Trænerjagt
-
dnoerholm
Re: Trænerjagt
Brøndby gør sig naturligvis stejle, da de har interesse i at beholde van Dam til den her U/19 turnering er afgjort. Det kunne AaB selvfølgelig fikse ved at tilbyde en større kompensation. Man kunne jo forestille sig, at BIF fx vil have (og det er fri fantasi) 500.000 mere for at slippe ham nu. Og der har man så valgt, at det kan man godt vente på.
Jeg synes der er har været en generel tendens til, at vi har sparet nogle uheldige steder. Så jeg håber ikke det her bliver endnu et...
Jeg synes der er har været en generel tendens til, at vi har sparet nogle uheldige steder. Så jeg håber ikke det her bliver endnu et...
Klubberne har altid lister på potentielle trænere og spillere så de aldrig bliver fanget med bukserne helt nede om anklerne. Og så lød det også til at interessen for Hiljemark havde været kendt over længere tid.DenSataniskeHest skrev: ↑16. maj 2024, 12:06Jeg tolkede at man fra AaB´s side allerede havde en træner liste, man var begyndt på, som et signal om Hiljemark var blevet fyret når oprykningen var i hus.Mr Gold skrev: ↑16. maj 2024, 12:01Forskellen er nok alligevel at man ik er glad for at slippe ham fra Bif’s før til Aller sidst.Hanga skrev: ↑16. maj 2024, 11:44Enig. Hvis han vitterligt er på plads så få det da meldt ud om ikke andet. SÅ vigtig kan en u19 turnering da for dælen heller ikke være. På samme led kunne AaB jo have bestemt at Hilje skulle blive sæsonen ud, da han alligevel først tiltræder 30/6 i Elfsborg.Spanky skrev: ↑16. maj 2024, 10:06Selvfølgelig. Men hvis Van Dam ser det som en "unik" mulighed at komme til Aalborg, og man samtidig læser sig til, at han er meget vellidt derovre, så burde der kunne findes en løsning, tænker jeg.
Men nu er der jo også den mulighed, at tingene netop ikke er helt på plads.
Hilje var man til gengæld rigtig glad for at slippe så synes ik man helt kan sammenligne det.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
fair nok, det kan du have en pointe i... er nok bare fordi jeg gerne havde set ham fyret hvis man ikek solgte hamHanga skrev: ↑16. maj 2024, 13:17Klubberne har altid lister på potentielle trænere og spillere så de aldrig bliver fanget med bukserne helt nede om anklerne. Og så lød det også til at interessen for Hiljemark havde været kendt over længere tid.DenSataniskeHest skrev: ↑16. maj 2024, 12:06Jeg tolkede at man fra AaB´s side allerede havde en træner liste, man var begyndt på, som et signal om Hiljemark var blevet fyret når oprykningen var i hus.Mr Gold skrev: ↑16. maj 2024, 12:01Forskellen er nok alligevel at man ik er glad for at slippe ham fra Bif’s før til Aller sidst.Hanga skrev: ↑16. maj 2024, 11:44Enig. Hvis han vitterligt er på plads så få det da meldt ud om ikke andet. SÅ vigtig kan en u19 turnering da for dælen heller ikke være. På samme led kunne AaB jo have bestemt at Hilje skulle blive sæsonen ud, da han alligevel først tiltræder 30/6 i Elfsborg.
Men nu er der jo også den mulighed, at tingene netop ikke er helt på plads.
Hilje var man til gengæld rigtig glad for at slippe så synes ik man helt kan sammenligne det.
-
sorenmoller95
- 2. div

Jeg tænker modsat dig kun det vil være positivt at få ham igang så hurtigt som muligt. Jeg er på alle måder overbevist om at klubben til fulde har snakket alt igennem med ham som man skal igennem, og at spillestil og strategi er snakket igennem allerede før opstart.Siyabonga skrev: ↑16. maj 2024, 10:08Jeg synes ikke det er en dårlig at vente med at præsentere Menno til efter sæsonafslutningen.troelsh skrev:Jo jeg har tænkt det samme.
Men det er jo op til Brøndby da han er på kontrakt der, og de er jo nok ret ligeglade med hvad der er mest belejligt for os
Hvis han startede nu, ville han overtage et hold med mentaliteten helt nede under gulvbrædderne. Halvdelen af spillerne er allerede gået på sommerferie og den anden halvdel ved ikke om de er købt eller solgt til at indgå i truppen næste år.
Menno vil blive rykket ud af en fantastisk sæson i BIF, og skal uden tid til forberedelse gå ind i AaB med en klar strategi for holdet og den enkelte spiller. Det kan næsten kun blive halvhjertet.
Der vil være stor risiko for, at Menno ville få en halvsløj start på sit virke i AaB.
Hvis man derimod venter, har Menno tid til forberedelse i spillernes 2 ugers sommerferie.
Spillerne kommer ind med et friskt mindset som ikke i samme grad er præget af forårets jammerlige “gåse-gang”.
Og, truppen vil formentligt også have 2-3 nye startende nøglespillere, som vil gøre at holdets dynamik ser helt anderledes ud end den gør de resterende 3 kampe i 1. Div.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Han kommer ind og får sat sine ideer i hovederne på spillerne som skal være med fra næste år så de ved hvad der venter dem efter en kort sommerpause, han kommer ind nu med fornyet energi og et hold der kan spille frit pga oprykningen er i hus.
Den eneste grund til jeg tror han ikke er kommet endnu er den satans u/19 liga som ikke er afgjort endnu. Desuden er jeg overbevist om en kompensation er aftalt på plads og derfor ikke ændre sig.
Jeg ser nu ikke at det gør den store forskel ift. næste sæson.sorenmoller95 skrev: ↑16. maj 2024, 13:29Jeg tænker modsat dig kun det vil være positivt at få ham igang så hurtigt som muligt. Jeg er på alle måder overbevist om at klubben til fulde har snakket alt igennem med ham som man skal igennem, og at spillestil og strategi er snakket igennem allerede før opstart.Siyabonga skrev: ↑16. maj 2024, 10:08Jeg synes ikke det er en dårlig at vente med at præsentere Menno til efter sæsonafslutningen.troelsh skrev:Jo jeg har tænkt det samme.
Men det er jo op til Brøndby da han er på kontrakt der, og de er jo nok ret ligeglade med hvad der er mest belejligt for os
Hvis han startede nu, ville han overtage et hold med mentaliteten helt nede under gulvbrædderne. Halvdelen af spillerne er allerede gået på sommerferie og den anden halvdel ved ikke om de er købt eller solgt til at indgå i truppen næste år.
Menno vil blive rykket ud af en fantastisk sæson i BIF, og skal uden tid til forberedelse gå ind i AaB med en klar strategi for holdet og den enkelte spiller. Det kan næsten kun blive halvhjertet.
Der vil være stor risiko for, at Menno ville få en halvsløj start på sit virke i AaB.
Hvis man derimod venter, har Menno tid til forberedelse i spillernes 2 ugers sommerferie.
Spillerne kommer ind med et friskt mindset som ikke i samme grad er præget af forårets jammerlige “gåse-gang”.
Og, truppen vil formentligt også have 2-3 nye startende nøglespillere, som vil gøre at holdets dynamik ser helt anderledes ud end den gør de resterende 3 kampe i 1. Div.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Han kommer ind og får sat sine ideer i hovederne på spillerne som skal være med fra næste år så de ved hvad der venter dem efter en kort sommerpause, han kommer ind nu med fornyet energi og et hold der kan spille frit pga oprykningen er i hus.
Den eneste grund til jeg tror han ikke er kommet endnu er den satans u/19 liga som ikke er afgjort endnu. Desuden er jeg overbevist om en kompensation er aftalt på plads og derfor ikke ændre sig.
Der er dog en ret stor risiko for, at det billede vi har set hidtil fortsætter sæsonen ud, da det er begrænset hvad en ny træner, der ikke kender spillerne særlig godt, kan ændre på så kort tid.
Jeg tænker også det er bedre, at en ny træner ikke risikerer at få en dårlig start, når der ikke er det store at vinde ved det.
Der er selvfølgelig også en chance for det modsatte, men det tænker jeg nu ikke er særlig sandsynlig.
Brøndby U19 er 6 point efter FCM med en kamp i ryggen ..
FCM har bundproppen EFB i sidste kamp
BIF har Randers hjemme og FCN på udebane, og en dårligere målscore end FCK som de er a point med ..
Tør godt at kalde den nu, at BIF ikke vinder U19 ligaen, hvorfor jeg håber at Menno Van Dam snart kan præsenteres for at have fremtiden på plads - ja lad ham gør arbejder færdigt, men bare sæt ham på pinden
Det sidste jeg hørte var at spillertruppen forventer det bliver ham, ud fra hvad de havde hørt på Hornevej..
Så med mindre OJK har fået en gylden mulighed de ikke kunne sige nej til, er det stadig MVD der er top prioritet..
FCM har bundproppen EFB i sidste kamp
BIF har Randers hjemme og FCN på udebane, og en dårligere målscore end FCK som de er a point med ..
Tør godt at kalde den nu, at BIF ikke vinder U19 ligaen, hvorfor jeg håber at Menno Van Dam snart kan præsenteres for at have fremtiden på plads - ja lad ham gør arbejder færdigt, men bare sæt ham på pinden
Det sidste jeg hørte var at spillertruppen forventer det bliver ham, ud fra hvad de havde hørt på Hornevej..
Så med mindre OJK har fået en gylden mulighed de ikke kunne sige nej til, er det stadig MVD der er top prioritet..
AaB - nu, i morgen & altid! 
mon ikke han præsenteres denne uge
det var mere en "mon ikke han præsenteres i denne uge" fremfor en " han BLIVER præsenteret i denne uge" så ved ikke hvad du vil med din kommentar
ja det er da lige præcis sån eller 1 og 1000 og så bare gå igang eller 1 og en mio.......
-
DenSataniskeHest
- Allstar

hvis ikke idag, så måske imorgen, eller onsdag.. eller fredag 
-
Alpa Chino
- Superliga

Jeg har hørt fra pålidelige kilder at den nye cheftræner bliver præstenteret tidligst den 21/5.
Samme kilder nævner at den nye cheftræner primært skal træne AaBs førstehold.
Samme kilder nævner at den nye cheftræner primært skal træne AaBs førstehold.
den gode gamle garde på debatten har da fået de tidlige sarkastiske ben ud af sengen idag.
stærke sager.

stærke sager.
-
Alpa Chino
- Superliga

Det er godt at vide, at der stadig er puls 
Så altså onsdag, onsdag eller fredag?DenSataniskeHest skrev: ↑21. maj 2024, 08:43hvis ikke idag, så måske imorgen, eller onsdag.. eller fredag![]()
Det bliver torsdag - du hørte det her først!
PS: Efter min mening skal alle blive ved med at poste selv det mindste og ukonkrete rygte. Ellers bliver her simpelthen for kedeligt!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Vi er glade for svenskere, så kan det blive Alm?
-
DenSataniskeHest
- Allstar

skal da nok være den eneste dag jeg ikke har dækket mig indle Cid skrev: ↑21. maj 2024, 11:56Så altså onsdag, onsdag eller fredag?DenSataniskeHest skrev: ↑21. maj 2024, 08:43hvis ikke idag, så måske imorgen, eller onsdag.. eller fredag![]()
PS: Efter min mening skal alle blive ved med at poste selv det mindste og ukonkrete rygte. Ellers bliver her simpelthen for kedeligt!
var lige i mandags mode.. Men ja.. lad endelig rygterne forsætte... snakken vil være kedelig uden.
-
R Rosenberg
- Allstar

Men det er tirsdag.DenSataniskeHest skrev: ↑21. maj 2024, 13:04skal da nok være den eneste dag jeg ikke har dækket mig indle Cid skrev: ↑21. maj 2024, 11:56Så altså onsdag, onsdag eller fredag?DenSataniskeHest skrev: ↑21. maj 2024, 08:43hvis ikke idag, så måske imorgen, eller onsdag.. eller fredag![]()
var lige i mandags mode.. Men ja.. lad endelig rygterne forsætte... snakken vil være kedelig uden.
Ædruelighedens stemme
-
DenSataniskeHest
- Allstar

ja det er jeg da glad over efter le Cid´s svarR Rosenberg skrev: ↑21. maj 2024, 13:22Men det er tirsdag.DenSataniskeHest skrev: ↑21. maj 2024, 13:04skal da nok være den eneste dag jeg ikke har dækket mig indle Cid skrev: ↑21. maj 2024, 11:56Så altså onsdag, onsdag eller fredag?DenSataniskeHest skrev: ↑21. maj 2024, 08:43hvis ikke idag, så måske imorgen, eller onsdag.. eller fredag![]()