Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)
nå slår OB snart til eller er vi heldige?
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Undskyld.MarkyMark skrev:Nu må du ikke ødelægge narrativet, det er meningen at OB og AGF skal være misundelige...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Nordjyske beretter om udenlandsk interesse for Højholt (Tyskland, Holland, Belgien), og Højholt 'ved ikke, hvad fremtiden bringer'.
Måske interessen for en ung islandsk midtbanespiller skal ses i det lys...
Måske interessen for en ung islandsk midtbanespiller skal ses i det lys...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Nestor skrev: ↑30. jun 2023, 07:59Selv hvis vi ikke var rykket ud, var det vel forventet, at der skulle være interesse for Højholt.
Så 15 mill. for Højholt, 5 for Høgh og Fossums månedsløn. Det giver da allerede lidt luft i budgettet.
![]()
PLus 15 for Theo
Jeg er fanme spændt på hvordan man prioriterer angrebet/offensiven i transfervinduet.
Helenius har været skuffende, og er svær at sælge igen, men Tim Prica bør spille nogenlunde fast. Han er 21 år, fast mand på det svenske U21 landshold, så hvis der er bund i strategien i AaB, så skal han spille, således han udvikler sig yderligere og kan give en masse penge i klubkassen på et tidspunkt.
Jeg har lidt svært ved at se, hvordan Helenius skal passe ind i en mere defineret spillestil med høj intensitet, genpres og tempo i spillet. Det kræver noget bevægelighed oppe foran, hvilket Helenius ikke ligefrem er kendt for. På den anden side har han erfaring fra 1. divison og tager gerne lederskab.
Jeg tror dog AaB går lidt på kompromis med spillestil i den kommende sæson, da truppen er fyldt med flere aldrende profiler, og dem sælger vi ikke. Og så skal vi naturligvis rykke op i første hug - så det bliver en balance.
Helenius har været skuffende, og er svær at sælge igen, men Tim Prica bør spille nogenlunde fast. Han er 21 år, fast mand på det svenske U21 landshold, så hvis der er bund i strategien i AaB, så skal han spille, således han udvikler sig yderligere og kan give en masse penge i klubkassen på et tidspunkt.
Jeg har lidt svært ved at se, hvordan Helenius skal passe ind i en mere defineret spillestil med høj intensitet, genpres og tempo i spillet. Det kræver noget bevægelighed oppe foran, hvilket Helenius ikke ligefrem er kendt for. På den anden side har han erfaring fra 1. divison og tager gerne lederskab.
Jeg tror dog AaB går lidt på kompromis med spillestil i den kommende sæson, da truppen er fyldt med flere aldrende profiler, og dem sælger vi ikke. Og så skal vi naturligvis rykke op i første hug - så det bliver en balance.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Prica kommer på kanten, vil være mit gæt.
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
GUD forbyde det!...
Han har bare ikke kompetencerne til den plads. Han har ikke fart og kan ikke udfordre.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Enig. Han skal spille central angriber, og så må han konkurrere med Nicklas om pladsen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
DenSataniskeHest
- Allstar

-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg har lige set Posavec i en AaB-trøje. På en fodboldbane.
Ædruelighedens stemme
Så må du ønskeR Rosenberg skrev: ↑30. jun 2023, 13:32Jeg har lige set Posavec i en AaB-trøje. På en fodboldbane.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
AaB har desværre en historik med at tro, man kan knipse med fingrene og få spillere til at være noget, de absolut ikke er (Ex. Børsting over hele banen og Holgersen på midtbanen...). Husker sidst Prica spillede på Lyngby Stadion - han var en færge at få op i fart!DenSataniskeHest skrev: ↑30. jun 2023, 12:13Nej men har det nogensinde stoppet AaB? Van wert på kant? Makaric ned i hente bolde i "frimærket" og hvad man ellers har lavet af underlige angribere ting.
Pis.. Kom nu ind i kampen Bodø!!
Hvis de smider 5 mil som der skrives i Tipsbladet så er det bare og slå til.
Den skulle være på plads nu, og det er da en rigtig fin handel for alle parter. Den eneste ærgrelse må bestå i, at det ikke blev til succes for Høgh i AaB, og at vi dermed fik brugt noget tid dér, som kunne have været brugt på en anden angriber, som forhåbentlig kunne have fået mere succes og i sidste ende tippet nogle resultater til vores fordel.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14: