Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Soren
1. div
1. div

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Soren » 5. dec 2022, 23:11

Der har tilsyneladende været spurgt ind til Matej Vudra

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... l-angriber

Mr Gold
Superliga
Superliga

Indlæg af Mr Gold » 6. dec 2022, 07:56

Soren skrev:
5. dec 2022, 23:11

Så viser man vist også man mener det alvorligt ;-)
En kaliber af den slags til Midt og angreb tak :aabfan:

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 6. dec 2022, 08:05

Soren skrev:

Pænt mange skader de seneste to sæsoner. Ikke spillet kamp siden 30. april.

Men det lyder jo også til, at det ikke var meget mere end en flirt.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 6. dec 2022, 08:51

R Rosenberg skrev:
6. dec 2022, 08:05
Soren skrev:

Pænt mange skader de seneste to sæsoner. Ikke spillet kamp siden 30. april.

Men det lyder jo også til, at det ikke var meget mere end en flirt.
Jeg er også bare lunken overfor de der for godt til at være sandt CV'er. Jeg synes, at vi alt for tit har set det ikke bliver godt i Superligaen.
Spilleren er tit i en så ringe forfatning, at det bliver en lottokupon på gennemrejse. Bare se van der Vaart, Wilshere, Meyer. Vagner Love, Bouhlarouz, Agger, Elmander, Kahlenberg og Boubacar, som alle fejlede fra en side af.
Selvfølgelig kan vi tage en rusten spiller og få i gang og især med en lang pause og opstart som den her er der nok gode muligheder i det, men vi kan lige nøjagtigt bruge voldsomt skadede spillere til nul og niks lige nu.
Tænker også, at der må være en grund til, at f.eks. de Tjekkiske topklubber ikke har slået til på den her allerede.
RAUS RAUS SSE!

michael_nagg
2. div
2. div
Favoritspiller: risgård

Indlæg af michael_nagg » 6. dec 2022, 09:12

Linner er færdig i klubben. Mon der kommer en ny målmand som sender Sander på bænken. Eller er posavec på vej tilbage

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 6. dec 2022, 09:15

michael_nagg skrev:
6. dec 2022, 09:12
Linner er færdig i klubben. Mon der kommer en ny målmand som sender Sander på bænken. Eller er posavec på vej tilbage
Posavec forventes tilbage når træningen genoptages efter jul.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/uvis ... er/4039213
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar

Indlæg af Jakobsen » 6. dec 2022, 09:30

Hanga skrev:
6. dec 2022, 09:15
michael_nagg skrev:
6. dec 2022, 09:12
Posavec forventes tilbage når træningen genoptages efter jul.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/uvis ... er/4039213
Nadrani skal da bare ud. Pivringe og tilmed en dårlig karakter.
Posavec bør samme vej, men her er det gudskelov kun niveauet der er problemet.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Bong
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: 9000

Indlæg af Bong » 6. dec 2022, 11:21

Jeg har lidt nyt fra vandrørene. Man arbejder med en prioriteret liste på følgende positioner:

1 - Angriber
2 - Midtbanespiller med lederegenskaber.
3 - Højre dør

Altså ikke umiddelbart en målmand. Der har været lidt snak om det, men tilsyneladende droppet igen.

Vi skulle være villige til at betale en fornuftig sum for den rigtige spiller og kan også tilbyde en ok løn.

Det helt store problem er at tiltrække folk. Mange danske spillere har ikke lyst til at få en potentiel nedrykning på CV'et.
A slightly more sophisticated hooligan...

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 6. dec 2022, 11:30

En ny angriber er ligegyldig, hvis ikke vi får løst problemet på den centrale midtbane.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Bong
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: 9000

Indlæg af Bong » 6. dec 2022, 11:31

jonas386 skrev:
6. dec 2022, 11:30
En ny angriber er ligegyldig, hvis ikke vi får løst problemet på den centrale midtbane.
Enig - jeg håber også man prioriterer der først.
A slightly more sophisticated hooligan...

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 6. dec 2022, 13:20

jonas386 skrev:
6. dec 2022, 11:30
Præcis. Jeg fatter ikke at den angriber snak altid bliver prioriteret mere end midtbanen. Den position har sejlet lige siden Hiljemark stoppede.

Men spændende nyt på mangelfulde pladser.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Johansson

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 6. dec 2022, 13:56

Flere Superliga klubber meldes iflg. Bold interesseret i 1. divisions topscorer, Mijeta Rajovic, fra Næstved Boldklub. Han har ikke bevist sig på suppe niveau men det kan godt tænkes at han står på den liste som Bælum, Jim og co. arbejder med.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar

Indlæg af Jakobsen » 6. dec 2022, 14:54

Aalborg frederikshavner skrev:
6. dec 2022, 13:56
Flere Superliga klubber meldes iflg. Bold interesseret i 1. divisions topscorer, Mijeta Rajovic, fra Næstved Boldklub. Han har ikke bevist sig på suppe niveau men det kan godt tænkes at han står på den liste som Bælum, Jim og co. arbejder med.
Den er jeg lidt lunken ved umiddelbart dog med det forebehold at jeg ikke har set ham alverden.
Vi har brug for høj kvalitet i angrebet i vores nuværende situation. Især med tanke på at Høgh og Ementa ikke har Superliganiveau, Ross ikke er klar, Makaric har dårlig attityd og at det siger mere om AaBs forfatning end Ramkildes niveau, at han er vores bedste angriber lige nu.
Rajovic er en 23 årig spiller der ikke har vist noget før på højt niveau og der er afgjort risiko for en one season wonder eller en god divisionsspiller der ikke kan tage springet helt op. Selvfølgelig er der gode spillere at hente i divisionerne, men en der har vist noget i en god halvsæson i første division synes jeg er for spinkelt at grundlag ifht. at vurdere om det er en spiller der er god nok til det AaB har brug for. Jeg så gerne sådan en transfer som 2-3 angriber, men ikke som den første angriber vi mangler lige nu.
RAUS RAUS SSE!

Remark
1. div
1. div
Geografisk sted: Amager

Indlæg af Remark » 6. dec 2022, 15:54

Næstveds Rajovic. Ser alle Næstveds kampe, da jeg er bosat i Sydsjællands hovedstad.

Han har fin teknik, hårdt skud og er for 1.division kropstærk uden at være et monster. Kaster enormt langt, og header ok.

Han spiller meget for sig selv, og indgår ikke altid i gode spillemæssige relationer med Næstveds hurtigtænkende fløjspillere.

Vurdering: Bedre end Høgh, Ementa og Makaric i den dårlige udgave. Ingen frelser.

Mr Gold
Superliga
Superliga

Indlæg af Mr Gold » 6. dec 2022, 16:04

Bong skrev:
6. dec 2022, 11:21
Jeg har lidt nyt fra vandrørene. Man arbejder med en prioriteret liste på følgende positioner:

1 - Angriber
2 - Midtbanespiller med lederegenskaber.
3 - Højre dør

Altså ikke umiddelbart en målmand. Der har været lidt snak om det, men tilsyneladende droppet igen.

Vi skulle være villige til at betale en fornuftig sum for den rigtige spiller og kan også tilbyde en ok løn.

Det helt store problem er at tiltrække folk. Mange danske spillere har ikke lyst til at få en potentiel nedrykning på CV'et.

Præcis det sidste du skriver har jeg også fået at vide at bremser nogle samtaler. Det er ik vision og ambition der mangler for at vil hente noget RIGTIG godt, det er vores placering der får både danske og udenlandske spillere til at takke nej inden der overhovedet er forhandlet!!

Tror de bliver tvunget ud i leje eller noget option af den ene eller anden art ved nedrykning. Og jeg ved de sigter højt!!
Det skal være klar forstærkning fra dag 1

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 7. dec 2022, 11:37

Synes det er enormt svært at skyde på transfer mål i den nuværende situation.
Skal vi gå efter det vi kender mht økonomien i klubben, så hylden og emnerne der hvor vi plejer at kigge.
Falder investordelen på plads og der rykker en ny ejer ind med et gearet fodbold setup inkl mio allokeret til transfer og overlevelse samt en ny sportsdirektør - ja så må hylden være markant højere og nogle for os uvante emner.
Men fuck det er spændende
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 7. dec 2022, 12:43

Maglau skrev:
7. dec 2022, 11:37
Skal vi gå efter det vi kender mht økonomien i klubben, så hylden og emnerne der hvor vi plejer at kigge.
Falder investordelen på plads og der rykker en ny ejer ind med et gearet fodbold setup inkl mio allokeret til transfer og overlevelse samt en ny sportsdirektør - ja så må hylden være markant højere og nogle for os uvante emner.
Ja, det er vanvittigt spændende pt. (lige lovligt spændende mht. vores placering dog).

Jeg hørte i dag igen rygtet om, at Kalle Johnssen (fck) stadig er i spil på en lejeaftale. Ved godt det har været nævnt før, men hold kæft det er vigtigt, at vi har en stabil keeper i sådan en nedrykningskamp, så jeg håber virkelig, at AaB kan lande ham.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 7. dec 2022, 13:08

FIDEL skrev:
7. dec 2022, 12:43
Maglau skrev:
Ja, det er vanvittigt spændende pt. (lige lovligt spændende mht. vores placering dog).

Jeg hørte i dag igen rygtet om, at Kalle Johnssen (fck) stadig er i spil på en lejeaftale. Ved godt det har været nævnt før, men hold kæft det er vigtigt, at vi har en stabil keeper i sådan en nedrykningskamp, så jeg håber virkelig, at AaB kan lande ham.
Han ville være den helt ideelle kandidat og hans 3. keeper rolle i FCK gør også at det ville være en fin løsning for ham.

Posavec er for usikker og Theo er for urutineret til en nedrykningskamp. Det koster point som vi ikke har råd til at smide.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar

Indlæg af Jakobsen » 7. dec 2022, 13:10

Forza skrev:
7. dec 2022, 13:08
FIDEL skrev:
7. dec 2022, 12:43
Maglau skrev:

Han ville være den helt ideelle kandidat og hans 3. keeper rolle i FCK gør også at det ville være en fin løsning for ham.

Posavec er for usikker og Theo er for urutineret til en nedrykningskamp. Det koster point som vi ikke har råd til at smide.
Enig - jeg havde håbet Linner havde vist sig at være gratis guld og, at man kunne køre ham i sitlling over vinterpausen med Theo som reserve og få sendt Posavec videre. Bliver det ikke med Linner bør det være med en anden målmand.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Indlæg af bonanza » 8. dec 2022, 01:12

Hvis Theo ikke minimum er anden målmand, så kan vi ligeså godt sælge ham nu.
Det er ikke den største tillidserklæring at gøre ham til 3. keeper igen.

Derudover har Posavec vist gode takter på trods af fejl. Han har erfaring.

Vi skal afgjort bruge pengene et andet sted end i målet.

Låst