Vi kan stadig selv bestemme. Det må være det væsentligste.SteenA skrev: ↑15. feb 2023, 08:00Godt at nogen bevarer optimismen. Man skal bare være opmærksom på, at det ikke er nok at opnå point svarende til nr. 6 i ligaen i resten af turneringen. Så selvom holdet pludselig skulle finde sådan et niveau, så er der der stadig grund til bekymring for nedrykning.Aalborg frederikshavner skrev: ↑15. feb 2023, 03:20Træningskampe er og bliver træningskampe hvorfor resultaterne ikke skal tillægges den store værdi. Ja der er begået en del defensive fejl i optaktskampene men bare det er der det sker så er det fint, T må gerne kage rundt i opstarten så længe han fremstår skarpt når det gælder i suppen og pokalen.
Vi har skabt en del chancer i alle kampene hvilket er det jeg har bidt mest mærke i, jeg ville først for alvor være bekymret hvis vi ikke evnede at skabe chancer.
Jeg er super optimist forud for forårssæsonen da vi kommer til at lave en rigtig stærk forårssæson i de forhåbentlig 20 kampe som venter. Spiller for spiller synes jeg at vi har et top 6 hold hvilket er derfor at jeg på ingen måde er bekymret for nedrykning, det er vi alt for gode til da der snart ruller mange point ind på kontoen.
![]()
Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo
Ædruelighedens stemme
Rykker vi ned så skal der ihvertfald ikke sættes et ord på opbakningen fra byen. 1500-2000 til en træningskamp mod Vendsyssel, 1500 til preseason arrangement og 10000 billetter ude til gf kampen vidner om en støtte og en by der vil kæmpe til sidste dråbe. Jeg glæder mig som et lille barn til på fredag..R Rosenberg skrev: ↑15. feb 2023, 08:49Vi kan stadig selv bestemme. Det må være det væsentligste.SteenA skrev: ↑15. feb 2023, 08:00Godt at nogen bevarer optimismen. Man skal bare være opmærksom på, at det ikke er nok at opnå point svarende til nr. 6 i ligaen i resten af turneringen. Så selvom holdet pludselig skulle finde sådan et niveau, så er der der stadig grund til bekymring for nedrykning.Aalborg frederikshavner skrev: ↑15. feb 2023, 03:20Træningskampe er og bliver træningskampe hvorfor resultaterne ikke skal tillægges den store værdi. Ja der er begået en del defensive fejl i optaktskampene men bare det er der det sker så er det fint, T må gerne kage rundt i opstarten så længe han fremstår skarpt når det gælder i suppen og pokalen.
Vi har skabt en del chancer i alle kampene hvilket er det jeg har bidt mest mærke i, jeg ville først for alvor være bekymret hvis vi ikke evnede at skabe chancer.
Jeg er super optimist forud for forårssæsonen da vi kommer til at lave en rigtig stærk forårssæson i de forhåbentlig 20 kampe som venter. Spiller for spiller synes jeg at vi har et top 6 hold hvilket er derfor at jeg på ingen måde er bekymret for nedrykning, det er vi alt for gode til da der snart ruller mange point ind på kontoen.
![]()
-
R Rosenberg
- Allstar

Som det blev sagt af ven i går: "Byen vil gerne AaB."RicoBR02 skrev: ↑15. feb 2023, 09:32Rykker vi ned så skal der ihvertfald ikke sættes et ord på opbakningen fra byen. 1500-2000 til en træningskamp mod Vendsyssel, 1500 til preseason arrangement og 10000 billetter ude til gf kampen vidner om en støtte og en by der vil kæmpe til sidste dråbe. Jeg glæder mig som et lille barn til på fredag..R Rosenberg skrev: ↑15. feb 2023, 08:49Vi kan stadig selv bestemme. Det må være det væsentligste.SteenA skrev: ↑15. feb 2023, 08:00Godt at nogen bevarer optimismen. Man skal bare være opmærksom på, at det ikke er nok at opnå point svarende til nr. 6 i ligaen i resten af turneringen. Så selvom holdet pludselig skulle finde sådan et niveau, så er der der stadig grund til bekymring for nedrykning.Aalborg frederikshavner skrev: ↑15. feb 2023, 03:20Træningskampe er og bliver træningskampe hvorfor resultaterne ikke skal tillægges den store værdi. Ja der er begået en del defensive fejl i optaktskampene men bare det er der det sker så er det fint, T må gerne kage rundt i opstarten så længe han fremstår skarpt når det gælder i suppen og pokalen.
![]()
Så er det nærmere, om AaB (spillerne) vil byen lige så meget.
Ædruelighedens stemme
Det er rart med en god "Ja-hat" på debatsiden.R Rosenberg skrev: ↑15. feb 2023, 09:41Som det blev sagt af ven i går: "Byen vil gerne AaB."RicoBR02 skrev: ↑15. feb 2023, 09:32Rykker vi ned så skal der ihvertfald ikke sættes et ord på opbakningen fra byen. 1500-2000 til en træningskamp mod Vendsyssel, 1500 til preseason arrangement og 10000 billetter ude til gf kampen vidner om en støtte og en by der vil kæmpe til sidste dråbe. Jeg glæder mig som et lille barn til på fredag..R Rosenberg skrev: ↑15. feb 2023, 08:49Vi kan stadig selv bestemme. Det må være det væsentligste.SteenA skrev: ↑15. feb 2023, 08:00Godt at nogen bevarer optimismen. Man skal bare være opmærksom på, at det ikke er nok at opnå point svarende til nr. 6 i ligaen i resten af turneringen. Så selvom holdet pludselig skulle finde sådan et niveau, så er der der stadig grund til bekymring for nedrykning.Aalborg frederikshavner skrev: ↑15. feb 2023, 03:20Træningskampe er og bliver træningskampe hvorfor resultaterne ikke skal tillægges den store værdi. Ja der er begået en del defensive fejl i optaktskampene men bare det er der det sker så er det fint, T må gerne kage rundt i opstarten så længe han fremstår skarpt når det gælder i suppen og pokalen.
![]()
Maje mere af det.
Uden Synd Ingen Frelse
-
R Rosenberg
- Allstar

@RicoBR02 har altid gået under navnet "Ja-hatten" på aways i 90'erne.Halil skrev: ↑15. feb 2023, 10:39Det er rart med en god "Ja-hat" på debatsiden.R Rosenberg skrev: ↑15. feb 2023, 09:41Som det blev sagt af ven i går: "Byen vil gerne AaB."RicoBR02 skrev: ↑15. feb 2023, 09:32Rykker vi ned så skal der ihvertfald ikke sættes et ord på opbakningen fra byen. 1500-2000 til en træningskamp mod Vendsyssel, 1500 til preseason arrangement og 10000 billetter ude til gf kampen vidner om en støtte og en by der vil kæmpe til sidste dråbe. Jeg glæder mig som et lille barn til på fredag..R Rosenberg skrev: ↑15. feb 2023, 08:49Vi kan stadig selv bestemme. Det må være det væsentligste.SteenA skrev: ↑15. feb 2023, 08:00Godt at nogen bevarer optimismen. Man skal bare være opmærksom på, at det ikke er nok at opnå point svarende til nr. 6 i ligaen i resten af turneringen. Så selvom holdet pludselig skulle finde sådan et niveau, så er der der stadig grund til bekymring for nedrykning.Aalborg frederikshavner skrev: ↑15. feb 2023, 03:20Træningskampe er og bliver træningskampe hvorfor resultaterne ikke skal tillægges den store værdi. Ja der er begået en del defensive fejl i optaktskampene men bare det er der det sker så er det fint, T må gerne kage rundt i opstarten så længe han fremstår skarpt når det gælder i suppen og pokalen.
![]()
Maje mere af det.
Ædruelighedens stemme
Jeg kan med lidt god vilje huske en håndfuld aways i 90erne, resten er majet sløretR Rosenberg skrev: ↑15. feb 2023, 11:33@RicoBR02 har altid gået under navnet "Ja-hatten" på aways i 90'erne.Halil skrev: ↑15. feb 2023, 10:39Det er rart med en god "Ja-hat" på debatsiden.R Rosenberg skrev: ↑15. feb 2023, 09:41Som det blev sagt af ven i går: "Byen vil gerne AaB."RicoBR02 skrev: ↑15. feb 2023, 09:32Rykker vi ned så skal der ihvertfald ikke sættes et ord på opbakningen fra byen. 1500-2000 til en træningskamp mod Vendsyssel, 1500 til preseason arrangement og 10000 billetter ude til gf kampen vidner om en støtte og en by der vil kæmpe til sidste dråbe. Jeg glæder mig som et lille barn til på fredag..R Rosenberg skrev: ↑15. feb 2023, 08:49Vi kan stadig selv bestemme. Det må være det væsentligste.SteenA skrev: ↑15. feb 2023, 08:00
Godt at nogen bevarer optimismen. Man skal bare være opmærksom på, at det ikke er nok at opnå point svarende til nr. 6 i ligaen i resten af turneringen. Så selvom holdet pludselig skulle finde sådan et niveau, så er der der stadig grund til bekymring for nedrykning.
Maje mere af det.
-
R Rosenberg
- Allstar

Viborg? Jacob? Vognen? "Danse med de motherfuckere"?RicoBR02 skrev: ↑15. feb 2023, 11:39Jeg kan med lidt god vilje huske en håndfuld aways i 90erne, resten er majet sløretR Rosenberg skrev: ↑15. feb 2023, 11:33@RicoBR02 har altid gået under navnet "Ja-hatten" på aways i 90'erne.Halil skrev: ↑15. feb 2023, 10:39Det er rart med en god "Ja-hat" på debatsiden.R Rosenberg skrev: ↑15. feb 2023, 09:41Som det blev sagt af ven i går: "Byen vil gerne AaB."RicoBR02 skrev: ↑15. feb 2023, 09:32Rykker vi ned så skal der ihvertfald ikke sættes et ord på opbakningen fra byen. 1500-2000 til en træningskamp mod Vendsyssel, 1500 til preseason arrangement og 10000 billetter ude til gf kampen vidner om en støtte og en by der vil kæmpe til sidste dråbe. Jeg glæder mig som et lille barn til på fredag..
Maje mere af det.
Ædruelighedens stemme
Puha, Viborg... Så sad man der i strips fordi det åbenbart var en god ide at smide en røgbombe ind i deres klubhus.. i guder man har lavet meget lortR Rosenberg skrev: ↑15. feb 2023, 11:56Viborg? Jacob? Vognen? "Danse med de motherfuckere"?RicoBR02 skrev: ↑15. feb 2023, 11:39Jeg kan med lidt god vilje huske en håndfuld aways i 90erne, resten er majet sløretR Rosenberg skrev: ↑15. feb 2023, 11:33@RicoBR02 har altid gået under navnet "Ja-hatten" på aways i 90'erne.Halil skrev: ↑15. feb 2023, 10:39Det er rart med en god "Ja-hat" på debatsiden.R Rosenberg skrev: ↑15. feb 2023, 09:41Som det blev sagt af ven i går: "Byen vil gerne AaB."RicoBR02 skrev: ↑15. feb 2023, 09:32
Rykker vi ned så skal der ihvertfald ikke sættes et ord på opbakningen fra byen. 1500-2000 til en træningskamp mod Vendsyssel, 1500 til preseason arrangement og 10000 billetter ude til gf kampen vidner om en støtte og en by der vil kæmpe til sidste dråbe. Jeg glæder mig som et lille barn til på fredag..
Maje mere af det.
Er det dig, Kim Børge?RicoBR02 skrev: ↑15. feb 2023, 11:39Jeg kan med lidt god vilje huske en håndfuld aways i 90erne, resten er majet sløretR Rosenberg skrev: ↑15. feb 2023, 11:33@RicoBR02 har altid gået under navnet "Ja-hatten" på aways i 90'erne.Halil skrev: ↑15. feb 2023, 10:39Det er rart med en god "Ja-hat" på debatsiden.R Rosenberg skrev: ↑15. feb 2023, 09:41Som det blev sagt af ven i går: "Byen vil gerne AaB."RicoBR02 skrev: ↑15. feb 2023, 09:32Rykker vi ned så skal der ihvertfald ikke sættes et ord på opbakningen fra byen. 1500-2000 til en træningskamp mod Vendsyssel, 1500 til preseason arrangement og 10000 billetter ude til gf kampen vidner om en støtte og en by der vil kæmpe til sidste dråbe. Jeg glæder mig som et lille barn til på fredag..
Maje mere af det.
FIDEL skrev: ↑16. feb 2023, 16:53Er det dig, Kim Børge?RicoBR02 skrev: ↑15. feb 2023, 11:39Jeg kan med lidt god vilje huske en håndfuld aways i 90erne, resten er majet sløretR Rosenberg skrev: ↑15. feb 2023, 11:33@RicoBR02 har altid gået under navnet "Ja-hatten" på aways i 90'erne.Halil skrev: ↑15. feb 2023, 10:39Det er rart med en god "Ja-hat" på debatsiden.R Rosenberg skrev: ↑15. feb 2023, 09:41Som det blev sagt af ven i går: "Byen vil gerne AaB."RicoBR02 skrev: ↑15. feb 2023, 09:32
Rykker vi ned så skal der ihvertfald ikke sættes et ord på opbakningen fra byen. 1500-2000 til en træningskamp mod Vendsyssel, 1500 til preseason arrangement og 10000 billetter ude til gf kampen vidner om en støtte og en by der vil kæmpe til sidste dråbe. Jeg glæder mig som et lille barn til på fredag..
Maje mere af det.
-
R Rosenberg
- Allstar

Der er sladder på twitter (Ottosen, Egelund, Yde H) om, at Hiljemarks ambitioner skaber en skidt stemning, og at han rager meget magt til sig og mener, han skal være chef (hvordan kan Hamrén lade det passere?).
Der bliver snakket om, at han gør sig til over for direktion, at hans opførsel skaber splid og er en gift.
Nu er det jo bare twittersladder, men Egelund plejer at have pænt god føling med, hvad der rører sig. Yde H lige så. Ottesen ved jeg ikke, om han har det længere.
Der bliver snakket om, at han gør sig til over for direktion, at hans opførsel skaber splid og er en gift.
Nu er det jo bare twittersladder, men Egelund plejer at have pænt god føling med, hvad der rører sig. Yde H lige så. Ottesen ved jeg ikke, om han har det længere.
Ædruelighedens stemme
Så trist med disse rygter, og det går selvfølgelig ikke, hvis der er interne magtkampe i klubben. Det er bare ikke et godt tegn med disse historier, selvom jeg da godt kan sætte mig ind i, hvis Hiljemark skulle føle sig forbigået ved fyringen af Friis.R Rosenberg skrev: ↑22. feb 2023, 10:15Der er sladder på twitter (Ottosen, Egelund, Yde H) om, at Hiljemarks ambitioner skaber en skidt stemning, og at han rager meget magt til sig og mener, han skal være chef (hvordan kan Hamrén lade det passere?).
Rykker vi ned, kan jeg godt se Hiljemark få chancen, som vores cheftræner.
Det der lyder som sladder af værste skuffe.R Rosenberg skrev: ↑22. feb 2023, 10:15Der er sladder på twitter (Ottosen, Egelund, Yde H) om, at Hiljemarks ambitioner skaber en skidt stemning, og at han rager meget magt til sig og mener, han skal være chef (hvordan kan Hamrén lade det passere?).
Det kan da godt være at hamren og Hiljemark er blevet enige om af Hamren skal hjælpe Hiljemark til cheftræner jobbet når han selv stopper til sommer.
Men enten er det hevet ud røven på de Twitter gutter der bare gætter eller også er det føle føle pis nogen i truppen eller i organisationen går rundt ytrer sig om.
Under alle omstændigheder vidner det om en super sensitiv trup/organisation i absolut ubalance hvis sådan noget kan fylde.
Uanset hvilken rolle Hilje spiller bør alle tage sig sammen og koncentrere sig om at spille fodbold.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Den slags rygter kræver at ledelsen tager fat og melder klart ud. Hvis der virkelig er splid i trænerteamet så skal det adresseres med det samme og er det bare et dårligt rygte så skal det skydes ned med det samme. Vi har ikke brug for mere panik i klubben end den der allerede er..
- Bong
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: 9000
Jeg hører de samme rygter derude fra. Jeg synes det lyder meget sandsynligt.
Tænk helt simpelt over det:
Hvornår har 4-3-3 nogensinde været Hamrens kop te? Han er indbegrebet af 4-4-2 eller 4-5-1. Han har været væk fra klubfodbolden alt for længe, han er helt tosset rusten. Derfor får Hiljemark stor indflydelse.
Tænk helt simpelt over det:
Hvornår har 4-3-3 nogensinde været Hamrens kop te? Han er indbegrebet af 4-4-2 eller 4-5-1. Han har været væk fra klubfodbolden alt for længe, han er helt tosset rusten. Derfor får Hiljemark stor indflydelse.
A slightly more sophisticated hooligan...
Giver efterhånden ikke en flyvende fis for de "rygter" der siver ud fra administrationen/spillertruppen efterhånden, det lyder mest af alt som dårlige undskyldninger og bortforklaringer for at tingene ikke fungere på banen.
Rygterne gik også på at Friis var alt for blødsød overfor spillerne som derfor ikke kunne performe og manglede disciplin, mens at Cifuentes inden da skulle have været alt for hård og spillerne havde voldsomt svært ved at leve op til de krav der blev stillet. Der er åbenbart altid et eller andet i vejen med trænerne (der vil selvfølgelig altid være nogen der er utilfredse), og nu er det så Hiljemark som skal have skylden.
Rygterne gik også på at Friis var alt for blødsød overfor spillerne som derfor ikke kunne performe og manglede disciplin, mens at Cifuentes inden da skulle have været alt for hård og spillerne havde voldsomt svært ved at leve op til de krav der blev stillet. Der er åbenbart altid et eller andet i vejen med trænerne (der vil selvfølgelig altid være nogen der er utilfredse), og nu er det så Hiljemark som skal have skylden.
Det er helt klart Egelund der giver de rygter noget vægt.R Rosenberg skrev: ↑22. feb 2023, 10:15Der er sladder på twitter (Ottosen, Egelund, Yde H) om, at Hiljemarks ambitioner skaber en skidt stemning, og at han rager meget magt til sig og mener, han skal være chef (hvordan kan Hamrén lade det passere?).
Kan man efterhånden finde noget der ikke sejler totalt derude?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg håber vi kan lande Niels Frederiksen som en del af genopbygningen fra 1. division. Hvis Hiljemark virkelig står for de taktiske dispositioner, så bør vi nok også finde et par andre assistenter. Jeg synes aldrig det er blevet rigtig godt med Würtz og Hiljemark i staben.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Peter A.
- Allstar

- Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
- Geografisk sted: Nordenfjords
Vi må bare konstatere at vi pt. ikke har en aktiv best. formand, vi har ikke en sportchef, vi har ikke en sportslig strategi….til gengæld har vi splid mellem træner og spillere…
Man bliver bedrøvet af klubbens tilstand..
Man bliver bedrøvet af klubbens tilstand..
Hey AaB!
Gæt hvem bestyrelsen snakkede med angående Friisemenike skrev: ↑22. feb 2023, 11:26Giver efterhånden ikke en flyvende fis for de "rygter" der siver ud fra administrationen/spillertruppen efterhånden, det lyder mest af alt som dårlige undskyldninger og bortforklaringer for at tingene ikke fungere på banen.