Kamptråd: AaB - OB, 10.04.2023

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
R Rosenberg
Allstar
Allstar

Re: Kamptråd: AaB - OB, 10.04.2023

Indlæg af R Rosenberg » 10. apr 2023, 19:53

Hanga skrev:
10. apr 2023, 19:25
R Rosenberg skrev:
10. apr 2023, 19:20
Hovedet skrev:
10. apr 2023, 17:33
Jeg vil vove den påstand, at hvis Horsens vinder i morgen, er det i praksis game over for AaB. Vi kan ikke blive ved med at skulle grave os op af et dybt hul; det er i det hele taget utroligt, at vi ikke allerede er begravet.

Under alle omstændigheder er det klart mest sandsynlige scenario, at vi rykker ud. Det synes at være en permanent tilstand, at kampene hele tiden lige præcis falder ud til modstandernes fordel - hvilket som nævnt i et tidligere indlæg - stort set er hver eneste kamp og har stået på i så lang tid, at årsagen dertil må være strukturel; det er svært i denne sammenhæng ikke at pege på vores problemer på målmandsposten.

Et selvsagt hypotetisk spørgsmål; men havde vi overhovedet betragtet nedrykning som et tema, såfremt Rinne havde stået på mål i denne sæson?

Men vi må jo selvsagt forberede os på 1. division; mig bekendt befinder sig AaB sig efter tyskernes ganske vist beskedne indtog sig i en situation, hvor holdet kan gå ind til næste sæson med næsten uforandret setup. Målet må vel være hurtig tilbagevenden til Superligaen (skulle man mene).
Nej, nedrykning havde ikke været et tema, hvis vi stadig havde haft Rinne.
For det første var han en outstanding keeper. For det andet havde han mange pointgivende redninger. For det tredje havde han en rutine og en sikkerhed, som gjorde forsvaret meget mere trygt. Det betyder enormt meget mere, end mange tror.

Jeg vil godt vove den påstand, at vi havde haft min. 10 point mere med Rinne i kassen. Og 6-8 med bare en rutineret karl som Kalle J, Grytebust eller en anden reserve med masser top-år på bagen.

Det er mig simpelthen en daglig gåde, at man ikke gik efter sådan en type i vintervinduet.
Med 10 point mere på kontoen ville vi stadig være i betragtning til nedrykning.
Jeg er dog naturligvis helt enig i at vi har tabt point på målmandsposten, set i forhold til hvad vi har været vant til. Der er tale om en enormt fald i kvalitet, hvilket naturligvis falder tilbage på først Inge og dernæst Bælum. Posavec er en joke af en signing.
Men det er langt fra keeper positionen alene der gør at vi er hvor vi er. Man kunne lige så vel sige, at hvis vi rent faktisk havde fået den kvalitetsspiller på midtbanen vi har skreget efter vindue efter vindue, så ville vi ligeledes have 10 point mere. Og hvad hvis vi havde sikret kontinuitet på trænerposten?

Kritikken af Theo er helt rimelig. Han har fået en del rabat pga. hans alder men vi er også nød til at sige, at det er et rigtig skidt tidspunkt at "skulle lære". Men det er også urimeligt at gøre ham til forskellen for hvorvidt AaB befinder sig over eller under stregen.

P.S. Hold kæft hvor var der langt hjem i dag... Øj hvor er den bitter. Fremragende comeback ovenpå en skidt første halvleg, og da vi fik udlignet stod jeg med en pæn tro på 3 point... virkelig skidt at vi smider det igen og så på den måde. :@
Jeg gør han heller ikke til forskellen. Men det er bare af uhyre betydning, hvem der står dernede. Af mange årsager.
Resten af holdet kunne muligvis også have spillet anderledes, hvis det var en mere rutineret ræv i kassen.

En keeper, som holdet stoler 100% på betyder meget ift om man tænker fremad eller bagud - rent mentalt.
Ædruelighedens stemme

raekkeettre
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lars Thomsen

Indlæg af raekkeettre » 10. apr 2023, 19:54

R Rosenberg skrev:
10. apr 2023, 19:20
Hovedet skrev:
10. apr 2023, 17:33
Jeg vil vove den påstand, at hvis Horsens vinder i morgen, er det i praksis game over for AaB. Vi kan ikke blive ved med at skulle grave os op af et dybt hul; det er i det hele taget utroligt, at vi ikke allerede er begravet.

Under alle omstændigheder er det klart mest sandsynlige scenario, at vi rykker ud. Det synes at være en permanent tilstand, at kampene hele tiden lige præcis falder ud til modstandernes fordel - hvilket som nævnt i et tidligere indlæg - stort set er hver eneste kamp og har stået på i så lang tid, at årsagen dertil må være strukturel; det er svært i denne sammenhæng ikke at pege på vores problemer på målmandsposten.

Et selvsagt hypotetisk spørgsmål; men havde vi overhovedet betragtet nedrykning som et tema, såfremt Rinne havde stået på mål i denne sæson?

Men vi må jo selvsagt forberede os på 1. division; mig bekendt befinder sig AaB sig efter tyskernes ganske vist beskedne indtog sig i en situation, hvor holdet kan gå ind til næste sæson med næsten uforandret setup. Målet må vel være hurtig tilbagevenden til Superligaen (skulle man mene).
Nej, nedrykning havde ikke været et tema, hvis vi stadig havde haft Rinne.
For det første var han en outstanding keeper. For det andet havde han mange pointgivende redninger. For det tredje havde han en rutine og en sikkerhed, som gjorde forsvaret meget mere trygt. Det betyder enormt meget mere, end mange tror.

Jeg vil godt vove den påstand, at vi havde haft min. 10 point mere med Rinne i kassen. Og 6-8 med bare en rutineret karl som Kalle J, Grytebust eller en anden reserve med masser top-år på bagen.

Det er mig simpelthen en daglig gåde, at man ikke gik efter sådan en type i vintervinduet.
Så har vores "2. Målmand" lige lavet endnu en sindsyg redning for FCN, og sikre dem endnu en sejer. Vi må snart anerkende, at det var en kæmpe dårlig beslutning at sælge ham :( for helvede...

Nitten
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Indlæg af Nitten » 10. apr 2023, 19:54

raekkeettre skrev:
10. apr 2023, 18:39
R Rosenberg skrev:
10. apr 2023, 18:24
Nitten skrev:
10. apr 2023, 16:42
R Rosenberg skrev:
10. apr 2023, 16:25
Der er så store svigt i denne klub.

Man mister historiens bedste keeper og erstatter med én, der viser sig elendig. Som man så erstatter med et barn, der også viser sig elendig.
Man etablerer sig i bunden, og det bliver rigtig kritisk.
Så lejer man en keeper, som trænerne ikke vurderer god nok, hvorefter man fortsætter med barnet i klubbens mest kritiske tid, hvor der kræves overskud, erfaring og ikke mindst boller, der er faldet ned.
Theo har kostet mindst 10 point denne sæson. Med en bare gennemsnitlig superligakeeper ville vi ligge over stregen. Dertil kan lægges al den usikkerhed, han skaber i forsvaret.

Så kan vi gå videre til midtbanen, der atter ikke blev adresseret. Da vi så kom til vintervinduet, hvor det hele var kritisk og selv den mest debile idiot kunne se, at dette er holdets absolut største mangel og årsag til, at vi er så nemme at slå.

Det er rystende, så meget inkompetence, der har været i denne klub de senere år.
Tænk hvis vi havde kunnet beholde Andreas Hansen istedet for det vi har på målmandsposten nu.
Jeg synes stadig, at Hansen var et glimrende salg, men det har da bestemt set rigtigt i Farum.

Men selv med det gode salg burde man have evnet at finde én med noget stabilitet og rutine.
Der går vel en masse rundt a la Jesper Hansen, Grytebust, Kalle Johansson osv, som man kunne have hentet ind for et halvt år-år.

Salget af Hansen er ikke problemet. Det er svigtet på erstatningen af Rinne.
Der er en grund til de betalte de 6-8 millioner, de har jo set rigtigt, de ser jo faktisk rigtig 9 ud af 10 gange. De ligger nummer 1 vi ligger nummer sidst. Faktisk, burde alle alarmklokker ringe når FCN ville betale de penge, så skulle man jo havde sagte, måske ved de noget vi ikke ved her, så lad os liiiiige holde fast :) Så svigtet er jo at sælge en rigtig god 2. Målmand når man skal erstatte Rinne, og tro man kunne få kvalitet for 500.000.

Men kan ikke forstå det fokus på Sander, har han ikke været noget nær bedste mand de sidste mange kampe, og det er jo HELE holdet der fejler i dag - han laver den ene fejl, men vi burde jo slet slet ikke komme i problemer i den her kamp. Og så må guderne vide hvorfor Højholt starter ude. Det er jo vildt.

Men helt igennem den grimmeste 1. Halvleg jeg har set i lang tid. Og det er det der er pinligt, og ikke det kæmpe talent vi har mellem stængerne.

Og Andreas Hansen med flere klasseredninger der sikre fcn sejr over Bif og førsteplads

raekkeettre
Allstar
Allstar

Indlæg af raekkeettre » 10. apr 2023, 19:59

Nitten skrev:
10. apr 2023, 19:54
raekkeettre skrev:
10. apr 2023, 18:39
R Rosenberg skrev:
10. apr 2023, 18:24
Nitten skrev:
10. apr 2023, 16:42
R Rosenberg skrev:
10. apr 2023, 16:25
Der er så store svigt i denne klub.

Man mister historiens bedste keeper og erstatter med én, der viser sig elendig. Som man så erstatter med et barn, der også viser sig elendig.
Man etablerer sig i bunden, og det bliver rigtig kritisk.
Så lejer man en keeper, som trænerne ikke vurderer god nok, hvorefter man fortsætter med barnet i klubbens mest kritiske tid, hvor der kræves overskud, erfaring og ikke mindst boller, der er faldet ned.
Theo har kostet mindst 10 point denne sæson. Med en bare gennemsnitlig superligakeeper ville vi ligge over stregen. Dertil kan lægges al den usikkerhed, han skaber i forsvaret.

Så kan vi gå videre til midtbanen, der atter ikke blev adresseret. Da vi så kom til vintervinduet, hvor det hele var kritisk og selv den mest debile idiot kunne se, at dette er holdets absolut største mangel og årsag til, at vi er så nemme at slå.

Det er rystende, så meget inkompetence, der har været i denne klub de senere år.
Tænk hvis vi havde kunnet beholde Andreas Hansen istedet for det vi har på målmandsposten nu.
Jeg synes stadig, at Hansen var et glimrende salg, men det har da bestemt set rigtigt i Farum.

Men selv med det gode salg burde man have evnet at finde én med noget stabilitet og rutine.
Der går vel en masse rundt a la Jesper Hansen, Grytebust, Kalle Johansson osv, som man kunne have hentet ind for et halvt år-år.

Salget af Hansen er ikke problemet. Det er svigtet på erstatningen af Rinne.
Der er en grund til de betalte de 6-8 millioner, de har jo set rigtigt, de ser jo faktisk rigtig 9 ud af 10 gange. De ligger nummer 1 vi ligger nummer sidst. Faktisk, burde alle alarmklokker ringe når FCN ville betale de penge, så skulle man jo havde sagte, måske ved de noget vi ikke ved her, så lad os liiiiige holde fast :) Så svigtet er jo at sælge en rigtig god 2. Målmand når man skal erstatte Rinne, og tro man kunne få kvalitet for 500.000.

Men kan ikke forstå det fokus på Sander, har han ikke været noget nær bedste mand de sidste mange kampe, og det er jo HELE holdet der fejler i dag - han laver den ene fejl, men vi burde jo slet slet ikke komme i problemer i den her kamp. Og så må guderne vide hvorfor Højholt starter ude. Det er jo vildt.

Men helt igennem den grimmeste 1. Halvleg jeg har set i lang tid. Og det er det der er pinligt, og ikke det kæmpe talent vi har mellem stængerne.

Og Andreas Hansen med flere klasseredninger der sikre fcn sejr over Bif og førsteplads
Sindsyg redninger, men ja - der er jo intet der er overraskende for de sidste mange år, det er jo elendige beslutninger i ALT hvad der er foretaget i vores dejlige klub :( Dette er bare vildt at se så god han er....suk

RicoBR02
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Strandli

Indlæg af RicoBR02 » 10. apr 2023, 20:11

Stop nu jer selv med det Andreas Hansen ævl. 90% af debatsiden jublede da vi solgte ham. Det samme med folk der skaber sig over at vi ikke solgte fossum og prip, havde vi solgt dem og de havde brændt ligaen af et andet sted, så havde det også været klubbens skyld. Indse nu bare at vi har været fucking uheldige i lang tid og hvis vi skal overleve i superligaen nytter det ikke noget at sidde og hyle over dårlige beslutninger og mangel på samme.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 10. apr 2023, 20:16

RicoBR02 skrev:
10. apr 2023, 20:11
Stop nu jer selv med det Andreas Hansen ævl. 90% af debatsiden jublede da vi solgte ham. Det samme med folk der skaber sig over at vi ikke solgte fossum og prip, havde vi solgt dem og de havde brændt ligaen af et andet sted, så havde det også været klubbens skyld. Indse nu bare at vi har været fucking uheldige i lang tid og hvis vi skal overleve i superligaen nytter det ikke noget at sidde og hyle over dårlige beslutninger og mangel på samme.
Arh Rico at forsøge at tale det her ned til uheld er useriøst, det tror jeg også godt du vil indrømme :P

Men jeg er enig i at kritikken af Andreas Hansen salget er meget "set i bakspejlet". På daværende tidspunkt sagde de fleste at det - til pengene - var et fint salg. Problemet er ikke isoleret salget af Andreas Hansen, men at det sker samtidig med at vi også mister Jacob Rinne, og at den erstatning vi henter er så piv ringe at han et halvt år efter er tredjevalg.

Det er ikke uheld at det nu er en ung mand der kun lige er fyldt 18, og som endnu har en del at lære, der står i AaBs bur.
Jeg føler med knægten og set overall synes jeg han har fortjent en del ros. Men det koster os point, det er helt sikkert.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

RicoBR02
Allstar
Allstar

Indlæg af RicoBR02 » 10. apr 2023, 20:25

Hanga skrev:
10. apr 2023, 20:16
RicoBR02 skrev:
Arh Rico at forsøge at tale det her ned til uheld er useriøst, det tror jeg også godt du vil indrømme :P

Men jeg er enig i at kritikken af Andreas Hansen salget er meget "set i bakspejlet". På daværende tidspunkt sagde de fleste at det - til pengene - var et fint salg. Problemet er ikke isoleret salget af Andreas Hansen, men at det sker samtidig med at vi også mister Jacob Rinne, og at den erstatning vi henter er så piv ringe at han et halvt år efter er tredjevalg.

Det er ikke uheld at det nu er en ung mand der kun lige er fyldt 18, og som endnu har en del at lære, der står i AaBs bur.
Jeg føler med knægten og set overall synes jeg han har fortjent en del ros. Men det koster os point, det er helt sikkert.
Uheld/elendigt spil til tider. Det jeg prøver at sige er at vores nedtur ikke handler om salget af Hansen eller rinne, det handler ikke om manglende salg af fossum eller prip, det her er ikke Theos skyld eller en træners skyld. Det et sammenfald af utrolig mange ting. Derfor jeg kalder det uheld. Mange kampe kunne være endt anderledes med lidt held til vores side.
Og er enig i at Theo ikke skal stå, det skal mantl.

raekkeettre
Allstar
Allstar

Indlæg af raekkeettre » 10. apr 2023, 20:32

RicoBR02 skrev:
Så må jeg være en del af de 10%. Tror faktisk der var en del, der satte spørgsmålstegn til det salg. Men måske ikke så mange af dem der råber højest.

Men vi har bestemt ikke være uheldige, det er jo dårlige beslutninger på dårlige beslutninger. Dette har intet med uheld at gøre. Synes ikke man kan snakke uheld over SÅ mange kampe.

Så tror da også at hvis vi rykker ned, er der ikke mange der vil snakke om det var da også mega uheldigt, de vil sige - Dette er 100% selvforskyldt og mega fortjent!!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 10. apr 2023, 20:32

RicoBR02 skrev:
10. apr 2023, 20:25
Hanga skrev:
10. apr 2023, 20:16
RicoBR02 skrev:

Uheld/elendigt spil til tider. Det jeg prøver at sige er at vores nedtur ikke handler om salget af Hansen eller rinne, det handler ikke om manglende salg af fossum eller prip, det her er ikke Theos skyld eller en træners skyld. Det et sammenfald af utrolig mange ting. Derfor jeg kalder det uheld. Mange kampe kunne være endt anderledes med lidt held til vores side.
Og er enig i at Theo ikke skal stå, det skal mantl.
Helt enig i at det er et sammenfald af mange ting, det er også hvad jeg har advokeret for i andre indlæg her til aften.
Men uheld er det altså ikke. Det er dårligt arbejde først og fremmest. Og så en portion manglende marginaler oveni også.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Proppen
Superliga
Superliga

Indlæg af Proppen » 10. apr 2023, 20:41

Helt seriøst - starter man med Sander igen, er det helt blæst. Så er den største fejl ikke, at man helt uforståeligt ikke løste vores keeper-problem i vinduet, men derimod at vi fortsat ikke har fået besat vores trænerpost helt siden Cifuentes. Sander smider den ene bold efter den anden væk uprovokeret og laver så endnu en kampafgørende fejl. Helt utilgiveligt på et tidspunk, hvor drengene på flotteste vis havde vundet momentum. Det blev dermed endnu en tre-pointsfejl af Sander, som han har lavet alt for mange af.

Ferreira, Prip (trods målet), Fossum, Palle og Ahlmann viser heller ikke superliga-niveau og Lucas var selvfølgelig igen helt neutral, da han kom ind. Ross, som jeg ellers har lidt fidus til, var også ét stort boldtab.

Og så må man bare sige, at vi stadig har et kæmpe problem med den angriber. Helenius har nu 1 mål i 9 kampe og Ramkilde-forsøget var også et flop.

Det aller værste er, at man slet ikke kan få øje på nogen som helst offensiv struktur eller strategi. Det er under hoved under armen. Der er stort set aldrig nogen, der lavet en aflevering, som bryder kæderne, og fejlprocenten på indlæg (inkl hjørne!) er vel på 80-90 pct. Det er mest nogen med at køre bolde planløst rundt i bagkæden, indtil det løber ud i sandet.

Jeg tror ikke på, at de rykker op i første forsøg.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 10. apr 2023, 20:49

Proppen skrev:
10. apr 2023, 20:41
Helt seriøst - starter man med Sander igen, er det helt blæst. Så er den største fejl ikke, at man helt uforståeligt ikke løste vores keeper-problem i vinduet, men derimod at vi fortsat ikke har fået besat vores trænerpost helt siden Cifuentes. Sander smider den ene bold efter den anden væk uprovokeret og laver så endnu en kampafgørende fejl. Helt utilgiveligt på et tidspunk, hvor drengene på flotteste vis havde vundet momentum. Det blev dermed endnu en tre-pointsfejl af Sander, som han har lavet alt for mange af.

Ferreira, Prip (trods målet), Fossum, Palle og Ahlmann viser heller ikke superliga-niveau og Lucas var selvfølgelig igen helt neutral, da han kom ind. Ross, som jeg ellers har lidt fidus til, var også ét stort boldtab.

Og så må man bare sige, at vi stadig har et kæmpe problem med den angriber. Helenius har nu 1 mål i 9 kampe og Ramkilde-forsøget var også et flop.

Det aller værste er, at man slet ikke kan få øje på nogen som helst offensiv struktur eller strategi. Det er under hoved under armen. Der er stort set aldrig nogen, der lavet en aflevering, som bryder kæderne, og fejlprocenten på indlæg (inkl hjørne!) er vel på 80-90 pct. Det er mest nogen med at køre bolde planløst rundt i bagkæden, indtil det løber ud i sandet.

Enig.
Ædruelighedens stemme

Nautrup88
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Rinne

Indlæg af Nautrup88 » 10. apr 2023, 21:00

Mon ikke tyskerne vil ændre på en del til næste sæson. Det bliver ihverfald spændende og følge med i. Hvis et hold som Vejle kan gå ned og vende på en sæson, så kan vi fanme også.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 10. apr 2023, 21:19

Nautrup88 skrev:
10. apr 2023, 21:00
Mon ikke tyskerne vil ændre på en del til næste sæson. Det bliver ihverfald spændende og følge med i. Hvis et hold som Vejle kan gå ned og vende på en sæson, så kan vi fanme også.
Det kan vi da. Spørgsmålet er så bare, om vi, hvis vi kommer tilbage i første hug, bliver som netop Vejle (og Horsens og Lyngby og tidligere AGF og Randers) et elevatorhold, der pisser op og ned.

Men jo, vi må satse på, at tyskerne kan redde den bunke lort, der er blevet lagt på Hornevej.
Ædruelighedens stemme

RicoBR02
Allstar
Allstar

Indlæg af RicoBR02 » 10. apr 2023, 21:23

R Rosenberg skrev:
10. apr 2023, 20:49
Proppen skrev:

Enig.
STOP!!!! Du må ikke skifte over til den mørke side!!!

Nautrup88
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Rinne

Indlæg af Nautrup88 » 10. apr 2023, 21:27

R Rosenberg skrev:
10. apr 2023, 21:19
Nautrup88 skrev:
Det kan vi da. Spørgsmålet er så bare, om vi, hvis vi kommer tilbage i første hug, bliver som netop Vejle (og Horsens og Lyngby og tidligere AGF og Randers) et elevatorhold, der pisser op og ned.

Men jo, vi må satse på, at tyskerne kan redde den bunke lort, der er blevet lagt på Hornevej.
Man må håbe og gå ud fra, at tyskerne gerne ser klubben kommer tilbage på ret køl så de kan tjene nogle penge på den her investering . Så jeg håber ikke vi bliver et elevatorhold , men finder tilbage til noget a den gamle styrke, med hjælp fra folk der ved hvordan man skal drive en fodboldklub.

Dalbjerg
Allstar
Allstar

Indlæg af Dalbjerg » 10. apr 2023, 21:27

R Rosenberg skrev:
Proppen skrev:

Enig.
Kæft I er gode til at give de øvrige spillere fripas gang på gang..

En 3-points fejl.. Jojo.. Det er jo en fremragende logik..

Tænk så hvis Fossum havde scoret lige før pausen.. På hans 3-points afbrænder..

Ingen forsvar af Sander i dag, men det er godt nok skræmmende, som nogle bare vil dynge hele ansvaret over på keeperposition, og de andre spillere er bare uskyldige ofre for den usikkerhed og mål givet væk, som målmanden er skyld i..

Pinlig første halvleg i dag.. Det kommer de to katastrofale fejl let til at fjerne fokus fra, men hold op hvor er det beskæmmende, hvad de nu har leveret mod OB to gange efter de lige kunne have startet et optur-run.

Den trup er færdig, og det er tvivlsomt om der er noget fundament at bygge op på!

Teenage-keeper eller ej..

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 10. apr 2023, 21:29

RicoBR02 skrev:
10. apr 2023, 21:23
R Rosenberg skrev:
Proppen skrev:

Enig.
STOP!!!! Du må ikke skifte over til den mørke side!!!
With our combined strength, we can end this destructive conflict and bring order to the galaxy.
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 10. apr 2023, 21:31

Dalbjerg skrev:
10. apr 2023, 21:27
R Rosenberg skrev:
Proppen skrev:

Enig.
Kæft I er gode til at give de øvrige spillere fripas gang på gang..

En 3-points fejl.. Jojo.. Det er jo en fremragende logik..

Tænk så hvis Fossum havde scoret lige før pausen.. På hans 3-points afbrænder..

Ingen forsvar af Sander i dag, men det er godt nok skræmmende, som nogle bare vil dynge hele ansvaret over på keeperposition, og de andre spillere er bare uskyldige ofre for den usikkerhed og mål givet væk, som målmanden er skyld i..

Pinlig første halvleg i dag.. Det kommer de to katastrofale fejl let til at fjerne fokus fra, men hold op hvor er det beskæmmende, hvad de nu har leveret mod OB to gange efter de lige kunne have startet et optur-run.

Den trup er færdig, og det er tvivlsomt om der er noget fundament at bygge op på!

Teenage-keeper eller ej..
Du citerer mig? Jeg dynger hverken hele ansvaret over på Sander eller giver nogen fripas.
Nu handlede diskussionen bare om Sander - som nogen har valgt skal være klubben og han dyre lærepenge.
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 10. apr 2023, 21:36

Nautrup88 skrev:
10. apr 2023, 21:27
R Rosenberg skrev:
10. apr 2023, 21:19
Nautrup88 skrev:

Man må håbe og gå ud fra, at tyskerne gerne ser klubben kommer tilbage på ret køl så de kan tjene nogle penge på den her investering . Så jeg håber ikke vi bliver et elevatorhold , men finder tilbage til noget a den gamle styrke, med hjælp fra folk der ved hvordan man skal drive en fodboldklub.
Mon ikke Andrei Zolotko har samme ambition?

Men jo, deres knowhow er jo det, der skal skabe noget.

Jeg kan slet ikke beskrive, hvor bitter jeg er over, at man i dag på så ussel vis formøblede muligheden for at bide sig helt fast i nedrykningsstregen. Det er så grotesk dårligt.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 10. apr 2023, 21:42

Hele uheld-snakken kan altså godt pakkes væk. Vi er ikke “uheldige” at komme ud og se så hammerdårlige ud i 1. halvleg. Vi er ikke “uheldige” at Viborg med éen terror-udskiftning i 1. halvleg fuldstændig erobrer initiativet. Vi er ikke “uheldige” at sidste grundspilskamp mod OB var gennemført ringe. Og så videre. Vi har en trup, som er helt på hovedet. En ledelse som nærmest har udøvet sabotage mod egen klub. Hvordan tænker de mon i øvrigt derude på Hornevej at det går med mentaltræningen?

Eneste lyspunkt lige nu er de der tyskere, og forhåbningen om, at de kan tiltage sig så meget magt i AaB, at vi får rn væsentligt anderledes klub ud af det. For den nuværende, den er færdig.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar