Jeg bøjer mig, selvom det ikke er med min gode vilje.. Det var en god pasning..Erasmus Montanus skrev: ↑4. aug 2023, 12:00
Rigtig god bold af Fossum, to træk fra FC-kollegaen og smask. Han skulle have lagt den til siden til deres sydkoreanske angriber, men det endte med at være et flot langskud.
AaB´ere i andre klubber / udlandet
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Fossum udskiftet efter 7 min pga et rødt kort til Gartenmann.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
Stegosaurus
- Allstar

Nej, pga. ny elendig indsats. Fossum er l…Brodernumsi skrev: ↑6. aug 2023, 16:10Fossum udskiftet efter 7 min pga et rødt kort til Gartenmann.
Ellers dagens bedste FCM'erStegosaurus skrev: ↑6. aug 2023, 17:51Nej, pga. ny elendig indsats. Fossum er l…Brodernumsi skrev: ↑6. aug 2023, 16:10Fossum udskiftet efter 7 min pga et rødt kort til Gartenmann.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Stegosaurus
- Allstar

Aaaaarhh… nu var det jo lidt “humoristisk”…. Har ikke set kampen…jonas386 skrev: ↑6. aug 2023, 17:52Ellers dagens bedste FCM'erStegosaurus skrev: ↑6. aug 2023, 17:51Nej, pga. ny elendig indsats. Fossum er l…Brodernumsi skrev: ↑6. aug 2023, 16:10Fossum udskiftet efter 7 min pga et rødt kort til Gartenmann.
Det samme var mitStegosaurus skrev: ↑6. aug 2023, 17:58Aaaaarhh… nu var det jo lidt “humoristisk”…. Har ikke set kampen…jonas386 skrev: ↑6. aug 2023, 17:52Ellers dagens bedste FCM'erStegosaurus skrev: ↑6. aug 2023, 17:51Nej, pga. ny elendig indsats. Fossum er l…Brodernumsi skrev: ↑6. aug 2023, 16:10Fossum udskiftet efter 7 min pga et rødt kort til Gartenmann.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Så Hannesbo oplæg til Vendsyssel mål. Det mindede om den Hannesbo, som vi så i februar 2021 mod FCK/hans starttid hos os.
Spændende om han har fundet tilbage til sit gamle jeg.
- FlæskeFrank
De udtalte i hvert fald ved skiftet, at de var fuldt bevidste om både hans kompetencer og hans mangler (udviklingspotentialeFlæskeFrank skrev: ↑7. aug 2023, 09:08Så Hannesbo oplæg til Vendsyssel mål. Det mindede om den Hannesbo, som vi så i februar 2021 mod FCK/hans starttid hos os.
-
PonySlaystation
- Superliga

Ementa scorer til 0-1 for Viborg
- Brodernumsi
- Allstar

Så skete det!
Ementa har lavet sit første superligamål, og et ret fint et af slagsen.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Flot mål af Ementa..
Det ser klodset ud, men det er jo klart med hans størrelse..
Fedt for ham.. AaB beslutning er stadigvæk korrekt pga kontraktlængden..
Spændende om de kan forløse ham i Viborg.. En enlig svale gør ingen.... , men god start i det mindste
Det ser klodset ud, men det er jo klart med hans størrelse..
Fedt for ham.. AaB beslutning er stadigvæk korrekt pga kontraktlængden..
Spændende om de kan forløse ham i Viborg.. En enlig svale gør ingen.... , men god start i det mindste
Venlig gave af OB’s midterforsvarer, men det tæller selvfølgelig. Fatter stadigvæk ikke, at han ikke kunne formå så meget som ét sølle mål for os med de chancer han har haft.Brodernumsi skrev: ↑7. aug 2023, 19:32Så skete det!
Jeg håber inderligt for ham at det her bliver vendepunktet..Brodernumsi skrev: ↑7. aug 2023, 19:32Så skete det!
Måske, men samtidig gør hans fysik jo at han ikke lige er til at flytte uanset hvilket midterforsvar der er..emenike skrev: ↑7. aug 2023, 19:34Venlig gave af OB’s midterforsvarer, men det tæller selvfølgelig. Fatter stadigvæk ikke, at han ikke kunne formå så meget som ét sølle mål for os med de chancer han har haft.Brodernumsi skrev: ↑7. aug 2023, 19:32Så skete det!
Og selvfølgelig er det efter en aktion hvor han kommer med bolden ved fødderne, og forsvaren ikke kan/tør gå ordentligt ind på ham.
Tøffe og medkommentator sidder stadig og ævler om, at det ikke ville være den type mål de forventede at se fra Ementas side...
Tøffe og medkommentator sidder stadig og ævler om, at det ikke ville være den type mål de forventede at se fra Ementas side...
- Brodernumsi
- Allstar

Ja, og de var også overrasket over han kunne lave en præcis pasning på over 10 meter. De har slet ikke sat sig ind i, hvilken type spiller han er.
Det er sandt. Derfor at jeg også synes det lignede en gave at lade ham vandre 10 m med bolden på vej mod feltet i stedet for at presse ham inden han kunne få kontrol over bolden. Ementa er overraskende dårlig i hovedspillet men besidder fin teknik og fart når han først kommer op i omdrejninger.RicoBR02 skrev: ↑7. aug 2023, 19:36Måske, men samtidig gør hans fysik jo at han ikke lige er til at flytte uanset hvilket midterforsvar der er..emenike skrev: ↑7. aug 2023, 19:34Venlig gave af OB’s midterforsvarer, men det tæller selvfølgelig. Fatter stadigvæk ikke, at han ikke kunne formå så meget som ét sølle mål for os med de chancer han har haft.Brodernumsi skrev: ↑7. aug 2023, 19:32Så skete det!
Men OB ligner også et hold der sejler fuldstændig i dag.
Det bed jeg også mærke i. Det er ellers noget han har gjort sig meget i, også de rimelig præcise ydersideafleveringer på tværs af banen.Brodernumsi skrev: ↑7. aug 2023, 19:40Ja, og de var også overrasket over han kunne lave en præcis pasning på over 10 meter. De har slet ikke sat sig ind i, hvilken type spiller han er.
Det virker dog til at Jakob Friis har fanget det. Det er ikke fordi de bare hælder særlig mange højde bolde ind i feltet.
90% af fodbold Danmark aner ikke en skid om ementa, samtlige kommentatorer beskriver at hans forcer er med hovedet. Men de sidste 10% ved at han ikke kan hverken hoppe eller heade, derimod er han teknisk stærk og hurtig..Brodernumsi skrev: ↑7. aug 2023, 19:40Ja, og de var også overrasket over han kunne lave en præcis pasning på over 10 meter. De har slet ikke sat sig ind i, hvilken type spiller han er.
Hurtig vil jeg ikke kalde ham. Det er vel en af de steder hvor han halter lidt efter ift at blive rigtig god. Ser ham ikke som særlig eksplosiv, eller hurtigere over de længere sprinte.RicoBR02 skrev: ↑7. aug 2023, 19:4690% af fodbold Danmark aner ikke en skid om ementa, samtlige kommentatorer beskriver at hans forcer er med hovedet. Men de sidste 10% ved at han ikke kan hverken hoppe eller heade, derimod er han teknisk stærk og hurtig..Brodernumsi skrev: ↑7. aug 2023, 19:40Ja, og de var også overrasket over han kunne lave en præcis pasning på over 10 meter. De har slet ikke sat sig ind i, hvilken type spiller han er.