Mon ikke AaB vil være tilfreds med pris på han nuværende bogførte værdi, så han kommer ud med et nul. Så sparer vi hans løn fra nu.doukas skrev: ↑24. jan 2023, 10:41I så fald ville det være en fordobling af deres transferrekord (og noget mere end det vi gav for ham), så det er næppe realistisk.VestbyensStolthed skrev: ↑24. jan 2023, 10:38På den instagramside der refereres til skriver de om 600.000 €. Om det så er hans markedsværdi eller det beløb der er på tale, det ved jeg ikke.
Hvis vi kan få 150.000-200.000 euro, så tror vi skal være meget godt tilfredse.
Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)
Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Der kan vel også være en værdi for dem i at få den fortabte søn hjem. Han er jo tydeligvis god i deres liga. 600.000 EUR lyder dog af meget. Hvor meget mon bekendte af IAO på Balkan skal have for at være med i handlen?VestbyensStolthed skrev:På den instagramside der refereres til skriver de om 600.000 €. Om det så er hans markedsværdi eller det beløb der er på tale, det ved jeg ikke.
Jeg siger ikke Bælum og Co. Gør noget forkert, men der er jo typisk en fusker (agent) involveret i spillerhandler og synes vores track record med Balkan taler for et gustent sted at handle med.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
-
VestbyensStolthed
- Junior

- Favoritspiller: Cacá
Det giver god mening. Som det er nu, så tror jeg blot vi skal være glade for at komme af med hans kontrakt.emenike skrev: ↑24. jan 2023, 10:46Det er en vurdering af hans markedsværdi taget direkte fra Transfermarkt, som plejer at være notorisk misvisende. Det skal vi ikke regne med at få for ham.VestbyensStolthed skrev: ↑24. jan 2023, 10:38På den instagramside der refereres til skriver de om 600.000 €. Om det så er hans markedsværdi eller det beløb der er på tale, det ved jeg ikke.
Han har ikke ligefrem øget hans markedsværdi på det seneste.
Du har fuldstændig ret!!VestbyensStolthed skrev: ↑24. jan 2023, 10:51Det giver god mening. Som det er nu, så tror jeg blot vi skal være glade for at komme af med hans kontrakt.emenike skrev: ↑24. jan 2023, 10:46Det er en vurdering af hans markedsværdi taget direkte fra Transfermarkt, som plejer at være notorisk misvisende. Det skal vi ikke regne med at få for ham.VestbyensStolthed skrev: ↑24. jan 2023, 10:38På den instagramside der refereres til skriver de om 600.000 €. Om det så er hans markedsværdi eller det beløb der er på tale, det ved jeg ikke.
Han har ikke ligefrem øget hans markedsværdi på det seneste.
Han har OGSÅ kostet penge og have rendende.
Bare hans lønkroner fri og så en symbolsk transfer så tror jeg ik vi kan forvente mere
Mon ikke Instagramsiden skriver på baggrund af dette interview, hvor Makaric siger, at Vojvodina har vist interesse. Han siger også, at han skal finde en afklaring indenfor de næste par dage og ikke er afvisende overfor en retur til Serbien.
https://www.butasport.rs/milan-makaric- ... vojvodine/
Moen skrev: ↑24. jan 2023, 12:44Mon ikke Instagramsiden skriver på baggrund af dette interview, hvor Makaric siger, at Vojvodina har vist interesse. Han siger også, at han skal finde en afklaring indenfor de næste par dage og ikke er afvisende overfor en retur til Serbien.
-
VestbyensStolthed
- Junior

Fed type som ville score +10 mål pr. sæson hvis holdet skabte flere chancer. Men kan ikke noget på egen hånd og er totalt uduelig i den situation vi står i nu. Ville være en god man at have på bænken, som man kan smide ind de sidste 10 minutter hvis man jagter et resultat og modstanderen er presset i bund.baresi skrev: ↑24. jan 2023, 13:04Moen skrev: ↑24. jan 2023, 12:44Mon ikke Instagramsiden skriver på baggrund af dette interview, hvor Makaric siger, at Vojvodina har vist interesse. Han siger også, at han skal finde en afklaring indenfor de næste par dage og ikke er afvisende overfor en retur til Serbien.
https://www.butasport.rs/milan-makaric- ... vojvodine/godt bud og godt fundet. ville være godt for alle parter at han kom afsted. Men jeg vil altid synes der er noget i makaric der aldrig blev forløst. personligt synes jeg han er en total fed type.
Enig han er fejlcastet som spillertype, men han er vel lige så meget vraget på attitude ifht. træning og fysisk form. Der må trods alt være en god grund til at man hellere har prøvet Høgh i perioder.VestbyensStolthed skrev:Fed type som ville score +10 mål pr. sæson hvis holdet skabte flere chancer. Men kan ikke noget på egen hånd og er totalt uduelig i den situation vi står i nu. Ville være en god man at have på bænken, som man kan smide ind de sidste 10 minutter hvis man jagter et resultat og modstanderen er presset i bund.baresi skrev: ↑24. jan 2023, 13:04Moen skrev: ↑24. jan 2023, 12:44Mon ikke Instagramsiden skriver på baggrund af dette interview, hvor Makaric siger, at Vojvodina har vist interesse. Han siger også, at han skal finde en afklaring indenfor de næste par dage og ikke er afvisende overfor en retur til Serbien.
https://www.butasport.rs/milan-makaric- ... vojvodine/godt bud og godt fundet. ville være godt for alle parter at han kom afsted. Men jeg vil altid synes der er noget i makaric der aldrig blev forløst. personligt synes jeg han er en total fed type.
RAUS RAUS SSE!
-
VestbyensStolthed
- Junior

Helt sikkert. Han lignede heller ikke en der havde niveau til meget mere end Jyllandsserien i testkampen mod Fredericia.Jakobsen skrev: ↑24. jan 2023, 14:22Enig han er fejlcastet som spillertype, men han er vel lige så meget vraget på attitude ifht. træning og fysisk form. Der må trods alt være en god grund til at man hellere har prøvet Høgh i perioder.VestbyensStolthed skrev:Fed type som ville score +10 mål pr. sæson hvis holdet skabte flere chancer. Men kan ikke noget på egen hånd og er totalt uduelig i den situation vi står i nu. Ville være en god man at have på bænken, som man kan smide ind de sidste 10 minutter hvis man jagter et resultat og modstanderen er presset i bund.baresi skrev: ↑24. jan 2023, 13:04Moen skrev: ↑24. jan 2023, 12:44Mon ikke Instagramsiden skriver på baggrund af dette interview, hvor Makaric siger, at Vojvodina har vist interesse. Han siger også, at han skal finde en afklaring indenfor de næste par dage og ikke er afvisende overfor en retur til Serbien.
Er Makaric i dårlig form eller er det bare sådan han ser ud?VestbyensStolthed skrev: ↑24. jan 2023, 14:27Helt sikkert. Han lignede heller ikke en der havde niveau til meget mere end Jyllandsserien i testkampen mod Fredericia.Jakobsen skrev: ↑24. jan 2023, 14:22Enig han er fejlcastet som spillertype, men han er vel lige så meget vraget på attitude ifht. træning og fysisk form. Der må trods alt være en god grund til at man hellere har prøvet Høgh i perioder.VestbyensStolthed skrev:Fed type som ville score +10 mål pr. sæson hvis holdet skabte flere chancer. Men kan ikke noget på egen hånd og er totalt uduelig i den situation vi står i nu. Ville være en god man at have på bænken, som man kan smide ind de sidste 10 minutter hvis man jagter et resultat og modstanderen er presset i bund.baresi skrev: ↑24. jan 2023, 13:04Moen skrev: ↑24. jan 2023, 12:44Mon ikke Instagramsiden skriver på baggrund af dette interview, hvor Makaric siger, at Vojvodina har vist interesse. Han siger også, at han skal finde en afklaring indenfor de næste par dage og ikke er afvisende overfor en retur til Serbien.
Uden Synd Ingen Frelse
Er det i weekenden de tager på træningslejr? Mere med hensyn til at få en evt. Ny midtbane mand med ned og blive spillet ind på holdet.
Makaric og prip løb mest i yoyo testen inden pausen.Halil skrev:Er Makaric i dårlig form eller er det bare sådan han ser ud?VestbyensStolthed skrev: ↑24. jan 2023, 14:27Helt sikkert. Han lignede heller ikke en der havde niveau til meget mere end Jyllandsserien i testkampen mod Fredericia.Jakobsen skrev: ↑24. jan 2023, 14:22Enig han er fejlcastet som spillertype, men han er vel lige så meget vraget på attitude ifht. træning og fysisk form. Der må trods alt være en god grund til at man hellere har prøvet Høgh i perioder.VestbyensStolthed skrev:Fed type som ville score +10 mål pr. sæson hvis holdet skabte flere chancer. Men kan ikke noget på egen hånd og er totalt uduelig i den situation vi står i nu. Ville være en god man at have på bænken, som man kan smide ind de sidste 10 minutter hvis man jagter et resultat og modstanderen er presset i bund.baresi skrev: ↑24. jan 2023, 13:04Moen skrev: ↑24. jan 2023, 12:44Mon ikke Instagramsiden skriver på baggrund af dette interview, hvor Makaric siger, at Vojvodina har vist interesse. Han siger også, at han skal finde en afklaring indenfor de næste par dage og ikke er afvisende overfor en retur til Serbien.
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Når jeg skal vide hvad der sker, så går jeg også altid til 67-hail-hailNautrup88 skrev: ↑24. jan 2023, 19:38https://www.67hailhail.com/news/oliver- ... olved/?amp
Fandt den her artikel om Abildgaard
Ps. henviser til Tipperen der henviser til EB, der spekulerer.
Det var nu også tilfældigt jeg faldte over denEksil skrev: ↑24. jan 2023, 20:02Når jeg skal vide hvad der sker, så går jeg også altid til 67-hail-hailNautrup88 skrev: ↑24. jan 2023, 19:38https://www.67hailhail.com/news/oliver- ... olved/?amp
Fandt den her artikel om Abildgaard![]()
Ps. henviser til Tipperen der henviser til EB, der spekulerer.
-
sorenmoller95
- 2. div

Intet nyt i dag? Nyt om Abildgaard til os eller Anderlecht? Noget om nye/andre navne i forhold til midtbanen?
Tror efterhånden ikke på, at der kommer noget. Der er heller ikke så meget snak om Sander og Fossums afgange som man kunne håbe på.sorenmoller95 skrev: ↑25. jan 2023, 12:22Intet nyt i dag? Nyt om Abildgaard til os eller Anderlecht? Noget om nye/andre navne i forhold til midtbanen?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
isoleret set kan vi sagtens lukke vinduet hvis modstanderne også lukker deres vindue - så vil vi samlet set lige pt. se styrket ud.jonas386 skrev: ↑25. jan 2023, 12:59Tror efterhånden ikke på, at der kommer noget. Der er heller ikke så meget snak om Sander og Fossums afgange som man kunne håbe på.sorenmoller95 skrev: ↑25. jan 2023, 12:22Intet nyt i dag? Nyt om Abildgaard til os eller Anderlecht? Noget om nye/andre navne i forhold til midtbanen?
Men alle kommer til at handle i den sidste uge her og det er jer sikker på AaB også gør. Man ville da gerne have haft en midtbane nu - men hvis man snakker med Fransson og Abild så venter man nok også gerne nogle dage for lige at få den rette ind som så kan støde til træningslejren.
jeg tror der kommer en midtbane
jeg tror makaric ryger - jeg håber fossum ryger - men er fand.. i tvivl om han lader kontrakten løbe ud. Her har vi dummet os i tidligere vinduer. han skulle have været væk for lang tid siden.
Makaric ryger, men helst Marlboro Gold .baresi skrev:isoleret set kan vi sagtens lukke vinduet hvis modstanderne også lukker deres vindue - så vil vi samlet set lige pt. se styrket ud.jonas386 skrev: ↑25. jan 2023, 12:59Tror efterhånden ikke på, at der kommer noget. Der er heller ikke så meget snak om Sander og Fossums afgange som man kunne håbe på.sorenmoller95 skrev: ↑25. jan 2023, 12:22Intet nyt i dag? Nyt om Abildgaard til os eller Anderlecht? Noget om nye/andre navne i forhold til midtbanen?
Men alle kommer til at handle i den sidste uge her og det er jer sikker på AaB også gør. Man ville da gerne have haft en midtbane nu - men hvis man snakker med Fransson og Abild så venter man nok også gerne nogle dage for lige at få den rette ind som så kan støde til træningslejren.
jeg tror der kommer en midtbane
jeg tror makaric ryger - jeg håber fossum ryger - men er fand.. i tvivl om han lader kontrakten løbe ud. Her har vi dummet os i tidligere vinduer. han skulle have været væk for lang tid siden.
Finder selv ud
RAUS RAUS SSE!
Jeg håber fanme også Fossum ryger!