Kamptråd: AaB - FC Randers, 19.03.2023
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 19.03.2023
Hvordan i alverden kunne vi tabe den kamp?
Hestene havde næsten ingenting mens vi brændte chance på chance, meget rodet kamp men vi havde rigeligt med chancer til at vinde.
I det mindste vandt AC Horsens ikke, det er utroligt vigtigt da det betyder at de stadigvæk er indenfor fornuftig afstand med tanke på at der også er indbyrdes kampe
Hestene havde næsten ingenting mens vi brændte chance på chance, meget rodet kamp men vi havde rigeligt med chancer til at vinde.
I det mindste vandt AC Horsens ikke, det er utroligt vigtigt da det betyder at de stadigvæk er indenfor fornuftig afstand med tanke på at der også er indbyrdes kampe
-
R Rosenberg
- Allstar

Endnu et nederlag, der 100% kan tilskrives vores skrøbelige små prinsesser på banen.
Føj for satan, hvor burde de usle lejesvende skamme sig.
Føj for satan, hvor burde de usle lejesvende skamme sig.
Ædruelighedens stemme
Ud med Hamren
Bælum, er det dig?Aalborg frederikshavner skrev: ↑19. mar 2023, 17:01Hvordan i alverden kunne vi tabe den kamp?
- Nordjyden HY
- 1. div

- Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
- Kontakt:
Det er altid nemt at bebrejde træneren. Jeg er med på, at det har været elendigt. Men hvad med at tage et kig på de forkælede spillere inde på banen?
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
-
EnvenafFolket
Ja, det giver faktisk god mening nu at fyre Hamrén og få den træner ind, som gider projekt 1. division i den form, AaB overhovedet vil kunne overleve en nedrykning på. Ud over lidt snak om en plan i en skuffe ved vi jo ikke engang, om AaB kan holde til det.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Det er ham der træner og udvælger dem. Han bliver VED med at satse på spillere som intet viser de første 70 minutter af kampene, indtil de bliver skiftet ud.Nordjyden HY skrev: ↑19. mar 2023, 17:03Det er altid nemt at bebrejde træneren. Jeg er med på, at det har været elendigt. Men hvad med at tage et kig på de forkælede spillere inde på banen?
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Vinder vi de indbyrdes kampe mod salamiholdet er vi kun to point efter dem, der er ingen tvivl om at de indbyrdes kampe mod salamiholdet og de kongeblå bliver altafgørende.Remark skrev: ↑19. mar 2023, 17:02Bælum, er det dig?Aalborg frederikshavner skrev: ↑19. mar 2023, 17:01Hvordan i alverden kunne vi tabe den kamp?
Jeg tror på det
-
EnvenafFolket
Hvilken planet lever du på? Vågn nu op for fanden.Aalborg frederikshavner skrev: ↑19. mar 2023, 17:06Vinder vi de indbyrdes kampe mod salamiholdet er vi kun to point efter dem, der er ingen tvivl om at de indbyrdes kampe mod salamiholdet og de kongeblå bliver altafgørende.Remark skrev: ↑19. mar 2023, 17:02Bælum, er det dig?Aalborg frederikshavner skrev: ↑19. mar 2023, 17:01Hvordan i alverden kunne vi tabe den kamp?
Jeg tror på det
![]()
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Det kræver jo unægteligt, at man scorer mål. Ellers så kan man spille nok så mange indbyrdes kampe uden det hjælper noget.Aalborg frederikshavner skrev: ↑19. mar 2023, 17:06Vinder vi de indbyrdes kampe mod salamiholdet er vi kun to point efter dem, der er ingen tvivl om at de indbyrdes kampe mod salamiholdet og de kongeblå bliver altafgørende.Remark skrev: ↑19. mar 2023, 17:02Bælum, er det dig?Aalborg frederikshavner skrev: ↑19. mar 2023, 17:01Hvordan i alverden kunne vi tabe den kamp?
Jeg tror på det
![]()
Ja, med et pointsnit på 0,5 under Hamren (6 p. i 12 kampe) er de 8 point op til Horsens lynhurtigt hentet.Aalborg frederikshavner skrev: ↑19. mar 2023, 17:01I det mindste vandt AC Horsens ikke, det er utroligt vigtigt da det betyder at de stadigvæk er indenfor fornuftig afstand med tanke på at der også er indbyrdes kampe
Men det samme gjorde Friis jo også.Funky skrev: ↑19. mar 2023, 17:05Det er ham der træner og udvælger dem. Han bliver VED med at satse på spillere som intet viser de første 70 minutter af kampene, indtil de bliver skiftet ud.Nordjyden HY skrev: ↑19. mar 2023, 17:03Det er altid nemt at bebrejde træneren. Jeg er med på, at det har været elendigt. Men hvad med at tage et kig på de forkælede spillere inde på banen?
Pånær at Sousa blev bænket i starten under Hamren, hvilket naturligvis var en fejl, så er det jo ikke fordi der er sket store ændringer i startopstillingen. Han har afgjort ændret nogle taktiske ting, og forsøgt at gøre os mere strukturerede, hvilket efterhånden også lykkes okay defensivt, men som alligevel ikke giver sejre fordi vi er totalt tandløse offensivt. I de seneste to hjemmekampe har vi dog lavet rigeligt med chancer til sejr, og det er yderst frustrerende at vi ikke har taget de chancer.
Ift. hvad der skal besluttes ift. Hamren så ved jeg det efterhånden ikke. Jeg tror ikke rigtig på overlevelse uanset hvad vi gør, så jeg håber vi har de langsigtede briller på. Min tillid til at Bælum og co. træffer den rigtige beslutning ligger dog på et meget lille sted.
Nu handler alt om at få investorerne på plads, så vi forhåbentlig kan få fremtidens AaB på plads.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Og lige nøjagtigt hvad får dig til at tro at AaB kommer til at vinde en kamp?? Det kræver lige som at man kan score mål og hvordan går det lige med det? Nedrykning er uundgåelig.Aalborg frederikshavner skrev: ↑19. mar 2023, 17:06Vinder vi de indbyrdes kampe mod salamiholdet er vi kun to point efter dem, der er ingen tvivl om at de indbyrdes kampe mod salamiholdet og de kongeblå bliver altafgørende.Remark skrev: ↑19. mar 2023, 17:02Bælum, er det dig?Aalborg frederikshavner skrev: ↑19. mar 2023, 17:01Hvordan i alverden kunne vi tabe den kamp?
Jeg tror på det
![]()
Kom nu igang AaB!!!
Jo men det fordi Horsens er mega dårligeSteenA skrev: ↑19. mar 2023, 17:09Ja, med et pointsnit på 0,5 under Hamren (6 p. i 12 kampe) er de 8 point op til Horsens lynhurtigt hentet.Aalborg frederikshavner skrev: ↑19. mar 2023, 17:01I det mindste vandt AC Horsens ikke, det er utroligt vigtigt da det betyder at de stadigvæk er indenfor fornuftig afstand med tanke på at der også er indbyrdes kampe
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
“Kun” 2 point efter - HVIS vi altså lige slår dem både ude og hjemme? Det siger alt om, hvor sort det ser ud. Læg dertil et ikke-eksisterende spilkoncept, forkert opstilling, fribilletter til has-beens…Aalborg frederikshavner skrev: ↑19. mar 2023, 17:06Vinder vi de indbyrdes kampe mod salamiholdet er vi kun to point efter dem, der er ingen tvivl om at de indbyrdes kampe mod salamiholdet og de kongeblå bliver altafgørende.Remark skrev: ↑19. mar 2023, 17:02Bælum, er det dig?Aalborg frederikshavner skrev: ↑19. mar 2023, 17:01Hvordan i alverden kunne vi tabe den kamp?
Jeg tror på det
![]()
Ramkilde skylder to mål, det var godt nok en svag indsats og var Helenius på banen?