Van Weert kunne man også have fået mere ud af og i øvrigt en fantastisk personlighed og repræsentant for klubbenDenSataniskeHest skrev: ↑17. jun 2024, 14:06jeg syntes ikke han passer ind i den nye stil. Men jeg syntes også AaB har været utrolig dårlige ved ham. Han var i mine øjne en ganske habil angriber, der hvis brugt rigtigt kunne levere mål. Problemet var man begyndte at vil have ham til at gøre en masse, der ikke var hans forcer.. Men det er lidt historien om AaB i mange år efterhånden. Man køber en spiller, man påstår han er scoutet til spilstilen, og så bruger man ham på en helt anden måde.Hanga skrev: ↑17. jun 2024, 13:43Ifølge serbiske medier, that is.Forza skrev: ↑17. jun 2024, 13:32Gode gamle Baconogjazz på twitter skriver, at man vil give Makaric chancen i opstarten under Van Dam.Eksil skrev: ↑17. jun 2024, 13:30Milan Makaric må være næste mand på vej ud af byen. Tænker man lejer ham til en serbisk klub, og så lader ham løbe ud. På den måde kan de få ham på low-risk og AaB kan endeligt få ham af bøgerne. Forhåbentligt slipper klubben for at poste penge i at få ham lejet ud.
Ross skal man finde ud af om vil forlænge, ellers må han videre. Helenius tror jeg ingen vil tage til den løn, men ser ham ikke som en stor presspiller.
Perosnligt vil det undre mig da jeg ikke synes at han passer til den stil vi siger vi vil praktisere. Men det kan selvfølgelig være at man giver ham optakten til at vise hvad han kan. Så håber jeg bare for ham at han kommer tilbage i en helt anden fysisk forfatning end han har gjort de forrige somre.
Altså jeg hilser sgu makaric velkommen
Han tvinges i form og hvis man vil have en i boksen så velkommen til ham, jeg syns han er en cool type men jeg tror ikke han har en fremtid i klubben
Men han er velkommen til at vise en god opstart