Åh, kunne vi ikke lige få det symbolske femte mål - for lige at sætte en tyk streg under.
AaB - Vendsyssel 2/6 kl. 15
Re: AaB - Vendsyssel 2/6 kl. 15
Uanset hvad, kan jeg dæleme ikke mindes en sæson med så mange spektakulære AaB-træffere! Ret skal være ret
Åh, kunne vi ikke lige få det symbolske femte mål - for lige at sætte en tyk streg under.
Hold op hvor har det været en fornøjelse at se AaB i dag. Efter en ørkenvandring af en sæson rent spillemæssigt så er det virkelig tiltrængt at se AaB spille med iver og kvalitet. I dag kører både pres og pasningsspillet rent faktisk og selvom vi har scoret på nogle bangers, så har der bestemt også været muligheder til at score mere simple mål. Meget dejligt at gå til sommerpausen med en opløftende indsats.
Hvor har det været hele sæsonen AaB?
Hvor har det været hele sæsonen AaB?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
I øvrigt en gennemsyret 4-3-3
-
Stegosaurus
- Allstar

Som har været ekstremt stærk for U19 og nu bare fortsætter på førsteholdet. Han er fucking hurtig, tør holde på bolden, pisker hjem når han taber bolden og brokker sig aldrig over noget.
Skønt at se ham og Kasper Davidsen på banen i dag.Stegosaurus skrev: ↑2. jun 2024, 17:20Som har været ekstremt stærk for U19 og nu bare fortsætter på førsteholdet. Han er fucking hurtig, tør holde på bolden, pisker hjem når han taber bolden og brokker sig aldrig over noget.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Han så bestemt meget spændene udStegosaurus skrev: ↑2. jun 2024, 17:20Som har været ekstremt stærk for U19 og nu bare fortsætter på førsteholdet. Han er fucking hurtig, tør holde på bolden, pisker hjem når han taber bolden og brokker sig aldrig over noget.
Fantastisk at slutte af med årets bedste kamp, det giver os og ikke mindst spillerne tiltro til Van Dam.
Det pynter så meget at få Otoa ind i forsvaret i stedet for Thelander, og Kasper Davidsen ser også meget spændende ud.
Det pynter så meget at få Otoa ind i forsvaret i stedet for Thelander, og Kasper Davidsen ser også meget spændende ud.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Enig.
Så desværre ikke kampen, men gode stats hele vejen igennem og lige præcis den type af sejr, der var brug for.
Især for Van Dam der lige får stemplet ind og får vist sine taktiske intentioner ikke bare er snak.
Et AaB-hold som kunne spille frit, med en ny cheftræner på plads som lige har nået at trykke på et par knapper, og pludselig ligner det hele en million. Absolut ingen problemer på midtbanen i dag, stjerne-indsatser af dem alle. 4-1 er fint, men det virkelig positive var måden hvorpå man dominerede kampen i 85 minutter. Masser af hurtigt og præcist pasningsspil, Widell var formentlig bedste mand i offensiven, hvilket alligevel ikke siger så lidt, sådan som resten af banden viste sig frem.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Helenius var endnu engang en skuffelse på banen… ellers en meget positiv kamp
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Jeg håber vi forsætter med posovac på mål. Syntes ikke man har behandlet ham ordenligt og de boer burde aldrig have fået så mange kampe. Var jo tydeligt han var et step ned i forhold til posovac.
Håber sgu også Posa får chancen som fast mandDenSataniskeHest skrev: ↑2. jun 2024, 19:28Jeg håber vi forsætter med posovac på mål. Syntes ikke man har behandlet ham ordenligt og de boer burde aldrig have fået så mange kampe. Var jo tydeligt han var et step ned i forhold til posovac.
Ham Kan vi fint klare os med. Han gør det udmærket
Men han er dyr i løn så måske satser man på et lille salg. (Bare gætværk)
Det kan kun handle om løn, hvis man vil af med ham. Kvaliteten fejler ikke noget.baresi skrev: ↑2. jun 2024, 20:02Håber sgu også Posa får chancen som fast mandDenSataniskeHest skrev: ↑2. jun 2024, 19:28Jeg håber vi forsætter med posovac på mål. Syntes ikke man har behandlet ham ordenligt og de boer burde aldrig have fået så mange kampe. Var jo tydeligt han var et step ned i forhold til posovac.
Ham Kan vi fint klare os med. Han gør det udmærket
Men han er dyr i løn så måske satser man på et lille salg. (Bare gætværk)
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Spændende at se både Davidsen og Diagne idag og dertil har vi også Bomholt til midtbanen. Håber de får masser af spilletid i den kommende sæson - de virker til allerede at have overhalet Ask; som jo også meldes til Sverige på lejekontrakt. Derudover er det tydeligt at Otoa kan blive en kæmpe profil for os, såfremt han ikke bliver solgt.
Der er og bliver helt på månen, at man bænkede Posa! Har er rigelig god nok til at stå på mål for et top-6-hold i Danmark. Jovist, han fik en problematisk start i AaB, men han fejlprocent er virkelig lav - i modsætnign til mange af dem, der spiller foran ham. Jeg vil nødig være mavesur ovenpå en fantastisk præstation af holdet i dag, men hold nu kæft, hvor er Kramer dog sløset i forsvaret! Den chance han forærer væk er jo himmelråbende!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Fantastisk kamp. Første gang i meget lang tid, at vores midtbane shinede.
Højholt var god. Davidsen vildt spændende. Widell var tilbage i topform. Bakiz med sæsonens klart bedste kamp. Ved ikke hvor meget der kan tilskrives Menno. Men det var da et påfaldende skift i udtryk. Dejligt at slutte med optimisme frem mod Superligaen.
Otoa er fremragende. Hvis han fortsætter det på Superliga-niveau er det voldsomt. Om han spiller ved siden af Kramer eller Thelander er nogenlunde det samme for mig.
Skal dog også lige siges, at det var et meget svagt Vendsyssel-hold.
Højholt var god. Davidsen vildt spændende. Widell var tilbage i topform. Bakiz med sæsonens klart bedste kamp. Ved ikke hvor meget der kan tilskrives Menno. Men det var da et påfaldende skift i udtryk. Dejligt at slutte med optimisme frem mod Superligaen.
Otoa er fremragende. Hvis han fortsætter det på Superliga-niveau er det voldsomt. Om han spiller ved siden af Kramer eller Thelander er nogenlunde det samme for mig.
Skal dog også lige siges, at det var et meget svagt Vendsyssel-hold.
Kæft et mål af Bakiz. Lige til at blive solgt til serie B på.
Har fået set highlights. Vildt at det er de samme spillere som hele sæsonen ikke har kunne få det til at fungere. Det kunne vel nærmest være blevet til 7-8 mål. Måske det bare er fordi det var sidste kamp, men det lignede en helt anden intensitet, og selv Højholt havde flere fine fremadrettede afleveringer.
Hvor kommer den hurtige boldomgang pludselig fra, og den nærmest selvsikre udstråling fra alle spillere. Det er jo sådan (stortset) alle kampe denne sæson burde have været.
Fed start for Menno. Nu er det op til Koppmeier at give ham ordentligt materiale at arbejde med.
Hvor kommer den hurtige boldomgang pludselig fra, og den nærmest selvsikre udstråling fra alle spillere. Det er jo sådan (stortset) alle kampe denne sæson burde have været.
Fed start for Menno. Nu er det op til Koppmeier at give ham ordentligt materiale at arbejde med.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Jeg har også skrevet det før. Jeg har ment hele vejen igennem sæsonen men specielt de sidste 10 kampe at holdet har kørt på 80% og man absolut intet kan ligge i de kampe i forhold til superligaen, hvor der bliver skruet op! Så hele konklusionen med vi rykker ned igen når vi spiller sådan her, har jeg aldrig troet på. Præmissen bliver en helt anden.
Jeg mener jo også vores hold skulle aldrig været rykket ned, det var alt det lort uden om igennem mange år der savede den gren over vi sad på. Spillerne var god nok, men kunne slet ikke preforme. Men det er et overstået kapitel.
Hvis vi nu ikke sælger alle vores superliga proven spillere hen over sommeren så skal vi nok i første sæson kæmpe med om top 6 slutspillet. Men vi klare den selvfølgelig ikke, men ender som 7-8 stykker. Der bliver skruet meget mere op fir aggressiviteten og intensiteten efter sommerferien.
Og den kamp her med farvel til Ahlmann, første kamp for træner og sidste kamp i sæsonen, sommerdag mange på stadion viste hvad holdet formår.
Jeg mener jo også vores hold skulle aldrig været rykket ned, det var alt det lort uden om igennem mange år der savede den gren over vi sad på. Spillerne var god nok, men kunne slet ikke preforme. Men det er et overstået kapitel.
Hvis vi nu ikke sælger alle vores superliga proven spillere hen over sommeren så skal vi nok i første sæson kæmpe med om top 6 slutspillet. Men vi klare den selvfølgelig ikke, men ender som 7-8 stykker. Der bliver skruet meget mere op fir aggressiviteten og intensiteten efter sommerferien.
Og den kamp her med farvel til Ahlmann, første kamp for træner og sidste kamp i sæsonen, sommerdag mange på stadion viste hvad holdet formår.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Så vi skal ikke lægge noget i, at holdet har spillet som en pose nødder gennem hele sæsonen, men vi skal lægge en hel masse i en sommerkamp, hvor begge hold er gået på ferie? OK.raekkeettre skrev: ↑3. jun 2024, 09:27Jeg har også skrevet det før. Jeg har ment hele vejen igennem sæsonen men specielt de sidste 10 kampe at holdet har kørt på 80% og man absolut intet kan ligge i de kampe i forhold til superligaen, hvor der bliver skruet op! Så hele konklusionen med vi rykker ned igen når vi spiller sådan her, har jeg aldrig troet på. Præmissen bliver en helt anden.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022