Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 13.11.2022
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 13.11.2022
Hahaha, det var nemt.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
hvad vil man så i 2. halvleg. Vi er slet ikke over midten og kæmper ikke for noget. Vi kan INTET offensivt sætte sammen.
jeg ser intet der viser at vi bliver i suppen. Og det har jeg ikke gjort siden FRiis stoppede.
den her formation fucking stinker. ikke mindst fordi når alle er klar så er vores bænk erstattet af af offensive spillere der ikke kan komme på holdet fordi vi KUN spiller for IKKE at tabe.
jeg ser intet der viser at vi bliver i suppen. Og det har jeg ikke gjort siden FRiis stoppede.
den her formation fucking stinker. ikke mindst fordi når alle er klar så er vores bænk erstattet af af offensive spillere der ikke kan komme på holdet fordi vi KUN spiller for IKKE at tabe.
Fossum og Prip ud i pausen. Ind med nogle, som vil kæmpe. Bedste bud fra den historisk tynde bænk er vel Pedersen og Ementa.
altså hvad er det med trænere i AaB - de ender altid med at gå i panik. der er blevet skiftet formation siden CIFU en 5-6- gange nu. hvad fanden foregår der.
vi er i en situation hvor vi IKKE skal spille for at undgå at tabe MEN spille for at VINDE.
og nu har man forsøgt at stå dybt mod FCN og så kommer de foran. HVAD SÅ NU?
vi er i en situation hvor vi IKKE skal spille for at undgå at tabe MEN spille for at VINDE.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Der er muligheder på dødbolde da vi virker stærkere i luftspillet men det kræver selvfølgelig at vi får nogle standard situationer
jeg er så træt af fossum den alibi spiller. hen leverer intet som i intet der berettigere ham til at spille hver gang. vores midtbane stinker.
nu må der kraftedeme ske noget.
-
R Rosenberg
- Allstar

Er der én ting, Erik ikke gør, så er det at gå i panik.baresi skrev: ↑13. nov 2022, 18:53altså hvad er det med trænere i AaB - de ender altid med at gå i panik. der er blevet skiftet formation siden CIFU en 5-6- gange nu. hvad fanden foregår der.
Men det er godt nok en vingeskudt offensiv, vi har. Vi skaber jo nada.
Ædruelighedens stemme
Fordi de er magtesløse og desperate.baresi skrev: ↑13. nov 2022, 18:53altså hvad er det med trænere i AaB - de ender altid med at gå i panik. der er blevet skiftet formation siden CIFU en 5-6- gange nu. hvad fanden foregår der.
Det er ikke trænernes skyld vi er havnet i dette morads, om vi så ansatte Pep Guardiola ville vi stadig være et ringe hold.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Så er der snakken igen på vores tynde trup...21/22 mand....og skæv sammensat. Kan vi blive mere udstillet, at vi ikke engang kan fylde bænken op....Det er grotesk. Men dog vil jeg sige Hamren får det optimale ud af vores trup, og godt IAO ikke er der mere, for så var han nok blive fyret i vinterpausen, for der er jo gået "næsten" en uge siden der var turbulens sidst.
Men synes vi gør det godt. Kan vi fortsætte taber vi kun med 2...og det vil fandme være en success i den sidste kamp.
Og så skal vi have en ind i den sportslige ledelse der kan hans kram...jeg tror stadigvæk på vi klare den.
Men synes vi gør det godt. Kan vi fortsætte taber vi kun med 2...og det vil fandme være en success i den sidste kamp.
Og så skal vi have en ind i den sportslige ledelse der kan hans kram...jeg tror stadigvæk på vi klare den.
Nu kommer Høgh og Ementa nok snart ind og så bliver ENDNU ringere end vi er i forvejen
Jow, jow, vi har virkelig en kvalitetstrup……
Kom nu igang AaB!!!
Mål scoret mens vores centerforsvarer råber og skriger for at få lov til at komme ind. Vi spiller ikke godt, men dommeren er fandme ufattelig ringe
Er sikker på vi satser nu... Høgh på banen, han har gjort det så godt i de andre indhop....
Vi er bare blevet dårligere og dårligere siden Friis blev fyret og Ross blev solgt.
Er sikker på vi satser nu... Høgh på banen, han har gjort det så godt i de andre indhop....
Vi er bare blevet dårligere og dårligere siden Friis blev fyret og Ross blev solgt.
nej han går ikke i panik - men selv hamren har undervejs ændret spillet til 3-4-3 fra en 4 back og hamren har sat sousa på bænken i det nye system. du må også indrømme det er lidt underligt.R Rosenberg skrev: ↑13. nov 2022, 18:54Er der én ting, Erik ikke gør, så er det at gå i panik.baresi skrev: ↑13. nov 2022, 18:53altså hvad er det med trænere i AaB - de ender altid med at gå i panik. der er blevet skiftet formation siden CIFU en 5-6- gange nu. hvad fanden foregår der.
Men det er godt nok en vingeskudt offensiv, vi har. Vi skaber jo nada.
-
AaBWanKenobi
- 2. div

Logisk udvikling efter en elendig halvleg.
Hvis det havde været et andet hold, der havde spillet sådan, ville jeg sige, at det ikke hører hjemme i SL
Så odds 1,22 på nedrykning (eller hvad det nu ligger på), begynder at se skræmmende realistisk ud.
Hvis det havde været et andet hold, der havde spillet sådan, ville jeg sige, at det ikke hører hjemme i SL
Så odds 1,22 på nedrykning (eller hvad det nu ligger på), begynder at se skræmmende realistisk ud.
det er ikke trænerens skyld nej - men det er ufatteligt vi på 1 år endnu ikke har fundet en formation der bare virker lidt. Forstår ikke man ikke prøver noget lidt anderledes. ludewig og poulsen er parkeret bagude idag.troelsh skrev: ↑13. nov 2022, 18:55Fordi de er magtesløse og desperate.baresi skrev: ↑13. nov 2022, 18:53altså hvad er det med trænere i AaB - de ender altid med at gå i panik. der er blevet skiftet formation siden CIFU en 5-6- gange nu. hvad fanden foregår der.
Det er ikke trænernes skyld vi er havnet i dette morads, om vi så ansatte Pep Guardiola ville vi stadig være et ringe hold.
Så er der kun 3 til at stå for offensiven og det eneste de laver er løb for sig selv med bolden. Totalt ufarlige.
Hvad har Høgh gjort godt????? Lavet 15 frispark og løbet offside 20 gange….. Den mand har INTET at gøre på et superliga hold og er et tydeligt symbol på vores problemer…..Klaus skrev: ↑13. nov 2022, 18:57Mål scoret mens vores centerforsvarer råber og skriger for at få lov til at komme ind. Vi spiller ikke godt, men dommeren er fandme ufattelig ringe![]()
Vi er bare blevet dårligere og dårligere siden Friis blev fyret og Ross blev solgt.![]()
Kom nu igang AaB!!!
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Uha det var vist den kamp
20 sekunder spillet.. Godnat!
VI ER FUCKING AMATØRER
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
...og det var 2!
Hold nu kæft nogle amatører... 45 min til vinterpausen, jeg glæder mig!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14