Enig. Jeg håber på samme måde, man heller ikke har opgivet Ask.baresi skrev: ↑7. jun 2024, 19:51Jeg håber ik man har opgivet ham. Syns der er noget i hamJakobsen skrev: ↑7. jun 2024, 18:27Mon man er ved at opgive Adedeji? Synes ikke han har været særligt i øjnefaldende set over hele foråret og defensivt er han en liability. Omvendt er han en kontraspiller så det kan også vise sig, at han faktisk er et større aktiv i kampe AaB ikke dominerer/prøver at dominere.Sauer skrev:Ja, det kan jeg også sagtens se værdien af. Er bare lidt overrasket over, at vi lægger ud med at hente to kantspiller, efter vi også hentede M. Jørgensen og Adededji i vinterpausenbaresi skrev: ↑7. jun 2024, 18:17Det skal nok også ses i lyset af at der måske er emner på vej ud.Sauer skrev: ↑7. jun 2024, 18:144-årig aftale. Så må de føle sig ret sikre i deres sag. Men det var vel også, hvad vi har givet Ask.
Er spændt på, hvad han kan, men også lidt overrasket over, at vi henter endnu en kantspiller. Håber stadig mest af alt på en solid forstærkning eller to til midteraksen.
Og hvem ved om ham kelvin John eller Jørgensen skal være spids angriber
Vi har bestemt heller ikke haft en stærk bænk så syns det er interessant med en Type som Jansson…for at overleve i suppen skal vi også skifte kvalitet ind
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Stor fysisk pakke god fart fin teknik (ik så stærk i afslutningerne) men fin presspiller..
der er mere i ham - lad nu Van Dam tjekke ham lidt ud.
Hvordan og hvorledes med ham den hollænder, du har hørt om, noget nyt?