Bisgaard skrev: ↑13. mar 2023, 10:06
Man kan lige så godt forholde sig til at næste sæson byder på 1. Division. Der er hele tiden blevet sagt at det var Horsens vi skulle indhente, men efter næste spillerunde er det ikke usansynligt at AaB ligger sidst!! Det kan så godt være at vi henter Horsens, men det hjælper bare intet hvis Lyngby er løbet foran os. Med Lyngbys nuværende momentum og AaB´s totalt manglende evne til at score mål, så tegner det ikke godt. Hvor mange tror realistisk på at AaB pludselig rammer en stime og vinder flere kampe i træk??
Med mindre der sker et ufatteligt mirakel så ser jeg AaB´s chance for overlevelse i superligaen som tæt på at være ikke eksisterende. Og ja, pilen peger på ledelsen. Fyringen af Friis var en KÆMPE fejl…….
Ku vi ikke her forsøge at være lidt mindre "onside agtige" i øjebliks analyser og så fremskrive det 10 runder frem, det program er slemt nok i forhold til amatør sportsjournalistik, i mandags var chancerne for AaB og OB nedrykning nærmest identisk

.
Selvfølgelig er AaB sammen med Lyngby favorit til nedrykning, de siger tabellen ganske entydigt. Men det ville også være underligt at tro at tingene forholder sig statisk resten af sæsonen, AaB har så mange direkte kampe mod Lyngby og Horsens at det alene kommer til at afgøre en del, vi burde og have et hold det kan hente 4 sejre der, og nej ikke deres nuværende form, men det her hold bør altså kunne gøre det bedre(se evt topscorerlisten for sidste sæson).
Håber staben og holdet kan hive sig selv op, det her handler mere om det mentale, for både staben og holdet er bedre end det de viser på banen nu. Hvis jeg for et år siden havde set AaB's startellever i fredags, ville jeg jo tro vi spillede med om top 6, og ikke for at undgå nedrykning, og tror simpelthen ikke de spillere har glemt at spille fodbold, eller at Hamren med hans CV ikke kan sætte et hold og en taktik op.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.