Jo, du har nok ret. Boring zzzzJakobsen skrev: ↑13. jan 2023, 15:18Mon ikke det bare er historien om kostvejlederen med fedttangen TIPSBLADET prøver at presse det sidste ud af.FIDEL skrev:https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... brahimovic
I bunden af artiklen står, at Hamrén har taget fat i en gammel bekendt, som skal hjælpe AaB med overlevelse. Hvem er det mon?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)
Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)
Allan gaarde eller Kuhn er mit budFIDEL skrev: ↑13. jan 2023, 15:07https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... brahimovic
I bunden af artiklen står, at Hamrén har taget fat i en gammel bekendt, som skal hjælpe AaB med overlevelse. Hvem er det mon?
Mon ikke bare det er ham Henning Svendsen. Der hentydes til,?Krede skrev: ↑13. jan 2023, 20:39Allan gaarde eller Kuhn er mit budFIDEL skrev: ↑13. jan 2023, 15:07https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... brahimovic
Hmmmm forstår det ik helt, fik at vide da Thelander var tilbage og Lucas præstationer var lort, ville Hamren flå det anførerbind af fordi han var SLET ik tilfreds med hans indsats som i SLET IKKE!!!Forza skrev: ↑10. jan 2023, 09:08Okay. Jeg håber du har ret. Synes det er den rigtige beslutning.Mr Gold skrev: ↑10. jan 2023, 08:59Ikke offentligt nej :-)Forza skrev: ↑10. jan 2023, 08:35Lucas har da ikke mistet anfører tjansen?Mr Gold skrev: ↑9. jan 2023, 22:24Elsker positivitet, negativt er der nok af![]()
![]()
Han begyndte absolut at vise noget igen mod slutningen i glimt synes jeg.
Meeeeeen ligefrem og smadre igennem ved jeg ik....tror der er større chancer for at supermand lander i midtercirklen
og synger Jolene![]()
Men man kan håbe at nu anfører-tjansen er mistet, kan gi ham mere ro og kun tænke på at præstere og komme i lege humør og så knokle røven ud af bukserne og så få serveret nogle bolde til Ramkilde/Ny
Men det gør han inden de spiller første kamp, fordi jeg ved det![]()
Det tyder bare ik på det nu må jeg sgu sige.
Og det er en i staben jeg kender. Snakkede med ham idag og spurgte om det blev en svensker der skulle lave vores mål, han sagde bare at han godt nok også havde set det i medierne, og grinte lidt og så var den lukket!!!
Fuck Manchester City - jeg tager hellere en sæson i 1. div end en Superligasæson på deres blodepenge.
RAUS RAUS SSE!
Du bliver nok nødt til at undgå professionel fodbold hvis penge fra lyssky rigere ikke kan bruges. Den slags finder vej rundt i alle klubber der handler nok.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Lad os nu bare snart få den angriber og midtbane general så de kan nå og blive ordenlig kørt ind på holdet inden sæsonstart.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Uanset hvem vi henter udefra har jeg på fornemmelsen at Andersen og Prip bliver de vigtigste 'tilgange' da de begge har godt af en opstart hvor de forhåbentlig kan bygge på.
De var begge en skygge af sig selv i efteråret men hvis Andersen og Prip fremstår skarpere i foråret så har vi automatisk et langt stærkere hold.
De var begge en skygge af sig selv i efteråret men hvis Andersen og Prip fremstår skarpere i foråret så har vi automatisk et langt stærkere hold.
Du har en god pointe, begge var HELT væk i efteråret!!Aalborg frederikshavner skrev: ↑14. jan 2023, 15:41Uanset hvem vi henter udefra har jeg på fornemmelsen at Andersen og Prip bliver de vigtigste 'tilgange' da de begge har godt af en opstart hvor de forhåbentlig kan bygge på.
Begge 2 og især Prip har set meget skarp ud og ligner sig selv igen til træning, efter hvad jeg har fået at vide.
Men det er jo også det man kan læse i medierne.
Tror begge har har haft en samtale med bossen efter hvad jeg har hørt
Hvis der skal være plads til dem begge og hvis det er til de offensive pladser i en 3 back kæde så ofres både bakiz og sousa. Hmm hva gør hamren - håber han sætter Lucas ind på den centrale eller finder et system hvor han kan ligge som 10er - 8er eller 10er.Mr Gold skrev: ↑14. jan 2023, 16:07Du har en god pointe, begge var HELT væk i efteråret!!Aalborg frederikshavner skrev: ↑14. jan 2023, 15:41Uanset hvem vi henter udefra har jeg på fornemmelsen at Andersen og Prip bliver de vigtigste 'tilgange' da de begge har godt af en opstart hvor de forhåbentlig kan bygge på.
Begge 2 og især Prip har set meget skarp ud og ligner sig selv igen til træning, efter hvad jeg har fået at vide.
Tror begge har har haft en samtale med bossen efter hvad jeg har hørt![]()
![]()
3
4-3-3 / 4-2-3-1 / 4-3-2-1
Ellers skal man jo være fræk og give ham en Eriksen rolle ved siden af pedro .
Jørgensen - Kramer - thelander - Poulsen
Lucas - pedro
Prip - Sousa - bakiz
Ramkilde
Men den er satme offensiv
Håber satme ik Sousa bliver ofret, han var jo langt hen af vejen bedste mand i efteråret.baresi skrev: ↑14. jan 2023, 21:29Hvis der skal være plads til dem begge og hvis det er til de offensive pladser i en 3 back kæde så ofres både bakiz og sousa. Hmm hva gør hamren - håber han sætter Lucas ind på den centrale eller finder et system hvor han kan ligge som 10er - 8er eller 10er.Mr Gold skrev: ↑14. jan 2023, 16:07Du har en god pointe, begge var HELT væk i efteråret!!Aalborg frederikshavner skrev: ↑14. jan 2023, 15:41Uanset hvem vi henter udefra har jeg på fornemmelsen at Andersen og Prip bliver de vigtigste 'tilgange' da de begge har godt af en opstart hvor de forhåbentlig kan bygge på.
![]()
3
Lucas - pedro
Prip - Sousa - bakiz
Ramkilde
Men den er satme offensiv![]()
Thelanders hjemkomst har gjort en stor forskel på Lucas fik jeg at vide igår, meget forandret er han igen
Hallo - vi skal ud at opnå en 10 plads eller bedre mange point bagud.baresi skrev: ↑14. jan 2023, 21:29Hvis der skal være plads til dem begge og hvis det er til de offensive pladser i en 3 back kæde så ofres både bakiz og sousa. Hmm hva gør hamren - håber han sætter Lucas ind på den centrale eller finder et system hvor han kan ligge som 10er - 8er eller 10er.Mr Gold skrev: ↑14. jan 2023, 16:07Du har en god pointe, begge var HELT væk i efteråret!!Aalborg frederikshavner skrev: ↑14. jan 2023, 15:41Uanset hvem vi henter udefra har jeg på fornemmelsen at Andersen og Prip bliver de vigtigste 'tilgange' da de begge har godt af en opstart hvor de forhåbentlig kan bygge på.
![]()
3
Lucas - pedro
Prip - Sousa - bakiz
Ramkilde
Vi skal aldrig nogensinde til at opfinde Lucas på den defensive del af banen i den situation (eller nogensinde)
Vi har set, at Lucas/Fossum/Prip ved siden af Pedro ikke får holdet til at hænge sammen. Vi skal pinedød have den 6'er/8'er som er fremadrettet, men også er dygtig i pres/defensivt arbejde. Hvis både Prip og Lucas er tilbage i form så så må Sousa og Bakiz kæmpe om den sidste plads. Jeg ved godt Bakiz lavede et par mål, men som spiller overall har han sgu aldrig imponeret mig. Tak til IAO for mere fyld der.
RAUS RAUS SSE!
Abildgaard igen ude af truppen af Celtic, denne gang til pokalkamp.
Kom så Bælum. Lad os få Oliver hjem til foråret
Kom så Bælum. Lad os få Oliver hjem til foråret
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Jeg har det på samme måde med Sousa. Ham synes jeg tales alt for højt op. Der spiller jeg hellere med Bakiz.Jakobsen skrev:Hallo - vi skal ud at opnå en 10 plads eller bedre mange point bagud.baresi skrev: ↑14. jan 2023, 21:29Hvis der skal være plads til dem begge og hvis det er til de offensive pladser i en 3 back kæde så ofres både bakiz og sousa. Hmm hva gør hamren - håber han sætter Lucas ind på den centrale eller finder et system hvor han kan ligge som 10er - 8er eller 10er.Mr Gold skrev: ↑14. jan 2023, 16:07Du har en god pointe, begge var HELT væk i efteråret!!Aalborg frederikshavner skrev: ↑14. jan 2023, 15:41Uanset hvem vi henter udefra har jeg på fornemmelsen at Andersen og Prip bliver de vigtigste 'tilgange' da de begge har godt af en opstart hvor de forhåbentlig kan bygge på.
![]()
3
Lucas - pedro
Prip - Sousa - bakiz
Ramkilde
Vi skal aldrig nogensinde til at opfinde Lucas på den defensive del af banen i den situation (eller nogensinde)
Vi har set, at Lucas/Fossum/Prip ved siden af Pedro ikke får holdet til at hænge sammen. Vi skal pinedød have den 6'er/8'er som er fremadrettet, men også er dygtig i pres/defensivt arbejde. Hvis både Prip og Lucas er tilbage i form så så må Sousa og Bakiz kæmpe om den sidste plads. Jeg ved godt Bakiz lavede et par mål, men som spiller overall har han sgu aldrig imponeret mig. Tak til IAO for mere fyld der.
Sousa synes jeg har alt for dårlig attitude, og ikke finde et jævnt niveau. Det er enten lige over middel, eller meget ringe(i mine øjne).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Ville da gerne have Abildgaard, men han er vel mere en afløser for Pedro end den spiller vi mangler til at binde hele holdet sammen.
Jeg tror dog absolut, at hans lederegenskaber kunne rykke en del, men jeg synes vi mangler vi 8'er før endnu en 6'er. Omvendt har Abildgaard noget af det stål som holdet mangler og det taler for.
Jeg er nok mest bange for, at det kan blokere for endnu mere nødvendige forstærkninger.
RAUS RAUS SSE!
En opstilling med Pedro og Abildgaard ville frigive plads til vores offensiv spiller så de ikke skal tænke så meget defensivt, men det kræver også at Lucas, Prip mm stepper op og levere det der skal til offensivt, hvilket jeg håber de gør for de kan ikke spille dårligere end de gjorde i efteråretJakobsen skrev: ↑15. jan 2023, 10:52Ville da gerne have Abildgaard, men han er vel mere en afløser for Pedro end den spiller vi mangler til at binde hele holdet sammen.
Jeg tror dog absolut, at hans lederegenskaber kunne rykke en del, men jeg synes vi mangler vi 8'er før endnu en 6'er. Omvendt har Abildgaard noget af det stål som holdet mangler og det taler for.
Jeg er nok mest bange for, at det kan blokere for endnu mere nødvendige forstærkninger.
Kom så få Bælum få den trup på plads inden træningslejren
Kritik af signingen af BakizJakobsen skrev: ↑14. jan 2023, 22:12Hallo - vi skal ud at opnå en 10 plads eller bedre mange point bagud.baresi skrev: ↑14. jan 2023, 21:29Hvis der skal være plads til dem begge og hvis det er til de offensive pladser i en 3 back kæde så ofres både bakiz og sousa. Hmm hva gør hamren - håber han sætter Lucas ind på den centrale eller finder et system hvor han kan ligge som 10er - 8er eller 10er.Mr Gold skrev: ↑14. jan 2023, 16:07Du har en god pointe, begge var HELT væk i efteråret!!Aalborg frederikshavner skrev: ↑14. jan 2023, 15:41Uanset hvem vi henter udefra har jeg på fornemmelsen at Andersen og Prip bliver de vigtigste 'tilgange' da de begge har godt af en opstart hvor de forhåbentlig kan bygge på.
![]()
3
Lucas - pedro
Prip - Sousa - bakiz
Ramkilde
Okay så er ens bias da godt nok understreget..
Så fortæl mig, hvad du synes der gør ham til en særlig fodboldspiller og potentiel profil. Stats og præstationer tilsiger ikke, at han er noget særligt.Dalbjerg skrev:Kritik af signingen af BakizJakobsen skrev: ↑14. jan 2023, 22:12Hallo - vi skal ud at opnå en 10 plads eller bedre mange point bagud.baresi skrev: ↑14. jan 2023, 21:29Hvis der skal være plads til dem begge og hvis det er til de offensive pladser i en 3 back kæde så ofres både bakiz og sousa. Hmm hva gør hamren - håber han sætter Lucas ind på den centrale eller finder et system hvor han kan ligge som 10er - 8er eller 10er.Mr Gold skrev: ↑14. jan 2023, 16:07Du har en god pointe, begge var HELT væk i efteråret!!Aalborg frederikshavner skrev: ↑14. jan 2023, 15:41Uanset hvem vi henter udefra har jeg på fornemmelsen at Andersen og Prip bliver de vigtigste 'tilgange' da de begge har godt af en opstart hvor de forhåbentlig kan bygge på.
![]()
3
Lucas - pedro
Prip - Sousa - bakiz
Ramkilde
Vi har set, at Lucas/Fossum/Prip ved siden af Pedro ikke får holdet til at hænge sammen. Vi skal pinedød have den 6'er/8'er som er fremadrettet, men også er dygtig i pres/defensivt arbejde. Hvis både Prip og Lucas er tilbage i form så så må Sousa og Bakiz kæmpe om den sidste plads. Jeg ved godt Bakiz lavede et par mål, men som spiller overall har han sgu aldrig imponeret mig. Tak til IAO for mere fyld der.![]()
RAUS RAUS SSE!
Vi havde da været helt på spanden, hvis ikke han havde scoret de to kasser mod LyngbyJakobsen skrev: ↑15. jan 2023, 13:21Så fortæl mig, hvad du synes der gør ham til en særlig fodboldspiller og potentiel profil. Stats og præstationer tilsiger ikke, at han er noget særligt.Dalbjerg skrev:Kritik af signingen af BakizJakobsen skrev: ↑14. jan 2023, 22:12Hallo - vi skal ud at opnå en 10 plads eller bedre mange point bagud.baresi skrev: ↑14. jan 2023, 21:29Hvis der skal være plads til dem begge og hvis det er til de offensive pladser i en 3 back kæde så ofres både bakiz og sousa. Hmm hva gør hamren - håber han sætter Lucas ind på den centrale eller finder et system hvor han kan ligge som 10er - 8er eller 10er.Mr Gold skrev: ↑14. jan 2023, 16:07Du har en god pointe, begge var HELT væk i efteråret!!Aalborg frederikshavner skrev: ↑14. jan 2023, 15:41Uanset hvem vi henter udefra har jeg på fornemmelsen at Andersen og Prip bliver de vigtigste 'tilgange' da de begge har godt af en opstart hvor de forhåbentlig kan bygge på.
![]()
3
Lucas - pedro
Prip - Sousa - bakiz
Ramkilde
Vi har set, at Lucas/Fossum/Prip ved siden af Pedro ikke får holdet til at hænge sammen. Vi skal pinedød have den 6'er/8'er som er fremadrettet, men også er dygtig i pres/defensivt arbejde. Hvis både Prip og Lucas er tilbage i form så så må Sousa og Bakiz kæmpe om den sidste plads. Jeg ved godt Bakiz lavede et par mål, men som spiller overall har han sgu aldrig imponeret mig. Tak til IAO for mere fyld der.![]()