Sted: Monjasa Park
Dommer: M. Rasmussen
TV: Viaplay
Vi møder rækkens nr. 3 på årets første forårsaften.
Skal Ask og Bakiz starte inde?
De Boer
KJ-Thelander-Kramer-Otoa
Malthe-Widell-Ask
Jørgensen-Bakiz-Adedeji

Håber Bomholt starter på bekostning af Ask.

Ikke, at jeg er uenig vedr. Bakiz for jeg synes det er en lorte løsning, men ifht. det valg man har taget vil det være sundt at holde fast nogle kampe endnu fremfor at sadle om hele tiden. Jeg har ikke fidus til lige det valg, men det vil pynte i AaB, at der ikke sadles om hele tiden.R Rosenberg skrev:Posavec på kassen.
Kramer på bænken, Otoa ind midt i.
Lad Ask starte igen.
Helenius oppe foran, hvis han er klar.
Bakiz kan komme ind senere, hvis Jørgensen ikke er god nok.

Enig. Også derfor, jeg ville spille Helenius og ikke sadle om derefter.Jakobsen skrev: ↑29. feb 2024, 20:08Ikke, at jeg er uenig vedr. Bakiz for jeg synes det er en lorte løsning, men ifht. det valg man har taget vil det være sundt at holde fast nogle kampe endnu fremfor at sadle om hele tiden. Jeg har ikke fidus til lige det valg, men det vil pynte i AaB, at der ikke sadles om hele tiden.R Rosenberg skrev:Posavec på kassen.
Lad Ask starte igen.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Der er en plan med Bakiz løsningen og det er det man har bygget på og trænet hele vinteren. Jeg tror ikke på ideen, men skal det blive godt i AaB igen skal der ikke sadles om hele tiden. Nu har er man kommet hæderligt fra start med det nye system og vi altså arbejde videre ad det spor og der er Helenius heller ikke en ideel løsning. Jeg siger ikke Bakiz skal have carte blanche, men fronttrioen kommer da kun til at virke hvis vi giver de samme flere kampe i streg sammen.R Rosenberg skrev:Enig. Også derfor, jeg ville spille Helenius og ikke sadle om derefter.Jakobsen skrev: ↑29. feb 2024, 20:08Ikke, at jeg er uenig vedr. Bakiz for jeg synes det er en lorte løsning, men ifht. det valg man har taget vil det være sundt at holde fast nogle kampe endnu fremfor at sadle om hele tiden. Jeg har ikke fidus til lige det valg, men det vil pynte i AaB, at der ikke sadles om hele tiden.R Rosenberg skrev:Posavec på kassen.
Lad Ask starte igen.

Overordnet enig. Men dels er der kun spillet 1 kamp, så der kan sagtens skiftes på den position, og dels er Bakiz ikke angriber.Jakobsen skrev: ↑29. feb 2024, 23:13Der er en plan med Bakiz løsningen og det er det man har bygget på og trænet hele vinteren. Jeg tror ikke på ideen, men skal det blive godt i AaB igen skal der ikke sadles om hele tiden. Nu har er man kommet hæderligt fra start med det nye system og vi altså arbejde videre ad det spor og der er Helenius heller ikke en ideel løsning. Jeg siger ikke Bakiz skal have carte blanche, men fronttrioen kommer da kun til at virke hvis vi giver de samme flere kampe i streg sammen.R Rosenberg skrev:Enig. Også derfor, jeg ville spille Helenius og ikke sadle om derefter.Jakobsen skrev: ↑29. feb 2024, 20:08Ikke, at jeg er uenig vedr. Bakiz for jeg synes det er en lorte løsning, men ifht. det valg man har taget vil det være sundt at holde fast nogle kampe endnu fremfor at sadle om hele tiden. Jeg har ikke fidus til lige det valg, men det vil pynte i AaB, at der ikke sadles om hele tiden.R Rosenberg skrev:Posavec på kassen.
Lad Ask starte igen.

Er Helle ikke stadig skadet?FlæskeFrank skrev: ↑1. mar 2024, 09:30Der er vel intet, som gør det oplagt at udskifte i start11'eren. Det eneste er vel om ikke der denne gang skal skiftes ud lidt tidligere end det 72 min.
Håber presset i starten af kampen igen giver mål.
Spændende om Helenius og Bomholt er i spil til truppen.
Du beskriver 1:1 min ideelle opstilling men jeg tvivler på Hiljemark deler den holdning.R Rosenberg skrev: ↑29. feb 2024, 19:37Posavec på kassen.
Lad Ask starte igen.
EnigForza skrev: ↑1. mar 2024, 15:13Du beskriver 1:1 min ideelle opstilling men jeg tvivler på Hiljemark deler den holdning.R Rosenberg skrev: ↑29. feb 2024, 19:37Posavec på kassen.
Lad Ask starte igen.

Nu er Hiljemark jo heller ikke den stiveste diller i saunaen.Forza skrev: ↑1. mar 2024, 15:13Du beskriver 1:1 min ideelle opstilling men jeg tvivler på Hiljemark deler den holdning.R Rosenberg skrev: ↑29. feb 2024, 19:37Posavec på kassen.
Lad Ask starte igen.

Du har ikke været meget til gus i Nørresundby.R Rosenberg skrev: ↑1. mar 2024, 16:19Nu er Hiljemark jo heller ikke den stiveste diller i saunaen.Forza skrev: ↑1. mar 2024, 15:13Du beskriver 1:1 min ideelle opstilling men jeg tvivler på Hiljemark deler den holdning.R Rosenberg skrev: ↑29. feb 2024, 19:37Posavec på kassen.
Lad Ask starte igen.

Alt for logiskErasmus Montanus skrev: ↑1. mar 2024, 17:46Jeg er vild med Posavec, men: Mon ikke vi spiller med målmanden, der gør det bedst til træning, selvom en anden var bedre i efteråret.
Jeg er vild med Otoa, men: Mon ikke vi spiller med de to bedste stoppere, selvom ham den unge er på bænken.