Dog har jeg ikke rigtigt et overblik over, hvor megen aktivitet der udspiller sig på siden nu i forhold til historiske tider. Et meget løseligt indtryk - da jeg også bruger siden mindre nu end tidligere - er, at aktiviteten herinde har været nogenlunde konstant i forhold til de efterhånden mange år, hvor jeg har ageret henholdsvis passiv og senere aktiv bruger.
Undervejs har jeg jo også set endog særdeles aktive brugere, der var tilmeldt fra starten i 2005, forsvinde ud i "den blå luft" så at sige, senest f.eks. Pastorius. Og så kan jeg i øvrigt ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet over det faktum, at der aldrig - hverken før eller siden - har været så megen aktivitet på Debatsiden som hin julidag tilbage i 2009 - 432 brugere online; jeg husker skam godt den aften, hvor AaB ekstremt skuffende røg ud til FK Sarajevo i Europa Cuppen! Det er dog alligevel pudsigt, at hverken 2 mesterskaber, 1 pokaltitel, 1 omgang Champions League, 2 gruppespil i UEFA Cup / Europa League, den legendariske Sampdoriakamp i oktober 2007 eller næstennedrykningen i Parken i maj 2011 har kunnet drive et tilsvarende antal herind?
Nå, men pointen var: Har nogle et overblik over - eller dog en kvalificeret idé om - hvor anvendt Debatsiden er i forhold til historiske tider? Tak