Træningskampe vinteren 2023
Re: Træningskampe vinteren 2023
Jeg har fra start været kritisk over for det hamren project AaB satte igang og han gør intet for at fjerne den tvivl. Jeg tror ikke han får rettet op på nogle ting, tror vi havde haft flere point med Friis end vi har hamren nu. Og Friis var heller ikke en træner jeg så meget lys i
Hamren er ved at smadre sit navn i klubben og det har en af mine begrundelser for man ikke skulle ansatte ham da vi ledte efter træner sidst. Og så husker jeg godt hvilken slingre kurs han havde med holdt før det peaked
Hamren er ved at smadre sit navn i klubben og det har en af mine begrundelser for man ikke skulle ansatte ham da vi ledte efter træner sidst. Og så husker jeg godt hvilken slingre kurs han havde med holdt før det peaked
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Dit indlæg er ynkeligt. Ren tuderi fordi man ikke stiller op med de 3 cb's som du vil ha'.baresi skrev: ↑6. feb 2023, 16:49Nu kan vi heller ikke blive ved med at give Hamren 0% skyld for det ikke fungere
Han skal sætte en formation der virker
Han skal få spillet til at hænge sammen
Han skal bygge et forsvar der virker og en offensiv der virker
Ingen af delene fungerer.og har det ikke gjort siden han er kommet.
Og så undrer det mig med alle de mærkelige opstillinger i de her kampe - de blir jo io spillet sammen.
Vi er SÅ ynkelige - mega ynkelige
Set er fucking pinligt
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Så kommer jeg og skider lyserødt igen. De sidste 10 min har altså vist at vi godt kan spille fodbold. Vi mangler lige de sidste småting men lige nu viser vi altså niveau forskellen..
Værd at bemærke at Højholt er anfører i stedet for Fossum eller Kramer. Naturligvis uden Lucas eller Thelander på banen.
Indskifterne har klart gjort en forskel. Det må man sige.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Fuldstændig enig, og mange gode ting at tage med fra hele kampen.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Det lyder godt. Men den niveauforskel skulle gerne være tydelig hele vejen igennem mod et hold fra næstbedste række i Norge. Jeg har selv kun set små bidder af kampen.
Vi har vel stadig til gode at se noget, der ligner en foretrukken start-11 blive spillet sammen. Jeg forstår ikke, man ikke prioriterer det højere i trænerteamet.
Altså, har du set kampen? Endnu en rystende ringe defensiv indsats.Kasper skrev: ↑6. feb 2023, 17:01Dit indlæg er ynkeligt. Ren tuderi fordi man ikke stiller op med de 3 cb's som du vil ha'.baresi skrev: ↑6. feb 2023, 16:49Nu kan vi heller ikke blive ved med at give Hamren 0% skyld for det ikke fungere
Og så undrer det mig med alle de mærkelige opstillinger i de her kampe - de blir jo io spillet sammen.
Set er fucking pinligt
Mine eller holdets??
Til genkendt flot mål af Petersen med assist fra Ross
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
Flot mål lige nu
- Nordjyden HY
- 1. div

- Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
- Kontakt:
4-3
Bestemt ikke en køn kamp, men kan vi vinde og banket bare lidt selvtillid ind i drengene, så er det en lille sejr.
Bestemt ikke en køn kamp, men kan vi vinde og banket bare lidt selvtillid ind i drengene, så er det en lille sejr.
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
Jeppe P scorer køligt på fin fremlægning fra Ross. To spillere som har gjort det fint.
-
Nitten
- Landshold

- Favoritspiller: Søren dissing
- Geografisk sted: Nørresundby
Hvem er det der hele tiden bare råber go go go
jeg sætter intet på Hamrens tidligere ageren i AaB.
jeg sætter intet på hans evne til at være skarp overfor den enkelte spiller.
jeg sætter intet på hamren som person - jeg er MEGA fan af ham. perfekt forbillede.
Men hans taktiske evner har været helt skæve siden han kom retur - og han har også (mis)brugt folk på positioner de slet ikke har.
Spillet under hamren har ingen sammenhæng hverken defensivt eller offensivt.
Og den her træningslejr har været et kæmpe brug af spillere i en stor uforståelig sammenhæng.
Ja alle skal have tid - men skal vi ikke spille et hold sammen der skal overleve.
Det man kan tyde indtil videre, og som jeg ikke forstår er:
fossum skal bruges stadigvæk og er stamspiller
vi spiller i en 4 back som overhovedet ikke fungerer
ludewig er blevet kantspiller
granli måske VB for at arbejde med en 3 back 4 back hybrid
sousa er stadig ikke i start 11eren selvom prip ikke viser han er bedre end sousa - og sousa hver gang viser han er bedre end prip.
midtbanen fungerer ikke for vi mangler simpelthen som min. 1 klasse CM
jørgensen kommer som en virkelig stærk HWB og kommer til AaB og bliver en anonym HB
Poulsen fungerer stadig ikke som VB - han gør ikke sine forsvarsaktioner færdig
Vi burde gå i en 3-4-3
thelander kramer og hagelskjær så vi kunne udnytte store stærke forsvarer med en hagels og kramer der begge har gode fødder og ro ift. at slippe af med bolden.
Skubbe jørgensen og poulsen ud som wingbacks hvor de virkelig har deres styrker
have 2 cm hvor den ene er pedro og den anden Tesfaldet Tekie som ny mand (med lucas som indskifter)
Have en offensiv som idag - bakiz, helenius og sousa.
Nu skal der fandme ske noget- det her er en YNK
og nej jeg har ikke noget godt at sige i de her dage - det er til grin - så jeg tier bare stille :-(
synes hamren har en stor aktie i at det her ikke fungerer. Måske er jeg ene om det.
MEN havde ærligt talt forventet meget mere fra hamren - indtil videre er det en kæmpe skuffelse.
Manden der kunne redde AaB hedder David Nielsen - han ville sgu kunne sætte det her op - og han kan lave en turn around.
jeg sætter intet på hans evne til at være skarp overfor den enkelte spiller.
jeg sætter intet på hamren som person - jeg er MEGA fan af ham. perfekt forbillede.
Men hans taktiske evner har været helt skæve siden han kom retur - og han har også (mis)brugt folk på positioner de slet ikke har.
Spillet under hamren har ingen sammenhæng hverken defensivt eller offensivt.
Og den her træningslejr har været et kæmpe brug af spillere i en stor uforståelig sammenhæng.
Ja alle skal have tid - men skal vi ikke spille et hold sammen der skal overleve.
Det man kan tyde indtil videre, og som jeg ikke forstår er:
fossum skal bruges stadigvæk og er stamspiller
vi spiller i en 4 back som overhovedet ikke fungerer
ludewig er blevet kantspiller
granli måske VB for at arbejde med en 3 back 4 back hybrid
sousa er stadig ikke i start 11eren selvom prip ikke viser han er bedre end sousa - og sousa hver gang viser han er bedre end prip.
midtbanen fungerer ikke for vi mangler simpelthen som min. 1 klasse CM
jørgensen kommer som en virkelig stærk HWB og kommer til AaB og bliver en anonym HB
Poulsen fungerer stadig ikke som VB - han gør ikke sine forsvarsaktioner færdig
Vi burde gå i en 3-4-3
thelander kramer og hagelskjær så vi kunne udnytte store stærke forsvarer med en hagels og kramer der begge har gode fødder og ro ift. at slippe af med bolden.
Skubbe jørgensen og poulsen ud som wingbacks hvor de virkelig har deres styrker
have 2 cm hvor den ene er pedro og den anden Tesfaldet Tekie som ny mand (med lucas som indskifter)
Have en offensiv som idag - bakiz, helenius og sousa.
Nu skal der fandme ske noget- det her er en YNK
og nej jeg har ikke noget godt at sige i de her dage - det er til grin - så jeg tier bare stille :-(
synes hamren har en stor aktie i at det her ikke fungerer. Måske er jeg ene om det.
MEN havde ærligt talt forventet meget mere fra hamren - indtil videre er det en kæmpe skuffelse.
Manden der kunne redde AaB hedder David Nielsen - han ville sgu kunne sætte det her op - og han kan lave en turn around.
Det ville være alt for tragisk komisk hvis vi nu "vinder" 4-3, men dommeren fløjter kampen af på grund af vejet.
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
Det er da pres på boldholder og kæmpe forbedring i dag rent udtryksmæssigt.Kasper skrev: ↑6. feb 2023, 17:01Dit indlæg er ynkeligt. Ren tuderi fordi man ikke stiller op med de 3 cb's som du vil ha'.baresi skrev: ↑6. feb 2023, 16:49Nu kan vi heller ikke blive ved med at give Hamren 0% skyld for det ikke fungere
Set er fucking pinligt
Har luret Hamren..Han vil have alle til at performe.
Nu vinder vi måske en kamp tilmed !! Wow
Vores svenske assistenttræner?