Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
Dalbjerg
- Allstar

Funky skrev: ↑4. sep 2022, 19:38
“Fejl fra Posavec”…altså, hvad skulle han have gjort anderledes på det indlæg? Ladet det gå? Han havde da ikke de store muligheder for at holde det.
Kanonafslutning af Bakiz på kanten af feltet!
Jo, den skal han altså holde..
Han må ikke bokse på den måde nede ved jorden..
Den ville jo blive farlig minimum halvdelen af gangene..
Hvis hvis det er hans fejl fremadrettet og med Rinne redninger som i dag, ja så lever vi fint med det!
-
Bisgaard
- 1. div

- Geografisk sted: Støvring
Hold op hvor er vores 2 angribere da bare af ringe kvalitet

. Men bortset fra det en rigtig flot indsats….
Kom nu igang AaB!!!
-
Funky
- Allstar

doukas skrev: ↑4. sep 2022, 19:38
Funky skrev: ↑4. sep 2022, 19:25
doukas skrev: ↑4. sep 2022, 19:13
Funky skrev: ↑4. sep 2022, 19:07
doukas skrev: ↑4. sep 2022, 19:00
Funky skrev: ↑4. sep 2022, 18:48
Jeg synes, man skal tage folk seriøst, hvis de kommer med en velunderbygget analyse som fører frem til et sobert argument. Sådan helt grundlæggende. Og den godhed udstrækker jeg også til Peter Sørensen. Som jeg besvarede ud fra den meget korte udlægning af hans kritik, jeg kunne læse. Og det har du åbenbart stadig utroooligt svært ved bare at anerkende.
Og ja, jeg vil da til enhver tid hellere høre Kents, Hjulmands eller Frederiksens analyser, end Sørensens, som er gået fra det ene korttidsprojekt til det andet. Vil du ikke det? Har de ikke i højere grad bevist sig, eller er de allesammen bare lige gode?
Tilbage til kampen: Målet har ikke overraskende fået FCM til at prøve at skubbe mere på. Jeg er glad for at se, at vi virker velforberedte - vi ser ikke paniske ud.
Og som et ægte interessant indslag fra kommentatorerne kan man nu høre, at Prip åbenbart har ædt for meget i sommerferien, så AaB har sat ham på diæt.
Men du har ingen gang hørt Peter Sørensens "analyse", så du kan ikke vide om den hverken er saglig eller velunderbygget, men alligevel er du skeptisk fordi Peter Sørensen er Peter Sørensen. Og så er jeg sådan set ligeglad med, at du svare på kritikken.
Og nej, jeg tror Peter Sørensen kan komme med en lige så skarp analyse som både KN og Hjulmand. Tænker ikke nødvendig succes på trænerbænken er afgørende for, hvordan man vurdere på andre hold, ligesom de bedste fodboldspillere ikke nødvendigvis bliver særlig gode trænere for lige at tage et andet eksempe
Det allermest interessante her er dit udsagn: “ Og så er jeg sådan set ligeglad med, at du svare på kritikken”. Ja, det anede mig. Men nu er det her jo et debatforum, så du får da lige chancen for at prøve igen.
Tilbage til kampen: Jeg kan endnu en gang godt lide Ludewigs indsats. Det er stille og roligt udmærket håndværk.
Nej, forklar mig venligst hvorfor det er det mest interessante, når debatten jeg rejser går på, at du stiller spørgsmålstegn ved Peter Sørensens analyse fordi han er Peter Sørensen. Det ændrer dit svar på kritikken jo ikke på.
Ork, det har jeg så rigeligt forklaret. Så må du genlæse, hvad jeg har skrevet. Og dit svar er interessant, fordi det viser, at du ikke kan håndtere det faktum, at jeg faktisk besvarer hans kritik, uagtet at han er Peter Sørensen. Hvorfor er det så svært?
Tilbage til kampen: Det havde dælme været ulideligt hvis den scoring fra Sousa ikke var blevet anerkendt. Jeg har virkelig et love/hate relationship til VAR.
Og nu: Klasseredning af Posavec!!! Ja, en forstærkning kan/må jeg jo ikke kalde ham, men det var nu helt okay nappet.
Hahaha jøsss mand. Sikke en gang udenomssnak. Jeg er faktisk imponeret over dit forsøg på at dreje debatten et andet sted hen (hvor du kan bunde). Men orker ikke at forsætte - du vil ikke indse, at dit forsøg på at underminere en kritisk analyse, var lige frisk nok. Og det er også fair. Nu vil jeg læne mig tilbage og nyde en stensikker sejr i Herning.
Sådan et svar et vist, hvad man i militær-termer kalder: “Pop smoke and run like hell”. Men det var jo nok også det eneste sted, det kunne ende.
Sikker sejr, uha, ja, den forhåbning deler vi i hvert fald. Jeg tager også gerne en usikker.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Kristian
- Allstar

Bisgaard skrev: ↑4. sep 2022, 19:43
Hold op hvor er vores 2 angribere da bare af ringe kvalitet

. Men bortset fra det en rigtig flot indsats….
Det er da en virkelig god indsats i dag..alle giver sig 100% og vi formår endelig at sætte en hel kamp sammen.
Dejligt at se

-
Funky
- Allstar

Dalbjerg skrev: ↑4. sep 2022, 19:41
Funky skrev: ↑4. sep 2022, 19:38
“Fejl fra Posavec”…altså, hvad skulle han have gjort anderledes på det indlæg? Ladet det gå? Han havde da ikke de store muligheder for at holde det.
Kanonafslutning af Bakiz på kanten af feltet!
Jo, den skal han altså holde..
Han må ikke bokse på den måde nede ved jorden..
Den ville jo blive farlig minimum halvdelen af gangene..
Hvis hvis det er hans fejl fremadrettet og med Rinne redninger som i dag, ja så lever vi fint med det!
Altså, som jeg ser billederne, så er han helt ude i fuld længde, hvor han kaster sig ud og ned i feltet. Jeg synes ikke, det er ofte, man ser målmænd holde sådan en bold.
Så skal man bebrejde ham, at han ikke står et skridt længere ude i feltet. Det kan jeg ikke greje, om han burde gøre.
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
SteenA
- 1. div

3 vigtige point og krisen er flyttet til Herning! 3 point mere mod Lyngby, så begynder det at ligne noget.
-
MrDomoon
- Superliga

- Geografisk sted: Geografisk sted
MrDomoon skrev: ↑4. sep 2022, 11:43
nj27 skrev: ↑4. sep 2022, 10:04
Alt andet end en midtjylland sejr vil være en sensation
Vi har intet at tabe i denne kamp, spil jeres chance
Jeg tror på sejren til d'bolsjestribbet. Altid!
Det her er derfor man altid skal være optimistisk!

Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
-
Funky
- Allstar

SteenA skrev: ↑4. sep 2022, 19:48
3 vigtige point og krisen er flyttet til Herning! 3 point mere mod Lyngby, så begynder det at ligne noget.
Det er en must-win kamp mod (endnu) et ikke ueffent hold…
-
Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Ja, det havde jeg sku ikke set komme. Fantastisk indsats og lækker sejr over hedebønderne.

Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
På alle måder en chokerende sejr. I hvert fald for mig. Det er godt nok længe siden vi har taget en sejr som så store underdogs.
Kan ikke finde ud af om AaB spiller en brandkamp eller FCM bare har en total offday. Nok en kombi.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Nøj hvor dejligt. Fedt fedt fedt. Det begynder sgu at ligne noget!
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
-
Funky
- Allstar

Det er en lille fryd at høre kommentatorerne på stribe stå lettere fårede og finde en grimasse som kan passe. Nu HAVDE de jo sagt at bla bla bla.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Klasse. Men det skulle også komme. Vi har vist rigtig godt fremskridt de seneste kampe, så vi er så meget på vej. Vi skal bare have RO og Friis skal have RO....så tror jeg på det her hold i top 6.
-
Funky
- Allstar

raekkeettre skrev: ↑4. sep 2022, 19:55
Klasse. Men det skulle også komme. Vi har vist rigtig godt fremskridt de seneste kampe, så vi er så meget på vej. Vi skal bare have RO og Friis skal have RO....så tror jeg på det her hold i top 6.
Jeg tror desværre, det stadig kan blive svært at nå i år. Det lever jeg også med, bare der er fremgang, og vi ikke for alvor ender i nedrykningsfare. Og så må vi da gerne gå langt i pokalen.
-
emenike
- Landshold

Super sejr! Vi er altså kommet godt igen her i sæsonen, tre gode indsatser i træk og ren uheld at vi ikke fik point i Randers sidst. Seks point i tre svære kampe (pointsnit på 2,0 hvis nogen går op i sådan noget), det ser lovende ud

-
Stegosaurus
- Allstar

Yes, vi har nu set flere kampe under Friis hvor det ser ud til vi har haft en slags plan.
Bakiz så heller ikke hel dum ud.
-
Funky
- Allstar

Stegosaurus skrev: ↑4. sep 2022, 19:57
Yes, vi har nu set flere kampe under Friis hvor det ser ud til vi har haft en slags plan.
Han så da endda ret spændende ud. Var det skud ikke blevet rettet lidt af, så havde den siddet i krogen.
-
troelsh
- Allstar

- Geografisk sted: 9000
De sidste tre kampe har virkelig været opløftende, det begynder altså at vende nu.
Pedro er absolut fremragende (igen) i dag, og skønt at se Posavec pille en bold, der vel var gået ind mod de fleste superliga keepere.
-
Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Stegosaurus skrev: ↑4. sep 2022, 19:57
Ja, man kunne sgu ikke se han kun havde siddet på sin kondicykel i de sidste måneder. Var også lige ved at score på hans partytrick, som han bangede den ind med mod os sidste år.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus