Kamptråd: OB - AaB, 10.03.2023
Re: Kamptråd: OB - AaB, 10.03.2023
Men vi træner godt 
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Og Horsens må ikke vinde flere eller hvad ?Aalborg frederikshavner skrev: ↑10. mar 2023, 20:35Udover at vinde de indbyrdes opgør mod AC Horsens skal vi bare være ét point bedre end dem i de resterende kampe. Vi kan stadigvæk selv afgøre det og jeg ser lyst på overlevelse, det er så absolut muligt da salamiholdet ligner et hold der kommer til at hente få point
Det gør de og vi sætter os point til. Vi score jo ingen mål altså. Det her hold har virkelig ingen mentalitet til det her.
Jeg tror godt vi alle kan anerkende og glæde os over den spillemæssige fremgang vi har set de seneste kampe, som dog lyder til at være røget ud af vinduet i aften... Men 1 point i de seneste 8 superligakampe og en redning der synes langt langt uden for rækkevidde er bundlinjen.Maglau skrev: ↑10. mar 2023, 20:37Ja det kan ske for en hver - men vi er nogle der også så Viborg kampen.Dalbjerg skrev: ↑10. mar 2023, 20:34De sidste kampe?Anubit skrev: ↑10. mar 2023, 20:32Ja, det er sgu nogle spøjse kommentarer, som man skal læse herinde. Det er noget lort, mildest talt, i dag. Men at alt fremgang de sidste kampe er fortrængt fra de individer, der kun kommer herind for at lukke galde ud, kan desværre ikke komme bag på mig længere.Dorezha skrev: ↑10. mar 2023, 20:30Enig. Theo burde 100 % have reddet det straffespark; hvad fanden bilder han sig ind. Det var også hans skyld, ene og alene, at vi tabte mod FCK.martinaalborg skrev: ↑10. mar 2023, 20:23Kommer ikke til at ske:
1) Theo koster altid 1
2) vi scorer aldrig over 1
Pluralis?
Jeg må have misset nogle kampe før FCM..
Dog enig i at det er urimeligt at give Theo skyld i disse kampe hvor han har leveret stærkt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Anføreren ud efter 72 minutter uden at efterlade et aftryk. At gøre Lucas til anfører er simpelthen helt på månen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
martinaalborg
- Allstar

....tænker da at Horsens vinder over Lyngby i sidste kamp + hiver 1 point mod FCK...Aalborg frederikshavner skrev: ↑10. mar 2023, 20:35Udover at vinde de indbyrdes opgør mod AC Horsens skal vi bare være ét point bedre end dem i de resterende kampe. Vi kan stadigvæk selv afgøre det og jeg ser lyst på overlevelse, det er så absolut muligt da salamiholdet ligner et hold der kommer til at hente få point
Så er den sæson slut
Vi får mad 1 point mod Randers
-
martinaalborg
- Allstar

UENIG! han er for uerfaren til vores situation.Hanga skrev: ↑10. mar 2023, 20:40Jeg tror godt vi alle kan anerkende og glæde os over den spillemæssige fremgang vi har set de seneste kamp, som dog lyder til at være røget ud af vinduet i aften... Men 1 point i de seneste 8 superligakampe og en redning der synes langt langt uden for rækkevidde er bundlinjen.Maglau skrev: ↑10. mar 2023, 20:37Ja det kan ske for en hver - men vi er nogle der også så Viborg kampen.Dalbjerg skrev: ↑10. mar 2023, 20:34De sidste kampe?Anubit skrev: ↑10. mar 2023, 20:32Ja, det er sgu nogle spøjse kommentarer, som man skal læse herinde. Det er noget lort, mildest talt, i dag. Men at alt fremgang de sidste kampe er fortrængt fra de individer, der kun kommer herind for at lukke galde ud, kan desværre ikke komme bag på mig længere.Dorezha skrev: ↑10. mar 2023, 20:30Enig. Theo burde 100 % have reddet det straffespark; hvad fanden bilder han sig ind. Det var også hans skyld, ene og alene, at vi tabte mod FCK.martinaalborg skrev: ↑10. mar 2023, 20:23
Kommer ikke til at ske:
1) Theo koster altid 1
Pluralis?
Dog enig i at det er urimeligt at give Theo skyld i disse kampe hvor han har leveret stærkt.
Jeg synes det er svært for os at sige om han er en god anfører eller ej. Til gengæld kan vi fint konkludere, at han er ekstremt langt fra at være den spiller han har været, og at han pt. ikke gør os bedre. Og det er dælme sørgerligt for det vel nok største talent der er kommet ud af AaBs ungdomsafdeling, der tilmed er i sin bedste fodboldalder.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ok..Maglau skrev: ↑10. mar 2023, 20:37Ja det kan ske for en hver - men vi er nogle der også så Viborg kampen.Dalbjerg skrev: ↑10. mar 2023, 20:34De sidste kampe?Anubit skrev: ↑10. mar 2023, 20:32Ja, det er sgu nogle spøjse kommentarer, som man skal læse herinde. Det er noget lort, mildest talt, i dag. Men at alt fremgang de sidste kampe er fortrængt fra de individer, der kun kommer herind for at lukke galde ud, kan desværre ikke komme bag på mig længere.Dorezha skrev: ↑10. mar 2023, 20:30Enig. Theo burde 100 % have reddet det straffespark; hvad fanden bilder han sig ind. Det var også hans skyld, ene og alene, at vi tabte mod FCK.martinaalborg skrev: ↑10. mar 2023, 20:23Kommer ikke til at ske:
1) Theo koster altid 1
Pluralis?
Fair enough..
Pokalen er dog ligegyldigt for mig i år, så nok derfor jeg glemmer den..
Bliver pinligt at lave en Vestsjælland, hvis vi når finalen..
Ja han har desværre aldrig været den samme efter sit skadeshelvede.Hanga skrev: ↑10. mar 2023, 20:43Jeg synes det er svært for os at sige om han er en god anfører eller ej. Til gengæld kan vi fint konkludere, at han er ekstremt langt fra at være den spiller han har været, og at han pt. ikke gør os bedre. Og det er dælme sørgerligt for det vel nok største talent der er kommet ud af AaBs ungdomsafdeling, der tilmed er i sin bedste fodboldalder.
Ret vildt at han vel var ligaens bedste spiller, og fck bød 35 mil for ham
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Tja kommer det bag på nogen
Det er håbløst at høre Hamren stå og plapre løs om hvor meget han vil i pokal finalen i vores situation.Dalbjerg skrev: ↑10. mar 2023, 20:45Ok..Maglau skrev: ↑10. mar 2023, 20:37Ja det kan ske for en hver - men vi er nogle der også så Viborg kampen.Dalbjerg skrev: ↑10. mar 2023, 20:34De sidste kampe?Anubit skrev: ↑10. mar 2023, 20:32Ja, det er sgu nogle spøjse kommentarer, som man skal læse herinde. Det er noget lort, mildest talt, i dag. Men at alt fremgang de sidste kampe er fortrængt fra de individer, der kun kommer herind for at lukke galde ud, kan desværre ikke komme bag på mig længere.Dorezha skrev: ↑10. mar 2023, 20:30Enig. Theo burde 100 % have reddet det straffespark; hvad fanden bilder han sig ind. Det var også hans skyld, ene og alene, at vi tabte mod FCK.martinaalborg skrev: ↑10. mar 2023, 20:23
Kommer ikke til at ske:
1) Theo koster altid 1
Pluralis?
Fair enough..
Pokalen er dog ligegyldigt for mig i år, så nok derfor jeg glemmer den..
Bliver pinligt at lave en Vestsjælland, hvis vi når finalen..
Jeg er sikker på, han er en god fyr, vellidt i truppen og en leder uden for banen. Men det er simpelthen uholdbart, at anføreren har “under”præsteret i 6 måneder (efter skade nr. 2), konsekvent skal pilles ud og ikke er typen, der kan trække et hold med sig.Hanga skrev: ↑10. mar 2023, 20:43Jeg synes det er svært for os at sige om han er en god anfører eller ej. Til gengæld kan vi fint konkludere, at han er ekstremt langt fra at være den spiller han har været, og at han pt. ikke gør os bedre. Og det er dælme sørgerligt for det vel nok største talent der er kommet ud af AaBs ungdomsafdeling, der tilmed er i sin bedste fodboldalder.
Og derudover er jeg enig. Sørgeligt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
martinaalborg
- Allstar

Helenius var også topscorer sidste sæsontroelsh skrev: ↑10. mar 2023, 20:46Ja han har desværre aldrig været den samme efter sit skadeshelvede.Hanga skrev: ↑10. mar 2023, 20:43Jeg synes det er svært for os at sige om han er en god anfører eller ej. Til gengæld kan vi fint konkludere, at han er ekstremt langt fra at være den spiller han har været, og at han pt. ikke gør os bedre. Og det er dælme sørgerligt for det vel nok største talent der er kommet ud af AaBs ungdomsafdeling, der tilmed er i sin bedste fodboldalder.
Ret vildt at han vel var ligaens bedste spiller, og fck bød 35 mil for ham
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
FC København vinder i Horsens, kampen i Lyngby er interessant og her vil mit bud være at de kongeblå vindermartinaalborg skrev: ↑10. mar 2023, 20:41....tænker da at Horsens vinder over Lyngby i sidste kamp + hiver 1 point mod FCK...Aalborg frederikshavner skrev: ↑10. mar 2023, 20:35Udover at vinde de indbyrdes opgør mod AC Horsens skal vi bare være ét point bedre end dem i de resterende kampe. Vi kan stadigvæk selv afgøre det og jeg ser lyst på overlevelse, det er så absolut muligt da salamiholdet ligner et hold der kommer til at hente få point
Så er den sæson slut
Vi får mad 1 point mod Randers
Ikke desto mindre er han vel tæt på bedste mand igen i dag.martinaalborg skrev: ↑10. mar 2023, 20:43UENIG! han er for uerfaren til vores situation.Hanga skrev: ↑10. mar 2023, 20:40Jeg tror godt vi alle kan anerkende og glæde os over den spillemæssige fremgang vi har set de seneste kamp, som dog lyder til at være røget ud af vinduet i aften... Men 1 point i de seneste 8 superligakampe og en redning der synes langt langt uden for rækkevidde er bundlinjen.Maglau skrev: ↑10. mar 2023, 20:37Ja det kan ske for en hver - men vi er nogle der også så Viborg kampen.Dalbjerg skrev: ↑10. mar 2023, 20:34De sidste kampe?
Pluralis?
-
martinaalborg
- Allstar

Og Ementa ind...
Nej for h........ Jeg slukker!
Nej for h........ Jeg slukker!
-
martinaalborg
- Allstar

Ja bravo!Kunji skrev: ↑10. mar 2023, 20:48Ikke desto mindre er han vel tæt på bedste mand igen i dag.martinaalborg skrev: ↑10. mar 2023, 20:43UENIG! han er for uerfaren til vores situation.Hanga skrev: ↑10. mar 2023, 20:40Jeg tror godt vi alle kan anerkende og glæde os over den spillemæssige fremgang vi har set de seneste kamp, som dog lyder til at være røget ud af vinduet i aften... Men 1 point i de seneste 8 superligakampe og en redning der synes langt langt uden for rækkevidde er bundlinjen.
Vi er bagud 2-0 ser du ikke kampen????......
Men det siger vel mest om resten af holdet
Jeg synes Hamrén ligner en nisse, der er træt af at spise risengrød.