Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Dennis Nielsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1068
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Dennis Nielsen » 21. jul 2023, 06:08

Poulsen er elendig. Om det er wingback, back eller quarterback.

Ud med ham!


Theo har været pisse ringe. Hypet op og pillet hurtig ned. Han har en lang karriere foran sig og blev brugt i en svær periode, så han har stadig mulighed for en god karriere.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Stegosaurus » 21. jul 2023, 06:43

Kokkefar skrev:
21. jul 2023, 05:49
AnyFellow skrev:
20. jul 2023, 23:28
Kokkefar skrev:
20. jul 2023, 23:16
Stegosaurus skrev:
20. jul 2023, 23:06
gwailo skrev:
20. jul 2023, 22:59
Kokkefar skrev:
20. jul 2023, 22:55
Nordjyske melder, at Theo har kostet omkring 5 mio. Vores største talent i nyere tid har altså betalt for en afdanket Helenius, eller hvad der svarer til ét superligamål i nedrykningskampen og herefter en hjernedødt dyr bænkevarmer i NBL.

Det er ikke svært at pege nøglemomenter ud i klubbens deroute.
Når nogle medier skriver 5 mio. og andre siger 11 mio. så virker de mest af alt som ejendomsmæglere i Hammerslag, der bare gætter helt tilfældigt uden at ane en kæft om det.
Hvem har skrevet 5?
Hvis du var stoppet med øllene lidt før ville du kunne læse i mit opslag, at Nordjyske melder 5 mio. De plejer kun løbe med solide rygter.
Har du et link, for de artikler jeg kan finde på nordjyske.dk henviser til BT’s pris?
Ripodsten.
Simon Ydesen har angiveligt en kilde, som har nævnt en pris på 5,5 mio. kr. Med så gode kilder kan det undre, at Ydesen ikke blev tippet om handlen og kontraktlængden, så Nordjyske ikke havde behøvet basere deres AaB-dækning på artikler i BT.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 3029
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Eksil » 21. jul 2023, 06:59

Stegosaurus skrev:
21. jul 2023, 06:43
Kokkefar skrev:
21. jul 2023, 05:49
AnyFellow skrev:
20. jul 2023, 23:28
Kokkefar skrev:
20. jul 2023, 23:16
Stegosaurus skrev:
20. jul 2023, 23:06
gwailo skrev:
20. jul 2023, 22:59


Når nogle medier skriver 5 mio. og andre siger 11 mio. så virker de mest af alt som ejendomsmæglere i Hammerslag, der bare gætter helt tilfældigt uden at ane en kæft om det.
Hvem har skrevet 5?
Hvis du var stoppet med øllene lidt før ville du kunne læse i mit opslag, at Nordjyske melder 5 mio. De plejer kun løbe med solide rygter.
Har du et link, for de artikler jeg kan finde på nordjyske.dk henviser til BT’s pris?
Ripodsten.
Simon Ydesen har angiveligt en kilde, som har nævnt en pris på 5,5 mio. kr. Med så gode kilder kan det undre, at Ydesen ikke blev tippet om handlen og kontraktlængden, så Nordjyske ikke havde behøvet basere deres AaB-dækning på artikler i BT.
BT > Nordjyske. Any day.

FlemmingG
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af FlemmingG » 21. jul 2023, 07:14

Brøndby angiveligt tæt på at købe Lucas Lund i Viborg. Pris: 12 mil… eller ca det samme vi har fået for Theo. I det lys ser Theo handlen fornuftig ud. Lund er en proven superligamålmand, som netop har stået en kanon sæson for et tophold i superligaen plus han har en lang kontrakt i Viborg.
Tror vi skal være tilfredse med 11 mil ( 15 mil med klausuler ) for Theo

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Kokkefar » 21. jul 2023, 07:37

Stegosaurus skrev:
21. jul 2023, 06:43
Kokkefar skrev:
21. jul 2023, 05:49
AnyFellow skrev:
20. jul 2023, 23:28
Kokkefar skrev:
20. jul 2023, 23:16
Stegosaurus skrev:
20. jul 2023, 23:06
gwailo skrev:
20. jul 2023, 22:59


Når nogle medier skriver 5 mio. og andre siger 11 mio. så virker de mest af alt som ejendomsmæglere i Hammerslag, der bare gætter helt tilfældigt uden at ane en kæft om det.
Hvem har skrevet 5?
Hvis du var stoppet med øllene lidt før ville du kunne læse i mit opslag, at Nordjyske melder 5 mio. De plejer kun løbe med solide rygter.
Har du et link, for de artikler jeg kan finde på nordjyske.dk henviser til BT’s pris?
Ripodsten.
Simon Ydesen har angiveligt en kilde, som har nævnt en pris på 5,5 mio. kr. Med så gode kilder kan det undre, at Ydesen ikke blev tippet om handlen og kontraktlængden, så Nordjyske ikke havde behøvet basere deres AaB-dækning på artikler i BT.
Du ved jo at Nordjyske først publicerer et rygte når de har to af hinanden uafhængige kilder. Det er en begrænsning de har sat for sig selv, som gør at de aldrig er først med noget. Men der er altså forskel på, hvad de skriver og hvad de hører. Jeg kan ikke se, hvorfor BT skulle have bedre kilder end lokalsprøjten. Hvis Simon siger det live i podcasten tror jeg du kan være sikker på det kommer fra en ret troværdig kilde.

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 974
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af emenike » 21. jul 2023, 08:00

Der sker jo tit i handler, at nogle parter i kulissen forsøger at tale prisen op (ofte folk omkring den sælgende klub), mens andre taler prisen ned (folk omkring den købende klub). En tommelfingerregel kan så være at forholde sig til omkring gennemsnittet af de beløb der har været nævnt forskellige steder i pressen.

5 millioner lyder som et decideret tåbeligt salg fra vores side hvis det er sandt, men undre mig at lokalsprøjten så ikke forholder sig til det beløb i deres egen artikel om sagen?

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Stegosaurus » 21. jul 2023, 08:05

Kokkefar skrev:
21. jul 2023, 07:37
Stegosaurus skrev:
21. jul 2023, 06:43
Kokkefar skrev:
21. jul 2023, 05:49
AnyFellow skrev:
20. jul 2023, 23:28
Kokkefar skrev:
20. jul 2023, 23:16
Stegosaurus skrev:
20. jul 2023, 23:06


Hvem har skrevet 5?
Hvis du var stoppet med øllene lidt før ville du kunne læse i mit opslag, at Nordjyske melder 5 mio. De plejer kun løbe med solide rygter.
Har du et link, for de artikler jeg kan finde på nordjyske.dk henviser til BT’s pris?
Ripodsten.
Simon Ydesen har angiveligt en kilde, som har nævnt en pris på 5,5 mio. kr. Med så gode kilder kan det undre, at Ydesen ikke blev tippet om handlen og kontraktlængden, så Nordjyske ikke havde behøvet basere deres AaB-dækning på artikler i BT.
Du ved jo at Nordjyske først publicerer et rygte når de har to af hinanden uafhængige kilder. Det er en begrænsning de har sat for sig selv, som gør at de aldrig er først med noget. Men der er altså forskel på, hvad de skriver og hvad de hører. Jeg kan ikke se, hvorfor BT skulle have bedre kilder end lokalsprøjten. Hvis Simon siger det live i podcasten tror jeg du kan være sikker på det kommer fra en ret troværdig kilde.
Nordjyske har, i modsætning til i IAO-æraen, ikke længere nogen kilder i AaB, og det er ekstremt lang tid siden Nordjyske har haft “nyheder” om AaB som ikke var baseret på andre medier eller observationer til træning, som kunne være foretaget af en praktikant fra 8.B på Mellervangskolen. Derfor har jeg større tiltro til BT og EB når det kommer til rygter. Men det er og bliver jo en trossag, når det handler om rygter og hævdede kilders troværdighed.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 3029
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Eksil » 21. jul 2023, 08:48

Kokkefar skrev:
21. jul 2023, 07:37
Stegosaurus skrev:
21. jul 2023, 06:43
Kokkefar skrev:
21. jul 2023, 05:49
AnyFellow skrev:
20. jul 2023, 23:28
Kokkefar skrev:
20. jul 2023, 23:16
Stegosaurus skrev:
20. jul 2023, 23:06


Hvem har skrevet 5?
Hvis du var stoppet med øllene lidt før ville du kunne læse i mit opslag, at Nordjyske melder 5 mio. De plejer kun løbe med solide rygter.
Har du et link, for de artikler jeg kan finde på nordjyske.dk henviser til BT’s pris?
Ripodsten.
Simon Ydesen har angiveligt en kilde, som har nævnt en pris på 5,5 mio. kr. Med så gode kilder kan det undre, at Ydesen ikke blev tippet om handlen og kontraktlængden, så Nordjyske ikke havde behøvet basere deres AaB-dækning på artikler i BT.
Du ved jo at Nordjyske først publicerer et rygte når de har to af hinanden uafhængige kilder. Det er en begrænsning de har sat for sig selv, som gør at de aldrig er først med noget. Men der er altså forskel på, hvad de skriver og hvad de hører. Jeg kan ikke se, hvorfor BT skulle have bedre kilder end lokalsprøjten. Hvis Simon siger det live i podcasten tror jeg du kan være sikker på det kommer fra en ret troværdig kilde.
BT har over tid demonstreret et solidt netværk af info, især fra agenterne og hovedstadsklubberne.

Synes det er bemærkelsesværdigt at det har været EB og BT der har været først med nyhederne på Theo salget.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Kokkefar » 21. jul 2023, 09:03

Eksil skrev:
21. jul 2023, 08:48
Kokkefar skrev:
21. jul 2023, 07:37
Stegosaurus skrev:
21. jul 2023, 06:43
Kokkefar skrev:
21. jul 2023, 05:49
AnyFellow skrev:
20. jul 2023, 23:28
Kokkefar skrev:
20. jul 2023, 23:16


Hvis du var stoppet med øllene lidt før ville du kunne læse i mit opslag, at Nordjyske melder 5 mio. De plejer kun løbe med solide rygter.
Har du et link, for de artikler jeg kan finde på nordjyske.dk henviser til BT’s pris?
Ripodsten.
Simon Ydesen har angiveligt en kilde, som har nævnt en pris på 5,5 mio. kr. Med så gode kilder kan det undre, at Ydesen ikke blev tippet om handlen og kontraktlængden, så Nordjyske ikke havde behøvet basere deres AaB-dækning på artikler i BT.
Du ved jo at Nordjyske først publicerer et rygte når de har to af hinanden uafhængige kilder. Det er en begrænsning de har sat for sig selv, som gør at de aldrig er først med noget. Men der er altså forskel på, hvad de skriver og hvad de hører. Jeg kan ikke se, hvorfor BT skulle have bedre kilder end lokalsprøjten. Hvis Simon siger det live i podcasten tror jeg du kan være sikker på det kommer fra en ret troværdig kilde.
BT har over tid demonstreret et solidt netværk af info, især fra agenterne og hovedstadsklubberne.

Synes det er bemærkelsesværdigt at det har været EB og BT der har været først med nyhederne på Theo salget.
Simon Ydesen breakede det var FCK på twitter før EB og BT.

https://twitter.com/f_abolhosseini/stat ... chsc_z9niQ

Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Nautrup88 » 21. jul 2023, 09:16

Kan læse på VG.no at Brann er ved at forsøge at hente Magnus Warming. Kunne han være interessant for os? Eller har han siddet for meget på bænken i Italien. Ved godt Brann spiller i eliteserien.

kjeldgaard12
Junior
Junior
Indlæg: 63
Tilmeldt: 28. sep 2020, 20:26
Favoritspiller: Ib Simonsen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af kjeldgaard12 » 21. jul 2023, 09:22

Warming har noget speed - men ellers ikke noget. Var et overraskende salg af Lyngby da de solgte. Mener ikke han er bedre end vores offensive

Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Nautrup88 » 21. jul 2023, 09:26

kjeldgaard12 skrev:
21. jul 2023, 09:22
Warming har noget speed - men ellers ikke noget. Var et overraskende salg af Lyngby da de solgte. Mener ikke han er bedre end vores offensive
Tænkte bare han muligt kunne give noget konkurrence til Prica og Helenius

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Indlæg: 561
Tilmeldt: 7. feb 2006, 18:55
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af RØDESVIN » 21. jul 2023, 09:27

Pedro spottet i Aalborg her til morgen. Fik faktisk taget et billede men kan ikke finde ud af at lægge det op her 😂

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Kokkefar » 21. jul 2023, 09:35

RØDESVIN skrev:
21. jul 2023, 09:27
Pedro spottet i Aalborg her til morgen. Fik faktisk taget et billede men kan ikke finde ud af at lægge det op her 😂
Sindsygt! Hvad laver han i den by han bor i?

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Indlæg: 561
Tilmeldt: 7. feb 2006, 18:55
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af RØDESVIN » 21. jul 2023, 09:36

Han var på vej afsted 🤷🏻‍♂️

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3655
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af gravballe » 21. jul 2023, 09:39

Kokkefar skrev:
21. jul 2023, 09:03
Eksil skrev:
21. jul 2023, 08:48
Kokkefar skrev:
21. jul 2023, 07:37
Stegosaurus skrev:
21. jul 2023, 06:43
Kokkefar skrev:
21. jul 2023, 05:49
AnyFellow skrev:
20. jul 2023, 23:28

Har du et link, for de artikler jeg kan finde på nordjyske.dk henviser til BT’s pris?
Ripodsten.
Simon Ydesen har angiveligt en kilde, som har nævnt en pris på 5,5 mio. kr. Med så gode kilder kan det undre, at Ydesen ikke blev tippet om handlen og kontraktlængden, så Nordjyske ikke havde behøvet basere deres AaB-dækning på artikler i BT.
Du ved jo at Nordjyske først publicerer et rygte når de har to af hinanden uafhængige kilder. Det er en begrænsning de har sat for sig selv, som gør at de aldrig er først med noget. Men der er altså forskel på, hvad de skriver og hvad de hører. Jeg kan ikke se, hvorfor BT skulle have bedre kilder end lokalsprøjten. Hvis Simon siger det live i podcasten tror jeg du kan være sikker på det kommer fra en ret troværdig kilde.
BT har over tid demonstreret et solidt netværk af info, især fra agenterne og hovedstadsklubberne.

Synes det er bemærkelsesværdigt at det har været EB og BT der har været først med nyhederne på Theo salget.
Simon Ydesen breakede det var FCK på twitter før EB og BT.

https://twitter.com/f_abolhosseini/stat ... chsc_z9niQ
Tror jeg skrev det her inde det var FCK før det var på Twitter?
Nå men ud fra hvad jeg høre så har vi fået 11m og klausul oven i. Men det kan jo være en pris AaB lader sive ud for at tale prisen op

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Kokkefar » 21. jul 2023, 09:40

RØDESVIN skrev:
21. jul 2023, 09:36
Han var på vej afsted 🤷🏻‍♂️
Har du glemt at skrive lufthavn? Ellers giver dit indlæg ikke meget mening.

Raptorr
Allstar
Allstar
Indlæg: 1324
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Raptorr » 21. jul 2023, 09:42

RØDESVIN skrev:
21. jul 2023, 09:36
Han var på vej afsted 🤷🏻‍♂️
Mon ikke der mangler et "lufthavn" efter Aalborg?

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Kokkefar » 21. jul 2023, 09:42

gravballe skrev:
21. jul 2023, 09:39
Kokkefar skrev:
21. jul 2023, 09:03
Eksil skrev:
21. jul 2023, 08:48
Kokkefar skrev:
21. jul 2023, 07:37
Stegosaurus skrev:
21. jul 2023, 06:43
Kokkefar skrev:
21. jul 2023, 05:49

Ripodsten.
Simon Ydesen har angiveligt en kilde, som har nævnt en pris på 5,5 mio. kr. Med så gode kilder kan det undre, at Ydesen ikke blev tippet om handlen og kontraktlængden, så Nordjyske ikke havde behøvet basere deres AaB-dækning på artikler i BT.
Du ved jo at Nordjyske først publicerer et rygte når de har to af hinanden uafhængige kilder. Det er en begrænsning de har sat for sig selv, som gør at de aldrig er først med noget. Men der er altså forskel på, hvad de skriver og hvad de hører. Jeg kan ikke se, hvorfor BT skulle have bedre kilder end lokalsprøjten. Hvis Simon siger det live i podcasten tror jeg du kan være sikker på det kommer fra en ret troværdig kilde.
BT har over tid demonstreret et solidt netværk af info, især fra agenterne og hovedstadsklubberne.

Synes det er bemærkelsesværdigt at det har været EB og BT der har været først med nyhederne på Theo salget.
Simon Ydesen breakede det var FCK på twitter før EB og BT.

https://twitter.com/f_abolhosseini/stat ... chsc_z9niQ
Tror jeg skrev det her inde det var FCK før det var på Twitter?
Nå men ud fra hvad jeg høre så har vi fået 11m og klausul oven i. Men det kan jo være en pris AaB lader sive ud for at tale prisen op
Jeg håber da virkelig heller ikke de 5 mio passer. Det bekymrer mig bare at den lokale avis tilsyneladende mener de har så gode kilder på det, at de er villige til at udfordre de priser der bliver nævnt i BT og EB.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Kokkefar » 21. jul 2023, 09:43

Raptorr skrev:
21. jul 2023, 09:42
RØDESVIN skrev:
21. jul 2023, 09:36
Han var på vej afsted 🤷🏻‍♂️
Mon ikke der mangler et "lufthavn" efter Aalborg?
I så fald er det jo interessant. Det kan vel kun være en transfer dagen før en kamp. Med mindre der er nogle der er døde eller andet personligt.

Besvar