Sønderhof skrev: ↑1. okt 2022, 13:44
Kristian skrev: ↑1. okt 2022, 13:25
Hanga skrev: ↑1. okt 2022, 13:19
Dennis Nielsen skrev: ↑1. okt 2022, 08:55
Ryk fossum frem og lad ham tage den offensive midtbane, således hans placeringsevne og dybdeløb kan komme til sin ret.
Ud med lucas som er en hæmsko i vores spil. Trækker tempoet ud af kampen på forkerte tidspunkter, har for mange berøringer og mangler mål/assists
Jeg er enig i at det ville gavne Fossum markant at komme længere frem på banen hvor han bedre kan tage sine gode løb og placeringer i feltet. Han er ganske enkelt ikke ret dygtig som 8'er, i hvert fald ikke ift. at tage styringen og få sat skub i spillet. Den spiller har vi manglet siden Kasper Risgaard, kun afløst en enkelt sæson af Patrick Olsen og få kampe af Hiljemark. Det er en katastrofe at Inge aldrig har fået hentet den erstatning ind. Lucas er ikke løsningen, slet ikke med det niveau han har vist siden sin tilbagekomst. Og det er jo derfor at Fossum stadig spiller den - Vi har ganske enkelt ikke andre. Så skal det være Højholt men han er også fuldstændig blottet for kreativitet og offensive kvaliteter.
Den manglende midtbaneleder samt et bovlamt angreb er efter min mening de største og mest afgørende mangler på holdet, og har været det i evigheder.
Fuldstændig enig!
Alt det andet er sq i orden og der har vi kvalitet nok.
Jeg er enig i hele smøren. Jeg så gerne vi byttede om på Lucas og Fossum. Ideelt set, er Lucas perfekt i rollen som 10'er, men han bidrager altså ikke til at gøre os farlige. Fossum har ikke de samme kreative evner, men han er vores bedste afslutter, og også den der har mest næse for hvor boldene lander. Pt. kommer han ikke nok i feltet grundet den tilbagetrukket rolle.
Den defensive del er de på samme niveau, til gengæld er Lucas bedre til at sætte spillet, hvor Fossum er mere boldflytter.
Jeg er nok stemt for at Lucas må på bænken. Ja han er et stort navn på holdet og ja han var en gang en stor fodboldspiller, men uden det specielt er Lucas's skyld så har holdet jo faktisk ikke fungeret siden han kom tilbage og han har ikke genfundet sit niveua efter at halvt års tid. Jeg begynder at miste troen på ham og jeg synes han er helt og aldeles uegnet som anfører i den her situation. Jeg ville nok også gå med Fossum som offensiv efterhånden. Fossum dur ikke til den 8'er og så vil jeg egentlig hellere gardere med to seksere end at prøve at opfinde 8'ere der ikke virker i Fossum, Lucas og Prip. For min skyld kunne man gøre sådan her med holdet bare for at være strukturerede og overleve
Posavec
Pallesen, Kramer, Nadrani, Ahlmann
Sousa, Højholt, Pedro, Poulsen
Fossum
?
Bakiz imponerer mig altså ikke og jeg synes Poulsen var godt på vej så ham vil jeg gerne se med lidt friere tøjler på en kant.
Mht. vores spidsangriber ved jeg ikke hvad vi skal gøre når nu Makaric ikke gider træne mere. Ementa søger for meget ned i banen, Oliver Ross synes jeg er for langt fra at have niveau og genopbygningsprojektet Ramkilde tror jeg ikke på som en holdbar starter.
Et frækt bud kunne være at smide Fossum helt frem og så Prip lige bagved i den position, hvor han har været bedst for os, men jeg kan ikke rigtigt se det for mig,