Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)
Iøvrigt interessant, at bold.dk spørgsmål om mulige kometer i vores række indeholder en del 6'ere og 8'ere.
B93 Niels Morberg, som vi oplevede i dag.
Hillerøds Marinus Due Grandt
Koldings Tobias Sommer
Næstveds Julius Madsen
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... enne-komet
B93 Niels Morberg, som vi oplevede i dag.
Hillerøds Marinus Due Grandt
Koldings Tobias Sommer
Næstveds Julius Madsen
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... enne-komet
- FlæskeFrank
Jeg tror der er større chancer for at Højholt kan udvikle sig til den spiller end at vi kan hente sådan en profil imens vi er i 1. div.Funky skrev: ↑22. jul 2023, 21:13Og Højholt ser ikke ud til at kunne udvikle sig til sådan en spiller.Raptorr skrev: ↑22. jul 2023, 21:10Pedro har sin berettigelse. Men uanset hvordan man vender og drejer det (Pedro på midten/Pedro på bænken...Lucas på midten/Lucas på kanten), så mangler holdet den styrmand på midten, som vi har manglet siden Hiljemark. Det kommer de ikke udenom på Hornevej, ligegyldigt hvordan de flytter rundt på brikkerne. Widell ser spændende ud og giver sikkert noget fremdrift i spillet, men der mangler en kaptajn på midten, som både kan skralde igennem, suge bolde til sig og slå den lange/skarpe aflevering. Vi er desværre ikke så attraktive for den slags spillere, som vi kunne ønske os.Jakobsen skrev: ↑22. jul 2023, 20:51Hvis der er en afklarethed om de enkelte spilleres rolle så kunne jeg godt forestille mig den del blive bedre. Han er blevet brugt ret forskelligt af trænerne. Jeg tror godt kontinuitet under Hilje kunne løfte ham en del.Hanga skrev:Den udgave af Pedro vi så i dag er et bæst. Problemet er bare at der også er en anden Pedro. Aldrig rigtig til at vide hvilken udgave man får.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Da jeg så højdepunkter fra kampen, lagde jeg mærke til en sekvens ved første scoring. Umiddelbart efter scoringen jublede alle, også Hiljemark på sidelinjen. Men Sousa sad med hovedet i hænderne på bænken, efter han var blevet skiftet ud. Det ser Hiljemark, og han bøjer sig ned, tager Sousa's hoved i sine hænder og taler tydeligvis opmuntrende/trøstende til ham. Først brød jeg mig ikke om, at Sousa ikke jublede med alle andre ved scoringen, for sådan så det ud. Men efterfølgende har jeg ændret min opfattelse af den sekvens. Jeg tror, det handler om, at Sousa er et følelsesmenneske, og han har været skuffet over sin egen præstation, og det ved Hiljemark selvfølgelig. Der har været snak om, hvorvidt Sousa er på vej væk (mentalt). Jeg tror, at han som 90 procent (eller flere) af alle spillere drømmer om en attraktiv transfer, men jeg er faktisk ikke i tvivl om, at han er dedikeret til AaB og kæmper for klubben, imens han er her, også denne sæson i Nordic Bet ligaen. I øvrigt, hvis han skal sælges, så skal det være på baggrund af sidste sæsons præstationer, og jeg er ikke sikker på, at det kommer til at ske nu, hvor han og holdet spiller uden den samme bevågenhed, som der er på superligaen. Jeg er vild med Sousa, men på grund af skaden er det ved at være en del måneder siden, at vi har set ham i højt gear på banen, så hans markedsværdi er ikke nødvendigvis så høj lige nu. Det vil give mening for både ham og AaB at vente med et salg til vi er rykket op, og han fx har haft en halv sæson til at shine i superligaen.
-
Stegosaurus
- Allstar

Sousa har fra dag 1 i AaB udvist en fantastisk indstilling til træning og i kamp. Halvskidt kamp i går, men han har jo så ikke spillet meget de sidste tre måneder.Raptorr skrev: ↑23. jul 2023, 08:23Da jeg så højdepunkter fra kampen, lagde jeg mærke til en sekvens ved første scoring. Umiddelbart efter scoringen jublede alle, også Hiljemark på sidelinjen. Men Sousa sad med hovedet i hænderne på bænken, efter han var blevet skiftet ud. Det ser Hiljemark, og han bøjer sig ned, tager Sousa's hoved i sine hænder og taler tydeligvis opmuntrende/trøstende til ham. Først brød jeg mig ikke om, at Sousa ikke jublede med alle andre ved scoringen, for sådan så det ud. Men efterfølgende har jeg ændret min opfattelse af den sekvens. Jeg tror, det handler om, at Sousa er et følelsesmenneske, og han har været skuffet over sin egen præstation, og det ved Hiljemark selvfølgelig. Der har været snak om, hvorvidt Sousa er på vej væk (mentalt). Jeg tror, at han som 90 procent (eller flere) af alle spillere drømmer om en attraktiv transfer, men jeg er faktisk ikke i tvivl om, at han er dedikeret til AaB og kæmper for klubben, imens han er her, også denne sæson i Nordic Bet ligaen. I øvrigt, hvis han skal sælges, så skal det være på baggrund af sidste sæsons præstationer, og jeg er ikke sikker på, at det kommer til at ske nu, hvor han og holdet spiller uden den samme bevågenhed, som der er på superligaen. Jeg er vild med Sousa, men på grund af skaden er det ved at være en del måneder siden, at vi har set ham i højt gear på banen, så hans markedsværdi er ikke nødvendigvis så høj lige nu. Det vil give mening for både ham og AaB at vente med et salg til vi er rykket op, og han fx har haft en halv sæson til at shine i superligaen.
Sousa er nok den mest ærgerrige og seriøse udlænding AaB har haft i mange mange år.Stegosaurus skrev: ↑23. jul 2023, 08:47Sousa har fra dag 1 i AaB udvist en fantastisk indstilling til træning og i kamp. Halvskidt kamp i går, men han har jo så ikke spillet meget de sidste tre måneder.Raptorr skrev: ↑23. jul 2023, 08:23Da jeg så højdepunkter fra kampen, lagde jeg mærke til en sekvens ved første scoring. Umiddelbart efter scoringen jublede alle, også Hiljemark på sidelinjen. Men Sousa sad med hovedet i hænderne på bænken, efter han var blevet skiftet ud. Det ser Hiljemark, og han bøjer sig ned, tager Sousa's hoved i sine hænder og taler tydeligvis opmuntrende/trøstende til ham. Først brød jeg mig ikke om, at Sousa ikke jublede med alle andre ved scoringen, for sådan så det ud. Men efterfølgende har jeg ændret min opfattelse af den sekvens. Jeg tror, det handler om, at Sousa er et følelsesmenneske, og han har været skuffet over sin egen præstation, og det ved Hiljemark selvfølgelig. Der har været snak om, hvorvidt Sousa er på vej væk (mentalt). Jeg tror, at han som 90 procent (eller flere) af alle spillere drømmer om en attraktiv transfer, men jeg er faktisk ikke i tvivl om, at han er dedikeret til AaB og kæmper for klubben, imens han er her, også denne sæson i Nordic Bet ligaen. I øvrigt, hvis han skal sælges, så skal det være på baggrund af sidste sæsons præstationer, og jeg er ikke sikker på, at det kommer til at ske nu, hvor han og holdet spiller uden den samme bevågenhed, som der er på superligaen. Jeg er vild med Sousa, men på grund af skaden er det ved at være en del måneder siden, at vi har set ham i højt gear på banen, så hans markedsværdi er ikke nødvendigvis så høj lige nu. Det vil give mening for både ham og AaB at vente med et salg til vi er rykket op, og han fx har haft en halv sæson til at shine i superligaen.
Han er AaB mand. Han er er ekstrem selvkritisk, han vil klubben SÅ meget!!!
Han har et dumt attitude problem generelt, sådan er Sousa bare, take it or leave it.
Han er fantastisk.
Ik nogen god kamp fra ham, men nu er han ved at komme igang igen. Ham i spille humør og fit bliver vild!!
Jeg tror, Sousas markedsværdi ('desværre') er uforandret - han vist så rigeligt sidste sæson, at han er en klassespiller. Hvis ikke der kommer et godt bud på ham inden vinduet lukker, så er vi heldige.Raptorr skrev: ↑23. jul 2023, 08:23Da jeg så højdepunkter fra kampen, lagde jeg mærke til en sekvens ved første scoring. Umiddelbart efter scoringen jublede alle, også Hiljemark på sidelinjen. Men Sousa sad med hovedet i hænderne på bænken, efter han var blevet skiftet ud. Det ser Hiljemark, og han bøjer sig ned, tager Sousa's hoved i sine hænder og taler tydeligvis opmuntrende/trøstende til ham. Først brød jeg mig ikke om, at Sousa ikke jublede med alle andre ved scoringen, for sådan så det ud. Men efterfølgende har jeg ændret min opfattelse af den sekvens. Jeg tror, det handler om, at Sousa er et følelsesmenneske, og han har været skuffet over sin egen præstation, og det ved Hiljemark selvfølgelig. Der har været snak om, hvorvidt Sousa er på vej væk (mentalt). Jeg tror, at han som 90 procent (eller flere) af alle spillere drømmer om en attraktiv transfer, men jeg er faktisk ikke i tvivl om, at han er dedikeret til AaB og kæmper for klubben, imens han er her, også denne sæson i Nordic Bet ligaen. I øvrigt, hvis han skal sælges, så skal det være på baggrund af sidste sæsons præstationer, og jeg er ikke sikker på, at det kommer til at ske nu, hvor han og holdet spiller uden den samme bevågenhed, som der er på superligaen. Jeg er vild med Sousa, men på grund af skaden er det ved at være en del måneder siden, at vi har set ham i højt gear på banen, så hans markedsværdi er ikke nødvendigvis så høj lige nu. Det vil give mening for både ham og AaB at vente med et salg til vi er rykket op, og han fx har haft en halv sæson til at shine i superligaen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Har kigget lidt på transfermarkt efter en potentiel reservekeeper. De er udvalgt efter at være kontraktfrie og nordiske, da det alt andet lige gør det nemmere at få en til at agere backup for sæsonen. Endte med to fede løsninger og fire mindre fede løsninger.
De fede løsninger
Örjan Nyland (32 år, NO), udløb i RB-DE. Drømmesigning, men nok rigtigt dyr med de adresser han kommer fra.
Karl-Johan Johnsson (33 år, SE), udløb i FCK. Nok for dyr, måske også træt af ikke at spille
De mindre fede løsninger
Mikkel Andersen (33 år, DK). Tidligere reserve i Viborg.
Oscar Linnér (26år, SE). Har tidligere været forbi klubben som en nødløsning, og kunne blive en nødløsning igen.
Per Kristian Bratveit (27 år, NO). Tidligere reserve i AGF.
Jeppe Højbjerg (28 år, DK), udløb i Fremad Amager. Var en gang et stort navn, men har vist støt faldende niveau i 10 år.
De fede løsninger
Örjan Nyland (32 år, NO), udløb i RB-DE. Drømmesigning, men nok rigtigt dyr med de adresser han kommer fra.
Karl-Johan Johnsson (33 år, SE), udløb i FCK. Nok for dyr, måske også træt af ikke at spille
De mindre fede løsninger
Oscar Linnér (26år, SE). Har tidligere været forbi klubben som en nødløsning, og kunne blive en nødløsning igen.
Per Kristian Bratveit (27 år, NO). Tidligere reserve i AGF.
Jeppe Højbjerg (28 år, DK), udløb i Fremad Amager. Var en gang et stort navn, men har vist støt faldende niveau i 10 år.
-
R Rosenberg
- Allstar

Johnsson ville være 1. keeper, hvis vi hentede ham. En utrolig dygtig målmand. Han spiller desuden ikke i FCK mere. Den keeper, jeg allerhelst så i AaB.Eksil skrev: ↑23. jul 2023, 10:12Har kigget lidt på transfermarkt efter en potentiel reservekeeper. De er udvalgt efter at være kontraktfrie og nordiske, da det alt andet lige gør det nemmere at få en til at agere backup for sæsonen. Endte med to fede løsninger og fire mindre fede løsninger.
De fede løsninger
Karl-Johan Johnsson (33 år, SE), reserven i FCK. Nok for dyr, måske også træt af ikke at spille
De mindre fede løsninger
Per Kristian Bratveit (27 år, NO), reserve i AGF. Ukendt niveau.
Højbjerg er ikke god nok. Linnér var en fin backup.
Ædruelighedens stemme
Ja, de to første ville åbne keeperkampen igen.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2023, 10:17Johnsson ville være 1. keeper, hvis vi hentede ham. En utrolig dygtig målmand. Han spiller desuden ikke i FCK mere. Den keeper, jeg allerhelst så i AaB.Eksil skrev: ↑23. jul 2023, 10:12Har kigget lidt på transfermarkt efter en potentiel reservekeeper. De er udvalgt efter at være kontraktfrie og nordiske, da det alt andet lige gør det nemmere at få en til at agere backup for sæsonen. Endte med to fede løsninger og fire mindre fede løsninger.
De fede løsninger
Karl-Johan Johnsson (33 år, SE), reserven i FCK. Nok for dyr, måske også træt af ikke at spille
De mindre fede løsninger
Enig i at Højbjerg nok ikke er god nok, derfor han var placeret sidst. Han ville hvert fald skulle til prøvetræning og vise sig frem før han ville have en chance.
Ja, håber vi kan beholde hamMr Gold skrev: ↑23. jul 2023, 09:19Sousa er nok den mest ærgerrige og seriøse udlænding AaB har haft i mange mange år.Stegosaurus skrev: ↑23. jul 2023, 08:47Sousa har fra dag 1 i AaB udvist en fantastisk indstilling til træning og i kamp. Halvskidt kamp i går, men han har jo så ikke spillet meget de sidste tre måneder.Raptorr skrev: ↑23. jul 2023, 08:23Da jeg så højdepunkter fra kampen, lagde jeg mærke til en sekvens ved første scoring. Umiddelbart efter scoringen jublede alle, også Hiljemark på sidelinjen. Men Sousa sad med hovedet i hænderne på bænken, efter han var blevet skiftet ud. Det ser Hiljemark, og han bøjer sig ned, tager Sousa's hoved i sine hænder og taler tydeligvis opmuntrende/trøstende til ham. Først brød jeg mig ikke om, at Sousa ikke jublede med alle andre ved scoringen, for sådan så det ud. Men efterfølgende har jeg ændret min opfattelse af den sekvens. Jeg tror, det handler om, at Sousa er et følelsesmenneske, og han har været skuffet over sin egen præstation, og det ved Hiljemark selvfølgelig. Der har været snak om, hvorvidt Sousa er på vej væk (mentalt). Jeg tror, at han som 90 procent (eller flere) af alle spillere drømmer om en attraktiv transfer, men jeg er faktisk ikke i tvivl om, at han er dedikeret til AaB og kæmper for klubben, imens han er her, også denne sæson i Nordic Bet ligaen. I øvrigt, hvis han skal sælges, så skal det være på baggrund af sidste sæsons præstationer, og jeg er ikke sikker på, at det kommer til at ske nu, hvor han og holdet spiller uden den samme bevågenhed, som der er på superligaen. Jeg er vild med Sousa, men på grund af skaden er det ved at være en del måneder siden, at vi har set ham i højt gear på banen, så hans markedsværdi er ikke nødvendigvis så høj lige nu. Det vil give mening for både ham og AaB at vente med et salg til vi er rykket op, og han fx har haft en halv sæson til at shine i superligaen.
Han er AaB mand. Han er er ekstrem selvkritisk, han vil klubben SÅ meget!!!
Han har et dumt attitude problem generelt, sådan er Sousa bare, take it or leave it.
Han er fantastisk.
Ik nogen god kamp fra ham, men nu er han ved at komme igang igen. Ham i spille humør og fit bliver vild!!
Er det jeres indtryk at AaB er i markedet efter en reservemålmand?Eksil skrev: ↑23. jul 2023, 10:20Ja, de to første ville åbne keeperkampen igen.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2023, 10:17Johnsson ville være 1. keeper, hvis vi hentede ham. En utrolig dygtig målmand. Han spiller desuden ikke i FCK mere. Den keeper, jeg allerhelst så i AaB.Eksil skrev: ↑23. jul 2023, 10:12Har kigget lidt på transfermarkt efter en potentiel reservekeeper. De er udvalgt efter at være kontraktfrie og nordiske, da det alt andet lige gør det nemmere at få en til at agere backup for sæsonen. Endte med to fede løsninger og fire mindre fede løsninger.
De fede løsninger
De mindre fede løsninger
Enig i at Højbjerg nok ikke er god nok, derfor han var placeret sidst. Han ville hvert fald skulle til prøvetræning og vise sig frem før han ville have en chance.
Det er ikke det jeg forestiller mig.
-
DonSilicone
- 1. div

- Geografisk sted: Aalborg
Det behøver vi slet ikke at diskutere OM de er. Det har Kappmeier tydeligt udtalt, at det er de. Det skal være en målmand, der kan tage kampen op med Posavec om at være førstemålmand.Patmand skrev:Er det jeres indtryk at AaB er i markedet efter en reservemålmand?Eksil skrev: ↑23. jul 2023, 10:20Ja, de to første ville åbne keeperkampen igen.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2023, 10:17Johnsson ville være 1. keeper, hvis vi hentede ham. En utrolig dygtig målmand. Han spiller desuden ikke i FCK mere. Den keeper, jeg allerhelst så i AaB.Eksil skrev: ↑23. jul 2023, 10:12Har kigget lidt på transfermarkt efter en potentiel reservekeeper. De er udvalgt efter at være kontraktfrie og nordiske, da det alt andet lige gør det nemmere at få en til at agere backup for sæsonen. Endte med to fede løsninger og fire mindre fede løsninger.
De fede løsninger
De mindre fede løsninger
Det er faktisk eneste plads, der er nævnt så tydeligt, at man er i markedet efter at få besat.
Præcis. Det er det eneste vi ved med sikkerhed.DonSilicone skrev: ↑23. jul 2023, 12:11Det behøver vi slet ikke at diskutere OM de er. Det har Kappmeier tydeligt udtalt, at det er de. Det skal være en målmand, der kan tage kampen op med Posavec om at være førstemålmand.Patmand skrev:Er det jeres indtryk at AaB er i markedet efter en reservemålmand?Eksil skrev: ↑23. jul 2023, 10:20Ja, de to første ville åbne keeperkampen igen.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2023, 10:17Johnsson ville være 1. keeper, hvis vi hentede ham. En utrolig dygtig målmand. Han spiller desuden ikke i FCK mere. Den keeper, jeg allerhelst så i AaB.Eksil skrev: ↑23. jul 2023, 10:12Har kigget lidt på transfermarkt efter en potentiel reservekeeper. De er udvalgt efter at være kontraktfrie og nordiske, da det alt andet lige gør det nemmere at få en til at agere backup for sæsonen. Endte med to fede løsninger og fire mindre fede løsninger.
De fede løsninger
De mindre fede løsninger
Det er faktisk eneste plads, der er nævnt så tydeligt, at man er i markedet efter at få besat.
------------------------------------------------
At de er i markedet efter en målmand der kan vippe Posavec af pinden?Forza skrev: ↑23. jul 2023, 12:30Præcis. Det er det eneste vi ved med sikkerhed.DonSilicone skrev: ↑23. jul 2023, 12:11Det behøver vi slet ikke at diskutere OM de er. Det har Kappmeier tydeligt udtalt, at det er de. Det skal være en målmand, der kan tage kampen op med Posavec om at være førstemålmand.Patmand skrev:Er det jeres indtryk at AaB er i markedet efter en reservemålmand?Eksil skrev: ↑23. jul 2023, 10:20Ja, de to første ville åbne keeperkampen igen.R Rosenberg skrev: ↑23. jul 2023, 10:17Johnsson ville være 1. keeper, hvis vi hentede ham. En utrolig dygtig målmand. Han spiller desuden ikke i FCK mere. Den keeper, jeg allerhelst så i AaB.Eksil skrev: ↑23. jul 2023, 10:12Har kigget lidt på transfermarkt efter en potentiel reservekeeper. De er udvalgt efter at være kontraktfrie og nordiske, da det alt andet lige gør det nemmere at få en til at agere backup for sæsonen. Endte med to fede løsninger og fire mindre fede løsninger.
De fede løsninger
De mindre fede løsninger
Det tror jeg bestemt også, selv om det nok ikke er let for en klub i næstbedste række at lande en klassekeeper.
Én ting er jeg sikker på, Posavec er ikke tiltænkt en rolle som førstevalg i Superligaen.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Hvis man ikke vil satse på Posavec, når vi rykker op igen, så bør man finde en førstekeeper seneste til vinter, så han kan blive spillet sammen med forsvaret, inden det igen hedder superliga.
Jeg tror, det bliver svært, at finde en keeper, der er klart bedre end Posavec lige nu. Det kan godt give mening at vente til vinter, hvor vi nok ligger sikkert i spidsen af 1. div.
Jeg tror, det bliver svært, at finde en keeper, der er klart bedre end Posavec lige nu. Det kan godt give mening at vente til vinter, hvor vi nok ligger sikkert i spidsen af 1. div.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Ret sikker på Mikkel Andersen kunne gøre forskellen. Han blev jo kun bænket hos Fodsvederne fordi de ville satse på deres eget talent Lund. De to var lige gode målmænd. Vil da også helst have en ung fremtidens keeper, men kan vi ikke lokke sådan en til så hellere bare en solid rutineret løsning der kan give ro en sæson eller to.Brodernumsi skrev:Hvis man ikke vil satse på Posavec, når vi rykker op igen, så bør man finde en førstekeeper seneste til vinter, så han kan blive spillet sammen med forsvaret, inden det igen hedder superliga.
Den eneste der har set en rigtig fod version af Posavec er nok Hilje for år tilbage da de to spillede sammen i Palermo.
RAUS RAUS SSE!
Hvorfor satse på en ny målmand, hvis vi allerede ligger sikkert til oprykning, og han formentlig har gjort et godkendt job? Hvis Posavec ikke laver de samme bizarre fejl som i begyndelsen, så kan jeg ikke se nogen grund til at hente en ny førstemålmand. Mulighederne må alt andet også lige være flere, når vi er rykket op igen.Brodernumsi skrev: ↑23. jul 2023, 13:44Hvis man ikke vil satse på Posavec, når vi rykker op igen, så bør man finde en førstekeeper seneste til vinter, så han kan blive spillet sammen med forsvaret, inden det igen hedder superliga.
Jeg synes egentlig truppen efterhånden er fin, og selvfølgelig mere end god nok til en oprykning. Hvis vi partout skal have nye spillere til starteren, så håber jeg vi er efter en midtbanemand mere. Og så håber jeg vi holder på det vi har.
Enig med Mikkel Andersen. Men han er vel stadig på kontrakt i Viborg, og det virker ikke utænkeligt, at de sælger Lucas Lund i det her vindue, så Andersen lader de nok ikke bare gå
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Mikkel Andersen er transferfri. Derfor den ligger lige til højre benet.jonas386 skrev:Hvorfor satse på en ny målmand, hvis vi allerede ligger sikkert til oprykning, og han formentlig har gjort et godkendt job? Hvis Posavec ikke laver de samme bizarre fejl som i begyndelsen, så kan jeg ikke se nogen grund til at hente en ny førstemålmand. Mulighederne må alt andet også lige være flere, når vi er rykket op igen.Brodernumsi skrev: ↑23. jul 2023, 13:44Hvis man ikke vil satse på Posavec, når vi rykker op igen, så bør man finde en førstekeeper seneste til vinter, så han kan blive spillet sammen med forsvaret, inden det igen hedder superliga.
Jeg synes egentlig truppen efterhånden er fin, og selvfølgelig mere end god nok til en oprykning. Hvis vi partout skal have nye spillere til starteren, så håber jeg vi er efter en midtbanemand mere. Og så håber jeg vi holder på det vi har.
Enig med Mikkel Andersen. Men han er vel stadig på kontrakt i Viborg, og det virker ikke utænkeligt, at de sælger Lucas Lund i det her vindue, så Andersen lader de nok ikke bare gå
RAUS RAUS SSE!
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Nyland’s highlights i Villa(dem følger jeg tæt), får Posavec og Sanders drop til at ligne gudeaktioner.R Rosenberg skrev:Johnsson ville være 1. keeper, hvis vi hentede ham. En utrolig dygtig målmand. Han spiller desuden ikke i FCK mere. Den keeper, jeg allerhelst så i AaB.Eksil skrev: ↑23. jul 2023, 10:12Har kigget lidt på transfermarkt efter en potentiel reservekeeper. De er udvalgt efter at være kontraktfrie og nordiske, da det alt andet lige gør det nemmere at få en til at agere backup for sæsonen. Endte med to fede løsninger og fire mindre fede løsninger.
De fede løsninger
De mindre fede løsninger
Nyland er bestemt ikke god nok.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Kappmeier har helt klart udtalt, at man kigger efter en målmand, der skal være i spil som førstekeeper, så det er ikke et tankeeksperiment.jonas386 skrev: ↑23. jul 2023, 13:53Hvorfor satse på en ny målmand, hvis vi allerede ligger sikkert til oprykning, og han formentlig har gjort et godkendt job? Hvis Posavec ikke laver de samme bizarre fejl som i begyndelsen, så kan jeg ikke se nogen grund til at hente en ny førstemålmand. Mulighederne må alt andet også lige være flere, når vi er rykket op igen.Brodernumsi skrev: ↑23. jul 2023, 13:44Hvis man ikke vil satse på Posavec, når vi rykker op igen, så bør man finde en førstekeeper seneste til vinter, så han kan blive spillet sammen med forsvaret, inden det igen hedder superliga.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.