Kunne ikke være mere enig ! Bakiz bliver en profilboldspiller skrev: ↑1. sep 2022, 16:23Hvor er det dog skammeligt, at skuffelsen over transfervinduet skal gå ud over Bakiz. Både her og måske især på Twitter/Facebook. En lovende spiller, der har valgt vores klub, og som glæder sig til at repræsentere trøjen, skal vi da bakke op om og vise vores støtte.
Vis sgu da i det mindste lidt respekt og byd vores nye mand varmt velkommen!
Det er da ved grød ikke hans skyld, at vi ligger, hvor vi ligger, eller at vi ikke har fået en angriber. Stram op og vær bedre.
Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
AaB - nu, i morgen & altid! 
jo mere en tilgang bliver svinet her inde, jo bedre succes plejer det at blive..
Hvilke store succes'er er det da du tænker på her?
Selvfølgelig skal Bakiz ikke svines, men folk må godt være skuffet, så længe han bliver støttet når det gælder.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Bevares - jeg har ikke læst alle kommentarer på www om Bakiz, men då få jeg har læst, de kritiserer ikke Bakiz, men det faktum at holdets svagheder ikke er adresseret. Fx angreb og central midtbane.
Man kan være ret sikker på at EB ikke har sådan et overblik - og det vil måske også være for meget at forvente. Jeg føler mig ret sikker på at AaB har tilbudt en større garanteret løn. AGF har en præstationsbaseret aflønning. Bliver spilleren en succes (og det forventer de fleste spillere jo selv), så vil han sikkert også få en større løn i AGF. Men som udgangspunkt kommer han vel til at sidde på bænken dernede. AGF har dog sikkert også tilbudt et større sign-on fee, som du skriver.Dalbjerg skrev: ↑1. sep 2022, 08:27Når man nu kender EB metoderne, så har de garanteret kun kigget på én del af aftalen, og så konkluderet ud fra den, fordi den giver den bedste historie..
Det er ikke utænkeligt at AaB har givet en større løn, fordi de ikke har de likvide midler til at give et stor sign on beløb, men istedet ville give de penge løbende i en lønbudget, som ser bedre ud efter man har fået tyndet ud i gamle kontrakter..
At AGF skulle have givet mindre samlet end AaB, ja det lyder som Bull shit, og det ville ikke give mening at Grønning ville hoppe i målet, hvis det ikke var fordi, at han fik flere penge.
Kunne vi være heldige at vi stadig er efter spillere. Her tænker jeg på en midtbanespiller ind, så vi kan skyde fossum afsted (Tesfaldet Tekie er fri af kontrakt og nævnt herinde før) og måske en angriber som Fredrik Gulbrandsen der også er gratis?
Håber virkelig Inge har fingeren på pulsen på de to. Hvis Fossum ryger skal der jo en ind.
Altså, man kan jo godkende eller ikke-godkende, alt efter hvilke øjne man ser med. Inge har på ny fundet brugbare spillere for en billig slik. At hente Kramer, Poulsen og Sousa transferfrit var godt arbejde, fordi man kunne formode at andre klubber også var interesseret. Nøgternt set er vinduet også godkendt, fordi det var en umulighed at erstatte Rinne og Thelander 1:1 uden at bruge transferkroner.
Men så må man jo også nødvendigvis konstatere, at Posavec og Kramer altså ikke er Rinne og Thelander. Det var ikke for sjov at FCK var villige til at lægge 6 mio kr. for Thelander 4 mdr. inden hans AaB-karriere alligevel var slut. Sousa har vist sig fint frem, bortset fra senest mod Randers. Jeg synes han var en meget "ujævn" spiller i Vejle, forstået sådan at han havde for mange off-kampe. Men indtil videre har han vist sig selv fint frem. Desværre bare ikke på en plads, hvor han erstatter et eksisterende problem, med mindre Prip er helt opgivet og Lucas fremover ikke skal spille på sin foretrukne plads. Poulsen og Ludewig kan på sigt blive forstærkninger på backs, men der er brug for præstationer nu. Bakiz er et overraskende køb, som må være et ønske fra Friis. Igen til en position, hvor der egentlig ikke var savnet en forstærkning. Endelig må man bare konstatere at truppen nu er sårbar over for skader hele vejen op gennem rygraden af holdet, mens der til gengæld er backup på kanterne.
Sidste vurdering man kan tage med, når man skal vurdere vinduet er jo, hvordan konkurrenterne er kommet gennem vinduet. De nærmeste konkurrenter, nr, 9 OB og nr, 10 Brøndby har tydeligt oprustet. Og vi behøver vel knapt at diskutere nr. 8 og 7, FCK og FCM. Så vi må kigge på de øjeblikkelige nr. 3-6. Horsens er vel et hold der får svært ved at stå distancen, men de spiller overraskende godt, især på hjemmebane. De har hentet Makienok og de kan blive afhængige af, om der stadig er lidt krudt tilbage i ham. Viborg må ganske enkelt være blevet svækket med salget af Christian Sørensen, som var virkelig vigtig for dem. Men de er samtidig et hold med et ret godt flow lige nu. Silkeborg virkede allerede lidt svækket efter salget af Carstensen og nu røg Vallys også. De har så til gengæld fået en ny målræv ind og holder tilsyneladende på Helenius. Men de må være noget svækket. AGF har overraskende hurtigt fået vendt skuden efter sidste sæson og har også forstærket sig med især Mads Emil Madsen (ville have pyntet på AaB-holdet) og hele tre nye angribere ind. Alligevel ved man aldrig om de pludselig kollapser. De har dog, ligesom Silkeborg, allerede 8 point ned og bliver svære at hente, specielt som formbarometeret ser ud.
Men jeg læser det, du skriver, som om du samlet set også mener, vinduet er godkendt.SteenA skrev: ↑1. sep 2022, 20:54Altså, man kan jo godkende eller ikke-godkende, alt efter hvilke øjne man ser med. Inge har på ny fundet brugbare spillere for en billig slik. At hente Kramer, Poulsen og Sousa transferfrit var godt arbejde, fordi man kunne formode at andre klubber også var interesseret. Nøgternt set er vinduet også godkendt, fordi det var en umulighed at erstatte Rinne og Thelander 1:1 uden at bruge transferkroner.
Men så må man jo også nødvendigvis konstatere, at Posavec og Kramer altså ikke er Rinne og Thelander. Det var ikke for sjov at FCK var villige til at lægge 6 mio kr. for Thelander 4 mdr. inden hans AaB-karriere alligevel var slut. Sousa har vist sig fint frem, bortset fra senest mod Randers. Jeg synes han var en meget "ujævn" spiller i Vejle, forstået sådan at han havde for mange off-kampe. Men indtil videre har han vist sig selv fint frem. Desværre bare ikke på en plads, hvor han erstatter et eksisterende problem, med mindre Prip er helt opgivet og Lucas fremover ikke skal spille på sin foretrukne plads. Poulsen og Ludewig kan på sigt blive forstærkninger på backs, men der er brug for præstationer nu. Bakiz er et overraskende køb, som må være et ønske fra Friis. Igen til en position, hvor der egentlig ikke var savnet en forstærkning. Endelig må man bare konstatere at truppen nu er sårbar over for skader hele vejen op gennem rygraden af holdet, mens der til gengæld er backup på kanterne.
Sidste vurdering man kan tage med, når man skal vurdere vinduet er jo, hvordan konkurrenterne er kommet gennem vinduet. De nærmeste konkurrenter, nr, 9 OB og nr, 10 Brøndby har tydeligt oprustet. Og vi behøver vel knapt at diskutere nr. 8 og 7, FCK og FCM. Så vi må kigge på de øjeblikkelige nr. 3-6. Horsens er vel et hold der får svært ved at stå distancen, men de spiller overraskende godt, især på hjemmebane. De har hentet Makienok og de kan blive afhængige af, om der stadig er lidt krudt tilbage i ham. Viborg må ganske enkelt være blevet svækket med salget af Christian Sørensen, som var virkelig vigtig for dem. Men de er samtidig et hold med et ret godt flow lige nu. Silkeborg virkede allerede lidt svækket efter salget af Carstensen og nu røg Vallys også. De har så til gengæld fået en ny målræv ind og holder tilsyneladende på Helenius. Men de må være noget svækket. AGF har overraskende hurtigt fået vendt skuden efter sidste sæson og har også forstærket sig med især Mads Emil Madsen (ville have pyntet på AaB-holdet) og hele tre nye angribere ind. Alligevel ved man aldrig om de pludselig kollapser. De har dog, ligesom Silkeborg, allerede 8 point ned og bliver svære at hente, specielt som formbarometeret ser ud.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg kan heller ikke læse det som en stikpille. Og helt enig i, at Silkeborg på ingen måde ligner de værdier, som Kusk har vist i Aalborg. Men Kusk skal nok være med i en rimelig andel mål dernede, spørgsmålet er så om det er nok til at være starter efter vinterpausen. Hvor han skal spille, højrekanten er vel Sebastian Jørgensens og Kusk er ikke samme niveau i venstre side.Eksil skrev: ↑1. sep 2022, 14:47Jeg læser det mest bare som en ros til Kent, for at have den måske mest tydelige spillestil i landet.Bongo123456 skrev: ↑1. sep 2022, 14:34Jeg læste Kasper Kusk første interview som Silkeborg-spiller.
Prøv at læse dette citat:
"- Hvis jeg tænkte, at jeg bare skulle herned for at slappe af og hygge mig, så var det hverken noget for mig eller for klubben. Jeg er mega sulten for at komme ud og spille en masse fodbold under en træner, som ved, hvad han vil, siger Kasper Kusk"
Man kan - hvis man vil - læse det som en "stikpille" til Lars Friis om han ikke ved hvad han vil med sin spillestil.
Hvad Kasper måske så har glemt er, at Kent-bold er løbebold. Så det med at slå op i banen og se træt ud når det ikke kører, det duer bare ikke.
- FlæskeFrank
Bare lidt surt, at man er nødt til at købe ind med afsæt o ønsker fra en træner, som hænger I med det yderste af neglene og formentligt ikke er her længe.Sauer skrev: ↑1. sep 2022, 18:12Både Bakiz og Friis ved jo, hvad de får i hinanden, så begge parter må tro på, det kan blive godt.jonas386 skrev: ↑1. sep 2022, 16:57Jeg er med på, at man sjældent finder folkedybets mening på Twitter/Facebook, men jeg synes at læse betydeligt flere folk der er i komplet vildrede over manglende midtbane/angriber end ellers. Det kan godt skyldes, at vinduet lige er lukket og vi misser en angriber i Grønning som vi ellers, i AaB, regnede med.Funky skrev: ↑1. sep 2022, 14:16Der er ikke nogen, der har påstået, at det store, tavse flertal er mere eller mindre voldsomt imponeret af Inge. Jeg gætter bare på, det tavse flertal i denne som i så mange andre sager ikke er helt dér, hvor SoMe-brokkeriet er. Du postulerer, at nogle Twitter-indlæg er repræsentative for en bredt delt holdning. Det er der ikke noget belæg for. Derudover gentager jeg gerne mit eget postulat: Hvad folk skriver om tilliden til Inges arbejde på Twitter er komplet ligegyldigt - med mindre det skulle komme fra eks. Bælum.
Det sidste du skriver er jeg sådan set også enig i, selvom jeg er ikke overbevist om, at en sportschef er immun for temperaturen blandt klubbens fans, selvom det selvfølgelig ikke nærmere sig samme niveau som en træner.
Ift Bakiz, så er jeg da enig i, at han selvfølgelig skal bydes velkommen som alle andre spillere. Jeg håber da, at han viser sig at være den åbenbaring i enten offensiven eller på midtbanen som gør vi kan få spillere som Prip, Sousa og Lucas rigtigt op i gear. Alternativt at han er et lyn der giver vores offensiv dén dimension. Jeg husker dog ikke at, han skulle have bemærkelsesværdig fart, men måske lidt samme type som Prip eller Tobias Bech der gerne vil løbe ind i banen og afslutte. Som type synes jeg desværre han kan noget af det samme som vores andre offensivspillere, og ikke en der løser vores problemer på midtbanen eller helt fremme.
Men du har selvfølgelig helt ret i, at han da skal have en varm velkomst og en opbakning som andre AaB'ere. Jeg ved at der har været lidt disciplinære episoder i Viborg, men det er jo ikke forbudt at blive ældre og mere moden, så det skal ikke gå ud over det grundlag han skal vurderes på, nemlig præstationerne i trøjen.
Når man ser hvad der afskippet og hvad der kommet ind, så er vi forstærket.Funky skrev: ↑1. sep 2022, 21:00Men jeg læser det, du skriver, som om du samlet set også mener, vinduet er godkendt.SteenA skrev: ↑1. sep 2022, 20:54Altså, man kan jo godkende eller ikke-godkende, alt efter hvilke øjne man ser med. Inge har på ny fundet brugbare spillere for en billig slik. At hente Kramer, Poulsen og Sousa transferfrit var godt arbejde, fordi man kunne formode at andre klubber også var interesseret. Nøgternt set er vinduet også godkendt, fordi det var en umulighed at erstatte Rinne og Thelander 1:1 uden at bruge transferkroner.
Sidste vurdering man kan tage med, når man skal vurdere vinduet er jo, hvordan konkurrenterne er kommet gennem vinduet. De nærmeste konkurrenter, nr, 9 OB og nr, 10 Brøndby har tydeligt oprustet. Og vi behøver vel knapt at diskutere nr. 8 og 7, FCK og FCM. Så vi må kigge på de øjeblikkelige nr. 3-6. Horsens er vel et hold der får svært ved at stå distancen, men de spiller overraskende godt, især på hjemmebane. De har hentet Makienok og de kan blive afhængige af, om der stadig er lidt krudt tilbage i ham. Viborg må ganske enkelt være blevet svækket med salget af Christian Sørensen, som var virkelig vigtig for dem. Men de er samtidig et hold med et ret godt flow lige nu. Silkeborg virkede allerede lidt svækket efter salget af Carstensen og nu røg Vallys også. De har så til gengæld fået en ny målræv ind og holder tilsyneladende på Helenius. Men de må være noget svækket. AGF har overraskende hurtigt fået vendt skuden efter sidste sæson og har også forstærket sig med især Mads Emil Madsen (ville have pyntet på AaB-holdet) og hele tre nye angribere ind. Alligevel ved man aldrig om de pludselig kollapser. De har dog, ligesom Silkeborg, allerede 8 point ned og bliver svære at hente, specielt som formbarometeret ser ud.![]()
Det kan der ikke være to meninger om.
Jeg ved godt at Thelander og Rinne ikke kan sammenlignes med Kramer og Posavec.
Men helheden i alle signings / salg, så er det vist mere end godkendt:)
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg
Nogen som har hørt noget omkring interessen for Fossum?
-
R Rosenberg
- Allstar

Rinne er den bedste keeper nogensinde i AaB. Han var kun en mulighed, fordi han spenderede sin tilværelse på bænken i belgien, og fordi Allan Gaarde spottede og gjorde sit arbejde til UG med kryds og slange. Men han var jo i og for sig ikke en giga-signing, og ingen havde vel forventet, at han ville være så god for AaB, som han blev og på den måde skrev sig ind i historiebøgerne.
Thelander var udelukkende en mulighed, fordi han havde en fortid i klubben, som hentede ham i 1. division, da han var 20 år gammel, og han derfor kunne lokkes hjem. Men ellers havde han ikke været en option. Stadig fremragende arbejde af Gaarde, men endnu bedre arbejde af Lynge i sin tid, som banede vejen for at have T i to omgange.
De to spillere fremstår som nogle af de bedste på deres positioner i AaB's historie, og det er godt hentet, men også fordi der var et window of opportunity med dem begge, som man sjældent får.
Derfor er det også, uanset sportschefens navn, nærmest en umulighed at erstatte de to 1:1, medmindre man arbejder med et FCK'sk budget, så det er sgu efterhånden lidt søgt at blive ved med at bruge dem som referenceramme, når vi snakker handler ind.
I øvrigt tror jeg, at den just fyldte 23-årige Kramer kommer til at vise sig som en forrygende tilføjelse. Han har rigtig meget trods sin ret unge alder.
Thelander var udelukkende en mulighed, fordi han havde en fortid i klubben, som hentede ham i 1. division, da han var 20 år gammel, og han derfor kunne lokkes hjem. Men ellers havde han ikke været en option. Stadig fremragende arbejde af Gaarde, men endnu bedre arbejde af Lynge i sin tid, som banede vejen for at have T i to omgange.
De to spillere fremstår som nogle af de bedste på deres positioner i AaB's historie, og det er godt hentet, men også fordi der var et window of opportunity med dem begge, som man sjældent får.
Derfor er det også, uanset sportschefens navn, nærmest en umulighed at erstatte de to 1:1, medmindre man arbejder med et FCK'sk budget, så det er sgu efterhånden lidt søgt at blive ved med at bruge dem som referenceramme, når vi snakker handler ind.
I øvrigt tror jeg, at den just fyldte 23-årige Kramer kommer til at vise sig som en forrygende tilføjelse. Han har rigtig meget trods sin ret unge alder.
Ædruelighedens stemme
Man følger kaptajnens kurs, indtil det bliver besluttet, at en anden skal styre os udenom isbjerget. Du ville nok uanset blive smidt overbords - panik har aldrig hjulpet noget.Proppen skrev: ↑1. sep 2022, 21:28Bare lidt surt, at man er nødt til at købe ind med afsæt o ønsker fra en træner, som hænger I med det yderste af neglene og formentligt ikke er her længe.Sauer skrev: ↑1. sep 2022, 18:12Både Bakiz og Friis ved jo, hvad de får i hinanden, så begge parter må tro på, det kan blive godt.jonas386 skrev: ↑1. sep 2022, 16:57Jeg er med på, at man sjældent finder folkedybets mening på Twitter/Facebook, men jeg synes at læse betydeligt flere folk der er i komplet vildrede over manglende midtbane/angriber end ellers. Det kan godt skyldes, at vinduet lige er lukket og vi misser en angriber i Grønning som vi ellers, i AaB, regnede med.Funky skrev: ↑1. sep 2022, 14:16Der er ikke nogen, der har påstået, at det store, tavse flertal er mere eller mindre voldsomt imponeret af Inge. Jeg gætter bare på, det tavse flertal i denne som i så mange andre sager ikke er helt dér, hvor SoMe-brokkeriet er. Du postulerer, at nogle Twitter-indlæg er repræsentative for en bredt delt holdning. Det er der ikke noget belæg for. Derudover gentager jeg gerne mit eget postulat: Hvad folk skriver om tilliden til Inges arbejde på Twitter er komplet ligegyldigt - med mindre det skulle komme fra eks. Bælum.
Det sidste du skriver er jeg sådan set også enig i, selvom jeg er ikke overbevist om, at en sportschef er immun for temperaturen blandt klubbens fans, selvom det selvfølgelig ikke nærmere sig samme niveau som en træner.
Ift Bakiz, så er jeg da enig i, at han selvfølgelig skal bydes velkommen som alle andre spillere. Jeg håber da, at han viser sig at være den åbenbaring i enten offensiven eller på midtbanen som gør vi kan få spillere som Prip, Sousa og Lucas rigtigt op i gear. Alternativt at han er et lyn der giver vores offensiv dén dimension. Jeg husker dog ikke at, han skulle have bemærkelsesværdig fart, men måske lidt samme type som Prip eller Tobias Bech der gerne vil løbe ind i banen og afslutte. Som type synes jeg desværre han kan noget af det samme som vores andre offensivspillere, og ikke en der løser vores problemer på midtbanen eller helt fremme.
Men du har selvfølgelig helt ret i, at han da skal have en varm velkomst og en opbakning som andre AaB'ere. Jeg ved at der har været lidt disciplinære episoder i Viborg, men det er jo ikke forbudt at blive ældre og mere moden, så det skal ikke gå ud over det grundlag han skal vurderes på, nemlig præstationerne i trøjen.
Nej ok forkert ordvalg, så folks skeptiskDennis Nielsen skrev: ↑1. sep 2022, 19:57Bevares - jeg har ikke læst alle kommentarer på www om Bakiz, men då få jeg har læst, de kritiserer ikke Bakiz, men det faktum at holdets svagheder ikke er adresseret. Fx angreb og central midtbane.
Det var en frisk fortolkning.
Jeg skriver, at jeg til dels godt kan forstå at Inge endte ud med det han endte ud med. Men jeg mener at både hold og trup er lidt svækket, simpelthen fordi Rinne og Thelander er store tab. Der er allerede tabt en del point i denne sæson på målmandsfejl/forsvarskoks.
Samtidig virker det til at de fleste andre klubber ruster op.
Jeg nævnte også kun tabet af Rinne/Thelander i en kontekst om holdet/truppen kommer styrket eller svækket ud af vinduet. Og satte af samme grund som du nævner nuancer på, om vinduet måske kan være godkendt, selvom man samlet set kom svækket ud af det. Det var næsten ikke muligt at opnå at komme styrket ud af det. Men det er jo kritisk og svært at klappe sig på skulderen, når sæsonstarten nu også har været som den er og at de nærmeste hold over stregen samtidig opruster. Men der er da potentiale i den nuværende trup og hos flere af de nye spillere. Jeg tror top-6 er kørt, fordi det reelt er den nuværende top-4, måske endda top-3 som skal indhentes. Og hvis Horsens/Viborg fortsætter med at lave point som nu resten af efteråret kan det hurtigt blive grimt. Jeg er usikker på, hvad vi skal forvente af OB trods forstærkninger.R Rosenberg skrev: ↑1. sep 2022, 21:57
Der kunne der så lige præcis godt være... Heldigvis, når vi nu sidder på et debatforum
Men lad os sige at der ca. er status quo. Er det så stadig godt nok? Det er især voldsomt bekymrende at man stadig mangler spilleren på midten, som kan skabe og finde offensive rum, samt skarpretteren der skal banke boldene ind - for nu slet ikke at tale om reserverne til de to, hvis vi nu antager at Lucas og Makaric bliver udpeget som de to nøglespillere. Der var vist en som skrev, at det var fint at Lucas var placeret som 8'er fordi han mangler fart. Jamen, det er jo især en 8'er med fart (temposkift) der mangler. Men håbet klynger sig da til at Lucas kan falde til centralt og bruge sin erfaring og snilde til at lægge de afgørende afleveringer. Men hvis han ikke er i stand til at bryde rum centralt, så vil modstanderne stå klar til at modtage hvad der måtte komme. Det er i hvert fald det kampbillede vi ser indtil videre. Det bliver meget statisk.
100 % korrekt analyse.R Rosenberg skrev: ↑1. sep 2022, 21:57Rinne er den bedste keeper nogensinde i AaB. Han var kun en mulighed, fordi han spenderede sin tilværelse på bænken i belgien, og fordi Allan Gaarde spottede og gjorde sit arbejde til UG med kryds og slange. Men han var jo i og for sig ikke en giga-signing, og ingen havde vel forventet, at han ville være så god for AaB, som han blev og på den måde skrev sig ind i historiebøgerne.
-
R Rosenberg
- Allstar

Nu er Omar Elabdellaoui også en mulighed!
Ædruelighedens stemme
Hvis du kalder min vurdering af tingenes tilstand - med én sejr i 15 kampe, med en træner med et pointsnit på 0,75, med et hold uden sammenhængende offensivt spil det sidste halve år, med defensive fejl, der har stået i kø i de fleste af de seneste mange kampe, med en trup, der er svækket ud af transfervinduet, og med en bekymrende sorgløshed omkring klubben - for panik, hvordan synes du så, man skal forholde sig til de forhold, som her er ret faktuelt ridset op?Sauer skrev: ↑1. sep 2022, 22:23Man følger kaptajnens kurs, indtil det bliver besluttet, at en anden skal styre os udenom isbjerget. Du ville nok uanset blive smidt overbords - panik har aldrig hjulpet noget.Proppen skrev: ↑1. sep 2022, 21:28Bare lidt surt, at man er nødt til at købe ind med afsæt o ønsker fra en træner, som hænger I med det yderste af neglene og formentligt ikke er her længe.Sauer skrev: ↑1. sep 2022, 18:12Både Bakiz og Friis ved jo, hvad de får i hinanden, så begge parter må tro på, det kan blive godt.jonas386 skrev: ↑1. sep 2022, 16:57Jeg er med på, at man sjældent finder folkedybets mening på Twitter/Facebook, men jeg synes at læse betydeligt flere folk der er i komplet vildrede over manglende midtbane/angriber end ellers. Det kan godt skyldes, at vinduet lige er lukket og vi misser en angriber i Grønning som vi ellers, i AaB, regnede med.Funky skrev: ↑1. sep 2022, 14:16Der er ikke nogen, der har påstået, at det store, tavse flertal er mere eller mindre voldsomt imponeret af Inge. Jeg gætter bare på, det tavse flertal i denne som i så mange andre sager ikke er helt dér, hvor SoMe-brokkeriet er. Du postulerer, at nogle Twitter-indlæg er repræsentative for en bredt delt holdning. Det er der ikke noget belæg for. Derudover gentager jeg gerne mit eget postulat: Hvad folk skriver om tilliden til Inges arbejde på Twitter er komplet ligegyldigt - med mindre det skulle komme fra eks. Bælum.