Arh - kommer vel lidt an på positionen. Som back, hvis han stadig kan noget af det han kunne tidligere så afgjort ja. Er derimod soms topper så er jeg ham ikke bidrage i det spil. Han har jo ikke på den måde overblikket til at være spillende centerback som f.eks. AC eller Bjelland.
Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)
Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)
RAUS RAUS SSE!
- Bong
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: 9000
Det gode ved Dalsgaard er vel, at han både kan dække en HCB, en HB og en HWB. Så han vil være meget polyvant til vores højre forsvarsside.
Men jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke har set mange FCM kampe med ham.
Men jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke har set mange FCM kampe med ham.
A slightly more sophisticated hooligan...
Om vi har behov for Dalle er vel meget afhængigt af hvilken plads han kan spille, samt hvad han skal koste.
Han har lederegenskaber og klubkærlighed, men spillemæssigt er han vel primært en mulighed hvis det er som HB.
Han har lederegenskaber og klubkærlighed, men spillemæssigt er han vel primært en mulighed hvis det er som HB.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Klubkærligheden tror jeg simpelthen ikke på han besidder, og det er udelukkende vores egen skyld sådan som han blev behandlet første gang han spillede på stadion med fcm. Fortjent eller ej, så mistede han en hel del for klubben den dag.. Skal Dalle tilbage så handler det om hvad vi kan tilbyde ham i løn og spilletid og ikke pga hans kærlighed til klubben. Jeg er dog ikke sikker på at han er det rette match..
Et langt ude skud ville være en Bruun Larsen på en leje aftale efter han er kommet i overskud i Tyskland..
Bruun Larsen er urealistisk, og Dalsgaard skal allerhelst bare holde sig i Herning. Han er 33, og er ikke den samme spiller som for bare et par år siden. Af de kampe jeg har set med FCM er han ikke en uvæsentlig årsag til, at deres forsvar i nogle situationer har været hullet som en si.
Jeg har så heller aldrig forstået hvorfor han skulle rykkes ind som midterforsvarer, trebackkæde eller ej.
Jeg har så heller aldrig forstået hvorfor han skulle rykkes ind som midterforsvarer, trebackkæde eller ej.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Forstår slet ik hvis han er interesseret i os med den behandling.RicoBR02 skrev: ↑24. nov 2022, 12:44Klubkærligheden tror jeg simpelthen ikke på han besidder, og det er udelukkende vores egen skyld sådan som han blev behandlet første gang han spillede på stadion med fcm. Fortjent eller ej, så mistede han en hel del for klubben den dag.. Skal Dalle tilbage så handler det om hvad vi kan tilbyde ham i løn og spilletid og ikke pga hans kærlighed til klubben. Jeg er dog ikke sikker på at han er det rette match..
Et langt ude skud ville være en Bruun Larsen på en leje aftale efter han er kommet i overskud i Tyskland..
Han VILLE os for 2 år siden, men det mente Inge ik.
Kæmpe fejl han ik kom dengang, tror ik nødvendigvis det er rigtigt nu medmindre han bliver transferfri og en kort kontrakt med option.
Han spillede også ofte i en trebackkæde i Brentford i den sæson, hvor de rykkede op. Så ét eller andet sted må han da kunne spille derjonas386 skrev: ↑24. nov 2022, 12:55Bruun Larsen er urealistisk, og Dalsgaard skal allerhelst bare holde sig i Herning. Han er 33, og er ikke den samme spiller som for bare et par år siden. Af de kampe jeg har set med FCM er han ikke en uvæsentlig årsag til, at deres forsvar i nogle situationer har været hullet som en si.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg skal ikke gøre mig klog på, om han ville AaB eller ej, men forestillede han sig dengang en hyre af en anden verden (hvilket ikke er usandsynligt), så er jeg glad for, at "Inge ik mente det" - det ville ingen mening have givet at binde absurd mange lønkroner i en dengang 32-årig spiller.Mr Gold skrev: ↑24. nov 2022, 13:10Forstår slet ik hvis han er interesseret i os med den behandling.RicoBR02 skrev: ↑24. nov 2022, 12:44Klubkærligheden tror jeg simpelthen ikke på han besidder, og det er udelukkende vores egen skyld sådan som han blev behandlet første gang han spillede på stadion med fcm. Fortjent eller ej, så mistede han en hel del for klubben den dag.. Skal Dalle tilbage så handler det om hvad vi kan tilbyde ham i løn og spilletid og ikke pga hans kærlighed til klubben. Jeg er dog ikke sikker på at han er det rette match..
Kæmpe fejl han ik kom dengang, tror ik nødvendigvis det er rigtigt nu medmindre han bliver transferfri og en kort kontrakt med option.
Det blev i øvrigt debatteret til hudløshed dengang, og mønstret var vist som med så meget andet, at kunne man ikke lide Inge, var det helt gak ikke at hente Dalsgaard, og Inge var atter en idiot.
Ædruelighedens stemme
Jeg ved ik hvor de høje lønninger kommer fra angående ham, jeg ved han VILLE AaB og var klar til at stække sig langt og jeg ved Inge fejede det hurtigt af bordet med begrundelsen at man ik manglede højre back og havde nok centralt.R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2022, 15:40Jeg skal ikke gøre mig klog på, om han ville AaB eller ej, men forestillede han sig dengang en hyre af en anden verden (hvilket ikke er usandsynligt), så er jeg glad for, at "Inge ik mente det" - det ville ingen mening have givet at binde absurd mange lønkroner i en dengang 32-årig spiller.Mr Gold skrev: ↑24. nov 2022, 13:10Forstår slet ik hvis han er interesseret i os med den behandling.RicoBR02 skrev: ↑24. nov 2022, 12:44Klubkærligheden tror jeg simpelthen ikke på han besidder, og det er udelukkende vores egen skyld sådan som han blev behandlet første gang han spillede på stadion med fcm. Fortjent eller ej, så mistede han en hel del for klubben den dag.. Skal Dalle tilbage så handler det om hvad vi kan tilbyde ham i løn og spilletid og ikke pga hans kærlighed til klubben. Jeg er dog ikke sikker på at han er det rette match..
Det blev i øvrigt debatteret til hudløshed dengang, og mønstret var vist som med så meget andet, at kunne man ikke lide Inge, var det helt gak ikke at hente Dalsgaard, og Inge var atter en idiot.
Inge lukkede den meget hurtigt og inden der var løn snak overhovedet og det ved jeg 100%.
Som du altid kritiserer Pallesen ku han nok have været fin
-
R Rosenberg
- Allstar

Jamen, som skrevet mange gange før, så ville jeg have elsket at få Dalsgaard tilbage dengang.Mr Gold skrev: ↑24. nov 2022, 16:34Jeg ved ik hvor de høje lønninger kommer fra angående ham, jeg ved han VILLE AaB og var klar til at stække sig langt og jeg ved Inge fejede det hurtigt af bordet med begrundelsen at man ik manglede højre back og havde nok centralt.R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2022, 15:40Jeg skal ikke gøre mig klog på, om han ville AaB eller ej, men forestillede han sig dengang en hyre af en anden verden (hvilket ikke er usandsynligt), så er jeg glad for, at "Inge ik mente det" - det ville ingen mening have givet at binde absurd mange lønkroner i en dengang 32-årig spiller.Mr Gold skrev: ↑24. nov 2022, 13:10Forstår slet ik hvis han er interesseret i os med den behandling.RicoBR02 skrev: ↑24. nov 2022, 12:44Klubkærligheden tror jeg simpelthen ikke på han besidder, og det er udelukkende vores egen skyld sådan som han blev behandlet første gang han spillede på stadion med fcm. Fortjent eller ej, så mistede han en hel del for klubben den dag.. Skal Dalle tilbage så handler det om hvad vi kan tilbyde ham i løn og spilletid og ikke pga hans kærlighed til klubben. Jeg er dog ikke sikker på at han er det rette match..
Inge lukkede den meget hurtigt og inden der var løn snak overhovedet og det ved jeg 100%.
Som du altid kritiserer Pallesen ku han nok have været fin![]()
Men jeg var også enig i, at det ville have været helt gak at smide en masse løn i en 32-årig spiller. Men hvis det ikke var lønnen, så må det være endnu et eksempel på de billeder, Pallesen åbenbart ligger inde med, som også har givet ham alle de startpladser de seneste fem år - som er fem år for meget.
Ædruelighedens stemme
Dalsgaard dengang havde været så rigtigt.R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2022, 17:05Jamen, som skrevet mange gange før, så ville jeg have elsket at få Dalsgaard tilbage dengang.Mr Gold skrev: ↑24. nov 2022, 16:34Jeg ved ik hvor de høje lønninger kommer fra angående ham, jeg ved han VILLE AaB og var klar til at stække sig langt og jeg ved Inge fejede det hurtigt af bordet med begrundelsen at man ik manglede højre back og havde nok centralt.R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2022, 15:40Jeg skal ikke gøre mig klog på, om han ville AaB eller ej, men forestillede han sig dengang en hyre af en anden verden (hvilket ikke er usandsynligt), så er jeg glad for, at "Inge ik mente det" - det ville ingen mening have givet at binde absurd mange lønkroner i en dengang 32-årig spiller.Mr Gold skrev: ↑24. nov 2022, 13:10Forstår slet ik hvis han er interesseret i os med den behandling.RicoBR02 skrev: ↑24. nov 2022, 12:44Klubkærligheden tror jeg simpelthen ikke på han besidder, og det er udelukkende vores egen skyld sådan som han blev behandlet første gang han spillede på stadion med fcm. Fortjent eller ej, så mistede han en hel del for klubben den dag.. Skal Dalle tilbage så handler det om hvad vi kan tilbyde ham i løn og spilletid og ikke pga hans kærlighed til klubben. Jeg er dog ikke sikker på at han er det rette match..
Men jeg var også enig i, at det ville have været helt gak at smide en masse løn i en 32-årig spiller. Men hvis det ikke var lønnen, så må det være endnu et eksempel på de billeder, Pallesen åbenbart ligger inde med, som også har givet ham alle de startpladser de seneste fem år - som er fem år for meget.
En mand der ville det, ikke så kontant som T men han ville det og han var klar til en “AaB”løn.
Inge fejlede på den der, det gjorde han altså :-)
Hvad billeder Pallesen har kan jeg ik udtale mig om, men Inge ville det anderledes, han havde alle chancer for at lande Dalle uden noget som helst blev sprængt økonomisk
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Jeg er meget enig og ja jeg synes også at Dalsgaard har set svag ud i FCMs forsvar hvor han i flere kampe har sejlet rundt, nu hvor Dalsgaard ikke længere har farten så skal vi holde os langt væk. Han er en has been.jonas386 skrev: ↑24. nov 2022, 12:55Bruun Larsen er urealistisk, og Dalsgaard skal allerhelst bare holde sig i Herning. Han er 33, og er ikke den samme spiller som for bare et par år siden. Af de kampe jeg har set med FCM er han ikke en uvæsentlig årsag til, at deres forsvar i nogle situationer har været hullet som en si.
Hvis det er som du fremstiller, så er det helt afgjort en stor bommert af Inge. Dalle havde været en klar forstærkning, en kulturbærer og en der kommer med et perspektiv og en erfaring fra større ligaer.Mr Gold skrev:Dalsgaard dengang havde været så rigtigt.R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2022, 17:05Jamen, som skrevet mange gange før, så ville jeg have elsket at få Dalsgaard tilbage dengang.Mr Gold skrev: ↑24. nov 2022, 16:34Jeg ved ik hvor de høje lønninger kommer fra angående ham, jeg ved han VILLE AaB og var klar til at stække sig langt og jeg ved Inge fejede det hurtigt af bordet med begrundelsen at man ik manglede højre back og havde nok centralt.R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2022, 15:40Jeg skal ikke gøre mig klog på, om han ville AaB eller ej, men forestillede han sig dengang en hyre af en anden verden (hvilket ikke er usandsynligt), så er jeg glad for, at "Inge ik mente det" - det ville ingen mening have givet at binde absurd mange lønkroner i en dengang 32-årig spiller.Mr Gold skrev: ↑24. nov 2022, 13:10Forstår slet ik hvis han er interesseret i os med den behandling.RicoBR02 skrev: ↑24. nov 2022, 12:44Klubkærligheden tror jeg simpelthen ikke på han besidder, og det er udelukkende vores egen skyld sådan som han blev behandlet første gang han spillede på stadion med fcm. Fortjent eller ej, så mistede han en hel del for klubben den dag.. Skal Dalle tilbage så handler det om hvad vi kan tilbyde ham i løn og spilletid og ikke pga hans kærlighed til klubben. Jeg er dog ikke sikker på at han er det rette match..
En mand der ville det, ikke så kontant som T men han ville det og han var klar til en “AaB”løn.
Hvad billeder Pallesen har kan jeg ik udtale mig om, men Inge ville det anderledes, han havde alle chancer for at lande Dalle uden noget som helst blev sprængt økonomisk
Men kun du ved hvor du har den information fra og hvor reel den er. Jeg synes det lyder en smule usandsynligt at det er præcist sådan det er gået til.
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Dalsgaard anno 2022 er absolut ikke en forstærkning, fortidens meritter er ikke meget værd når han ikke længere har niveauHanga skrev: ↑24. nov 2022, 20:26Hvis det er som du fremstiller, så er det helt afgjort en stor bommert af Inge. Dalle havde været en klar forstærkning, en kulturbærer og en der kommer med et perspektiv og en erfaring fra større ligaer.Mr Gold skrev:Dalsgaard dengang havde været så rigtigt.R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2022, 17:05Jamen, som skrevet mange gange før, så ville jeg have elsket at få Dalsgaard tilbage dengang.Mr Gold skrev: ↑24. nov 2022, 16:34Jeg ved ik hvor de høje lønninger kommer fra angående ham, jeg ved han VILLE AaB og var klar til at stække sig langt og jeg ved Inge fejede det hurtigt af bordet med begrundelsen at man ik manglede højre back og havde nok centralt.R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2022, 15:40Jeg skal ikke gøre mig klog på, om han ville AaB eller ej, men forestillede han sig dengang en hyre af en anden verden (hvilket ikke er usandsynligt), så er jeg glad for, at "Inge ik mente det" - det ville ingen mening have givet at binde absurd mange lønkroner i en dengang 32-årig spiller.
Men kun du ved hvor du har den information fra og hvor reel den er. Jeg synes det lyder en smule usandsynligt at det er præcist sådan det er gået til.
Vi snakker Dalle for 2 år siden... Jeg har set for lidt FCM til at kunne bedømme ham i dag, og i øvrigt svært at sige hvor han var, hvis han var taget til Aalborg i stedet.Aalborg frederikshavner skrev:Dalsgaard anno 2022 er absolut ikke en forstærkning, fortidens meritter er ikke meget værd når han ikke længere har niveauHanga skrev: ↑24. nov 2022, 20:26Hvis det er som du fremstiller, så er det helt afgjort en stor bommert af Inge. Dalle havde været en klar forstærkning, en kulturbærer og en der kommer med et perspektiv og en erfaring fra større ligaer.Mr Gold skrev:Dalsgaard dengang havde været så rigtigt.R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2022, 17:05Jamen, som skrevet mange gange før, så ville jeg have elsket at få Dalsgaard tilbage dengang.Mr Gold skrev: ↑24. nov 2022, 16:34Jeg ved ik hvor de høje lønninger kommer fra angående ham, jeg ved han VILLE AaB og var klar til at stække sig langt og jeg ved Inge fejede det hurtigt af bordet med begrundelsen at man ik manglede højre back og havde nok centralt.R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2022, 15:40Jeg skal ikke gøre mig klog på, om han ville AaB eller ej, men forestillede han sig dengang en hyre af en anden verden (hvilket ikke er usandsynligt), så er jeg glad for, at "Inge ik mente det" - det ville ingen mening have givet at binde absurd mange lønkroner i en dengang 32-årig spiller.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at det er rigtigt!!Hanga skrev: ↑24. nov 2022, 20:26Hvis det er som du fremstiller, så er det helt afgjort en stor bommert af Inge. Dalle havde været en klar forstærkning, en kulturbærer og en der kommer med et perspektiv og en erfaring fra større ligaer.Mr Gold skrev:Dalsgaard dengang havde været så rigtigt.R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2022, 17:05Jamen, som skrevet mange gange før, så ville jeg have elsket at få Dalsgaard tilbage dengang.Mr Gold skrev: ↑24. nov 2022, 16:34Jeg ved ik hvor de høje lønninger kommer fra angående ham, jeg ved han VILLE AaB og var klar til at stække sig langt og jeg ved Inge fejede det hurtigt af bordet med begrundelsen at man ik manglede højre back og havde nok centralt.R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2022, 15:40Jeg skal ikke gøre mig klog på, om han ville AaB eller ej, men forestillede han sig dengang en hyre af en anden verden (hvilket ikke er usandsynligt), så er jeg glad for, at "Inge ik mente det" - det ville ingen mening have givet at binde absurd mange lønkroner i en dengang 32-årig spiller.
Jeg har det indefra og det kom lidt som “ frustration” der skulle ud ku jeg godt fornemme fra ham.
Kusk ville der vist heller ik være mange andre der IKKE ville forsøge og lave en forlængelse med på de rigtige vilkår, det var aldrig et tema og prøve. Han ville bare have ham væk for at spare penge, så kan man altid være enig eller uenig.
Der har været alt for meget varm luft omkring Inge.
Hvorfor mon lige at hans sidste vindue var det bedste for ham.
Ku det tænkes han fik besked på at ændre strategi og rent faktisk fik nogle navne på blokken han skulle forsøge sig på at hente, og også lykkes godt med.
Hvorfor mon bestyrelsen blandede sig mere og mere
Hvorfor mon han ik er i klubben længere
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Mæhle rygtes til Juve, så må der falde nogle penge af til AaB.
Dalsgaard synes jeg er irrelevant. Han vælger FCM. Måske AaB ikke var en mulighed, men at vælge FCM så har man selv bestemt sig for ikke at ville til AaB eller være populær på vesttribunen.
Dalsgaard synes jeg er irrelevant. Han vælger FCM. Måske AaB ikke var en mulighed, men at vælge FCM så har man selv bestemt sig for ikke at ville til AaB eller være populær på vesttribunen.
Han kunne godt have kommet til AaB, men det er langt fra så lige til som Mr Gold beskriver det. Han skulle have en høj løn, også selv om han ville gå ned i løn, AaB havde bundet pallesen på en lang kontrakt (ja det er en hel anden snak), og AaB mente pengene var bedre brugt et andet sted. Personligt kan jeg ikke se hvad Dalsgaard kan bidrage med, andet end lidt gammelt AaB blod. Hans er langsommere en før i tiden, lavere flere fejl, og pga hans explsovitet er forsvundet noget, så kan han ikke lige så let indhente sine fejl mere. Så selv om jeg da tror det vil være bedre end Pallesen, så kan jeg ikke se det er den gode opdragering i længden, kontra de penge det vil koste. Vi har langt større mangler på midtbanen og angrebet.
Nej, det er kun når man skifter klub over landegrænser, at det udløser penge
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Forkert. Det er flere år siden, at man ændrede den regel, så der skal også betales solidaritetspenge for klubskifte inden for samme land.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022