Sender de varmeste tanker til hans familie i den her tid.
Mikkel Redder.
Mikkel Redder.
Ved godt det ikke har noget med AaB at gør, men jeg vil lige informere om , at Dommer- Mikkel Redder igår mistede hans kone efter i flere år at have kæmpet mod kræft. Mikkel er fra Nørresundby , hvilket jeg synes gør at jeg ville lave den her tråd.
Re: Mikkel Redder.
Det er en ung alder at blive enkemand i.Nautrup88 skrev: ↑21. okt 2023, 14:14Ved godt det ikke har noget med AaB at gør, men jeg vil lige informere om , at Dommer- Mikkel Redder igår mistede hans kone efter i flere år at have kæmpet mod kræft. Mikkel er fra Nørresundby , hvilket jeg synes gør at jeg ville lave den her tråd.
Sender de varmeste tanker til hans familie i den her tid.![]()
Sender også de varmeste tanker til ham og andre pårørende.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Re: Mikkel Redder.
Skrækkelig historie, og de varmeste tanker til ham og familien herfra også.Nautrup88 skrev: ↑21. okt 2023, 14:14Ved godt det ikke har noget med AaB at gør, men jeg vil lige informere om , at Dommer- Mikkel Redder igår mistede hans kone efter i flere år at have kæmpet mod kræft. Mikkel er fra Nørresundby , hvilket jeg synes gør at jeg ville lave den her tråd.
Sender de varmeste tanker til hans familie i den her tid.![]()
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."