DenSataniskeHest skrev: ↑22. jun 2023, 19:16
Jakobsen skrev: ↑22. jun 2023, 18:41
RicoBR02 skrev: ↑22. jun 2023, 18:33
nj27 skrev: ↑22. jun 2023, 17:56
Jamem hvad skal han sige , skal han sige neg det gider jeg godt nok ikke , selvfølgelig siger han da at han gerne vil hjælpe klubben tilbage til suppen, men tro mig får han den mindste mulighed fra superligaen eller udlandet, så han selvfølgelig klar til det, men jeg håber da han bliver , men om han er mentalt klar til det. Det ved jeg ikke rigtig
Og det er jo ikke fordi at sousa ikke godt ved at alle forventer at han skrider, så den melding han kommer med tror jeg 100% på. Klubben kan derimod få et alt for stort bud, men tror ikke sousa aktivt søger det..
De snakkede om ham i Ripodsten i går. Den med familien er glade for at være her skulle være god nok og hans familie skulle ikke være meget for et moneymove til mellemøsten. De nævnte også, at skulle AaB endelige sælge til en dansk klub blev det meget dyrt.
Jeg tror kun at f.eks. Gylletanken ville hente til en rigtig røverpris da han aldersmæssigt ikke just passer til deres transferstrategi.
Bare det ikke er fra samme person der påstod flores og konen var glad for Aalborg
I guder - Flores var vel noget nær den mest absurde transfer man har lavet når man ser på pris og gevinst.
Hentet ind til at være det offensive omdrejningspunkt uden, at man tilsyneladende havde scoutet på spillertype eller om han passede til de spillere han skulle sammen med eller spillestilen. Det var så tydeligt, at han var fejlcastet.
Tilmed hentede man så en spiller der ikke kunne sproget og så endda var mega introvert så det både var svært for ham at integrere sig og sidenhen blive offensivt omdrejsningspunkt. Derudover var hans personlighed uanset det sproglige hvis heller ikke til det.
Jeg ved godt, at man isoleret set kan sige, at men tjente penge på ham og så var alt godt, men det var jo ikke i AaB der gjorde ham til en bedre spiller eller fordi han havde været med til at skaffe succes for AaB.
Det der med at holde en spiller og bare tjene på ham uden at få noget sportsligt ud af det. Det er noget man kan gøre med en lottokupon/billig spiller i FCM når resten af maskinen kører. Det nytter ikke, at det er det man gør med en nøglespiller der ikke giver nogen sportsligt værdi.
Den transfer er for mig et klart symbol på, at tingene har været galt i AaB længe. Det lugter jo ikke just af en grundigt scoutet spiller, hvor man havde styr på hvad og hvem man hentede og det så bare ikke fungerede. Det lugter af intet andet end et stort CV man kunne få.