doukas skrev: ↑17. jan 2023, 10:34
Aldrende spillere? Gud fader besvares, tror folk skal til at slukke for FM og bevæge sig lidt ud i virkeligheden. Hvorfor er det folk er så forhippet på at få potentialer ind? Det mislykkedes Inge jo med i stor stil, og det er længe siden AaB har scoret på en lottokupon.
I den her situation er det super godt at få noget proven kvalitet ind. Thelander, Jørgensen og Helenius. Så mangler vi bare en fornuftig 8'er, så har det været et ret vildt transfervindue. Om ikke andet, så bliver det et ret vildt hold i 1. division
3 år til Helenius er sgu da perfekt - havde været værre, hvis vi havde lagt 5 millioner for en spiller vi kun havde kort tid.
Amen!
Jeg synes virkelig vi signalere til omverdenen, at vi tror på, at vi kan redde os. At vi kan hente spillere af den kaliber, når vi har en fod i 1.div., synes jeg er flot. Det vidner om, at de spillere der er hentet er dedikeret til opgaven, hvilket forhåbentligt vil give hele truppe et løft.
Næste step, som er sindssygt vigtigt, er at få styr på den centrale midtbane. Hvad vi gør med Fossum er jeg ligeglad med, han må for guds skyld bare ikke indgå som central midt i i den stærkeste start 11.
DGK skrev: ↑17. jan 2023, 10:50
Med tanke på mønsteret omkring proven superligaspillere, hvem kunne så være i samme kategori som helenius og Jørgensen til midten?
Jo tættere vi kommer på 1.februar, jo mere realistisk bliver Abildgård. Kan vi lande ham, tror jeg på det!
Det er muligt, at en type som Vito eller Vigen ville passe bedre, men Abildgård er en hylde over, og sammen med Pedro vil han udgøre liagens måske duelstærkeste centrale akse. Det vil frigøre vores offensiv, så de forhåbentligt kan sætte Helenius i scene.