Det skal han jo ikke. Men han vælger at gøre det, fordi han er noget så sjældent som en klubmand, der - i modsætning til de forkælede prinsesser - forstår, at ingen er over klubben.baresi skrev: ↑22. feb 2023, 17:32Og at wurtz forsvarer hamren - jamen det skal han jo.
MEN hvis ikke anfører teamet går i medierne og Dementerer rygterne jamen så er det jo nok fordi de er sande. Ellers var det let for Lucas lige at ringe og sige til EB “det har ikke noget på sig - vi er tilfredse” osv.
men det sker ikke
Erik Hamren
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Erik Hamren
Åh Gud, hvor jeg savner Lynge!
Det er altså vrøvl. At spille forsvar er det samme om det er 3,4 eller 5
Det handler om hvilket udtryk holdet vil komme med, spiller de 3-4-3 er det med mange spillere højt banen, og hvor midtbane spillere skal være boldsikre i ikke at miste bolden i duel spillet og gode i afspillet. 4-4-2 er mere med flere bag bolden. AaB mangler de midtbane spillere til 3-4-3
Pedro er svingende og har jævnligt haft skader, Højholdt skal til at etablere sig, Jeppe P er langtids skadet, Lukas A og Fossum tror succes skal komme til dem og de kan ikke kæmpe sig til det. Angribere har brug for stabile aftaler i holdet om hvor deres løb uden bold skal være
Det handler om hvilket udtryk holdet vil komme med, spiller de 3-4-3 er det med mange spillere højt banen, og hvor midtbane spillere skal være boldsikre i ikke at miste bolden i duel spillet og gode i afspillet. 4-4-2 er mere med flere bag bolden. AaB mangler de midtbane spillere til 3-4-3
Pedro er svingende og har jævnligt haft skader, Højholdt skal til at etablere sig, Jeppe P er langtids skadet, Lukas A og Fossum tror succes skal komme til dem og de kan ikke kæmpe sig til det. Angribere har brug for stabile aftaler i holdet om hvor deres løb uden bold skal være
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
-
R Rosenberg
- Allstar

Men hvor kunne det dog klæde de kujoner at stå frem med navn. For der er ret mange spillere i denne trup, der har absolut NUL ret til at pege på andre.
Lejesvende.
Lejesvende.
Det er vel tredje træner i træk, hvor der har været bjæffen. Måske skulle anførergruppen prøve at overveje dens rolle i det her.R Rosenberg skrev: ↑22. feb 2023, 18:11Men hvor kunne det dog klæde de kujoner at stå frem med navn. For der er ret mange spillere i denne trup, der har absolut NUL ret til at pege på andre.
Lejesvende.
Jeg tror såmænd heller ikke Hamren nødvendigvis er løsningen, men er du gal, hvor er jeg træt af den her spillertrup…
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Uh jeg har det sgu godt nok ambivalent med det her.
Den kritik der fremføres er jeg jo dybest set meget enig i og jeg tror egentlig også der kunne vindes mere end tabes ved at udskifte Hamren.
Jeg har dog også fucking stramt med, at pjokkene som bærer et kæmpe personligt ansvar i det her går til pressen og hyler. De skal f*cking bare holde deres kæft og yde alt det de kan. FInt nok, hvis truppen lufter deres holdninger internt så længe de gør det først overfor Hamren og trænerteamet, men det ligner kraftedme ikke noget at gå ud og whine i pressen og slet ikke når man selv leverer så blodfattigt og elendigt.
Den kritik der fremføres er jeg jo dybest set meget enig i og jeg tror egentlig også der kunne vindes mere end tabes ved at udskifte Hamren.
Jeg har dog også fucking stramt med, at pjokkene som bærer et kæmpe personligt ansvar i det her går til pressen og hyler. De skal f*cking bare holde deres kæft og yde alt det de kan. FInt nok, hvis truppen lufter deres holdninger internt så længe de gør det først overfor Hamren og trænerteamet, men det ligner kraftedme ikke noget at gå ud og whine i pressen og slet ikke når man selv leverer så blodfattigt og elendigt.
RAUS RAUS SSE!
SSE players Adedeji, Jasson, Müller and de Boer not wanted!
SSE players Adedeji, Jasson, Müller and de Boer not wanted!
-
R Rosenberg
- Allstar

Hvis de så kæmpede så blodet sprøjtede, gav alt for klubben og ikke bare pissede på logoet, så kunne jeg acceptere det. Men den her svagpissertrup kan for min skyld bare skride ad helvede til.Kunji skrev: ↑22. feb 2023, 18:38Det er vel tredje træner i træk, hvor der har været bjæffen. Måske skulle anførergruppen prøve at overveje dens rolle i det her.R Rosenberg skrev: ↑22. feb 2023, 18:11Men hvor kunne det dog klæde de kujoner at stå frem med navn. For der er ret mange spillere i denne trup, der har absolut NUL ret til at pege på andre.
Lejesvende.
Jeg tror såmænd heller ikke Hamren nødvendigvis er løsningen, men er du gal, hvor er jeg træt af den her spillertrup…
Og det uagtet, om Hamrén er og var det rette valg.
Fuldstændig enig. Curling unger..Jakobsen skrev: ↑22. feb 2023, 18:41Uh jeg har det sgu godt nok ambivalent med det her.
Jeg går også med en David Nielsen, men det er mest fordi jeg tror han ville kunne sætte det pigekor på plads. Jeg tror ikke han vil finde sig i sådan en gang pis.
Jeg ønsker også, at David Nielsen tager over, men jeg tror ikke, at han vil røre klubben med en ildtang - alt er simpelthen total kaos og til grin.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Selvfølgelig har de da dét. Selv den mest uduelige døgenigt af en matros skal da råbe op, hvis kaptajnen styrer direkte mod isbjerget.R Rosenberg skrev: ↑22. feb 2023, 18:11Men hvor kunne det dog klæde de kujoner at stå frem med navn. For der er ret mange spillere i denne trup, der har absolut NUL ret til at pege på andre.
Lejesvende.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
R Rosenberg
- Allstar

Det kommer jo så sandelig an på, om det er kaptajnen, der styrer, eller det er de uduelige, ugidelige, inkompetente matroser, som rederiet har hyret, der er skyld i kursen.Gnu skrev: ↑22. feb 2023, 19:23Selvfølgelig har de da dét. Selv den mest uduelige døgenigt af en matros skal da råbe op, hvis kaptajnen styrer direkte mod isbjerget.R Rosenberg skrev: ↑22. feb 2023, 18:11Men hvor kunne det dog klæde de kujoner at stå frem med navn. For der er ret mange spillere i denne trup, der har absolut NUL ret til at pege på andre.
Lejesvende.
3 ud af de sidste 4 trænere har truppen rendt tudende og sladrende til Bælum om. Mere og mere peger dermed på truppen, som desværre ser sig som ufejlbarlig. Kujoner.
Der er også mange af Hamréns valg, som jeg ikke forstår. Men den/de spillere, der har lækket historien, må vide, hvor ødelæggende den slags kan blive for de i forvejen spinkle chancer for overlevelse. Det er ikke at kere sig om klubben.troelsh skrev: ↑22. feb 2023, 17:10Jeg tror de spillere der brokker sig faktisk har klubben nær, og rent faktisk bekymrer sig over vi har en træner der sætter en kurs der har direkte mod afgrunden.
At vi stadig spiller 4-3-3 er jo en joke, og det er vi mange der har påpeget længe, det handler ikke om at spiller underholdende i vores situation, det handler om at skrabe de nødvendige point sammen til overlevelse, uanset hvor grimt det bliver.
Håber hamren er fortid snarest muligt, det er en dødssejler.
Desuden - hvis de pågældende spillere vinteren igennem har været bekymret over udviklingen, vil jeg da håbe, de langt tidligere har bragt det op med trænerteamet på en måde, hvor de har kunnet arbejde med det.
Kan garantere dig for at Hamren den unten hyleme heller ikke finder sig i det!!!!
Bare lige for at få det på plads.
-
Gnu
- Allstar

Hvor har spillerne sagt at de er ufejlbarlige? Det må du lige linke til.R Rosenberg skrev: ↑22. feb 2023, 19:30Det kommer jo så sandelig an på, om det er kaptajnen, der styrer, eller det er de uduelige, ugidelige, inkompetente matroser, som rederiet har hyret, der er skyld i kursen.Gnu skrev: ↑22. feb 2023, 19:23Selvfølgelig har de da dét. Selv den mest uduelige døgenigt af en matros skal da råbe op, hvis kaptajnen styrer direkte mod isbjerget.R Rosenberg skrev: ↑22. feb 2023, 18:11Men hvor kunne det dog klæde de kujoner at stå frem med navn. For der er ret mange spillere i denne trup, der har absolut NUL ret til at pege på andre.
Lejesvende.
3 ud af de sidste 4 trænere har truppen rendt tudende og sladrende til Bælum om. Mere og mere peger dermed på truppen, som desværre ser sig som ufejlbarlig. Kujoner.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
Ved godt hvad du mente, drillede bare.
Men noget skal der for pokker ske, men håber stadig at Hamren kan ruske dem op, men erkender jeg tvivler.
Udviklingen har ikke været tilstede. Og hans stædighed vil normalt være helt rigtigt.
Vi har bare ikke tiden til at vente på 433 slår igennem, det har vi sgu ik
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg fornemmer, du har nok små grå til at fatte pointen.Gnu skrev: ↑22. feb 2023, 19:50Hvor har spillerne sagt at de er ufejlbarlige? Det må du lige linke til.R Rosenberg skrev: ↑22. feb 2023, 19:30Det kommer jo så sandelig an på, om det er kaptajnen, der styrer, eller det er de uduelige, ugidelige, inkompetente matroser, som rederiet har hyret, der er skyld i kursen.Gnu skrev: ↑22. feb 2023, 19:23Selvfølgelig har de da dét. Selv den mest uduelige døgenigt af en matros skal da råbe op, hvis kaptajnen styrer direkte mod isbjerget.R Rosenberg skrev: ↑22. feb 2023, 18:11Men hvor kunne det dog klæde de kujoner at stå frem med navn. For der er ret mange spillere i denne trup, der har absolut NUL ret til at pege på andre.
Lejesvende.
Hold nu op et gennemført cirkus vi er blevet til. Det er decideret pinligt hvad der har udfoldet sig i AaB det seneste gode års tid
Det er vitterligt kun et år siden at vi var ude i den latterlige ansættelsesprocess omkring Friis, og tænk hvad der er sket af lort siden da. Jammerlige beslutninger på jammerlige beslutninger.
Jeg synes det er umuligt at tage et standpunkt i denne historie. På den ene side har jeg været røv træt af at se vores trænere putte de bedste offensive spillere på bænken, og generelt træffe mange mærkelige beslutninger set fra mit perspektiv. Så på den led forstår jeg fuldt ud hvorfor spillerne råber op. På den anden side har selvsamme spillere nu angiveligt været oppe at melde sig utilfredse under både Cifuentes, Friis og Hamren. Jeg forventer de råber op hvis den er helt gal, men det er svært at tro på at det skulle være tilfældet under 3 forskellige trænere.
Vi ved for lidt set herude fra sidelinjen hvor man kun har mediernes beretninger og diverse rygter at læne sig opad.
Bundlinjen er dog, at det er totalt uacceptabelt at vi står hvor vi står, og vi har brug for at alle samles om ét projekt. Så må det bære eller briste.
Hamren skal have sæsonen ud, med mindre vores langvarige løsning på trænerposten er derude. Ikke flere lappeløsninger, vi er alligevel allerede rykket ned.
Jeg synes det er umuligt at tage et standpunkt i denne historie. På den ene side har jeg været røv træt af at se vores trænere putte de bedste offensive spillere på bænken, og generelt træffe mange mærkelige beslutninger set fra mit perspektiv. Så på den led forstår jeg fuldt ud hvorfor spillerne råber op. På den anden side har selvsamme spillere nu angiveligt været oppe at melde sig utilfredse under både Cifuentes, Friis og Hamren. Jeg forventer de råber op hvis den er helt gal, men det er svært at tro på at det skulle være tilfældet under 3 forskellige trænere.
Vi ved for lidt set herude fra sidelinjen hvor man kun har mediernes beretninger og diverse rygter at læne sig opad.
Bundlinjen er dog, at det er totalt uacceptabelt at vi står hvor vi står, og vi har brug for at alle samles om ét projekt. Så må det bære eller briste.
Hamren skal have sæsonen ud, med mindre vores langvarige løsning på trænerposten er derude. Ikke flere lappeløsninger, vi er alligevel allerede rykket ned.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
R Rosenberg
- Allstar

Det handler ikke om 4-3-3, 5-4-1, 6-4-0 eller hvad man nu kan finde på.Mr Gold skrev: ↑22. feb 2023, 20:04Ved godt hvad du mente, drillede bare.
Men noget skal der for pokker ske, men håber stadig at Hamren kan ruske dem op, men erkender jeg tvivler.
Udviklingen har ikke været tilstede. Og hans stædighed vil normalt være helt rigtigt.
Vi har bare ikke tiden til at vente på 433 slår igennem, det har vi sgu ik
De er professionelle fodboldspillere, så selvfølgelig kan de spille i forskellige formationer.
Selv, hvis vi stillede med de ønskede 5 i bagkæden, ville det være lort med den indstilling og mentalitet, vores højt betalte duksedrenge går på banen med kamp efter kamp. At tro andet vidner om en meget kort hukommelse.
Det største problem i denne akutte situation, er spillernes mindset.
-
Gnu
- Allstar

Åbenbart ikke. Du må være mere specifik.R Rosenberg skrev: ↑22. feb 2023, 20:19Jeg fornemmer, du har nok små grå til at fatte pointen.Gnu skrev: ↑22. feb 2023, 19:50Hvor har spillerne sagt at de er ufejlbarlige? Det må du lige linke til.R Rosenberg skrev: ↑22. feb 2023, 19:30Det kommer jo så sandelig an på, om det er kaptajnen, der styrer, eller det er de uduelige, ugidelige, inkompetente matroser, som rederiet har hyret, der er skyld i kursen.Gnu skrev: ↑22. feb 2023, 19:23Selvfølgelig har de da dét. Selv den mest uduelige døgenigt af en matros skal da råbe op, hvis kaptajnen styrer direkte mod isbjerget.R Rosenberg skrev: ↑22. feb 2023, 18:11Men hvor kunne det dog klæde de kujoner at stå frem med navn. For der er ret mange spillere i denne trup, der har absolut NUL ret til at pege på andre.
Lejesvende.