Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 14.04.2023
Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 14.04.2023
Tænk engang at vi har givet 5-10 mio for Helenius. Han er da om muligt den mest uskarpe angriber, vi har haft længe. Kommer sjældent frem til store chancer, og når han gør, så brænder han - som nu på en fri header fra to meters afstand.
Ét mål i nu 10 kampe er et flop.
Færre…
Og straffe?!
EDIT: Åbenbart ikke. Helenius overdrev.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Football Club Møgjylland er absolut til at tale med, det er stadigvæk et solidt hold men offensivt er de blevet klart svækket ved salget af Dreyer og Evander.
3 point er inde for rækkevidde
3 point er inde for rækkevidde
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

Hvis det var Makaric der havde brændt så meget så var der blevet skrevet med store bogstaver, Helenius derimod går mærkeligt nok stort set fri for kritik. Jeg forstår det ikkeProppen skrev: ↑14. apr 2023, 19:36Tænk engang at vi har givet 5-10 mio for Helenius. Han er da om muligt den mest uskarpe angriber, vi har haft længe. Kommer sjældent frem til store chancer, og når han gør, så brænder han - som nu på en fri header fra ti meters afstand.
Til gengæld er både Sousa og Bakiz rigtige gode køb til de penge vi gav for dem.Proppen skrev: ↑14. apr 2023, 19:36Tænk engang at vi har givet 5-10 mio for Helenius. Han er da om muligt den mest uskarpe angriber, vi har haft længe. Kommer sjældent frem til store chancer, og når han gør, så brænder han - som nu på en fri header fra to meters afstand.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Ja - enig. Og det var vel at mærke ikke ti men to meter, han headede fra.Aalborg frederikshavner skrev: ↑14. apr 2023, 19:39Hvis det var Makaric der havde brændt så meget så var der blevet skrevet med store bogstaver, Helenius derimod går mærkeligt nok stort set fri for kritik. Jeg forstår det ikkeProppen skrev: ↑14. apr 2023, 19:36Tænk engang at vi har givet 5-10 mio for Helenius. Han er da om muligt den mest uskarpe angriber, vi har haft længe. Kommer sjældent frem til store chancer, og når han gør, så brænder han - som nu på en fri header fra ti meters afstand.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Du kan få bare kritisere hvis du har lyst. Giv den gas frede.Aalborg frederikshavner skrev: ↑14. apr 2023, 19:39Hvis det var Makaric der havde brændt så meget så var der blevet skrevet med store bogstaver, Helenius derimod går mærkeligt nok stort set fri for kritik. Jeg forstår det ikkeProppen skrev: ↑14. apr 2023, 19:36Tænk engang at vi har givet 5-10 mio for Helenius. Han er da om muligt den mest uskarpe angriber, vi har haft længe. Kommer sjældent frem til store chancer, og når han gør, så brænder han - som nu på en fri header fra ti meters afstand.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Vi spiller da meget godt, nu skal vi så sørge for, at score i den gode periode.
Lol, det skete så, som jeg trykkede 'send'.
Lol, det skete så, som jeg trykkede 'send'.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Enig med Sousa. Bakiz har der sgu ikke været valuta for pengene for endnu.Lyfe skrev: ↑14. apr 2023, 19:41Til gengæld er både Sousa og Bakiz rigtige gode køb til de penge vi gav for dem.Proppen skrev: ↑14. apr 2023, 19:36Tænk engang at vi har givet 5-10 mio for Helenius. Han er da om muligt den mest uskarpe angriber, vi har haft længe. Kommer sjældent frem til store chancer, og når han gør, så brænder han - som nu på en fri header fra to meters afstand.
Pallesen, Granli og Sousa <3
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Det var godt nok et flot mål!
Godt indlæg - rigtig godt lagt tilbage af Granli - super træf af Sousa.
Godt indlæg - rigtig godt lagt tilbage af Granli - super træf af Sousa.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
EnvenafFolket
Som jeg sagde, så scorede Sousa i dag.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

FCM ser godt nok svage ud, vi skal simpelthen vinde den kamp
Det er meget sjovt, at de tre som var sidst på bolden før den lå i målet også er blandt dem, som kan være nogenlunde tilfredse med deres indsatser her i foråret.
Hold op, hvor har Helenius været god. En helt perfekt opspilsstation. Det er sådan hér, vi skal spille! Vamos!!
Sousa har med afstand været sæsonens spiller efter min mening. En af Eriks store fejl var at bænke ham. Klart vores farligste spiller.Funky skrev:Det er meget sjovt, at de tre som var sidst på bolden før den lå i målet også er blandt dem, som kan være nogenlunde tilfredse med deres indsatser her i foråret.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Meget flot 1. Halveg!
Med fare for snart at blive banned for spam, så vil jeg lige gentage at vi er SÅ meget bedre i den her 4-2-3-1.
Fcm kommer nok med et tryk i 2. Halveg, det kan blive nødvendigt at forstærke midten og evt. sætte Pedro ind.
Med fare for snart at blive banned for spam, så vil jeg lige gentage at vi er SÅ meget bedre i den her 4-2-3-1.
Fcm kommer nok med et tryk i 2. Halveg, det kan blive nødvendigt at forstærke midten og evt. sætte Pedro ind.
Sousa som skulle bænkes, Theo som skulle spille...masser af spildt mælk. Nå. Men jeg er enig. Men jeg synes virkelig også, Pallesen og Granli har vist sig godt frem her i foråret. Jeg kan ikke se, hvorfor Ahlmann skal spille frem for Granli.Hanga skrev: ↑14. apr 2023, 19:48Sousa har med afstand været sæsonens spiller efter min mening. En af Eriks store fejl var at bænke ham. Klart vores farligste spiller.Funky skrev:Det er meget sjovt, at de tre som var sidst på bolden før den lå i målet også er blandt dem, som kan være nogenlunde tilfredse med deres indsatser her i foråret.