Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)
Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)
glemte vist en den anden dag jeg skrev - men følgende skal videre her i januar:
Nadrani
Fossum
Makaric
Ementa kan sigte imod en udlejning
Nadrani
Fossum
Makaric
Ementa kan sigte imod en udlejning
mig og dig kunne ikke være mere enige - men jeg tror desværre ikke han ryger. Han har slet ikke niveau som i slet ikke. Tror der er noget med indstillingen og mentaliteten og aggresiviteten hamren godt kan li - men hans evner med fødderne og forståelsen er totalt OFF.
Jeg skrev om det inden han startede i klubben - havde hørt fra en tidl. holdkammerat at selv til træning var hans evner OFF.
Fint AaB er vilde med Høgh så ved man lige som hvad ambitionerne er, og det er åbenbart 1 div
Måske det bare er realisme. Han kom for et år siden, får givet aldrig en kontrakt der bare ligner hvad han har nu og er derfor næppe attraktiv i de klubber hvor han har niveau til at være med. Derfor har Høgh nok meget lidt interesse i at skulle ophæve eller ville skifte uden at få mange penge med. Derudover træner han hvis trods alt fornuftigt og kan bidrage til intensiteten til træning. Jeg ser dog kun hans sportslige værdi for AaB, hvis han spillede på DS holdet.gravballe skrev:Fint AaB er vilde med Høgh så ved man lige som hvad ambitionerne er, og det er åbenbart 1 div
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Højholt er åbenbart klubbens mest værdifulde spiller, hvis man skal tro bold.dk, 11 mio:
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... olt-i-AaB/
Mit bud er dog at Theo Sander kan sælges for mere. Ellers skal han da i hvert fald ikke sælges.
Mit bud er dog at Theo Sander kan sælges for mere. Ellers skal han da i hvert fald ikke sælges.
Det ville jeg også umiddelbart mene. Især taget Højholts 2022 in mente, hvor han blev overhalet af selv Jeppe P.SteenA skrev:Højholt er åbenbart klubbens mest værdifulde spiller, hvis man skal tro bold.dk, 11 mio:
RAUS RAUS SSE!
Den liste er umiddelbart lidt svært at tage seriøst. Helt enig i at Theo må være vores største salgsobjekt. Hvis man ser på de andre klubber virker det heller ikke helt rigtigt, f.eks. tænker jeg at Bisseck er største salgsobjekt i AGF.Jakobsen skrev: ↑4. jan 2023, 10:51Det ville jeg også umiddelbart mene. Især taget Højholts 2022 in mente, hvor han blev overhalet af selv Jeppe P.SteenA skrev:Højholt er åbenbart klubbens mest værdifulde spiller, hvis man skal tro bold.dk, 11 mio:
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Ret skal være ret. Det er ikke bold.dks liste, blot en de bringer videre.SteenA skrev: ↑4. jan 2023, 10:33Højholt er åbenbart klubbens mest værdifulde spiller, hvis man skal tro bold.dk, 11 mio:
Men svært gennemskuelig, hvordan de er kommet frem til deres resultat. De fleste fans vil nok pege på en anden spiller end den nævnte, måske med undtagelse af fans af FCM, FCN og måske FCK.
- FlæskeFrank
Ja, man skal vist ikke lægge meget i den liste. Tror, at Theo, Kramer, Pedro og Sousa i øjeblikket vil være dyrere at købe end Højholt.Hanga skrev: ↑4. jan 2023, 11:06Den liste er umiddelbart lidt svært at tage seriøst. Helt enig i at Theo må være vores største salgsobjekt. Hvis man ser på de andre klubber virker det heller ikke helt rigtigt, f.eks. tænker jeg at Bisseck er største salgsobjekt i AGF.Jakobsen skrev: ↑4. jan 2023, 10:51Det ville jeg også umiddelbart mene. Især taget Højholts 2022 in mente, hvor han blev overhalet af selv Jeppe P.SteenA skrev:Højholt er åbenbart klubbens mest værdifulde spiller, hvis man skal tro bold.dk, 11 mio:
Men hvis man forholder sig til de 11 mio. som de vurderer Højholt til (er nok for højt lige pt.), så tror jeg kun at det er Theo der kan sælges for et højere beløb end det. Med mindre, selvfølgelig, at en eller anden kineser forelsker sig i Sousa.
Hvis vi kunne få 11 mio. kr. for Højholt så ville du se spor af hjulspind på Hornevej fra bilen der skal køre ham i lufthavnen. Vildt anonymt år 2022 fra hans side ovenpå en ellers små lovende halvsæson. Theo derimod har nu 8 seniorkampe som 17årig og selvom han har vist sig ikke at være helt klar til det, så er talentet ret åbenlyst. Han har også lige den alder hvor den købende klub kan nå at få ham gjort home grown. Så hvis han skal sælges nu skal han koste betydeligt mere efter min mening.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det kan godt være, du har ret. Jeg ville blive skuffet, hvis man solgte en af de ovennævnte for mindre end de €1,5 mio., de vurderer Højholt til. Men en evt. nedrykning kan selvfølgelig sagtens gøre det til virkelighed.
-
Thequest71
- Lilleput

Hvis Theo sælges skal der være en videre salgs fee indbygget i kontrakten
Ser ikke os som realistisk her, han burde have muligheder i større klubber både herhjemme og udenlands.
Jeg synes en halvårlig leje vil give rigtig fin mening for alle parter. Han vil næppe tilbage til Superligaen permanent men han har brug for spilletid. Samtidig kan han hjælpe "sin" klub i en meget svær periode.emenike skrev:Ser ikke os som realistisk her, han burde have muligheder i større klubber både herhjemme og udenlands.
Men først skal han jo lige droppes af Celtic hvor lejeaftalen løber sæsonen ud... var det i øvrigt ikke også sådan Duncan endte i AaB dengang?
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Vi har allerede hentet en rusten Thelander så jeg ser ikke grund til at hente endnu en spiller som skal spille sig i form, derudover er der klart andre pladser som jeg vil foretrække bliver prioriteret i transfervinduetHanga skrev: ↑4. jan 2023, 17:24Jeg synes en halvårlig leje vil give rigtig fin mening for alle parter. Han vil næppe tilbage til Superligaen permanent men han har brug for spilletid. Samtidig kan han hjælpe "sin" klub i en meget svær periode.emenike skrev:Ser ikke os som realistisk her, han burde have muligheder i større klubber både herhjemme og udenlands.
Men først skal han jo lige droppes af Celtic hvor lejeaftalen løber sæsonen ud... var det i øvrigt ikke også sådan Duncan endte i AaB dengang?
Jo, Duncan kom til 2 minutter i deadline som jeg husker det. Han var så ejet af Celtic og i forvejen på leje i Mainz der ville af med ham.Hanga skrev: ↑4. jan 2023, 17:24Jeg synes en halvårlig leje vil give rigtig fin mening for alle parter. Han vil næppe tilbage til Superligaen permanent men han har brug for spilletid. Samtidig kan han hjælpe "sin" klub i en meget svær periode.emenike skrev:Ser ikke os som realistisk her, han burde have muligheder i større klubber både herhjemme og udenlands.
Ift. Abildgaard vil vi garanteret kunne tilbyde pænt med spilletid, men vil han være interesseret i nedrykningskamp i Aalborg hvis f.eks. Anderlecht banker på døren, som det tidligere har været rygtet? Tænker også FCK eller nok nærmere FCM med kammeraten Dreyer holder øje med ham og kan tilbyde både fint med spilletid og en klart højere løn.