Apati er der nu sjældent kommet noget godt ud af, så det er næppe vejen frem.R Rosenberg skrev: ↑2. sep 2022, 18:18Nogle mennesker evner at se en alvorlig situation uden at gå i panik og være hysterisk.Proppen skrev: ↑2. sep 2022, 17:56Det har været nævnt før. Det har bl.a. været tilfældet i tråde, hvor du forbavsende hurtigt farer frem og taler det ned. Man kan godt komme i tvivl om, hvad i dagsorden er ift. at ville AaB det bedste. At trække på skulderen af det her er i hvert fald vildt - også selvom det kommet fra mig, som du har sat en ære i at være i opposition til.R Rosenberg skrev: ↑2. sep 2022, 16:08Jeg tror det ikke - jeg har i hvert fald ikke set det nævnt.RicoBR02 skrev: ↑2. sep 2022, 16:01Har det overhovedet været nævnt?R Rosenberg skrev: ↑2. sep 2022, 15:55Hvad var det, du sagde, Lars Friis' snit er?Proppen skrev: ↑2. sep 2022, 14:55
I mine øjne er det en helt absurd lang tålmodighed, hvis det der scenarie skulle udspille sig. At man først handler, når løbet er kørt. Det må bare ikke ske.
Og trænere skal jo ikke kun bedømmes på denne sæson, men på hele sit ophold hos og, hvor han pt. står med én sejr i 15 kampe og et snit på 0,75 i 20 kampe. Og sportsdirektøren har nu haft 6 vinduer til st flytte klubben fremad, men hvor det trods stigende budget kun er gået tilbage.
Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022
Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022
-
R Rosenberg
- Allstar

Hysteri og panik på sociale medier har vist heller ikke den store track record udi substabtielle løsninger.Proppen skrev: ↑2. sep 2022, 19:21Apati er der nu sjældent kommet noget godt ud af, så det er næppe vejen frem.R Rosenberg skrev: ↑2. sep 2022, 18:18Nogle mennesker evner at se en alvorlig situation uden at gå i panik og være hysterisk.Proppen skrev: ↑2. sep 2022, 17:56Det har været nævnt før. Det har bl.a. været tilfældet i tråde, hvor du forbavsende hurtigt farer frem og taler det ned. Man kan godt komme i tvivl om, hvad i dagsorden er ift. at ville AaB det bedste. At trække på skulderen af det her er i hvert fald vildt - også selvom det kommet fra mig, som du har sat en ære i at være i opposition til.R Rosenberg skrev: ↑2. sep 2022, 16:08Jeg tror det ikke - jeg har i hvert fald ikke set det nævnt.
Ædruelighedens stemme
Når man beskylder andre for at være ligeglad med tingenes tilstand, så fristes man til at spørge hvad du selv gør? Nu har du også været efter fansne fordi du synes de er for ukritiske, slår du mig heller ikke som en af dem der var ude at vise sin utilfredshed på Hornevej. Har du været fremme på generalforsamlingen og ytre dig? Har du selv været ude på Hornevej, eller taget initiativ til at vise den holdning du står for, som du mener ikke andre fans har forstået at gøre? Eller er du bare selv apatisk, udover at gøre dig uvenner med stort alle herinde, uagtet at der herinde er/har været en ganske stor uenighed brugerne imellem.Proppen skrev: ↑2. sep 2022, 19:21Apati er der nu sjældent kommet noget godt ud af, så det er næppe vejen frem.R Rosenberg skrev: ↑2. sep 2022, 18:18Nogle mennesker evner at se en alvorlig situation uden at gå i panik og være hysterisk.Proppen skrev: ↑2. sep 2022, 17:56Det har været nævnt før. Det har bl.a. været tilfældet i tråde, hvor du forbavsende hurtigt farer frem og taler det ned. Man kan godt komme i tvivl om, hvad i dagsorden er ift. at ville AaB det bedste. At trække på skulderen af det her er i hvert fald vildt - også selvom det kommet fra mig, som du har sat en ære i at være i opposition til.R Rosenberg skrev: ↑2. sep 2022, 16:08Jeg tror det ikke - jeg har i hvert fald ikke set det nævnt.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Jamen, jeg fremfører selvsagt mine synspunkter og argumenterer for dem, hvor jeg kan. Men jeg har jo ikke afkomst til at handle på det. Det, der bekymrer mig, er, at der generelt er sådan en “det går nok” eller “ro på”-mentalitet omkring klubben i den nuværende dybe krise - en mentalitet, der er så dybt indgroet hos mange debattører herinde også, som så angriber de kritiske røster.Frygah skrev: ↑2. sep 2022, 19:57Når man beskylder andre for at være ligeglad med tingenes tilstand, så fristes man til at spørge hvad du selv gør? Nu har du også været efter fansne fordi du synes de er for ukritiske, slår du mig heller ikke som en af dem der var ude at vise sin utilfredshed på Hornevej. Har du været fremme på generalforsamlingen og ytre dig? Har du selv været ude på Hornevej, eller taget initiativ til at vise den holdning du står for, som du mener ikke andre fans har forstået at gøre? Eller er du bare selv apatisk, udover at gøre dig uvenner med stort alle herinde, uagtet at der herinde er/har været en ganske stor uenighed brugerne imellem.Proppen skrev: ↑2. sep 2022, 19:21Apati er der nu sjældent kommet noget godt ud af, så det er næppe vejen frem.R Rosenberg skrev: ↑2. sep 2022, 18:18Nogle mennesker evner at se en alvorlig situation uden at gå i panik og være hysterisk.Proppen skrev: ↑2. sep 2022, 17:56Det har været nævnt før. Det har bl.a. været tilfældet i tråde, hvor du forbavsende hurtigt farer frem og taler det ned. Man kan godt komme i tvivl om, hvad i dagsorden er ift. at ville AaB det bedste. At trække på skulderen af det her er i hvert fald vildt - også selvom det kommet fra mig, som du har sat en ære i at være i opposition til.
Man kan give sin mening til kende på mange måder. Ikke alle fremgangsmåder behøver at basere sig på, at man bruger F’ord.Dennis Nielsen skrev: ↑2. sep 2022, 20:14Så du sidder hjemme i kælderen og poster på diverse sociale medier...Proppen skrev: ↑2. sep 2022, 20:03Jamen, jeg fremfører selvsagt mine synspunkter og argumenterer for dem, hvor jeg kan. Men jeg har jo ikke afkomst til at handle på det. Det, der bekymrer mig, er, at der generelt er sådan en “det går nok” eller “ro på”-mentalitet omkring klubben i den nuværende dybe krise - en mentalitet, der er så dybt indgroet hos mange debattører herinde også, som så angriber de kritiske røster.Frygah skrev: ↑2. sep 2022, 19:57Når man beskylder andre for at være ligeglad med tingenes tilstand, så fristes man til at spørge hvad du selv gør? Nu har du også været efter fansne fordi du synes de er for ukritiske, slår du mig heller ikke som en af dem der var ude at vise sin utilfredshed på Hornevej. Har du været fremme på generalforsamlingen og ytre dig? Har du selv været ude på Hornevej, eller taget initiativ til at vise den holdning du står for, som du mener ikke andre fans har forstået at gøre? Eller er du bare selv apatisk, udover at gøre dig uvenner med stort alle herinde, uagtet at der herinde er/har været en ganske stor uenighed brugerne imellem.Proppen skrev: ↑2. sep 2022, 19:21Apati er der nu sjældent kommet noget godt ud af, så det er næppe vejen frem.R Rosenberg skrev: ↑2. sep 2022, 18:18Nogle mennesker evner at se en alvorlig situation uden at gå i panik og være hysterisk.Proppen skrev: ↑2. sep 2022, 17:56
Det har været nævnt før. Det har bl.a. været tilfældet i tråde, hvor du forbavsende hurtigt farer frem og taler det ned. Man kan godt komme i tvivl om, hvad i dagsorden er ift. at ville AaB det bedste. At trække på skulderen af det her er i hvert fald vildt - også selvom det kommet fra mig, som du har sat en ære i at være i opposition til.
du hylede mere end Katja Kean - i første analscene - over andre fans og så sidder du seriøst og skriver det i fed!
pis da ud på Hornevej og giv din mening til kende!
alternativt samler du en masse ligesindede og så dribler i derud i samlet flok - med hurtigste bybus, også sætter du lige Inge og Friis på plads.
kom nu... sådan en action orienteret type som dig skal da handle på det!
Proppen skrev: ↑2. sep 2022, 22:34Man kan give sin mening til kende på mange måder. Ikke alle fremgangsmåder behøver at basere sig på, at man bruger F’ord.Dennis Nielsen skrev: ↑2. sep 2022, 20:14Så du sidder hjemme i kælderen og poster på diverse sociale medier...Proppen skrev: ↑2. sep 2022, 20:03Jamen, jeg fremfører selvsagt mine synspunkter og argumenterer for dem, hvor jeg kan. Men jeg har jo ikke afkomst til at handle på det. Det, der bekymrer mig, er, at der generelt er sådan en “det går nok” eller “ro på”-mentalitet omkring klubben i den nuværende dybe krise - en mentalitet, der er så dybt indgroet hos mange debattører herinde også, som så angriber de kritiske røster.Frygah skrev: ↑2. sep 2022, 19:57Når man beskylder andre for at være ligeglad med tingenes tilstand, så fristes man til at spørge hvad du selv gør? Nu har du også været efter fansne fordi du synes de er for ukritiske, slår du mig heller ikke som en af dem der var ude at vise sin utilfredshed på Hornevej. Har du været fremme på generalforsamlingen og ytre dig? Har du selv været ude på Hornevej, eller taget initiativ til at vise den holdning du står for, som du mener ikke andre fans har forstået at gøre? Eller er du bare selv apatisk, udover at gøre dig uvenner med stort alle herinde, uagtet at der herinde er/har været en ganske stor uenighed brugerne imellem.Proppen skrev: ↑2. sep 2022, 19:21Apati er der nu sjældent kommet noget godt ud af, så det er næppe vejen frem.R Rosenberg skrev: ↑2. sep 2022, 18:18
Nogle mennesker evner at se en alvorlig situation uden at gå i panik og være hysterisk.
du hylede mere end Katja Kean - i første analscene - over andre fans og så sidder du seriøst og skriver det i fed!
pis da ud på Hornevej og giv din mening til kende!
alternativt samler du en masse ligesindede og så dribler i derud i samlet flok - med hurtigste bybus, også sætter du lige Inge og Friis på plads.
kom nu... sådan en action orienteret type som dig skal da handle på det!
Men det er jo det du kræver af alle andre? Vi skal vise vores utilfredshed på stadion, for det er kun dig der har forstået situationens alvor. Du behøver dog ikke selv gøre noget for du er lige en tand for sofistikeret til den slags gøgl. Du sidder hellere på sociale medier og skaber dig så du er helt sikker på at klubben hører dig og mærker hvor utilfreds du er...
Kan I ikke tage det tøsefnidder et andet sted?
Posavec
Ludewig Kramer Ross Poulsen
Højholt Pedro Lucas
Prip Ementa Sousa
1 point i morgen og så går vi ind til en del kampe i streg, som gerne skal rykke os meget tæt på top 6. Kom så drenge
Posavec
Ludewig Kramer Ross Poulsen
Højholt Pedro Lucas
Prip Ementa Sousa
1 point i morgen og så går vi ind til en del kampe i streg, som gerne skal rykke os meget tæt på top 6. Kom så drenge
-
OmkringAarhus
- 2. div

- Favoritspiller: Larsen
Ahlmann og Maka skal have chancen for at spille en god kamp, så ind med dem. Ellers enig i opstillingen.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Hvad så drenge, tror I stadig på top 6?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Vi får ikke point i morgen, men tror på en god indsats. Og derefter tror jeg vi starter vores række af sejre og uafgjorte. Som jeg har sagt før tror jeg SIF får det svært, det samme med Viborg. Så vi skal kæmpe med AGF og Brøndby om de 2 sidste pladser. Vi får det skide svært, men tror stadigvæk på det her hold. Hvis bare Inge holder snitterne fra at lave ugennemtænkte handlinger eller udtale sig dumt og ligegyldigt. Vi skal have Ro.
Enig. Det er de seks runder efter FCM kampen der bliver afgørende for om vi skal kigge mod nedrykning, eller om vi kan tillade os at kigge imod top-6
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Bakiz kan få debut https://aabsport.dk/nyheder/2022/septem ... AaB-debut/
Bekymrende at Granli fortsat er ukampdygtig, Kramer ryger i karantæne ved næste advarsel så vores tynde midterforsvar kan hurtigt blive udstillet
Bekymrende at Granli fortsat er ukampdygtig, Kramer ryger i karantæne ved næste advarsel så vores tynde midterforsvar kan hurtigt blive udstillet
Alt andet end en midtjylland sejr vil være en sensation
Vi har intet at tabe i denne kamp, spil jeres chance
Vi har intet at tabe i denne kamp, spil jeres chance
Jeg tror på sejren til d'bolsjestribbet. Altid!
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Perfekt med 0 point til OB og Lyngby - så bliver vi da ikke isoleret i bunden i tilfælde af et nederlag i dag.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Startopstillingen:
.
Posavec
Ludewig
Ross
Kramer
Poulsen
Ferreira
Fossum
Andersen
Prip
Makaric
Sousa
Reserver:
Sander
Ahlmann
Pallesen
Pedersen
Noshe
Ementa
O. Ross
Højholt
Bakiz

.
Posavec
Ludewig
Ross
Kramer
Poulsen
Ferreira
Fossum
Andersen
Prip
Makaric
Sousa
Reserver:
Sander
Ahlmann
Pallesen
Pedersen
Noshe
Ementa
O. Ross
Højholt
Bakiz
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Stærkeste opstilling med Makaric tilbage. Spark røv plz, tak knuzzer.Aalborg frederikshavner skrev: ↑4. sep 2022, 16:59Startopstillingen:
.
Posavec
Ludewig
Ross
Kramer
Poulsen
Ferreira
Fossum
Andersen
Prip
Makaric
Sousa