Vi er jo enige langt det meste af vejen Rosenberg, jeg er bare nød til at påpege, at dine indlæg ofte bærer præg at at du hent tydeligt placerer hovedparten af skylden hos Gaarde fremfor manden der havde roret da vi rykkede ned. Det er helt fint at du mener anderledes, men så bør man ikke skyde så meget på dem der måske fokuserer lidt mere på manden ved roret.R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2024, 22:33Jeg synes også, at der er forskel på et helhedsbillede af en persons generelle virke og så kile sin antipati ind i hvert eneste indlæg om X spillers løn, kunnen, etc. Og da især, når det bare beror på gætværk.Hanga skrev: ↑24. maj 2024, 22:02Alligevel er det fra din side at man altid skal høre om "Gaarde regimet".R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2024, 22:00Det er mere dit nye mantra med IAO-løn, der er super-bøvet.
1. Du aner ikke en skid om hans løn.
2. At han er hentet af Inge André betyder vel ikke, at han skal spille gratis?
Lucas sad så på bænken i 1. division til en Gaarde-løn? Zweijnenberg var piv-elendig til en Lynge-løn?
Bakiz er ringe, Inge André var ringe. Det er bare så bøvet, når voksne mænd forsøger at ride deres kæpheste på så bøvet en måde.
I sidste endte handler det vel om hvem vi hver især bebrejder mest.
Men ja, det gør det vel. I min verden har den ene ikke noget at lade den anden høre. Den ene havde bare nogle flere år (6,5 for mange) til at trække klubben ned i sumpen - den anden (2,5 for mange) trak den bare videre ned, da den først var kørt derned.
Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
R Rosenberg
- Allstar

Manden ved roret hedder Kappmeier.Hanga skrev: ↑24. maj 2024, 22:36Vi er jo enige langt det meste af vejen Rosenberg, jeg er bare nød til at påpege, at dine indlæg ofte bærer præg at at du hent tydeligt placerer hovedparten af skylden hos Gaarde fremfor manden der havde roret da vi rykkede ned. Det er helt fint at du mener anderledes, men så bør man ikke skyde så meget på dem der måske fokuserer lidt mere på manden ved roret.R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2024, 22:33Jeg synes også, at der er forskel på et helhedsbillede af en persons generelle virke og så kile sin antipati ind i hvert eneste indlæg om X spillers løn, kunnen, etc. Og da især, når det bare beror på gætværk.Hanga skrev: ↑24. maj 2024, 22:02Alligevel er det fra din side at man altid skal høre om "Gaarde regimet".R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2024, 22:00Det er mere dit nye mantra med IAO-løn, der er super-bøvet.
Lucas sad så på bænken i 1. division til en Gaarde-løn? Zweijnenberg var piv-elendig til en Lynge-løn?
Bakiz er ringe, Inge André var ringe. Det er bare så bøvet, når voksne mænd forsøger at ride deres kæpheste på så bøvet en måde.
Men ja, det gør det vel. I min verden har den ene ikke noget at lade den anden høre. Den ene havde bare nogle flere år (6,5 for mange) til at trække klubben ned i sumpen - den anden (2,5 for mange) trak den bare videre ned, da den først var kørt derned.
Og nej, det gør mine indlæg ikke ofte. Det gjorde de dengang han var ved roret, og det har de gjort enkelte gange, hvor diskussionen har været Gaarde VS Inge.
Forskellen på de to er, at den ene fik 3 gange så lang tid til at lave ravage, mens den anden overtog noget, som allerede var kørt i sænk - og dermed havde væsentligt ringere arbejdsvilkår. Og dermed ikke et forsvar, for han duede heller ikke. Absolut ikke.
Ædruelighedens stemme
Kappmeier overtog roret da vi er rykket ned.R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2024, 22:43Manden ved roret hedder Kappmeier.Hanga skrev: ↑24. maj 2024, 22:36Vi er jo enige langt det meste af vejen Rosenberg, jeg er bare nød til at påpege, at dine indlæg ofte bærer præg at at du hent tydeligt placerer hovedparten af skylden hos Gaarde fremfor manden der havde roret da vi rykkede ned. Det er helt fint at du mener anderledes, men så bør man ikke skyde så meget på dem der måske fokuserer lidt mere på manden ved roret.R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2024, 22:33Jeg synes også, at der er forskel på et helhedsbillede af en persons generelle virke og så kile sin antipati ind i hvert eneste indlæg om X spillers løn, kunnen, etc. Og da især, når det bare beror på gætværk.Hanga skrev: ↑24. maj 2024, 22:02Alligevel er det fra din side at man altid skal høre om "Gaarde regimet".R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2024, 22:00Det er mere dit nye mantra med IAO-løn, der er super-bøvet.
Og nej, det gør mine indlæg ikke ofte. Det gjorde de dengang han var ved roret, og det har de gjort enkelte gange, hvor diskussionen har været Gaarde VS Inge.
Forskellen på de to er, at den ene fik 3 gange så lang tid til at lave ravage, mens den anden overtog noget, som allerede var kørt i sænk - og dermed havde væsentligt ringere arbejdsvilkår. Og dermed ikke et forsvar, for han duede heller ikke. Absolut ikke.
Hvor meget af fundamentet for den ulykke, der var mange år under opsejling, der ligger hos hhv. Gaarde, Inge og Bælum er en diskussion der aldrig kommer en konklusion eller enighed på. Så min simple appel til dig var såmænd blot, at når nogle kommer med nogle usaglige opstød omkring Inge, behøver man måske ikke angribe dem, især ikke når man jævnligt har angrebet forgængeren i gloser der måske også har været sat på spidsen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
R Rosenberg
- Allstar

Og Inge stoppede, da sæsonen var 10 runder gammel. Så Bælum var ved roret.Hanga skrev: ↑24. maj 2024, 22:47Kappmeier overtog roret da vi er rykket ned.R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2024, 22:43Manden ved roret hedder Kappmeier.Hanga skrev: ↑24. maj 2024, 22:36Vi er jo enige langt det meste af vejen Rosenberg, jeg er bare nød til at påpege, at dine indlæg ofte bærer præg at at du hent tydeligt placerer hovedparten af skylden hos Gaarde fremfor manden der havde roret da vi rykkede ned. Det er helt fint at du mener anderledes, men så bør man ikke skyde så meget på dem der måske fokuserer lidt mere på manden ved roret.R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2024, 22:33Jeg synes også, at der er forskel på et helhedsbillede af en persons generelle virke og så kile sin antipati ind i hvert eneste indlæg om X spillers løn, kunnen, etc. Og da især, når det bare beror på gætværk.Hanga skrev: ↑24. maj 2024, 22:02Alligevel er det fra din side at man altid skal høre om "Gaarde regimet".R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2024, 22:00
Det er mere dit nye mantra med IAO-løn, der er super-bøvet.
Hvor meget af fundamentet for den ulykke, der var mange år under opsejling, der ligger hos hhv. Gaarde, Inge og Bælum er en diskussion der aldrig kommer en konklusion eller enighed på. Så min simple appel til dig var såmænd blot, at når nogle kommer med nogle usaglige opstød omkring Inge, behøver man måske ikke angribe dem, især ikke når man jævnligt har angrebet forgængeren i gloser der måske også har været sat på spidsen.
Forskellen er, at det ene er baseret på gætværk (her Bakiz' løn, som ingen kender), det andet er rimelig empirisk.
Nå, ingen grund til at diskutere det yderligere. Jeg synes blot, at det er bøvet at skulle ride sin fesne kæphest på noget så specifikt som en spillers løn, fordi man synes, spilleren er ringe.
Ædruelighedens stemme
Lige nu er han den eneste angriber i AaB som udviser noget, der ligner SL kvalitet. En spiller, der har potentialet til at blive en profil i SL. Jeg håber og tror, at han skal koste meget mere. Hvem skal fx score vores mål i SL, hvis han allerede nu ryger videre?FlemmingG skrev: ↑24. maj 2024, 22:07Mathias Jørgensen nu på 10 scoringer i foråret. Med tanke på vores økonomiske situation, hvor vi skal ud og realisere transferindtægter i omegnen af 20 millioner kroner, så kunne han sagtens være en spiller der bliver interesse om. Får vi et bud på omkring en million euro, så er han væk igen
Fair. Efter en god nats søvn forstår jeg heller ikke helt hvorfor jeg blev så spids på dig i går. Lang uge I guess, beklager.R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2024, 23:52Og Inge stoppede, da sæsonen var 10 runder gammel. Så Bælum var ved roret.Hanga skrev: ↑24. maj 2024, 22:47Kappmeier overtog roret da vi er rykket ned.R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2024, 22:43Manden ved roret hedder Kappmeier.Hanga skrev: ↑24. maj 2024, 22:36Vi er jo enige langt det meste af vejen Rosenberg, jeg er bare nød til at påpege, at dine indlæg ofte bærer præg at at du hent tydeligt placerer hovedparten af skylden hos Gaarde fremfor manden der havde roret da vi rykkede ned. Det er helt fint at du mener anderledes, men så bør man ikke skyde så meget på dem der måske fokuserer lidt mere på manden ved roret.R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2024, 22:33Jeg synes også, at der er forskel på et helhedsbillede af en persons generelle virke og så kile sin antipati ind i hvert eneste indlæg om X spillers løn, kunnen, etc. Og da især, når det bare beror på gætværk.
Forskellen er, at det ene er baseret på gætværk (her Bakiz' løn, som ingen kender), det andet er rimelig empirisk.
Nå, ingen grund til at diskutere det yderligere. Jeg synes blot, at det er bøvet at skulle ride sin fesne kæphest på noget så specifikt som en spillers løn, fordi man synes, spilleren er ringe.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jamen, jeg er fuldstændig enig med dig. Men hvis vi skal tage Nordjyskes artikel for gode varer, så SKAL der sælges for 21 millioner i sommerens transfervindue. Og han er en af få spillere som rent faktisk kan indbringe lidt millioner… jeg vil ikke blive overrasket hvis Mathias Jørgensen, Otoa og Widell bliver solgt - det burde kunne indbringe de 21 millioner der er nødvendigeRaptorr skrev: ↑25. maj 2024, 04:58Lige nu er han den eneste angriber i AaB som udviser noget, der ligner SL kvalitet. En spiller, der har potentialet til at blive en profil i SL. Jeg håber og tror, at han skal koste meget mere. Hvem skal fx score vores mål i SL, hvis han allerede nu ryger videre?FlemmingG skrev: ↑24. maj 2024, 22:07Mathias Jørgensen nu på 10 scoringer i foråret. Med tanke på vores økonomiske situation, hvor vi skal ud og realisere transferindtægter i omegnen af 20 millioner kroner, så kunne han sagtens være en spiller der bliver interesse om. Får vi et bud på omkring en million euro, så er han væk igen
Ja, de kan sikkert indbringe pengene, men så bliver jeg for alvor nervøs for opstillingen næste sæson.FlemmingG skrev: ↑25. maj 2024, 10:52Jamen, jeg er fuldstændig enig med dig. Men hvis vi skal tage Nordjyskes artikel for gode varer, så SKAL der sælges for 21 millioner i sommerens transfervindue. Og han er en af få spillere som rent faktisk kan indbringe lidt millioner… jeg vil ikke blive overrasket hvis Mathias Jørgensen, Otoa og Widell bliver solgt - det burde kunne indbringe de 21 millioner der er nødvendigeRaptorr skrev: ↑25. maj 2024, 04:58Lige nu er han den eneste angriber i AaB som udviser noget, der ligner SL kvalitet. En spiller, der har potentialet til at blive en profil i SL. Jeg håber og tror, at han skal koste meget mere. Hvem skal fx score vores mål i SL, hvis han allerede nu ryger videre?FlemmingG skrev: ↑24. maj 2024, 22:07Mathias Jørgensen nu på 10 scoringer i foråret. Med tanke på vores økonomiske situation, hvor vi skal ud og realisere transferindtægter i omegnen af 20 millioner kroner, så kunne han sagtens være en spiller der bliver interesse om. Får vi et bud på omkring en million euro, så er han væk igen
Menno van Dam bliver ny cheftræner i AaB.
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/nord ... er/5081119
Ifølge Nordjyskes er der tale om en fire år lang kontrakt, og det forventes at blive offentliggjort efter Brøndby har spillet deres sidste kamp på søndag.
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/nord ... er/5081119
Ifølge Nordjyskes er der tale om en fire år lang kontrakt, og det forventes at blive offentliggjort efter Brøndby har spillet deres sidste kamp på søndag.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er sgu helt okay - no worries.Hanga skrev: ↑25. maj 2024, 09:50Fair. Efter en god nats søvn forstår jeg heller ikke helt hvorfor jeg blev så spids på dig i går. Lang uge I guess, beklager.R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2024, 23:52Og Inge stoppede, da sæsonen var 10 runder gammel. Så Bælum var ved roret.Hanga skrev: ↑24. maj 2024, 22:47Kappmeier overtog roret da vi er rykket ned.R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2024, 22:43Manden ved roret hedder Kappmeier.Hanga skrev: ↑24. maj 2024, 22:36Vi er jo enige langt det meste af vejen Rosenberg, jeg er bare nød til at påpege, at dine indlæg ofte bærer præg at at du hent tydeligt placerer hovedparten af skylden hos Gaarde fremfor manden der havde roret da vi rykkede ned. Det er helt fint at du mener anderledes, men så bør man ikke skyde så meget på dem der måske fokuserer lidt mere på manden ved roret.R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2024, 22:33
Jeg synes også, at der er forskel på et helhedsbillede af en persons generelle virke og så kile sin antipati ind i hvert eneste indlæg om X spillers løn, kunnen, etc. Og da især, når det bare beror på gætværk.
Ædruelighedens stemme
Matthias Jørgensen er en spiller, vi ikke kan undvære næste sæson. Kunne vi til gengæld undvære Helenius' og Thelanders lønninger? Ja, det tror jeg nok. Katastrofe-økonomi-artiklen i Nordjyske forklarer i øvrigt, hvorfor man har arbejdet meget aktivt på at få Posavec ud, hvis det passer at han ligger højt i lønhierarkiet.Raptorr skrev: ↑25. maj 2024, 12:12Ja, de kan sikkert indbringe pengene, men så bliver jeg for alvor nervøs for opstillingen næste sæson.FlemmingG skrev: ↑25. maj 2024, 10:52Jamen, jeg er fuldstændig enig med dig. Men hvis vi skal tage Nordjyskes artikel for gode varer, så SKAL der sælges for 21 millioner i sommerens transfervindue. Og han er en af få spillere som rent faktisk kan indbringe lidt millioner… jeg vil ikke blive overrasket hvis Mathias Jørgensen, Otoa og Widell bliver solgt - det burde kunne indbringe de 21 millioner der er nødvendigeRaptorr skrev: ↑25. maj 2024, 04:58Lige nu er han den eneste angriber i AaB som udviser noget, der ligner SL kvalitet. En spiller, der har potentialet til at blive en profil i SL. Jeg håber og tror, at han skal koste meget mere. Hvem skal fx score vores mål i SL, hvis han allerede nu ryger videre?FlemmingG skrev: ↑24. maj 2024, 22:07Mathias Jørgensen nu på 10 scoringer i foråret. Med tanke på vores økonomiske situation, hvor vi skal ud og realisere transferindtægter i omegnen af 20 millioner kroner, så kunne han sagtens være en spiller der bliver interesse om. Får vi et bud på omkring en million euro, så er han væk igen
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Funky skrev: ↑25. maj 2024, 12:56Matthias Jørgensen er en spiller, vi ikke kan undvære næste sæson. Kunne vi til gengæld undvære Helenius' og Thelanders lønninger? Ja, det tror jeg nok. Katastrofe-økonomi-artiklen i Nordjyske forklarer i øvrigt, hvorfor man har arbejdet meget aktivt på at få Posavec ud, hvis det passer at han ligger højt i lønhierarkiet.Raptorr skrev: ↑25. maj 2024, 12:12Ja, de kan sikkert indbringe pengene, men så bliver jeg for alvor nervøs for opstillingen næste sæson.FlemmingG skrev: ↑25. maj 2024, 10:52Jamen, jeg er fuldstændig enig med dig. Men hvis vi skal tage Nordjyskes artikel for gode varer, så SKAL der sælges for 21 millioner i sommerens transfervindue. Og han er en af få spillere som rent faktisk kan indbringe lidt millioner… jeg vil ikke blive overrasket hvis Mathias Jørgensen, Otoa og Widell bliver solgt - det burde kunne indbringe de 21 millioner der er nødvendigeRaptorr skrev: ↑25. maj 2024, 04:58Lige nu er han den eneste angriber i AaB som udviser noget, der ligner SL kvalitet. En spiller, der har potentialet til at blive en profil i SL. Jeg håber og tror, at han skal koste meget mere. Hvem skal fx score vores mål i SL, hvis han allerede nu ryger videre?FlemmingG skrev: ↑24. maj 2024, 22:07Mathias Jørgensen nu på 10 scoringer i foråret. Med tanke på vores økonomiske situation, hvor vi skal ud og realisere transferindtægter i omegnen af 20 millioner kroner, så kunne han sagtens være en spiller der bliver interesse om. Får vi et bud på omkring en million euro, så er han væk igen
Men ingen vil røre de to vanvidskontrakter med en ildtang, så de ryger ingen vegne. Tak til Bælum.
Jørgensen er fremragende. Sælges han nu, så bliver han dyr.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Det ved du intet om. Det samme blev sagt om Lucas.Forza skrev: ↑25. maj 2024, 13:45Funky skrev: ↑25. maj 2024, 12:56Matthias Jørgensen er en spiller, vi ikke kan undvære næste sæson. Kunne vi til gengæld undvære Helenius' og Thelanders lønninger? Ja, det tror jeg nok. Katastrofe-økonomi-artiklen i Nordjyske forklarer i øvrigt, hvorfor man har arbejdet meget aktivt på at få Posavec ud, hvis det passer at han ligger højt i lønhierarkiet.Raptorr skrev: ↑25. maj 2024, 12:12Ja, de kan sikkert indbringe pengene, men så bliver jeg for alvor nervøs for opstillingen næste sæson.FlemmingG skrev: ↑25. maj 2024, 10:52Jamen, jeg er fuldstændig enig med dig. Men hvis vi skal tage Nordjyskes artikel for gode varer, så SKAL der sælges for 21 millioner i sommerens transfervindue. Og han er en af få spillere som rent faktisk kan indbringe lidt millioner… jeg vil ikke blive overrasket hvis Mathias Jørgensen, Otoa og Widell bliver solgt - det burde kunne indbringe de 21 millioner der er nødvendigeRaptorr skrev: ↑25. maj 2024, 04:58Lige nu er han den eneste angriber i AaB som udviser noget, der ligner SL kvalitet. En spiller, der har potentialet til at blive en profil i SL. Jeg håber og tror, at han skal koste meget mere. Hvem skal fx score vores mål i SL, hvis han allerede nu ryger videre?FlemmingG skrev: ↑24. maj 2024, 22:07Mathias Jørgensen nu på 10 scoringer i foråret. Med tanke på vores økonomiske situation, hvor vi skal ud og realisere transferindtægter i omegnen af 20 millioner kroner, så kunne han sagtens være en spiller der bliver interesse om. Får vi et bud på omkring en million euro, så er han væk igen
Men ingen vil røre de to vanvidskontrakter med en ildtang, så de ryger ingen vegne. Tak til Bælum.
Synes der bliver undervurderet kraftigt hvor store lønninger der bliver delt ud rundt omkring. "Det gamle AaB" er ikke eneste klub med den trang.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Du aner intet om hvad jeg ved. De to lønninger er meget høje for to aldrende spillere.Kasper skrev: ↑25. maj 2024, 13:53Det ved du intet om. Det samme blev sagt om Lucas.Forza skrev: ↑25. maj 2024, 13:45Funky skrev: ↑25. maj 2024, 12:56Matthias Jørgensen er en spiller, vi ikke kan undvære næste sæson. Kunne vi til gengæld undvære Helenius' og Thelanders lønninger? Ja, det tror jeg nok. Katastrofe-økonomi-artiklen i Nordjyske forklarer i øvrigt, hvorfor man har arbejdet meget aktivt på at få Posavec ud, hvis det passer at han ligger højt i lønhierarkiet.Raptorr skrev: ↑25. maj 2024, 12:12Ja, de kan sikkert indbringe pengene, men så bliver jeg for alvor nervøs for opstillingen næste sæson.FlemmingG skrev: ↑25. maj 2024, 10:52Jamen, jeg er fuldstændig enig med dig. Men hvis vi skal tage Nordjyskes artikel for gode varer, så SKAL der sælges for 21 millioner i sommerens transfervindue. Og han er en af få spillere som rent faktisk kan indbringe lidt millioner… jeg vil ikke blive overrasket hvis Mathias Jørgensen, Otoa og Widell bliver solgt - det burde kunne indbringe de 21 millioner der er nødvendige
Synes der bliver undervurderet kraftigt hvor store lønninger der bliver delt ud rundt omkring. "Det gamle AaB" er ikke eneste klub med den trang.
Du kan faktisk direkte læse hvad Helenius tjener her:
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... eborg-loen
- Kasper
- Allstar

Er med på at de får en fin løn, men du kan ikke vide om der er interesse fra andre klubber. Det tror jeg ikke på.Forza skrev: ↑25. maj 2024, 13:58Du aner intet om hvad jeg ved. De to lønninger er meget høje for to aldrende spillere.Kasper skrev: ↑25. maj 2024, 13:53Det ved du intet om. Det samme blev sagt om Lucas.Forza skrev: ↑25. maj 2024, 13:45Funky skrev: ↑25. maj 2024, 12:56Matthias Jørgensen er en spiller, vi ikke kan undvære næste sæson. Kunne vi til gengæld undvære Helenius' og Thelanders lønninger? Ja, det tror jeg nok. Katastrofe-økonomi-artiklen i Nordjyske forklarer i øvrigt, hvorfor man har arbejdet meget aktivt på at få Posavec ud, hvis det passer at han ligger højt i lønhierarkiet.Raptorr skrev: ↑25. maj 2024, 12:12Ja, de kan sikkert indbringe pengene, men så bliver jeg for alvor nervøs for opstillingen næste sæson.FlemmingG skrev: ↑25. maj 2024, 10:52
Jamen, jeg er fuldstændig enig med dig. Men hvis vi skal tage Nordjyskes artikel for gode varer, så SKAL der sælges for 21 millioner i sommerens transfervindue. Og han er en af få spillere som rent faktisk kan indbringe lidt millioner… jeg vil ikke blive overrasket hvis Mathias Jørgensen, Otoa og Widell bliver solgt - det burde kunne indbringe de 21 millioner der er nødvendige
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Hvad får dig til at tro at T eller Helenius er attraktive for andre klubber, med deres nuværende niveau, alder og løn?Kasper skrev: ↑25. maj 2024, 15:12Er med på at de får en fin løn, men du kan ikke vide om der er interesse fra andre klubber. Det tror jeg ikke på.Forza skrev: ↑25. maj 2024, 13:58Du aner intet om hvad jeg ved. De to lønninger er meget høje for to aldrende spillere.Kasper skrev: ↑25. maj 2024, 13:53Det ved du intet om. Det samme blev sagt om Lucas.Forza skrev: ↑25. maj 2024, 13:45Funky skrev: ↑25. maj 2024, 12:56Matthias Jørgensen er en spiller, vi ikke kan undvære næste sæson. Kunne vi til gengæld undvære Helenius' og Thelanders lønninger? Ja, det tror jeg nok. Katastrofe-økonomi-artiklen i Nordjyske forklarer i øvrigt, hvorfor man har arbejdet meget aktivt på at få Posavec ud, hvis det passer at han ligger højt i lønhierarkiet.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jaeh. Ni millioner for tre år med en spids røv i bænken er da også en slags penge.Forza skrev: ↑25. maj 2024, 13:58Du aner intet om hvad jeg ved. De to lønninger er meget høje for to aldrende spillere.Kasper skrev: ↑25. maj 2024, 13:53Det ved du intet om. Det samme blev sagt om Lucas.Forza skrev: ↑25. maj 2024, 13:45Funky skrev: ↑25. maj 2024, 12:56Matthias Jørgensen er en spiller, vi ikke kan undvære næste sæson. Kunne vi til gengæld undvære Helenius' og Thelanders lønninger? Ja, det tror jeg nok. Katastrofe-økonomi-artiklen i Nordjyske forklarer i øvrigt, hvorfor man har arbejdet meget aktivt på at få Posavec ud, hvis det passer at han ligger højt i lønhierarkiet.Raptorr skrev: ↑25. maj 2024, 12:12Ja, de kan sikkert indbringe pengene, men så bliver jeg for alvor nervøs for opstillingen næste sæson.FlemmingG skrev: ↑25. maj 2024, 10:52
Jamen, jeg er fuldstændig enig med dig. Men hvis vi skal tage Nordjyskes artikel for gode varer, så SKAL der sælges for 21 millioner i sommerens transfervindue. Og han er en af få spillere som rent faktisk kan indbringe lidt millioner… jeg vil ikke blive overrasket hvis Mathias Jørgensen, Otoa og Widell bliver solgt - det burde kunne indbringe de 21 millioner der er nødvendige
Gad vide om ikke Thelander, Makaric og Posavec er i nogenlunde samme kategori.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Kasper
- Allstar

Det samme som AaB faldte for i sin tid. Meget flot cv, rutine. Måske der er andre der har brug for at få rutine ind i deres klub.Forza skrev: ↑25. maj 2024, 15:19Hvad får dig til at tro at T eller Helenius er attraktive for andre klubber, med deres nuværende niveau, alder og løn?Kasper skrev: ↑25. maj 2024, 15:12Er med på at de får en fin løn, men du kan ikke vide om der er interesse fra andre klubber. Det tror jeg ikke på.Forza skrev: ↑25. maj 2024, 13:58Du aner intet om hvad jeg ved. De to lønninger er meget høje for to aldrende spillere.Kasper skrev: ↑25. maj 2024, 13:53Det ved du intet om. Det samme blev sagt om Lucas.Forza skrev: ↑25. maj 2024, 13:45Funky skrev: ↑25. maj 2024, 12:56
Matthias Jørgensen er en spiller, vi ikke kan undvære næste sæson. Kunne vi til gengæld undvære Helenius' og Thelanders lønninger? Ja, det tror jeg nok. Katastrofe-økonomi-artiklen i Nordjyske forklarer i øvrigt, hvorfor man har arbejdet meget aktivt på at få Posavec ud, hvis det passer at han ligger højt i lønhierarkiet.
AaB fordoblede Helenius’ løn. De havde aldrig hentet ham i den nuværende situation. Spillerne kan klubber godt være interesseret i, men aldrig med den løn de har i AaB. Det er simpelthen naivt at tro.Kasper skrev: ↑25. maj 2024, 15:41Det samme som AaB faldte for i sin tid. Meget flot cv, rutine. Måske der er andre der har brug for at få rutine ind i deres klub.Forza skrev: ↑25. maj 2024, 15:19Hvad får dig til at tro at T eller Helenius er attraktive for andre klubber, med deres nuværende niveau, alder og løn?Kasper skrev: ↑25. maj 2024, 15:12Er med på at de får en fin løn, men du kan ikke vide om der er interesse fra andre klubber. Det tror jeg ikke på.Forza skrev: ↑25. maj 2024, 13:58Du aner intet om hvad jeg ved. De to lønninger er meget høje for to aldrende spillere.
-
R Rosenberg
- Allstar

Helenius og Thelander var ALDRIG blevet hentet til den løn og med den kontraktlængde, hvis de ikke var tidligere AaB'ere.Kasper skrev: ↑25. maj 2024, 15:41Det samme som AaB faldte for i sin tid. Meget flot cv, rutine. Måske der er andre der har brug for at få rutine ind i deres klub.Forza skrev: ↑25. maj 2024, 15:19Hvad får dig til at tro at T eller Helenius er attraktive for andre klubber, med deres nuværende niveau, alder og løn?Kasper skrev: ↑25. maj 2024, 15:12Er med på at de får en fin løn, men du kan ikke vide om der er interesse fra andre klubber. Det tror jeg ikke på.Forza skrev: ↑25. maj 2024, 13:58Du aner intet om hvad jeg ved. De to lønninger er meget høje for to aldrende spillere.
Og ingen sportsdirektører i Europa ville være så groteske idioter som Bælum var.
Ædruelighedens stemme