Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.
Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.
Så kom der svar fra direktøren på Søndergaard og Ottesens seneste angreb:
“Jamen der sker ikke ret meget. Jeg er ked af, at I (Viaplay, red.) ikke kunne komme derud. I er meget velkomne, så kan jeg vise det ved selvsyn.
- Det er en storm i et glas vand. Vi har fjernet nogle reoler for at gøre plads til nye medarbejdere, så vi er klar til den fremtid, vi går i møde.”
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... s/10237299
“Jamen der sker ikke ret meget. Jeg er ked af, at I (Viaplay, red.) ikke kunne komme derud. I er meget velkomne, så kan jeg vise det ved selvsyn.
- Det er en storm i et glas vand. Vi har fjernet nogle reoler for at gøre plads til nye medarbejdere, så vi er klar til den fremtid, vi går i møde.”
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Selvfølgelig gør viasat ikke det, så havde de opdaget deres AaB expert et fyldt af lortForza skrev: ↑17. maj 2024, 19:50Så kom der svar fra direktøren på Søndergaard og Ottesens seneste angreb:
Mon ikke, de er tvunget til at se lidt indad alligevel. Jeg ville da tænke mit, hvis jeg stod som journalist og brugte tv-tid på at forfølge en historie, som åbenbart er så skæv.DenSataniskeHest skrev: ↑17. maj 2024, 20:20Selvfølgelig gør viasat ikke det, så havde de opdaget deres AaB expert et fyldt af lortForza skrev: ↑17. maj 2024, 19:50Så kom der svar fra direktøren på Søndergaard og Ottesens seneste angreb:
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
DenSataniskeHest
- Allstar

tvivler, af en eller anden grund er han inde i varmen. selv alt hans bullshit omkring AaB og barcalona stilen som han mente Marti havde lovet og snakket om, blev han jo ved med, indtil Mikkel Thygesen fik nok og sagde ham imod flere gange i live tv... Men der gik ikke andet end en uge så var han igang igen.Funky skrev: ↑17. maj 2024, 21:57Mon ikke, de er tvunget til at se lidt indad alligevel. Jeg ville da tænke mit, hvis jeg stod som journalist og brugte tv-tid på at forfølge en historie, som åbenbart er så skæv.DenSataniskeHest skrev: ↑17. maj 2024, 20:20Selvfølgelig gør viasat ikke det, så havde de opdaget deres AaB expert et fyldt af lortForza skrev: ↑17. maj 2024, 19:50Så kom der svar fra direktøren på Søndergaard og Ottesens seneste angreb:
Virker i bedste fald amatøragtigt, at AaB ikke havde inviteret 2014-truppen før for 3 uger siden..
I værste fald har Søndergaard og Ottesen måske nok ramt noget røg, som godt nok ikke viste sig som en stor brand, men det virker godt nok mystisk at høre, at spillerne først er blevet inviteret for 3 uger siden..
Om det så bare er sjusk, eller om det er lidt damage control, ja det finder man nok aldrig ud af..
I værste fald har Søndergaard og Ottesen måske nok ramt noget røg, som godt nok ikke viste sig som en stor brand, men det virker godt nok mystisk at høre, at spillerne først er blevet inviteret for 3 uger siden..
Om det så bare er sjusk, eller om det er lidt damage control, ja det finder man nok aldrig ud af..
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Har godt nok svært at tro, at klubben har sat den hyldest i søen for at modbevise Søndergaards og Ottesens skøre teorier, men mon ikke de alligvel bruger det til at få deres skrøbelige ego'er pudset lidt af.Dalbjerg skrev: ↑3. jun 2024, 20:12Virker i bedste fald amatøragtigt, at AaB ikke havde inviteret 2014-truppen før for 3 uger siden..
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Jeg har ikke x. Er det deres næste kæphest?Dalbjerg skrev: ↑3. jun 2024, 20:12Virker i bedste fald amatøragtigt, at AaB ikke havde inviteret 2014-truppen før for 3 uger siden..
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Det skal lige siges at de andre heller ikke blev inviteret før, så har intet med 14 holdet at gøre..Kasper skrev: ↑3. jun 2024, 20:41Jeg har ikke x. Er det deres næste kæphest?Dalbjerg skrev: ↑3. jun 2024, 20:12Virker i bedste fald amatøragtigt, at AaB ikke havde inviteret 2014-truppen før for 3 uger siden..
Kunne det tænkes, at man lige afventede reel oprykning før man planlagde diverse hyldestindslag?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Ja, de har hylet en del om at klubhistorien nærmest skulle være blevet fjernet fra Børge Bach huset per dekret fra Bernhard Peters.Kasper skrev: ↑3. jun 2024, 20:41Jeg har ikke x. Er det deres næste kæphest?Dalbjerg skrev: ↑3. jun 2024, 20:12Virker i bedste fald amatøragtigt, at AaB ikke havde inviteret 2014-truppen før for 3 uger siden..
Sandheden er nærmere, at der er blevet malet i et enkelt rum og flyttet lidt om. Historien er både modsagt af andre brugere på X der har taget billeder i Børge Bach huset og Michael Tuxen Boll har afvist historien.
Meget symptomatisk for det Mikkel B. Ottesen og Per Søndergaards nepobaby har gang i på X var der ingen dokumentation eller kilder der udtaler sig til citat. Det var rent "jeg har hørt" med det underliggende tema af "jeg tager alt der sker og spinner det til tyskerne er nogle onde onde folk".
Da der konspirationsteori om slettet klubhistorie ikke holdte gik de videre til andre ting. Bl.a. kørte de på de penge AaB bruger på konsulentydelser uden, at de har nogen viden om hvad AaB får for beløbet og hvad det ville koste at have tilsvarende kompetence internt. Igen en halv vind de prøvede på at skrige op.
Jeg synes egentlig Mikkel B. Ottesen havde fat i meget rigtigt med den gamle ledelse, men han er helt uden for skiven med den nye ledelse og griber efter halve historie for at køre smædekampagne. At han så også allierer sig med Søndergaard jr. gør selvsagt kun sagen endnu værre.
RAUS RAUS SSE!
Det tror og håber jeg da du har ret i, men så er vi vel så også enige om, at der ligner amatørarbejde af klubben i forbindelse med sådan et arrangement.doukas skrev: ↑3. jun 2024, 20:22Har godt nok svært at tro, at klubben har sat den hyldest i søen for at modbevise Søndergaards og Ottesens skøre teorier, men mon ikke de alligvel bruger det til at få deres skrøbelige ego'er pudset lidt af.Dalbjerg skrev: ↑3. jun 2024, 20:12Virker i bedste fald amatøragtigt, at AaB ikke havde inviteret 2014-truppen før for 3 uger siden..
Minder om noget som man lige kunne finde på i en serieklub, at vi da lige kan inviterer nogle gamle korrifæer til næste hjemmekamp, de skal jo nok ikke noget..
Det håber jeg da virkelig ikke, at man gør..
Hvorfor i alverden skulle man ikke kunne hylder 2014 holdet, om så man stadigvæk skulle bruge point i den pågældende kamp?
Det er godt lige en tand for dansk, hvis man tænker sådan..
Man kunne jo også tænke, at det inspirerer, at se gamle vindere og stjerner..
Det må de da ihvertfald tro i mange andre klubber, ligaer, lande og sportsgrene..
Så det er godt nok søgt i min optik, at det skulle være årsagen.
Men man skal nok ikke leder efter ondsindet hensigter, når forklaringen også kan være uduelighed/sløshed..
Og nej, tror ikke der er tyskers fingeraftryk på det her, men det viser bare en klub, som er så langt bagud i mentalitet og forberedelse..
Vores SoMe game er jo nærmest overgået af DS klubber... Så generelt skal det som sagt nok bare tilskrives generel dårligdom i en klub, som har stået i stampe i 15 år uden for banen og 10 år inde på banen..
Der er 10-års jubilæum. Mærkeligere er det ikke.Dalbjerg skrev: ↑4. jun 2024, 01:51Det tror og håber jeg da du har ret i, men så er vi vel så også enige om, at der ligner amatørarbejde af klubben i forbindelse med sådan et arrangement.doukas skrev: ↑3. jun 2024, 20:22Har godt nok svært at tro, at klubben har sat den hyldest i søen for at modbevise Søndergaards og Ottesens skøre teorier, men mon ikke de alligvel bruger det til at få deres skrøbelige ego'er pudset lidt af.Dalbjerg skrev: ↑3. jun 2024, 20:12Virker i bedste fald amatøragtigt, at AaB ikke havde inviteret 2014-truppen før for 3 uger siden..
Minder om noget som man lige kunne finde på i en serieklub, at vi da lige kan inviterer nogle gamle korrifæer til næste hjemmekamp, de skal jo nok ikke noget..
Et hjerte - En klub
Jeg må indrømme at jeg også synes den lugter af at det er noget der er sat i værk ovenpå en række historier der satte spørgsmålstegn ved ledelsens respekt for klubbens historie og bedrifter. Ellers virker det for mig mærkeligt at man ikke lang tid forinden har lagt en føler ud hos spillerne der skulle inviteres, der er trods alt mange der skal komme lang vejs fra, og det er jo ikke just fordi at jubilæerne kommer som en overraskelse. Jeg har svært ved at se hvorfor det skulle være afhængig af en mulig vigtig oprykningskamp eller ej. 2014 holdet valgte sågar at mødes privat fordi de ikke troede at der ville komme et arrangement fra klubbens side, og det er jo så inklusiv Würtz og Ahlmann der har sin daglige gang i klubben, og vel nok kunne have opsnuset hvis der var noget under opsejling.Dalbjerg skrev: ↑4. jun 2024, 01:54Det håber jeg da virkelig ikke, at man gør..
Hvorfor i alverden skulle man ikke kunne hylder 2014 holdet, om så man stadigvæk skulle bruge point i den pågældende kamp?
Det må de da ihvertfald tro i mange andre klubber, ligaer, lande og sportsgrene..
Men man skal nok ikke leder efter ondsindet hensigter, når forklaringen også kan være uduelighed/sløshed..
Og nej, tror ikke der er tyskers fingeraftryk på det her, men det viser bare en klub, som er så langt bagud i mentalitet og forberedelse..
Vores SoMe game er jo nærmest overgået af DS klubber... Så generelt skal det som sagt nok bare tilskrives generel dårligdom i en klub, som har stået i stampe i 15 år uden for banen og 10 år inde på banen..
Men når det er sagt, så synes jeg sådan set ikke det er så vigtigt - for mig at se er det da kun positivt hvis ledelsen anerkender den bekymrende omtale der var fra flere vinkler og forsøger at råde bod på det. Det er ikke underligt at Søndergaard og Ottesen vælger at vinkle det negativt, som de jo altid gør. Jeg synes at Kappmeier og co. har grebet kritikken, der viste sig at være overdreven, an på en rigtig fin måde må jeg sige.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Vi har også lige fået ny adm. direktør. Det kan jo også være det er en ide han har været med til at føde.Hanga skrev: ↑4. jun 2024, 19:32Jeg må indrømme at jeg også synes den lugter af at det er noget der er sat i værk ovenpå en række historier der satte spørgsmålstegn ved ledelsens respekt for klubbens historie og bedrifter. Ellers virker det for mig mærkeligt at man ikke lang tid forinden har lagt en føler ud hos spillerne der skulle inviteres, der er trods alt mange der skal komme lang vejs fra, og det er jo ikke just fordi at jubilæerne kommer som en overraskelse. Jeg har svært ved at se hvorfor det skulle være afhængig af en mulig vigtig oprykningskamp eller ej. 2014 holdet valgte sågar at mødes privat fordi de ikke troede at der ville komme et arrangement fra klubbens side, og det er jo så inklusiv Würtz og Ahlmann der har sin daglige gang i klubben, og vel nok kunne have opsnuset hvis der var noget under opsejling.Dalbjerg skrev: ↑4. jun 2024, 01:54Det håber jeg da virkelig ikke, at man gør..
Men når det er sagt, så synes jeg sådan set ikke det er så vigtigt - for mig at se er det da kun positivt hvis ledelsen anerkender den bekymrende omtale der var fra flere vinkler og forsøger at råde bod på det. Det er ikke underligt at Søndergaard og Ottesen vælger at vinkle det negativt, som de jo altid gør. Jeg synes at Kappmeier og co. har grebet kritikken, der viste sig at være overdreven, an på en rigtig fin måde må jeg sige.
At have potentielle sponsorer med til et program som det i Søndags vil da virkelig være en god salgspitch. Oprykning, stemning, masser af fans, afsked med legender og hyldest af andre legender. Dit bud er så godt som mit - min egentlige pointe er at det sgu er giftigt med alle de spekulationer.
RAUS RAUS SSE!
Så er Ottesen igang med sin propaganda igen på twitter. Denne gang underbygget med den store bombe, at Risgård havde været ude i AaB, hvor et par billeder var pillet ned. Hans opslag er nedenfor:
“En storm i et glas vand”, sagde Tuxen Boll om fjernelsen af en lang række historiske effekter fra Børge Bach huset i #superaab.
Skal man tro direktøren, er det nærmest ikke sket.
Men det er det. Og direktørens “storm i er glas vand” oplevede Kasper Risgård som smerte, da han sidst var på besøg.
Pres fra koryfæer gjorde, at der blev travlt med boremaskine og rawlplugs, ligesom der blev sendt ilbud efter gamle helte til sæsonafslutningen.
Jeg forstår bare ikke hvorfor det var nødvendigt at forsøge at skjule de skridt man havde taget - og ligefrem lyve om dem. Det er ikke en ledelsesstil jeg har været på kursus i.
Åbenhed er vejen frem. Også når man kommer til at træde på stregen.
For fodbold er følelser. Og når der er følelser på banen, er det man oplever lig med sandheden - uanset hvad der så bliver sagt bagefter.
“En storm i et glas vand”, sagde Tuxen Boll om fjernelsen af en lang række historiske effekter fra Børge Bach huset i #superaab.
Men det er det. Og direktørens “storm i er glas vand” oplevede Kasper Risgård som smerte, da han sidst var på besøg.
Pres fra koryfæer gjorde, at der blev travlt med boremaskine og rawlplugs, ligesom der blev sendt ilbud efter gamle helte til sæsonafslutningen.
Jeg forstår bare ikke hvorfor det var nødvendigt at forsøge at skjule de skridt man havde taget - og ligefrem lyve om dem. Det er ikke en ledelsesstil jeg har været på kursus i.
For fodbold er følelser. Og når der er følelser på banen, er det man oplever lig med sandheden - uanset hvad der så bliver sagt bagefter.
------------------------------------------------
Det er simpelthen utroligt så meget suppe han kan koge på at et par billeder var taget ned.Forza skrev: ↑7. jun 2024, 14:45Så er Ottesen igang med sin propaganda igen på twitter. Denne gang underbygget med den store bombe, at Risgård havde været ude i AaB, hvor et par billeder var pillet ned. Hans opslag er nedenfor:
For fodbold er følelser. Og når der er følelser på banen, er det man oplever lig med sandheden - uanset hvad der så bliver sagt bagefter.![]()
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Alpa Chino
- Superliga

Ingen herinde gider høre om hvad ham Ottesen mener om ting.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Ottesens lede stil er man bruger 10år gamle personale sagerne som argumenter på TwitterForza skrev: ↑7. jun 2024, 14:45Så er Ottesen igang med sin propaganda igen på twitter. Denne gang underbygget med den store bombe, at Risgård havde været ude i AaB, hvor et par billeder var pillet ned. Hans opslag er nedenfor:
For fodbold er følelser. Og når der er følelser på banen, er det man oplever lig med sandheden - uanset hvad der så bliver sagt bagefter.![]()