AaB - Vendsyssel 2/6 kl. 15
AaB - Vendsyssel 2/6 kl. 15
Ingen kamptråd til dagens kamp endnu?
Nå, men så starter jeg den da gerne op her.
Startopstilling bliver vel ikke væsentligt anderledes end de forrige par kampe. Det interessante lyder til at blive, om MvD allerede har nogle ting, der skal prøves af omkring det høje pres. Bedømt ud fra hans udtalelser kunne det måske nok tyde på det.
Startopstilling bliver vel ikke væsentligt anderledes end de forrige par kampe. Det interessante lyder til at blive, om MvD allerede har nogle ting, der skal prøves af omkring det høje pres. Bedømt ud fra hans udtalelser kunne det måske nok tyde på det.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
haghdk
- Allstar

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB - Vendsyssel 2/6 kl. 15
Jeg tror - og håber, at Ahlmann starter inde og så bliver skiftet ud omkring det 60.-70. minut
Spændende at se, hvordan Thelander og Kramer passer ind hér.Funky skrev: ↑2. jun 2024, 12:03Ingen kamptråd til dagens kamp endnu?
Menno:
- Vi vil prøve at stå højt på banen, så vi står så langt fremme som muligt, når vi vinder bolden og kan angribe feltet mere.
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... -pa-tiktok
Ja, det kan blive særdeles 'underholdende'.Sauer skrev: ↑2. jun 2024, 12:18Spændende at se, hvordan Thelander og Kramer passer ind hér.Funky skrev: ↑2. jun 2024, 12:03Ingen kamptråd til dagens kamp endnu?
Startopstilling bliver vel ikke væsentligt anderledes end de forrige par kampe. Det interessante lyder til at blive, om MvD allerede har nogle ting, der skal prøves af omkring det høje pres. Bedømt ud fra hans udtalelser kunne det måske nok tyde på det.Menno:
- Vi vil prøve at stå højt på banen, så vi står så langt fremme som muligt, når vi vinder bolden og kan angribe feltet mere.
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... -pa-tiktok
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Jeg må indrømme, at al den snak om højt pres, giver mig lidt ondt i maven. Vi har endnu ikke truppen til det, og jeg frygter en gentagelse af Lars Friis-perioden. Denne gang med en træner uden SL erfaring.
Hverken på midtbanen eller i forsvaret har vi pt. spillere, der dækker store nok rum på banen. Jo, Widell kommer rundt på banen, men det er ikke nok.
Jeg kan mega godt lide van dam, men indtil videre virker projektet ikke mere bæredygtigt eller realistisk end Gaarde og Wieghorst possession-projekt, der jo hurtigt blev en fiasko.
Hverken på midtbanen eller i forsvaret har vi pt. spillere, der dækker store nok rum på banen. Jo, Widell kommer rundt på banen, men det er ikke nok.
Jeg kan mega godt lide van dam, men indtil videre virker projektet ikke mere bæredygtigt eller realistisk end Gaarde og Wieghorst possession-projekt, der jo hurtigt blev en fiasko.
Rolig nu, jeg tror på udskiftninger i sommerpausen. Menno og Kappmeier ved godt, at vores nuværende midterforsvar ikke passer ind i konceptet, og det har de selvfølgelig talt om. I forhold til dagens kamp, så bliver noget af det mest interessante, om Menno tager hensyn til dette problem allerede i dag, fx ved at stille med Arnorsson og Otaoa i midterforsvaret. Men mon dog ikke vores anfører starter inde.FIDEL skrev: ↑2. jun 2024, 12:41Jeg må indrømme, at al den snak om højt pres, giver mig lidt ondt i maven. Vi har endnu ikke truppen til det, og jeg frygter en gentagelse af Lars Friis-perioden. Denne gang med en træner uden SL erfaring.
Men en ting er sikkert. Med Thelander/Kramer i start 11 og højt pres, så kan vi se frem til en målrig kamp!?Raptorr skrev: ↑2. jun 2024, 12:49Rolig nu, jeg tror på udskiftninger i sommerpausen. Menno og Kappmeier ved godt, at vores nuværende midterforsvar ikke passer ind i konceptet, og det har de selvfølgelig talt om. I forhold til dagens kamp, så bliver noget af det mest interessante, om Menno tager hensyn til dette problem allerede i dag, fx ved at stille med Arnorsson og Otaoa i midterforsvaret. Men mon dog ikke vores anfører starter inde.FIDEL skrev: ↑2. jun 2024, 12:41Jeg må indrømme, at al den snak om højt pres, giver mig lidt ondt i maven. Vi har endnu ikke truppen til det, og jeg frygter en gentagelse af Lars Friis-perioden. Denne gang med en træner uden SL erfaring.
Jeg tror også på udskiftninger, men selvom vi får solgt Kramer og Højholt, så lader det jo til, at der ikke er midler til en profil til det centrale forsvar. Desuden er det svært at forestille sig, at Thelander skal nogen steder.Raptorr skrev: ↑2. jun 2024, 12:49Rolig nu, jeg tror på udskiftninger i sommerpausen. Menno og Kappmeier ved godt, at vores nuværende midterforsvar ikke passer ind i konceptet, og det har de selvfølgelig talt om. I forhold til dagens kamp, så bliver noget af det mest interessante, om Menno tager hensyn til dette problem allerede i dag, fx ved at stille med Arnorsson og Otaoa i midterforsvaret. Men mon dog ikke vores anfører starter inde.FIDEL skrev: ↑2. jun 2024, 12:41Jeg må indrømme, at al den snak om højt pres, giver mig lidt ondt i maven. Vi har endnu ikke truppen til det, og jeg frygter en gentagelse af Lars Friis-perioden. Denne gang med en træner uden SL erfaring.
Midtbanen kræver min. 2 forstærkninger, og kan man finde ordentlig kvalitet på fri transfer!? Jeg tvivler, men lad os nu se.
Thelander på bænken. Otoa og Davidsen fra start.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Fint at bænke Thelander. Har set rædderlig ud i et halvt år nu.
Thelander ude kan man ikke sige noget til. Om det havd været ham eller Kramer - same same .
Davidsen spændende.
Otoa hvor han er bedst dejligt
Ser også der stadig ik er start plads til en adedeji
Hvilket er fair - han har ikke hent præsteret men troe gan kan vokse under Van Dam.
Selvom de er tilbage til 4-2-3-1 med højt pres så troe jwg de vinder
Davidsen spændende.
Hvilket er fair - han har ikke hent præsteret men troe gan kan vokse under Van Dam.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Jibril ikke i truppen. Mon ikke han er skadet.
Modigt at skifte formation og sætte anføreren på bænken i sin første kamp efter en uge som cheftræner. Om det er dumdristigt eller modigt vil vise sig
Modigt at skifte formation og sætte anføreren på bænken i sin første kamp efter en uge som cheftræner. Om det er dumdristigt eller modigt vil vise sig
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Ingen lyd i højtalerne på complea, det er da egenlig ret forfriskende.
1 2 3 Jimmy er en mur!
Thelander ude kan man ikke sige noget til. Om det havd været ham eller Kramer - same same .
Davidsen spændende.
Davidsen spændende.
Altså jeg er all in på at vi engang imellem tager bøden og fyrer noget pyro af, men det giver meget lidt til det stemningsmæssige når der sker midt på eftermiddagen på en solskinsdag...
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Noerresundby
- Drenge

- Favoritspiller: Kusk
Jeg har igen svært ved at forstå det stemningsskabende ved pyro. Tåge, stilstand og bøde til klubben. Suk.
Jeg er all in på pyro, men dels er det altså høj solskin og giver meget lidt effekt, og dels formår man at få afbrudt kampen lige efter spillerne er kommet ud og man dræber totalt evt. opbygget intensitet.
Verdens største straffe og sikkert sat ind. Chancen opstår efter højt pres. Dejligt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Syntes det er fint thelander er på bænken. Kramer er bedre hvis man skal stå højt. Thelander er faldet for meget i kvalitet det sidste år. Håber man kan få ham solgt men det er nok svært
What the fuck…