Runde 31: Kolding IF-AaB
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Re: Runde 31: Kolding IF-AaB
Den anden Jørgensen vil også være med, stensikkert sat ind.
-
PonySlaystation
- Superliga

- Gentleman Finn
- Allstar

Haha, bum, 2 x Jørgensen i dybden! Vi skal bare kunne ligge boldene rigtigt, han er så farlig
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Han er satme kølig 
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Mathias Jørgensen. Var det ikke det jeg skrev, Hanga? 
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Mathias Jørgensen er et kæmpe scoop, han kommer til at lave mange mål i superligaen også med den fart.
Kasper Davidsen ser allerede bedre ud end Ask
Kasper Davidsen ser allerede bedre ud end Ask
- Kasper
- Allstar

Han er klasse ham Jørgensen
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Så var det Kramers tur til at blive tørret.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Kasper
- Allstar

Pinligt at se på. Dårligste mand igen, igen.
- Gentleman Finn
- Allstar

Kramer ser pænt skidt ud i den situation, han sælger hele forsvaret. Men vi taber også en mand inde foran. Der er dømt Sommerkamp, koncentration, tak.
Ja der er altid en undskyldning for hvorfor vi ikke er bedre.Gentleman Finn skrev: ↑24. maj 2024, 20:33Kramer ser pænt skidt ud i den situation. Men vi taber også en mand inde foran. Der er dømt Sommerkamp
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Kramer og Thelander er ikke noget at skrive hjem om, desværre. Tak til Thelander for indsatsen gennem årene.
- Kasper
- Allstar

Jeg har svært ved at få øje på sommerkamp. Begge hold spiller da for at vinde.Hanga skrev: ↑24. maj 2024, 20:34Ja der er altid en undskyldning for hvorfor vi ikke er bedre.Gentleman Finn skrev: ↑24. maj 2024, 20:33Kramer ser pænt skidt ud i den situation. Men vi taber også en mand inde foran. Der er dømt Sommerkamp
- Gentleman Finn
- Allstar

Jeg mindes ikke at se Kramer spille med armen under hovedet, på den måde, selvom han vender som en færge til tider.Hanga skrev: ↑24. maj 2024, 20:34Ja der er altid en undskyldning for hvorfor vi ikke er bedre.Gentleman Finn skrev: ↑24. maj 2024, 20:33Kramer ser pænt skidt ud i den situation. Men vi taber også en mand inde foran. Der er dømt Sommerkamp
Der var en grund til at vi var underdogs i dag på oddset før kampen, kif har stadig 3. pladsen at spille om, vi vil gerne slutte godt af, den forskel i motivation giver ofte udslag.
Vi har været ringe det meste af sæsonen og nogle har altid en form for undskyldning klar. Det er jeg blevet pænt resistent overfor må jeg bare sige.Gentleman Finn skrev: ↑24. maj 2024, 20:45Jeg mindes ikke at se Kramer spille med armen under hovedet, på den måde, selvom han vender som en færge til tider.Hanga skrev: ↑24. maj 2024, 20:34Ja der er altid en undskyldning for hvorfor vi ikke er bedre.Gentleman Finn skrev: ↑24. maj 2024, 20:33Kramer ser pænt skidt ud i den situation. Men vi taber også en mand inde foran. Der er dømt Sommerkamp
Der var en grund til at vi var underdogs i dag på oddset før kampen, kif har stadig 3. pladsen at spille om, vi vil gerne slutte godt af, den forskel i motivation giver ofte udslag.
Sikke motivation den tredjeplads må være i øvrigt. Sikke en forskel det gør.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Tilgengæld var det ikke hans bedste kamp idag.9520AaB skrev: ↑24. maj 2024, 20:04Jeg skal prøve at lade være
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Gentleman Finn
- Allstar

Ja jo, altså det var en forklaringHanga skrev: ↑24. maj 2024, 20:48Vi har været ringe det meste af sæsonen og nogle har altid en form for undskyldning klar. Det er jeg blevet pænt resistent overfor må jeg bare sige.Gentleman Finn skrev: ↑24. maj 2024, 20:45Jeg mindes ikke at se Kramer spille med armen under hovedet, på den måde, selvom han vender som en færge til tider.Hanga skrev: ↑24. maj 2024, 20:34Ja der er altid en undskyldning for hvorfor vi ikke er bedre.Gentleman Finn skrev: ↑24. maj 2024, 20:33Kramer ser pænt skidt ud i den situation. Men vi taber også en mand inde foran. Der er dømt Sommerkamp
- Kasper
- Allstar

Sejr igen. Det skal blive ved
Bomholt er vidunderlig!
Jørgensen er piv fræk, piv hurtig og piv skarp!
Bomholt er vidunderlig!
Jørgensen er piv fræk, piv hurtig og piv skarp!