Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023
Lucas er godt nok også elendig..
Altså bare det indæg der, og Prips indlæg nu. Jamen for fanden da. Det er så ringe.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
EnvenafFolket
Fedt man fik trukket en Franz Keller op, spild af spät. Hold kæft en utilgivelig indsats i dag. Det ser sort u’.
Det har vi jo set så mange gange før. AaB er danske mestre i ikke at kunne håndtere en situation hvor man er lige ved og næsten og har meget at miste. Kun når vi har vores allerbedste sæsoner som ender i mesterskab kan vi stå imod det pres.Silver77 skrev:Tænkt at man ikke møder op til sæsonen vigtigste kamp
Foråret har så mange ligheder med 2011 sæsonen. 1 point de sidste 4 kampe. Kan snildt ende sådan igen.
Kom nu med den udligning AaB!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det ER faktisk en kæmpe skandale. 8 dages forberedelse, og holdet er både FULDSTÆNDIG væk i 1. halvleg OG FULDSTÆNDIG væk efter pausen. Det er så kæmpemæssig en skamplet.
Den her kamp er bare forløbet præcis, som man kunne forvente. Lyngby har kæmpet med næb og kløer hele foråret, og vi har været båret af en offensiv med Sousa som centrum.
Vi duer aldrig til at kæmpe noget som helst hjem. Vi har det ikke i den her trup. Lucas har været håbløs igen. Det er der mange, der har, men han er fucking anfører!
Vi skal ha’ Sousa med i sidste kamp.
Vi duer aldrig til at kæmpe noget som helst hjem. Vi har det ikke i den her trup. Lucas har været håbløs igen. Det er der mange, der har, men han er fucking anfører!
Vi skal ha’ Sousa med i sidste kamp.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
Alpa Chino
- Superliga

KÆFT DOMMEREN STINKER
Ementa tæt på.
Man kan jo se på, hvem man har satset på skulle bære holdet. Der er i hvert fald 3 kæmpe-erfarne spillere, som har svigtet fælt:Hanga skrev: ↑29. maj 2023, 15:49Det har vi jo set så mange gange før. AaB er danske mestre i ikke at kunne håndtere en situation hvor man er lige ved og næsten og har meget at miste. Kun når vi har vores allerbedste sæsoner som ender i mesterskab kan vi stå imod det pres.Silver77 skrev:Tænkt at man ikke møder op til sæsonen vigtigste kamp
Foråret har så mange ligheder med 2011 sæsonen. 1 point de sidste 4 kampe. Kan snildt ende sådan igen.
Lucas
Fossum
Thelander
Med den her flok tabere, så kan et Silkeborg hold spille frit og Kusk + Tengstedt kan sende os i 1. division. De har scoret 3 mod FCM i dag.Funky skrev: ↑29. maj 2023, 15:54Man kan jo se på, hvem man har satset på skulle bære holdet. Der er i hvert fald 3 kæmpe-erfarne spillere, som har svigtet fælt:Hanga skrev: ↑29. maj 2023, 15:49Det har vi jo set så mange gange før. AaB er danske mestre i ikke at kunne håndtere en situation hvor man er lige ved og næsten og har meget at miste. Kun når vi har vores allerbedste sæsoner som ender i mesterskab kan vi stå imod det pres.Silver77 skrev:Tænkt at man ikke møder op til sæsonen vigtigste kamp
Lucas
Fossum
Thelander
Hvorfor slår Lucas et hjørne ind lige der, hvor der ikke er en AaB'er i nærheden?
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Han er ikke god nok (Lucas(
Tjaaaaaa...
SKræmmende nok havde skarphed givet point i dag...
Men det ændrer ikke på 80 minutters pinlig indsats..
Nu er der flere herinde, som har travlt med at tale om grædekoner..
Tjaaaaa, nu står og falder pendulet mellem grædekonerne og jubelhattene.. Og det står og falder med AaB spillernes mentalitet..
SKræmmende nok havde skarphed givet point i dag...
Men det ændrer ikke på 80 minutters pinlig indsats..
Nu er der flere herinde, som har travlt med at tale om grædekoner..
Tjaaaaa, nu står og falder pendulet mellem grædekonerne og jubelhattene.. Og det står og falder med AaB spillernes mentalitet..
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Nej skal man bygge er nyt hold op i 1 div skal det ikke baseres på ham
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Lorte kamp.
Uden at være prangende, så er Lucas Motm, kæmpede så blodet sprøjtede og var med i stort set alle af de få offensive aktioner vi havde.
Uden at være prangende, så er Lucas Motm, kæmpede så blodet sprøjtede og var med i stort set alle af de få offensive aktioner vi havde.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Det er beskæmmende som højtlønnet eliteidrætsmand at møde sådan der op til en kamp, som kan redde sæsonen. Simpelthen beskæmmende.
Der er ingen MOM i dag. Katastrofalt niveau.Brodernumsi skrev: ↑29. maj 2023, 16:04Lorte kamp.![]()
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Elendigt taktisk oplæg, Hiljemark effekten virker til forlængst at være forbi.
Svært at se de her spillere, med denne attitude når det spidser til, kan levere varen i sidste kamp.
Svært at se de her spillere, med denne attitude når det spidser til, kan levere varen i sidste kamp.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Vi må sende noget bestikkelse til Kent nu.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.