Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)
15 millioner til fck er lort. De har lige solgt Haraldsson for 126 millioner.
-
Stegosaurus
- Allstar

Vildt at de kan sælge til den slags priser. Men vi har jo ikke haft andre bud på Theo. Så er det svært at lave en budkrig.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
R Rosenberg
- Allstar

Præcis. Theo er nordjyde, og AaB har talt ham gevaldigt op. De to ting får debatsiden til at koge.Stegosaurus skrev: ↑17. jul 2023, 12:21Hvad i al verden ævler i om? AaB er ikke fattig og har ikke været tvunget til at sælge en skid. Prisen afspejler at han er milevidt fra at være en kapabel målmand på superliganiveau. Kan ikke forestille mig andet end at han bliver udlejet.jonas386 skrev: ↑17. jul 2023, 12:06Hvis han ikke havde fået debut var han da også som minimum røget for det dobbelte. Det er på alle måder en tragisk case.emenike skrev: ↑17. jul 2023, 12:03Synes det er et skuffende salg med alt det energi og kræfter man har lagt i at få Theo frem, samt rygter om interesse fra store udenlandske klubber, at han så ryger til bænken i FCK.
Men det er dyrt at være fattig. Var vi ikke rykket ned var han selvfølgelig ikke solgt til den pris.
Jeg har endnu tilgode at se noget, der gør ham til et enestående talent.
Det har resten af Europa åbenbart også.
15 mio er voldsomt godt for et ganske ordinært talent.
Ædruelighedens stemme
-
Rockafellar
- 2. div

- Geografisk sted: Munken
- Kontakt:
jonas386 skrev: ↑17. jul 2023, 10:14Det var jo aldrig endt sådan. Hvis han havde vist sig som et talent i Buffon klassen, så havde han jo ikke spillet mere end de 12-14 kampe i sidste sæson, hvorefter han var blevet solgt.Erasmus Montanus skrev: ↑17. jul 2023, 09:36Theo kunne blive vores bedste målmand nogensinde.
Ærgerlig afsked nu.
Jeg håber, han udvikler sig godt i udlandet.
Jeg blev noget overrasket over hvor mange fejl han laver, ung eller ej. Og jeg er heller ikke et sekund i tvivl om, at eksperimentet med Theo på kassen reelt set kostede os livet som superligaklub. Det er ikke Theos skyld, men jeg har svært ved at se ham blive en spiller man husker for noget positivt når han først er skiftet, så hellere nu end senere.
Det er lidt ironisk, hvis han aldrig havde spillet en førsteholdskamp havde hans pris vel været henved det dobbelte... Ironisk eller måske tragisk
Ha ha ha ha slap da af.. det er fanme da ikke ham alene der skal hænges op på den nedrykning. Komplet latterlig kommentar og fucking sølle at hænge en unge knægt på 17/18 år ud på den måde.
Tá et kig i spejlet før du skriver dit næste opslag
Swing Like God's Own Dick
-
Stegosaurus
- Allstar

Han mangler mange ting for at blive topmålmand, ikke mindst adræthed. Spillere som Rinne og Grabara er ekstremt smidige og adrætte, hvor Sander har betydelige problemer med skud tæt på kroppen.R Rosenberg skrev: ↑17. jul 2023, 13:05Præcis. Theo er nordjyde, og AaB har talt ham gevaldigt op. De to ting får debatsiden til at koge.Stegosaurus skrev: ↑17. jul 2023, 12:21Hvad i al verden ævler i om? AaB er ikke fattig og har ikke været tvunget til at sælge en skid. Prisen afspejler at han er milevidt fra at være en kapabel målmand på superliganiveau. Kan ikke forestille mig andet end at han bliver udlejet.jonas386 skrev: ↑17. jul 2023, 12:06Hvis han ikke havde fået debut var han da også som minimum røget for det dobbelte. Det er på alle måder en tragisk case.emenike skrev: ↑17. jul 2023, 12:03Synes det er et skuffende salg med alt det energi og kræfter man har lagt i at få Theo frem, samt rygter om interesse fra store udenlandske klubber, at han så ryger til bænken i FCK.
Men det er dyrt at være fattig. Var vi ikke rykket ned var han selvfølgelig ikke solgt til den pris.
- bonanza
- Landshold

AaB har ikke talt ham gevaldigt op. Hvor mange 18 årige har 14 kampe i den bedste liga i et hvilket som helst land i Europa? Hvilket mindre ordinært talent har henvist Sander til bænken på nogen af ungdomslandsholdene? Du får pudset dit viaplay abonnement gevaldigt af herinde. Hvad havde du forventet af et 17 årigt ikke ordinært talent?R Rosenberg skrev: ↑17. jul 2023, 13:05Præcis. Theo er nordjyde, og AaB har talt ham gevaldigt op. De to ting får debatsiden til at koge.Stegosaurus skrev: ↑17. jul 2023, 12:21Hvad i al verden ævler i om? AaB er ikke fattig og har ikke været tvunget til at sælge en skid. Prisen afspejler at han er milevidt fra at være en kapabel målmand på superliganiveau. Kan ikke forestille mig andet end at han bliver udlejet.jonas386 skrev: ↑17. jul 2023, 12:06Hvis han ikke havde fået debut var han da også som minimum røget for det dobbelte. Det er på alle måder en tragisk case.emenike skrev: ↑17. jul 2023, 12:03Synes det er et skuffende salg med alt det energi og kræfter man har lagt i at få Theo frem, samt rygter om interesse fra store udenlandske klubber, at han så ryger til bænken i FCK.
- bonanza
- Landshold

Andre vil sige rutine og evnen til at træffe beslutninger, altså noget man erfarer, ikke noget man træner. Det er lidt komisk at forestille sig at du sidder og analyserer smidighed? Er Sander da ikke hurtig på stregen, kan han ikke hoppe op til krogen, er han ikke hurtigt nede i en fodparade og oppe igen? Alle målmænd lyt til Stegosaurus og send jeres ordinære målmandstalentet til yoga, så bliver de verdensklasse hurtigere end AaB kan sige “stadion kalder nu igen”Stegosaurus skrev: ↑17. jul 2023, 13:18Han mangler mange ting for at blive topmålmand, ikke mindst adræthed. Spillere som Rinne og Grabara er ekstremt smidige og adrætte, hvor Sander har betydelige problemer med skud tæt på kroppen.R Rosenberg skrev: ↑17. jul 2023, 13:05Præcis. Theo er nordjyde, og AaB har talt ham gevaldigt op. De to ting får debatsiden til at koge.Stegosaurus skrev: ↑17. jul 2023, 12:21Hvad i al verden ævler i om? AaB er ikke fattig og har ikke været tvunget til at sælge en skid. Prisen afspejler at han er milevidt fra at være en kapabel målmand på superliganiveau. Kan ikke forestille mig andet end at han bliver udlejet.jonas386 skrev: ↑17. jul 2023, 12:06Hvis han ikke havde fået debut var han da også som minimum røget for det dobbelte. Det er på alle måder en tragisk case.emenike skrev: ↑17. jul 2023, 12:03Synes det er et skuffende salg med alt det energi og kræfter man har lagt i at få Theo frem, samt rygter om interesse fra store udenlandske klubber, at han så ryger til bænken i FCK.
Rockafellar skrev: ↑17. jul 2023, 13:13Jeg siger ikke at det er Theos skyld. Theo har ikke truet nogen så han kunne spille, eller gjort vrøvl over at AaB ikke ville lade ham være førstevalg. Men det kan altså ikke være en kontroversiel holdning at mene eks. Mantl havde holdt os oppe, selvom jeg slet ikke ser ham som en topkeeper i superligaen.jonas386 skrev: ↑17. jul 2023, 10:14Det var jo aldrig endt sådan. Hvis han havde vist sig som et talent i Buffon klassen, så havde han jo ikke spillet mere end de 12-14 kampe i sidste sæson, hvorefter han var blevet solgt.Erasmus Montanus skrev: ↑17. jul 2023, 09:36Theo kunne blive vores bedste målmand nogensinde.
Ærgerlig afsked nu.
Jeg håber, han udvikler sig godt i udlandet.
Jeg blev noget overrasket over hvor mange fejl han laver, ung eller ej. Og jeg er heller ikke et sekund i tvivl om, at eksperimentet med Theo på kassen reelt set kostede os livet som superligaklub. Det er ikke Theos skyld, men jeg har svært ved at se ham blive en spiller man husker for noget positivt når han først er skiftet, så hellere nu end senere.
Det er lidt ironisk, hvis han aldrig havde spillet en førsteholdskamp havde hans pris vel været henved det dobbelte... Ironisk eller måske tragisk
Ha ha ha ha slap da af.. det er fanme da ikke ham alene der skal hænges op på den nedrykning. Komplet latterlig kommentar og fucking sølle at hænge en unge knægt på 17/18 år ud på den måde.
Tá et kig i spejlet før du skriver dit næste opslag
Det egentlige problem er Posavec, og at han viste sig slet ikke at have niveauet. Men at man fortsatte med Sander efter vinterpausen synes jeg har vist sig at være en kæmpefejl som har skadet både AaB og Sander.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg ved ikke lige hvad der er gået galt i ovenstående indlæg.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
-
Stegosaurus
- Allstar

Han kan hoppe op til krogen, men han er hverken hurtig på stregen eller god til parader. Du kan træne adræthed en smule, men det afhænger grundlæggende af fysiologiske forhold, og her har Sander ikke fået specielt gode kort.bonanza skrev: ↑17. jul 2023, 13:27Andre vil sige rutine og evnen til at træffe beslutninger, altså noget man erfarer, ikke noget man træner. Det er lidt komisk at forestille sig at du sidder og analyserer smidighed? Er Sander da ikke hurtig på stregen, kan han ikke hoppe op til krogen, er han ikke hurtigt nede i en fodparade og oppe igen? Alle målmænd lyt til Stegosaurus og send jeres ordinære målmandstalentet til yoga, så bliver de verdensklasse hurtigere end AaB kan sige “stadion kalder nu igen”Stegosaurus skrev: ↑17. jul 2023, 13:18Han mangler mange ting for at blive topmålmand, ikke mindst adræthed. Spillere som Rinne og Grabara er ekstremt smidige og adrætte, hvor Sander har betydelige problemer med skud tæt på kroppen.R Rosenberg skrev: ↑17. jul 2023, 13:05Præcis. Theo er nordjyde, og AaB har talt ham gevaldigt op. De to ting får debatsiden til at koge.Stegosaurus skrev: ↑17. jul 2023, 12:21Hvad i al verden ævler i om? AaB er ikke fattig og har ikke været tvunget til at sælge en skid. Prisen afspejler at han er milevidt fra at være en kapabel målmand på superliganiveau. Kan ikke forestille mig andet end at han bliver udlejet.jonas386 skrev: ↑17. jul 2023, 12:06Hvis han ikke havde fået debut var han da også som minimum røget for det dobbelte. Det er på alle måder en tragisk case.emenike skrev: ↑17. jul 2023, 12:03
Synes det er et skuffende salg med alt det energi og kræfter man har lagt i at få Theo frem, samt rygter om interesse fra store udenlandske klubber, at han så ryger til bænken i FCK.
Men hvorfor er der så ikke nogen andre klubber en fck der vil have ham? Hvis han er så stort et talent så burde der være 25 klubber med i kampen når en pris ligger på 15 mil.bonanza skrev: ↑17. jul 2023, 13:24AaB har ikke talt ham gevaldigt op. Hvor mange 18 årige har 14 kampe i den bedste liga i et hvilket som helst land i Europa? Hvilket mindre ordinært talent har henvist Sander til bænken på nogen af ungdomslandsholdene? Du får pudset dit viaplay abonnement gevaldigt af herinde. Hvad havde du forventet af et 17 årigt ikke ordinært talent?R Rosenberg skrev: ↑17. jul 2023, 13:05Præcis. Theo er nordjyde, og AaB har talt ham gevaldigt op. De to ting får debatsiden til at koge.Stegosaurus skrev: ↑17. jul 2023, 12:21Hvad i al verden ævler i om? AaB er ikke fattig og har ikke været tvunget til at sælge en skid. Prisen afspejler at han er milevidt fra at være en kapabel målmand på superliganiveau. Kan ikke forestille mig andet end at han bliver udlejet.jonas386 skrev: ↑17. jul 2023, 12:06Hvis han ikke havde fået debut var han da også som minimum røget for det dobbelte. Det er på alle måder en tragisk case.emenike skrev: ↑17. jul 2023, 12:03Synes det er et skuffende salg med alt det energi og kræfter man har lagt i at få Theo frem, samt rygter om interesse fra store udenlandske klubber, at han så ryger til bænken i FCK.
Det er så sjovt at høre folk sige han er meget mere værd og at vi burde sælge ham til mere i udlandet. Jamen altså tror folk ikke AaB har forsøgt? Hele Europa ved han kan købes for den pris og fck er de eneste som vil betale den. Så kan man råbe op så meget man vil om han burde koste mere, men når ingen vil betale mere, så er det her hans markedsværdi. Rygterne går også på man prøvede at sælge ham både i vinters og sidste sommer for at få penge ind, men heller ikke dengang var nogen villige til at købe ham for et stort beløb
Jeg er mest skuffet over at talentet ikke et forvaltet korrekt og dette salg peger tilbage på dårlig ledelse. Ved salget af Rinne formåede man ikke at hente en kapabel erstatning. Posavac viste sig så håbløs at man i en enormt kritisk situation følte sig nødsaget til at sætte Theo ind som 1. målmand. Det var for tidligt og det kostede point. Han skulle have haft længere tid til at udvikle sig. Og så var han røget til Italien for 30 mio.
Så jeg er bitter over at AaBs daværende sportslige ledelse ikke formåede at forvalte et salgsobjekt/talentfuld målmand korrekt.
15 mio indfrier ikke mine forventninger samlet set til theos talent. Men 15 mio er Ok når det gik som det gik og man ikke kan spole tiden tilbage. Mest har jeg ondt af Theo der kommer til at sidde på bænken i fck fremfor at kunne være blevet til noget stort i Sydeuropa hvis han ikke var blev smidt bag stængerne som en akut nødløsning i desperation.
Sørgeligt
Så jeg er bitter over at AaBs daværende sportslige ledelse ikke formåede at forvalte et salgsobjekt/talentfuld målmand korrekt.
15 mio indfrier ikke mine forventninger samlet set til theos talent. Men 15 mio er Ok når det gik som det gik og man ikke kan spole tiden tilbage. Mest har jeg ondt af Theo der kommer til at sidde på bænken i fck fremfor at kunne være blevet til noget stort i Sydeuropa hvis han ikke var blev smidt bag stængerne som en akut nødløsning i desperation.
Sørgeligt
Theo skal hakkes ned, fordi der var nogle som meget tidligt hakkede på Posavec..bonanza skrev: ↑17. jul 2023, 13:27Andre vil sige rutine og evnen til at træffe beslutninger, altså noget man erfarer, ikke noget man træner. Det er lidt komisk at forestille sig at du sidder og analyserer smidighed? Er Sander da ikke hurtig på stregen, kan han ikke hoppe op til krogen, er han ikke hurtigt nede i en fodparade og oppe igen? Alle målmænd lyt til Stegosaurus og send jeres ordinære målmandstalentet til yoga, så bliver de verdensklasse hurtigere end AaB kan sige “stadion kalder nu igen”Stegosaurus skrev: ↑17. jul 2023, 13:18Han mangler mange ting for at blive topmålmand, ikke mindst adræthed. Spillere som Rinne og Grabara er ekstremt smidige og adrætte, hvor Sander har betydelige problemer med skud tæt på kroppen.R Rosenberg skrev: ↑17. jul 2023, 13:05Præcis. Theo er nordjyde, og AaB har talt ham gevaldigt op. De to ting får debatsiden til at koge.Stegosaurus skrev: ↑17. jul 2023, 12:21Hvad i al verden ævler i om? AaB er ikke fattig og har ikke været tvunget til at sælge en skid. Prisen afspejler at han er milevidt fra at være en kapabel målmand på superliganiveau. Kan ikke forestille mig andet end at han bliver udlejet.jonas386 skrev: ↑17. jul 2023, 12:06Hvis han ikke havde fået debut var han da også som minimum røget for det dobbelte. Det er på alle måder en tragisk case.emenike skrev: ↑17. jul 2023, 12:03
Synes det er et skuffende salg med alt det energi og kræfter man har lagt i at få Theo frem, samt rygter om interesse fra store udenlandske klubber, at han så ryger til bænken i FCK.
RR har lige siden kritiseret Theo, og udover kritik af hans spil, så har han også negligere og latterliggjort, at han skulle være et af de største keepertalenter i hans årgang..
Så lige meget hvad, så er det den reaktion som kommer, når Theo er emnet.
Hvis Juve havde smidt 25, så ville forklaringen nok være, at det er peanuts for dem og ligegyldige penge..
Desperate tider desværre..
Godt nok skuffende hvis han går til FCK for 15 mio..
Og også skidt for Theo selv.. Så var det bedre for hans udvikling at komme ned og tage en sæson på et U19 hold i en af topklubberne, og så en masse træninger med stjerner..
Nu ender han med nogle pokalkampe for FCK i et helt år, og tænker ikke at FCKs keeper setup er så langt foran AaB, at han reelt vil udvikle sig af at komme til en anden klub.
Så træt af prisen.. Træt af at se en spiller gå til FCK (medmindre de betaler overpris).. Men mest af alt træt af, at jeg tror at det her er meget skidt for Theo, og ender som minimum med et spildt år uden gældende kampe..
Tror det ville være bedre for ham karrieremæssigt at tage et år i 1 DIV med fuld spilletid.. Men hans løn er selvfølgelig ikke høj i AaB..
Og også skidt for Theo selv.. Så var det bedre for hans udvikling at komme ned og tage en sæson på et U19 hold i en af topklubberne, og så en masse træninger med stjerner..
Nu ender han med nogle pokalkampe for FCK i et helt år, og tænker ikke at FCKs keeper setup er så langt foran AaB, at han reelt vil udvikle sig af at komme til en anden klub.
Så træt af prisen.. Træt af at se en spiller gå til FCK (medmindre de betaler overpris).. Men mest af alt træt af, at jeg tror at det her er meget skidt for Theo, og ender som minimum med et spildt år uden gældende kampe..
Tror det ville være bedre for ham karrieremæssigt at tage et år i 1 DIV med fuld spilletid.. Men hans løn er selvfølgelig ikke høj i AaB..
-
Stegosaurus
- Allstar

Inter og Juventus henter 20-30 unge spillere hvert år, hvoraf hovedparten aldrig bliver til noget. De nævnte storklubber har måske troet, at de kunne købe en billig lottokupon i Aalborg, og blev så skræmt væk da der blev talt om millioner af euro.Dalbjerg skrev: ↑17. jul 2023, 13:42Theo skal hakkes ned, fordi der var nogle som meget tidligt hakkede på Posavec..bonanza skrev: ↑17. jul 2023, 13:27Andre vil sige rutine og evnen til at træffe beslutninger, altså noget man erfarer, ikke noget man træner. Det er lidt komisk at forestille sig at du sidder og analyserer smidighed? Er Sander da ikke hurtig på stregen, kan han ikke hoppe op til krogen, er han ikke hurtigt nede i en fodparade og oppe igen? Alle målmænd lyt til Stegosaurus og send jeres ordinære målmandstalentet til yoga, så bliver de verdensklasse hurtigere end AaB kan sige “stadion kalder nu igen”Stegosaurus skrev: ↑17. jul 2023, 13:18Han mangler mange ting for at blive topmålmand, ikke mindst adræthed. Spillere som Rinne og Grabara er ekstremt smidige og adrætte, hvor Sander har betydelige problemer med skud tæt på kroppen.R Rosenberg skrev: ↑17. jul 2023, 13:05Præcis. Theo er nordjyde, og AaB har talt ham gevaldigt op. De to ting får debatsiden til at koge.Stegosaurus skrev: ↑17. jul 2023, 12:21Hvad i al verden ævler i om? AaB er ikke fattig og har ikke været tvunget til at sælge en skid. Prisen afspejler at han er milevidt fra at være en kapabel målmand på superliganiveau. Kan ikke forestille mig andet end at han bliver udlejet.
RR har lige siden kritiseret Theo, og udover kritik af hans spil, så har han også negligere og latterliggjort, at han skulle være et af de største keepertalenter i hans årgang..
Hvis Juve havde smidt 25, så ville forklaringen nok være, at det er peanuts for dem og ligegyldige penge..
Sander får kritik fordi han har stået dårligt i mange kampe og har nogle elentære udfordringer i forhold til hurtighed og adræthed.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
han var ikke første keeper i AaB .....Dalbjerg skrev: ↑17. jul 2023, 13:47Desperate tider desværre..
- bonanza
- Landshold

4400 indlæg og endda en ny bruger, mon ikke der foreligger en taktik om at oprette ny bruger når man oplever for meget modvind og for lidt rygklapperi mod sit brugernavn. Det tenderer til trolling så meget der er blevet hakket ned på AaB spillere de seneste par dage.Dalbjerg skrev: ↑17. jul 2023, 13:42Theo skal hakkes ned, fordi der var nogle som meget tidligt hakkede på Posavec..bonanza skrev: ↑17. jul 2023, 13:27Andre vil sige rutine og evnen til at træffe beslutninger, altså noget man erfarer, ikke noget man træner. Det er lidt komisk at forestille sig at du sidder og analyserer smidighed? Er Sander da ikke hurtig på stregen, kan han ikke hoppe op til krogen, er han ikke hurtigt nede i en fodparade og oppe igen? Alle målmænd lyt til Stegosaurus og send jeres ordinære målmandstalentet til yoga, så bliver de verdensklasse hurtigere end AaB kan sige “stadion kalder nu igen”Stegosaurus skrev: ↑17. jul 2023, 13:18Han mangler mange ting for at blive topmålmand, ikke mindst adræthed. Spillere som Rinne og Grabara er ekstremt smidige og adrætte, hvor Sander har betydelige problemer med skud tæt på kroppen.R Rosenberg skrev: ↑17. jul 2023, 13:05Præcis. Theo er nordjyde, og AaB har talt ham gevaldigt op. De to ting får debatsiden til at koge.Stegosaurus skrev: ↑17. jul 2023, 12:21Hvad i al verden ævler i om? AaB er ikke fattig og har ikke været tvunget til at sælge en skid. Prisen afspejler at han er milevidt fra at være en kapabel målmand på superliganiveau. Kan ikke forestille mig andet end at han bliver udlejet.
Jeg synes det er et fint salg der giver god mening.
De 15 millioner lander på et meget tørt sted, og salget svækker os ikke gevaldigt sportsligt, om det er Posavec eller Theo på kassen er lidt kartoffel kartoffel for mig, de laver begge et par store drop pr. Kamp.
Jeg håber bare der er en fornuftig videresalgsklausul med, for han skal bare stå ganske få gode kampe for fck så koster han rask væk 100 mil.
De 15 millioner lander på et meget tørt sted, og salget svækker os ikke gevaldigt sportsligt, om det er Posavec eller Theo på kassen er lidt kartoffel kartoffel for mig, de laver begge et par store drop pr. Kamp.
Jeg håber bare der er en fornuftig videresalgsklausul med, for han skal bare stå ganske få gode kampe for fck så koster han rask væk 100 mil.