Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022
Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022
Ganske få point skiller os fra FCK, Brøndby, og FCM. Bare i bunden af tabellen. Mesterskabet er billigt til salg.
-
R Rosenberg
- Allstar

Gode mod BIF, endnu bedre mod Randers, virkelig gode i dag - væsentligt bedre end Ikast. Det går støt og roligt fremad kamp for kamp.
Ferreira outstanding igen.
Bakiz med et lovende indhop.
Makaric ringe.
Ementa - ja, træerne voksede ikke ind i himlen. Endnu en jammerlig omgang fra ham.
Fremover må Sousa tilbage på højre, hvor han er klart bedst, og Bakiz på venstre. Så må slikmunden tage bænken.
Makaric ringe.
Ementa - ja, træerne voksede ikke ind i himlen. Endnu en jammerlig omgang fra ham.
Fremover må Sousa tilbage på højre, hvor han er klart bedst, og Bakiz på venstre. Så må slikmunden tage bænken.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Mon ham Bakiz kan prøves af centralt?R Rosenberg skrev: ↑4. sep 2022, 20:02Gode mod BIF, endnu bedre mod Randers, virkelig gode i dag - væsentligt bedre end Ikast. Det går støt og roligt fremad kamp for kamp.
Makaric ringe.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Mon vi i den kommende uge slipper for Proppens dommedagsprofetier?
God kamp, men hverken Makaric eller Ementa var afgørende.
- FlæskeFrank
Helt enig, en skam vi ikke har fået sendt ham afsted.R Rosenberg skrev: ↑4. sep 2022, 20:02Gode mod BIF, endnu bedre mod Randers, virkelig gode i dag - væsentligt bedre end Ikast. Det går støt og roligt fremad kamp for kamp.
Makaric ringe.
- Nordjyden HY
- 1. div

- Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
- Kontakt:
Kanon kamp over hele linjen.
Kramer og Ross udgør et stærkt makkerpar!
Ferreira var fænomenal i dag!
Og offensivt viser vi gode takter.
Personligt blev jeg også positivt overrasket over Bakiz, som fik vist sig godt frem med et godt overblik og et fint forsøg på mål. Hvis det er en smagsprøve af, hvad vi kan forvente af ham, så glæder jeg mig
Det lover sku' godt
Personligt blev jeg også positivt overrasket over Bakiz, som fik vist sig godt frem med et godt overblik og et fint forsøg på mål. Hvis det er en smagsprøve af, hvad vi kan forvente af ham, så glæder jeg mig
Det lover sku' godt
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
Ferreira….altså endnu mere end hans mål vil jeg gerne gense den situation i 2. halvleg, hvor han bare æder Isaksen i en kontra. Top-top-top klasse.Nordjyden HY skrev: ↑4. sep 2022, 20:07Kanon kamp over hele linjen.
Personligt blev jeg også positivt overrasket over Bakiz, som fik vist sig godt frem med et godt overblik og et fint forsøg på mål. Hvis det er en smagsprøve af, hvad vi kan forvente af ham, så glæder jeg mig![]()
Det lover sku' godt![]()
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Hvis han vælger at hoppe ud og ned efter sådan en bold, så skal han holde den.. Fordi den vil altid blive farlig..Funky skrev: ↑4. sep 2022, 19:47Altså, som jeg ser billederne, så er han helt ude i fuld længde, hvor han kaster sig ud og ned i feltet. Jeg synes ikke, det er ofte, man ser målmænd holde sådan en bold.
Så skal man bebrejde ham, at han ikke står et skridt længere ude i feltet. Det kan jeg ikke greje, om han burde gøre.
Lige før en målmqndsteæner vil fortælle ham, at hvis han ikke tør prøve at holde den der, så skal han hellere blive ind epå stregen..
Kommentatorerne var inde på at han ikke er langsom..Funky skrev: ↑4. sep 2022, 20:15Ferreira….altså endnu mere end hans mål vil jeg gerne gense den situation i 2. halvleg, hvor han bare æder Isaksen i en kontra. Top-top-top klasse.Nordjyden HY skrev: ↑4. sep 2022, 20:07Kanon kamp over hele linjen.
Personligt blev jeg også positivt overrasket over Bakiz, som fik vist sig godt frem med et godt overblik og et fint forsøg på mål. Hvis det er en smagsprøve af, hvad vi kan forvente af ham, så glæder jeg mig![]()
Det lover sku' godt![]()
Det er han netop ikke..
Men jeg elsker hans måde at løbe 85 %, og så bliver den hurtige spiller nærmest lullet lidt i søvn, hvorefter han lige trykker på turboen.. Ser sjovt ud, men er effektivt..
AaB vandt, og efter en overbevisende indsats.. Så den er givet på forhånd!FlæskeFrank skrev: ↑4. sep 2022, 20:05Mon vi i den kommende uge slipper for Proppens dommedagsprofetier?
Bare rolig… så heldige er vi ikke.FlæskeFrank skrev:Mon vi i den kommende uge slipper for Proppens dommedagsprofetier?
Men lad os få en stime nu… kampprogrammet er i vores favør nu og vil i nat drømme om en fredags kamp den 30 september med en stribe på 3 sejre inden og et fyldt stadion
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Er rygtet ang Prip noget som var alment kendt, eller er det noget som er kommet frem i dag?
Det hænger meget godt sammen med, at han har set langsom ud i denne sæson..
Godt nok skidt, hvis det er rigtigt..
Ikke bagerens søn, men slikhandlerens søn
Rygtet er gået mig forbi?Dalbjerg skrev:Er rygtet ang Prip noget som var alment kendt, eller er det noget som er kommet frem i dag?
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Guldet skal hjem til 9000!!!!!!!!!!!!!!!
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Igen synes jeg i øvrigt, at Nordjyske er urimeligt hårde i deres bedømmelse af Ludewig, som i mine øjne finder sig mere og mere til rette på holdet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Lige efter sommerferie så Prip sgu lidt tung ud. Han har smidt et par kilo fedt nu og ser fit ud igen
-
R Rosenberg
- Allstar

Men han bør stadig vige pladsen. Sousa er meget bedre spiller og meget mere afgørende i vores offensiv.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg er stor fan af at spille, hvor spillerne er bedst. Og Prip har stadig til gode at fortjene en startplads.Eksil skrev: ↑4. sep 2022, 20:04Mon ham Bakiz kan prøves af centralt?R Rosenberg skrev: ↑4. sep 2022, 20:02Gode mod BIF, endnu bedre mod Randers, virkelig gode i dag - væsentligt bedre end Ikast. Det går støt og roligt fremad kamp for kamp.
Makaric ringe.
Ædruelighedens stemme
Super træner-arbejde. Taktisk perfekt gennemført kamp, og det er altså beundringsværdigt, hvordan Friis har håndteret den krise, vi har været i. Spillerne ligner absolut ikke nogen, der er i krise!