Han spillede godt de første 10 min og så gjorde naumah det tl hans kampjonas386 skrev: ↑24. jul 2023, 20:26Han har været usynlig indtil nu. Viborg kom bedst fra start, men Nuamah har efterfølgende overtaget kampen.
AaB´ere i andre klubber / udlandet
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Alt umiddelbart ved det gamle for Ementa...bortset fra at han rent faktisk har fået et frispark i dag.RicoBR02 skrev: ↑24. jul 2023, 20:43Han spillede godt de første 10 min og så gjorde naumah det tl hans kampjonas386 skrev: ↑24. jul 2023, 20:26Han har været usynlig indtil nu. Viborg kom bedst fra start, men Nuamah har efterfølgende overtaget kampen.
-
PonySlaystation
- Superliga

Nej, det var ikke fantastisk. Der var ikke rigtig så meget der hang sammen for Viborg efter de første 15 min, af hvad jeg så.Nestor skrev: ↑24. jul 2023, 20:59Alt umiddelbart ved det gamle for Ementa...bortset fra at han rent faktisk har fået et frispark i dag.RicoBR02 skrev: ↑24. jul 2023, 20:43Han spillede godt de første 10 min og så gjorde naumah det tl hans kampjonas386 skrev: ↑24. jul 2023, 20:26Han har været usynlig indtil nu. Viborg kom bedst fra start, men Nuamah har efterfølgende overtaget kampen.
Nej, men det handlede dog ikke om ementa, Viborg mødte bare et stærkt hold! Holder de på Nuamah så bliver de seriøse kandidater til guldet..PonySlaystation skrev: ↑24. jul 2023, 21:12Nej, det var ikke fantastisk. Der var ikke rigtig så meget der hang sammen for Viborg efter de første 15 min, af hvad jeg så.Nestor skrev: ↑24. jul 2023, 20:59Alt umiddelbart ved det gamle for Ementa...bortset fra at han rent faktisk har fået et frispark i dag.RicoBR02 skrev: ↑24. jul 2023, 20:43Han spillede godt de første 10 min og så gjorde naumah det tl hans kampjonas386 skrev: ↑24. jul 2023, 20:26Han har været usynlig indtil nu. Viborg kom bedst fra start, men Nuamah har efterfølgende overtaget kampen.
Viborg har både mistet deres bedste i angrebet (Achouri) og på midten (Leemans) samtidig med de nok ydede på 110% i sidste sæson og næppe kan holde det niveau over tid. Derudover mangler vi at se holdbarheden i deres model nu hvor de for alvor skal til at skifte.RicoBR02 skrev:Nej, men det handlede dog ikke om ementa, Viborg mødte bare et stærkt hold! Holder de på Nuamah så bliver de seriøse kandidater til guldet..PonySlaystation skrev: ↑24. jul 2023, 21:12Nej, det var ikke fantastisk. Der var ikke rigtig så meget der hang sammen for Viborg efter de første 15 min, af hvad jeg så.Nestor skrev: ↑24. jul 2023, 20:59Alt umiddelbart ved det gamle for Ementa...bortset fra at han rent faktisk har fået et frispark i dag.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
-
Baatnakken
- 1. div

- Favoritspiller: Prica
Marseille har efter sigende budt 110 mio for Mæhle. Hvor meget mon vi vil få ud at et salg i den størrelsesorden
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/ligue-1 ... zH7TmT0fUA
-
R Rosenberg
- Allstar

Vel bare nogle udviklingspenge. En videresalgsklausul går vel ikke i arv.Baatnakken skrev: ↑25. jul 2023, 20:28Marseille har efter sigende budt 110 mio for Mæhle. Hvor meget mon vi vil få ud at et salg i den størrelsesorden
Ædruelighedens stemme
Sidder og ser agf -fcn og her har Andreas Hansen lige hevet noget der ligner sæsonens redning frem på

AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
-
Stegosaurus
- Allstar

Seriøst? 10 mio. kr. for en stensikker bænkevarmer. Det er da vist lige godkendt.raekkeettre skrev: ↑31. jul 2023, 20:53Det er lige før jeg ikke gider høre om alle de køb og transfers der skete under IAO - jeg bliver bare i sådan et pisse dårlig humør...
Tjaeh - han var ikke mere stensikker bænkevarmer end, at han havde været stensikker starter fra starten af sidste sæson og vi var sluppet for Posavec.Stegosaurus skrev: ↑31. jul 2023, 21:10Seriøst? 10 mio. kr. for en stensikker bænkevarmer. Det er da vist lige godkendt.raekkeettre skrev: ↑31. jul 2023, 20:53Det er lige før jeg ikke gider høre om alle de køb og transfers der skete under IAO - jeg bliver bare i sådan et pisse dårlig humør...
RAUS RAUS SSE!
-
Stegosaurus
- Allstar

Det er da lidt af en påstand. Andreas Hansen var en komplet nobody indtil han havde spillet de første 20 kampe for FCN. Intet tilsiger at vi skulle have satset på ham. Han var i øvrigt ringe de første mange kampe for FCN. Så nej, Nostradamus, Hansen ville ikke have været stensikker starter.Jakobsen skrev: ↑31. jul 2023, 21:54Tjaeh - han var ikke mere stensikker bænkevarmer end, at han havde været stensikker starter fra starten af sidste sæson og vi var sluppet for Posavec.Stegosaurus skrev: ↑31. jul 2023, 21:10Seriøst? 10 mio. kr. for en stensikker bænkevarmer. Det er da vist lige godkendt.raekkeettre skrev: ↑31. jul 2023, 20:53Det er lige før jeg ikke gider høre om alle de køb og transfers der skete under IAO - jeg bliver bare i sådan et pisse dårlig humør...
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Come on, selvfølgelig var han blevet førstevalg.Stegosaurus skrev: ↑31. jul 2023, 22:00Det er da lidt af en påstand. Andreas Hansen var en komplet nobody indtil han havde spillet de første 20 kampe for FCN. Intet tilsiger at vi skulle have satset på ham. Han var i øvrigt ringe de første mange kampe for FCN. Så nej, Nostradamus, Hansen ville ikke have været stensikker starter.Jakobsen skrev: ↑31. jul 2023, 21:54Tjaeh - han var ikke mere stensikker bænkevarmer end, at han havde været stensikker starter fra starten af sidste sæson og vi var sluppet for Posavec.Stegosaurus skrev: ↑31. jul 2023, 21:10Seriøst? 10 mio. kr. for en stensikker bænkevarmer. Det er da vist lige godkendt.raekkeettre skrev: ↑31. jul 2023, 20:53Det er lige før jeg ikke gider høre om alle de køb og transfers der skete under IAO - jeg bliver bare i sådan et pisse dårlig humør...
FCN er vist ok gode til at hente folk med talent. De betaler da ikke 8-9 mio, hvis han var en nobody, der ikke har vist en skid.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Fossum er lige blevet sendt på banen for at afværge kæmpekatastrofen i Luxembourg.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
Stegosaurus
- Allstar

Vist hvor? Tænker du på hans HB Køge-tid? Vi er enige om, at han spillede ca. fem superligakampe for AaB på tre år?Brodernumsi skrev: ↑31. jul 2023, 22:24Come on, selvfølgelig var han blevet førstevalg.Stegosaurus skrev: ↑31. jul 2023, 22:00Det er da lidt af en påstand. Andreas Hansen var en komplet nobody indtil han havde spillet de første 20 kampe for FCN. Intet tilsiger at vi skulle have satset på ham. Han var i øvrigt ringe de første mange kampe for FCN. Så nej, Nostradamus, Hansen ville ikke have været stensikker starter.Jakobsen skrev: ↑31. jul 2023, 21:54Tjaeh - han var ikke mere stensikker bænkevarmer end, at han havde været stensikker starter fra starten af sidste sæson og vi var sluppet for Posavec.Stegosaurus skrev: ↑31. jul 2023, 21:10Seriøst? 10 mio. kr. for en stensikker bænkevarmer. Det er da vist lige godkendt.raekkeettre skrev: ↑31. jul 2023, 20:53Det er lige før jeg ikke gider høre om alle de køb og transfers der skete under IAO - jeg bliver bare i sådan et pisse dårlig humør...
FCN er vist ok gode til at hente folk med talent. De betaler da ikke 8-9 mio, hvis han var en nobody, der ikke har vist en skid.
-
Stegosaurus
- Allstar

Kunne ikke finde et stream. Hvordan spillede Fossum?Brodernumsi skrev: ↑3. aug 2023, 21:01Fossum er lige blevet sendt på banen for at afværge kæmpekatastrofen i Luxembourg.
Anonym... Tempoet er simpelthen for højt for ham når fcm skal jagte en scoring.Stegosaurus skrev: ↑3. aug 2023, 23:26Kunne ikke finde et stream. Hvordan spillede Fossum?Brodernumsi skrev: ↑3. aug 2023, 21:01Fossum er lige blevet sendt på banen for at afværge kæmpekatastrofen i Luxembourg.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Rigtig god bold af Fossum, to træk fra FC-kollegaen og smask. Han skulle have lagt den til siden til deres sydkoreanske angriber, men det endte med at være et flot langskud.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.