettre skrev: ↑1. sep 2022, 09:24Nu skal et hold jo handle om kvalitet, og de bedste spillere og den rigtige sammensætning....
På midtbanen har man 5 spillere, 6 med Lucas, 7 med Prip. Igen har man en ung spiller i Gustav Dahl i pipeline på U19.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Hvad er pointen med den del? Hvis du tror 100% på alle rygter, er det måske noget du bør arbejde med selv.
De to typer spillere, vi ledte efter i dette vindue, en angriber med mål og en midtbanegeneral, er noget af det sværeste at finde, og noget samtlige klubber i verden leder efter.
AaB er meget lagt nede på fødekæden, når det kommer til den slags transfers, så vi får næppe vores førsteprioriteter, og på et tidspunkt, er man så langt nede på listen over emner, at det ikke giver mening at handle, og det bedste er at vente til næste vindue.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.