Jeg påstår ingen steder at Bælum er den bedste vi kan få - det har jeg simpelthen ikke nok indblik i at udtale mig om. At udtale sig om den slags kræver viden om forretningen AaB, markedet og de vilkår direktøren arbejder under.jonas386 skrev: ↑9. feb 2023, 14:36Men det er da dig der påstår, at Bælum skulle være det bedste vi kan få? Jeg har ikke pr. Automatik tiltro til folks dømmekraft, bare fordi de smider penge efter noget.Maglau skrev: ↑9. feb 2023, 14:35Du skal ikke spørge mig - du skal spørge de folk der har penge i klemme og de folk der er på vej til at smide nogle penge i selskabetjonas386 skrev: ↑9. feb 2023, 14:04Hvorfor egentlig det? Synes du virkelig, at såkaldte pengefolk virker til at have en solid track record i driften af fodboldklubber?så vælger jeg at tro at de mennesker der rent faktisk har penge oppe af lommen og selv er en del af processen har lidt mere indsigt.
Som aktionær i AaB har du kun tabt penge under Bælum, og uden noget tegn på, at det skulle vende sig til at være en aktiemæssig succes. Faktisk er AaB aktien faldet med, groft regnet, 66% siden 2018 hvor Bælum kom til. Stemmer det virkelig overens med at lede selskabet bedst muligt for aktionærene på kort og lang sigt?en adm dir opgave er at lede selskabet til mest mulig gavne for aktionærerne på kort og lang sigt.
Jeg er ikke så højrøvet om egen formåen at jeg bilder mig ind at jeg ved mere om det end de mennesker der sidder med det til dagligt.