https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... e-til-skee
Denne?

So much for at holde forhandlingerne fortroligeDenSataniskeHest skrev: ↑14. jun 2024, 17:18https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... e-til-skee
Denne?

Elsker Peter LassenHanga skrev: ↑14. jun 2024, 17:29So much for at holde forhandlingerne fortroligeDenSataniskeHest skrev: ↑14. jun 2024, 17:18https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... e-til-skee
Denne?![]()
Haha ja han er suveræn Lassen…Stegosaurus skrev: ↑14. jun 2024, 18:11Elsker Peter LassenHanga skrev: ↑14. jun 2024, 17:29So much for at holde forhandlingerne fortroligeDenSataniskeHest skrev: ↑14. jun 2024, 17:18https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... e-til-skee
Denne?![]()
Men er ikke overbevist om at Marc Nielsen skulle være bedre en Caballo.
Om man skal grine eller græde finder vi nok først ud af når sæsonen starter …bjensen skrev: ↑15. jun 2024, 00:11Polsk medie mener vi er interesserede i den polske VB Cezary Polak som i seneste sæson har spillet i den tredjebedste række og rykket op. Artiklen nævner vi har budt 300.000 euro og at Magdeburg skulle have budt et højere beløb, men at begge bud er blevet afvist. Jeg tænker umiddelbart det må være en and.
https://www.meczyki.pl/newsy/pilka-nozn ... ews/242635
Umiddelbart skræmmer klubben han kommer fra, men han har trods alt fået u20 og u21 landskampe for Polen.baresi skrev: ↑15. jun 2024, 08:54Om man skal grine eller græde finder vi nok først ud af når sæsonen starter …bjensen skrev: ↑15. jun 2024, 00:11Polsk medie mener vi er interesserede i den polske VB Cezary Polak som i seneste sæson har spillet i den tredjebedste række og rykket op. Artiklen nævner vi har budt 300.000 euro og at Magdeburg skulle have budt et højere beløb, men at begge bud er blevet afvist. Jeg tænker umiddelbart det må være en and.
Men at hente øst europæiske 3. Div spillere hmm det lugter ikke af superlige
Til angrebet :
Jeg gad godt man lejede en Wahid faghir hvis muligt.
Sidste sommer var der jo også den type rygter og dem der så endelig blev henter var til DS holdetForza skrev:Umiddelbart skræmmer klubben han kommer fra, men han har trods alt fået u20 og u21 landskampe for Polen.baresi skrev: ↑15. jun 2024, 08:54Om man skal grine eller græde finder vi nok først ud af når sæsonen starter …bjensen skrev: ↑15. jun 2024, 00:11Polsk medie mener vi er interesserede i den polske VB Cezary Polak som i seneste sæson har spillet i den tredjebedste række og rykket op. Artiklen nævner vi har budt 300.000 euro og at Magdeburg skulle have budt et højere beløb, men at begge bud er blevet afvist. Jeg tænker umiddelbart det må være en and.
Til angrebet :
Ja det er ikke just den hylde jeg selv ser os hente fra, men det virkede jo med Mathias Jørgensen. Har læst lidt op på ham, og flere Ekstraklasa klubber var interesserede i ham i januar, men hans klub nægtede at sælge da de kæmpede om oprykning.baresi skrev: ↑15. jun 2024, 08:54Om man skal grine eller græde finder vi nok først ud af når sæsonen starter …bjensen skrev: ↑15. jun 2024, 00:11Polsk medie mener vi er interesserede i den polske VB Cezary Polak som i seneste sæson har spillet i den tredjebedste række og rykket op. Artiklen nævner vi har budt 300.000 euro og at Magdeburg skulle have budt et højere beløb, men at begge bud er blevet afvist. Jeg tænker umiddelbart det må være en and.
Til angrebet :

"Med lidt gåpåmod" hold kæft det var sjovt...tak for at jeg fik kaffen galt i halsen her til morgen...Buzz Killington skrev: ↑15. jun 2024, 10:08Tjae. Et eller andet fornuftigt har ham vel gjort for at gøre sig bemærket til at komme på u21 holdet. Og 11 gule og 3 røde kort i 29 kampe kunne godt lyde som en der kommer med lidt gåpåmod. Kan selvfølgelig også bare betyde han er et pikhoved på banen.
Enig i det med 9er positionen. Selvfølgelig vil jeg gerne have en rigtigt 9er proven goalgetter, men det er ubetinget også den plads på banen hvor prisen for proven kvalitet er højest.jonas386 skrev: ↑15. jun 2024, 10:40Selvfølgelig ikke det allermest sikre kort på papiret, men hvis både Magdeburg og flere polske klubber et interesseret, må han jo kunne et eller andet.
Ligner han har været angriber, med en vis succes, i ungdomsårene, og løbende er rykket længere tilbage på banen. Først på kanten, og nu som back.
Geberelt er det positvt at vi overvejende sættes i forbindelse med spillere, der faktisk spiller på positioner, hvor vi har et behov. Om det så bliver Marc Nielsen, polakken eller en tredje mand må vi se.
Hvis vi snart lander en venstreback, så er det vel kun midtbanen, hvor vi for alvor mangler noget. Jeg tror vi forsøger at løse situationen med 9'eren med de spillere vi allerede har til rådighed.
Enig i ovenstående. Hvis vi tager et kig på midtbanen, så har vi Højholt, Widell, Davidsen, Bomholt... og det er vel det? Vi mangler i hvert fald en spiller, og det skal gerne være en 6'er med høj kvalitet. Intet nyt der. Til pladsen som angriber har vi Helenius, Makaric, Ross og Ramkilde. Øvrige offensive spillere er Adedeji, M.Jørgensen, Kelvin John og Andre Jasson. Mit gæt er, at der ikke kommer yderligere offensive spillere ind, men at der ryger 1-2 ud via salg eller nok mere realistisk leje. Men Ross kan også blive solgt, sågar Helenius hvis man ikke vil bruge ham. Ramkilde virker ikke realistisk og ej heller Makaric, og så står man pludselig uden en angriber.Maglau skrev: ↑15. jun 2024, 11:29Enig i det med 9er positionen. Selvfølgelig vil jeg gerne have en rigtigt 9er proven goalgetter, men det er ubetinget også den plads på banen hvor prisen for proven kvalitet er højest.jonas386 skrev: ↑15. jun 2024, 10:40Selvfølgelig ikke det allermest sikre kort på papiret, men hvis både Magdeburg og flere polske klubber et interesseret, må han jo kunne et eller andet.
Ligner han har været angriber, med en vis succes, i ungdomsårene, og løbende er rykket længere tilbage på banen. Først på kanten, og nu som back.
Geberelt er det positvt at vi overvejende sættes i forbindelse med spillere, der faktisk spiller på positioner, hvor vi har et behov. Om det så bliver Marc Nielsen, polakken eller en tredje mand må vi se.
Hvis vi snart lander en venstreback, så er det vel kun midtbanen, hvor vi for alvor mangler noget. Jeg tror vi forsøger at løse situationen med 9'eren med de spillere vi allerede har til rådighed.
Der flere eksempler på 9ere i superligaen der har koster 8-15+ mio uden de har braget igennem.
Så jeg synes vi skal bruge midlerne på at gøre hele holdet bedre på så mange pladser som muligt.
Vi er jo ikke helt tabt på angrebspladserne hvor flere kan byde sig til. Mest oplagt Ross og helenius, men også Jørgensen, adedeji alt efter hvilket taktisk oplæg der praktiseres.
Det er også de tre pladser som Farzam fra Tipsbladet melder at jagter. VB har første prioritet og han forventer at den position først bliver forstærket.Raptorr skrev: ↑15. jun 2024, 12:24Enig i ovenstående. Hvis vi tager et kig på midtbanen, så har vi Højholt, Widell, Davidsen, Bomholt... og det er vel det? Vi mangler i hvert fald en spiller, og det skal gerne være en 6'er med høj kvalitet. Intet nyt der. Til pladsen som angriber har vi Helenius, Makaric, Ross og Ramkilde. Øvrige offensive spillere er Adedeji, M.Jørgensen, Kelvin John og Andre Jasson. Mit gæt er, at der ikke kommer yderligere offensive spillere ind, men at der ryger 1-2 ud via salg eller nok mere realistisk leje. Men Ross kan også blive solgt, sågar Helenius hvis man ikke vil bruge ham. Ramkilde virker ikke realistisk og ej heller Makaric, og så står man pludselig uden en angriber.Maglau skrev: ↑15. jun 2024, 11:29Enig i det med 9er positionen. Selvfølgelig vil jeg gerne have en rigtigt 9er proven goalgetter, men det er ubetinget også den plads på banen hvor prisen for proven kvalitet er højest.jonas386 skrev: ↑15. jun 2024, 10:40Selvfølgelig ikke det allermest sikre kort på papiret, men hvis både Magdeburg og flere polske klubber et interesseret, må han jo kunne et eller andet.
Der flere eksempler på 9ere i superligaen der har koster 8-15+ mio uden de har braget igennem.
Så jeg synes vi skal bruge midlerne på at gøre hele holdet bedre på så mange pladser som muligt.
Vi er jo ikke helt tabt på angrebspladserne hvor flere kan byde sig til. Mest oplagt Ross og helenius, men også Jørgensen, adedeji alt efter hvilket taktisk oplæg der praktiseres.
Det leder mig frem til, at man satser på M. Jørgensen som angriber og derudover beholder Ross eller henter en udefra. Når sandheden skal frem, så tror jeg faktisk hverken på Helenius, Makaric eller Ramkilde (selvom jeg altid har haft et svagt punkt for sidstnævnte).
Summa Summarum: En venstreback (Marc fra Hvidovre), en 6'er og måske en angriber.
Er der noget jeg har misset? Er Makaric på vej tilbage (for at være en del af holdet) eller udløber hans lejeperiode bare?Forza skrev: ↑15. jun 2024, 13:49Det er også de tre pladser som Farzam fra Tipsbladet melder at jagter. VB har første prioritet og han forventer at den position først bliver forstærket.Raptorr skrev: ↑15. jun 2024, 12:24Enig i ovenstående. Hvis vi tager et kig på midtbanen, så har vi Højholt, Widell, Davidsen, Bomholt... og det er vel det? Vi mangler i hvert fald en spiller, og det skal gerne være en 6'er med høj kvalitet. Intet nyt der. Til pladsen som angriber har vi Helenius, Makaric, Ross og Ramkilde. Øvrige offensive spillere er Adedeji, M.Jørgensen, Kelvin John og Andre Jasson. Mit gæt er, at der ikke kommer yderligere offensive spillere ind, men at der ryger 1-2 ud via salg eller nok mere realistisk leje. Men Ross kan også blive solgt, sågar Helenius hvis man ikke vil bruge ham. Ramkilde virker ikke realistisk og ej heller Makaric, og så står man pludselig uden en angriber.Maglau skrev: ↑15. jun 2024, 11:29Enig i det med 9er positionen. Selvfølgelig vil jeg gerne have en rigtigt 9er proven goalgetter, men det er ubetinget også den plads på banen hvor prisen for proven kvalitet er højest.jonas386 skrev: ↑15. jun 2024, 10:40Selvfølgelig ikke det allermest sikre kort på papiret, men hvis både Magdeburg og flere polske klubber et interesseret, må han jo kunne et eller andet.
Det leder mig frem til, at man satser på M. Jørgensen som angriber og derudover beholder Ross eller henter en udefra. Når sandheden skal frem, så tror jeg faktisk hverken på Helenius, Makaric eller Ramkilde (selvom jeg altid har haft et svagt punkt for sidstnævnte).
Summa Summarum: En venstreback (Marc fra Hvidovre), en 6'er og måske en angriber.
Synes ikke jeg set noget der indikerer andet end at Makaric skal videre. Han passer jo slet ikke ind i det AaB vil. Han skal da have den cadeau at han viser bedre indstilling Helenius på banen, men det der høj intense spil vil han jo bare halse efter og være elendig.Pollack2 skrev:Er der noget jeg har misset? Er Makaric på vej tilbage (for at være en del af holdet) eller udløber hans lejeperiode bare?Forza skrev: ↑15. jun 2024, 13:49Det er også de tre pladser som Farzam fra Tipsbladet melder at jagter. VB har første prioritet og han forventer at den position først bliver forstærket.Raptorr skrev: ↑15. jun 2024, 12:24Enig i ovenstående. Hvis vi tager et kig på midtbanen, så har vi Højholt, Widell, Davidsen, Bomholt... og det er vel det? Vi mangler i hvert fald en spiller, og det skal gerne være en 6'er med høj kvalitet. Intet nyt der. Til pladsen som angriber har vi Helenius, Makaric, Ross og Ramkilde. Øvrige offensive spillere er Adedeji, M.Jørgensen, Kelvin John og Andre Jasson. Mit gæt er, at der ikke kommer yderligere offensive spillere ind, men at der ryger 1-2 ud via salg eller nok mere realistisk leje. Men Ross kan også blive solgt, sågar Helenius hvis man ikke vil bruge ham. Ramkilde virker ikke realistisk og ej heller Makaric, og så står man pludselig uden en angriber.Maglau skrev: ↑15. jun 2024, 11:29Enig i det med 9er positionen. Selvfølgelig vil jeg gerne have en rigtigt 9er proven goalgetter, men det er ubetinget også den plads på banen hvor prisen for proven kvalitet er højest.jonas386 skrev: ↑15. jun 2024, 10:40Selvfølgelig ikke det allermest sikre kort på papiret, men hvis både Magdeburg og flere polske klubber et interesseret, må han jo kunne et eller andet.