Du mener ikke, at en midtbaneprofil burde være en prioritet at gå efter?Aalborg frederikshavner skrev: ↑4. jan 2023, 17:33Vi har allerede hentet en rusten Thelander så jeg ser ikke grund til at hente endnu en spiller som skal spille sig i form, derudover er der klart andre pladser som jeg vil foretrække bliver prioriteret i transfervinduetHanga skrev: ↑4. jan 2023, 17:24Jeg synes en halvårlig leje vil give rigtig fin mening for alle parter. Han vil næppe tilbage til Superligaen permanent men han har brug for spilletid. Samtidig kan han hjælpe "sin" klub i en meget svær periode.emenike skrev:Ser ikke os som realistisk her, han burde have muligheder i større klubber både herhjemme og udenlands.
Men først skal han jo lige droppes af Celtic hvor lejeaftalen løber sæsonen ud... var det i øvrigt ikke også sådan Duncan endte i AaB dengang?
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)
Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)
Synes ikke rust er et issue med Thelander. Hele Superligaen har lagt stille siden VM så tænker ikke han er værre stillet i opstarten end alle andre i Superligaen. Det samme ville gælde for Abildgaard, hvis han kom tidligt.Aalborg frederikshavner skrev:Vi har allerede hentet en rusten Thelander så jeg ser ikke grund til at hente endnu en spiller som skal spille sig i form, derudover er der klart andre pladser som jeg vil foretrække bliver prioriteret i transfervinduetHanga skrev: ↑4. jan 2023, 17:24Jeg synes en halvårlig leje vil give rigtig fin mening for alle parter. Han vil næppe tilbage til Superligaen permanent men han har brug for spilletid. Samtidig kan han hjælpe "sin" klub i en meget svær periode.emenike skrev:Ser ikke os som realistisk her, han burde have muligheder i større klubber både herhjemme og udenlands.
Men først skal han jo lige droppes af Celtic hvor lejeaftalen løber sæsonen ud... var det i øvrigt ikke også sådan Duncan endte i AaB dengang?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Rust bliver ikke et issue for hverken Thelander eller Abildgaard.Aalborg frederikshavner skrev: ↑4. jan 2023, 17:33Vi har allerede hentet en rusten Thelander så jeg ser ikke grund til at hente endnu en spiller som skal spille sig i form, derudover er der klart andre pladser som jeg vil foretrække bliver prioriteret i transfervinduetHanga skrev: ↑4. jan 2023, 17:24Jeg synes en halvårlig leje vil give rigtig fin mening for alle parter. Han vil næppe tilbage til Superligaen permanent men han har brug for spilletid. Samtidig kan han hjælpe "sin" klub i en meget svær periode.emenike skrev:Ser ikke os som realistisk her, han burde have muligheder i større klubber både herhjemme og udenlands.
Når vi starter op, har hele ligaen ligget stille i næsten 3 måneder. Hvis vi henter Abildgaard asap, kan både han og Thelander få en hel sæsonopstart under bæltet, så de skal nok være klar.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Når Abild har svært ved at slå igennem på et svagt Celtic mandskab så siger det noget, derudover han har været en del skadet på det seneste og har spillet få kampe.emenike skrev: ↑4. jan 2023, 17:38Du mener ikke, at en midtbaneprofil burde være en prioritet at gå efter?Aalborg frederikshavner skrev: ↑4. jan 2023, 17:33Vi har allerede hentet en rusten Thelander så jeg ser ikke grund til at hente endnu en spiller som skal spille sig i form, derudover er der klart andre pladser som jeg vil foretrække bliver prioriteret i transfervinduetHanga skrev: ↑4. jan 2023, 17:24Jeg synes en halvårlig leje vil give rigtig fin mening for alle parter. Han vil næppe tilbage til Superligaen permanent men han har brug for spilletid. Samtidig kan han hjælpe "sin" klub i en meget svær periode.emenike skrev:Ser ikke os som realistisk her, han burde have muligheder i større klubber både herhjemme og udenlands.
Vi har ikke brug for endnu et genopbygnings projekt i vores nuværende pressede situation.
Det fik jeg godt fat i og kan også godt følge argumentet lidt af vejen, men du skrev at andre pladser bør prioriteres. I mine øjne bør en ny central midtbaneprofil ellers være den absolutte topprioritet i dette vindue, også foran en mulig ny angriber.Aalborg frederikshavner skrev: ↑4. jan 2023, 17:43Når Abild har svært ved at slå igennem på et svagt Celtic mandskab så siger det noget, derudover han har været en del skadet på det seneste og har spillet få kampe.emenike skrev: ↑4. jan 2023, 17:38Du mener ikke, at en midtbaneprofil burde være en prioritet at gå efter?Aalborg frederikshavner skrev: ↑4. jan 2023, 17:33Vi har allerede hentet en rusten Thelander så jeg ser ikke grund til at hente endnu en spiller som skal spille sig i form, derudover er der klart andre pladser som jeg vil foretrække bliver prioriteret i transfervinduetHanga skrev: ↑4. jan 2023, 17:24Jeg synes en halvårlig leje vil give rigtig fin mening for alle parter. Han vil næppe tilbage til Superligaen permanent men han har brug for spilletid. Samtidig kan han hjælpe "sin" klub i en meget svær periode.emenike skrev:Ser ikke os som realistisk her, han burde have muligheder i større klubber både herhjemme og udenlands.
Vi har ikke brug for endnu et genopbygnings projekt i vores nuværende pressede situation.
Om Abildgaard så ville være den bedste mulighed eller overhovedet et realistisk bud tvivler jeg på.
BTs transferpodcast påstår vi måske vil leje Patrick Olsen.
Ved sgu ikke rigtigt, hvad jeg synes. Hans stabilitet som person giver ikke just løfter om at han kan løfte noget for os.
Ved sgu ikke rigtigt, hvad jeg synes. Hans stabilitet som person giver ikke just løfter om at han kan løfte noget for os.
RAUS RAUS SSE!
Det er vel også spørgsmålet, om ikke det er en lidt mere kreativ/dynamisk midtbanespiller der er brug for?emenike skrev: ↑4. jan 2023, 17:52
Det fik jeg godt fat i og kan også godt følge argumentet lidt af vejen, men du skrev at andre pladser bør prioriteres. I mine øjne bør en ny central midtbaneprofil ellers være den absolutte topprioritet i dette vindue, også foran en mulig ny angriber.
Om Abildgaard så ville være den bedste mulighed eller overhovedet et realistisk bud tvivler jeg på.
Der er få ting der vil få mit pis mere i kog end hvis vi vælger at leje PO! Jeg kan slet ikke se at ham have noget som helst at gøre I Aalborg igen. Jo hvis ham og LA kan finde tilbage til tidligere niveauer..
- Winterburn
- Landshold

- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: New York
Maaske det ledelsen haaber paa. En gammel legekammerat til Lucas kan maaske faa ham til at shine igen
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.
-Erik "Myggen" Mykland.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Ville være federe hvis det var Mæhle der gemte sig bag “tidligere profil”
1 2 3 Jimmy er en mur!
- Nordjyden HY
- 1. div

- Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
- Kontakt:
TV2 Nord:
Men ifølge fungerende sportschef Thomas Bælum er AaB ikke færdig med at handle ind, og samtidig udtaler han, at han regner med at “ trimme” den nuværende spillertrup ned til omkring 24 mand - i stedet for 29 i den nuværende trup. Det gælder især de spillere, som i øjeblikket ikke får fuld spilletid. Her kan der blive tale om både udlejning eller direkte spillersalg.
https://www.tv2nord.dk/aalborg/AaBs-foe ... GI1oYm2Rlw
Men ifølge fungerende sportschef Thomas Bælum er AaB ikke færdig med at handle ind, og samtidig udtaler han, at han regner med at “ trimme” den nuværende spillertrup ned til omkring 24 mand - i stedet for 29 i den nuværende trup. Det gælder især de spillere, som i øjeblikket ikke får fuld spilletid. Her kan der blive tale om både udlejning eller direkte spillersalg.
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
Kandidaterne til ud giver jo sig selv.
Høgh, Posavec, Nadrani, Makaric (medmindre han har forbedret sig markant), Ementa.
Hagelskjær lyder til at have udviklet sig postivt i Norge så den bør vi nok vente med.
Høgh, Posavec, Nadrani, Makaric (medmindre han har forbedret sig markant), Ementa.
Hagelskjær lyder til at have udviklet sig postivt i Norge så den bør vi nok vente med.
RAUS RAUS SSE!
Hvordan kan de få det til 29 mand i nuværende trup? På hjemmesiden er det opgjort til 26, og det er inklusiv periferispillere som Noshe og Jeppe P, og så Nadrani der uanset hvad ikke har en fremtid her.Nordjyden HY skrev: ↑4. jan 2023, 20:16TV2 Nord:
Det synes jeg ikke. Vi har i en lang række kampe ikke formået at stå imod modstandernes pres. Abildgård kan både skyde brystet frem og finde ud af at vende spillet. Abildgård er udover sin duelstyrke også bedre end fx Pedro til at sætte tempo og spille gennem kæderne. Det er ikke nogen Andreas Johannson, men i vores situation, bør vi gå benhårdt efter at få ham hjem. Det er netop qua hans skadespause, at han er realistisk for os.SteenA skrev: ↑4. jan 2023, 19:14Det er vel også spørgsmålet, om ikke det er en lidt mere kreativ/dynamisk midtbanespiller der er brug for?emenike skrev: ↑4. jan 2023, 17:52
Det fik jeg godt fat i og kan også godt følge argumentet lidt af vejen, men du skrev at andre pladser bør prioriteres. I mine øjne bør en ny central midtbaneprofil ellers være den absolutte topprioritet i dette vindue, også foran en mulig ny angriber.
Vil I hellere have fra hylden med Vito, Vigen eller Patrick Olsen?
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Jeg tror ikke at Høgh er på vej væk, de åbenlyse mangler til trods virker det til at Hamrén ser noget brugbart i Høgh såsom presspil, løbekapacitet, hurtighed mv.
Høgh er på mange måder nutidens Pohl
Pas. Kan ikke se, det kan blive til 29 uden at tælle U19-spillere med.emenike skrev: ↑4. jan 2023, 20:36Hvordan kan de få det til 29 mand i nuværende trup? På hjemmesiden er det opgjort til 26, og det er inklusiv periferispillere som Noshe og Jeppe P, og så Nadrani der uanset hvad ikke har en fremtid her.Nordjyden HY skrev: ↑4. jan 2023, 20:16TV2 Nord:
Pohl kom i det mindste frem til chancer og skabte en masse uro. Det gør Høgh jo ikke en gang og det virker til hans fysik er for ringe. Dog enig i, at det ikke ligner han er på vej ud og som jeg skrev tidligere bliver han nok svær at afsætte da de klubber der kunne se et lys i ham næppe kan matche hans AaB kontrakt.Aalborg frederikshavner skrev: ↑4. jan 2023, 20:49Jeg tror ikke at Høgh er på vej væk, de åbenlyse mangler til trods virker det til at Hamrén ser noget brugbart i Høgh såsom presspil, løbekapacitet, hurtighed mv.
Høgh er på mange måder nutidens Pohl
RAUS RAUS SSE!
-
ABC90
- Drenge

- Favoritspiller: Otoa
- Geografisk sted: Hirtshals
Alle skriger på en ny angriber - Hvad med Prica? Nogen der ved hvordan det går ham i Østrig/Schweiz? Ham kunne vi måske tilbagekalde fra lejeaftalen, hvis han har gjort det fornuftigt dernede 
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Læste på VG.no at sandefjords topscorer Mohamed ofkir vil væk. Han var en del af deres redning i eliteserien og scorede 12 mål og en del assist. Ved ikke om han kunne være noget kender ikke manden ?