Grunden til at det er en nyhed i dag må være fordi den rettede emission er gået igennem i dag:
https://aabsport.dk/nyheder/2024/juni/a ... -emission/

Grunden til at det er en nyhed i dag må være fordi den rettede emission er gået igennem i dag:
https://aabsport.dk/media/23811/indkald ... 072024.pdfForza skrev: ↑18. jun 2024, 17:48Nogen der ved hvem der ryger ud - og kommer ind?
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... nd/5120578
Tak. Var det ikke Mikkel Ottesen der spekulerede i at Hitzelberger var ude af bestyren - samt et helt narrativ hvorfor.Salle17 skrev: ↑18. jun 2024, 17:58https://aabsport.dk/media/23811/indkald ... 072024.pdfForza skrev: ↑18. jun 2024, 17:48Nogen der ved hvem der ryger ud - og kommer ind?

Godt at høre at Veiby i de sidste tre år har hjulpet med forretningen uden for banen, jf. Nordjyske. Vi kommer til at savne ham.Forza skrev: ↑18. jun 2024, 17:48Nogen der ved hvem der ryger ud - og kommer ind?

Stegosaurus skrev: ↑18. jun 2024, 18:17Godt at høre at Veiby i de sidste tre år har hjulpet med forretningen uden for banen, jf. Nordjyske. Vi kommer til at savne ham.Forza skrev: ↑18. jun 2024, 17:48Nogen der ved hvem der ryger ud - og kommer ind?

Jeg synes kun han har gjort sig uheldigt bemærket udover at være tydelig om at Bælum blev fyret. Den halvsovende optræden på stadionpressemødet og den energiforladte optræden på AaBs rekrutteringsvideo til ny direktør tegner ikke et billede af en mand der har energi eller evne til at være formand i AaBForza skrev:Det undrer mig at Niels David Nielsen træder ud af bestyrelsen. Jeg aner så heller ikke om han overhovedet var kompetent.

Jeg er lidt splittet der. Ikke Tina Turner fan, men for mig er det en del af lyden af AaB. Havde jeg designet en klub fra scratch havde jeg dog helt sikkert også vundet noget andet.raekkeettre skrev:Kan vi ikke, i sammen ombæring med st SSE22 kommer ind i billede. Få skiftet intro-sangen ud med Hells Bells første 1:25 af sangen...tror det vil skabe en magisk stemning, og lad Aalborg Domkirke slå takten ind til hver hjemme-kamp!!
Simply The Best har været indløbssangen alle de 29 år jeg har på bagen som AaB fan (i hvert fald af hvad jeg kan huske), så jeg har nok den holdning, at det er en af de ting man ikke bare lige piller ved. Dernæst så kan jeg ikke lade være med at tænke at det vil være benzin på bålet for SSE22 ift. den kritik de er blevet mødt med på det seneste, selvom den kritik virker urimelig ift. fakta.raekkeettre skrev: ↑19. jun 2024, 13:09Kan vi ikke, i sammen ombæring med st SSE22 kommer ind i billede. Få skiftet intro-sangen ud med Hells Bells første 1:25 af sangen...tror det vil skabe en magisk stemning, og lad Aalborg Domkirke slå takten ind til hver hjemme-kamp!!

Det har du selvfølgelig ret i. Der vil jo altid være kritik, men synes da ikke den har været særlig stor. Synes den var meget større da IAO, Bælum etc huserede i kulissen, eller IAO var jo front stage i alt hvad han foretog sig...Hanga skrev: ↑19. jun 2024, 13:37Simply The Best har været indløbssangen alle de 29 år jeg har på bagen som AaB fan (i hvert fald af hvad jeg kan huske), så jeg har nok den holdning, at det er en af de ting man ikke bare lige piller ved. Dernæst så kan jeg ikke lade være med at tænke at det vil være benzin på bålet for SSE22 ift. den kritik de er blevet mødt med på det seneste, selvom den kritik virker urimelig ift. fakta.raekkeettre skrev: ↑19. jun 2024, 13:09Kan vi ikke, i sammen ombæring med st SSE22 kommer ind i billede. Få skiftet intro-sangen ud med Hells Bells første 1:25 af sangen...tror det vil skabe en magisk stemning, og lad Aalborg Domkirke slå takten ind til hver hjemme-kamp!!
Synes nu nok, at der har været en ret skinger kritik fra "nogen" på SoMe. Selvom der nok er mange, der kan sortere den slags fra, påvirker det jo nok stadig Hr. og Fru AaB!raekkeettre skrev: ↑19. jun 2024, 14:34Det har du selvfølgelig ret i. Der vil jo altid være kritik, men synes da ikke den har været særlig stor. Synes den var meget større da IAO, Bælum etc huserede i kulissen, eller IAO var jo front stage i alt hvad han foretog sig...Hanga skrev: ↑19. jun 2024, 13:37Simply The Best har været indløbssangen alle de 29 år jeg har på bagen som AaB fan (i hvert fald af hvad jeg kan huske), så jeg har nok den holdning, at det er en af de ting man ikke bare lige piller ved. Dernæst så kan jeg ikke lade være med at tænke at det vil være benzin på bålet for SSE22 ift. den kritik de er blevet mødt med på det seneste, selvom den kritik virker urimelig ift. fakta.raekkeettre skrev: ↑19. jun 2024, 13:09Kan vi ikke, i sammen ombæring med st SSE22 kommer ind i billede. Få skiftet intro-sangen ud med Hells Bells første 1:25 af sangen...tror det vil skabe en magisk stemning, og lad Aalborg Domkirke slå takten ind til hver hjemme-kamp!!
Præcis - det er altså derfor der skal gås i rette med de to skidtspredere MBO og Søndergaard Jr.le Cid skrev: ↑19. jun 2024, 22:20Synes nu nok, at der har været en ret skinger kritik fra "nogen" på SoMe. Selvom der nok er mange, der kan sortere den slags fra, påvirker det jo nok stadig Hr. og Fru AaB!raekkeettre skrev: ↑19. jun 2024, 14:34Det har du selvfølgelig ret i. Der vil jo altid være kritik, men synes da ikke den har været særlig stor. Synes den var meget større da IAO, Bælum etc huserede i kulissen, eller IAO var jo front stage i alt hvad han foretog sig...Hanga skrev: ↑19. jun 2024, 13:37Simply The Best har været indløbssangen alle de 29 år jeg har på bagen som AaB fan (i hvert fald af hvad jeg kan huske), så jeg har nok den holdning, at det er en af de ting man ikke bare lige piller ved. Dernæst så kan jeg ikke lade være med at tænke at det vil være benzin på bålet for SSE22 ift. den kritik de er blevet mødt med på det seneste, selvom den kritik virker urimelig ift. fakta.raekkeettre skrev: ↑19. jun 2024, 13:09Kan vi ikke, i sammen ombæring med st SSE22 kommer ind i billede. Få skiftet intro-sangen ud med Hells Bells første 1:25 af sangen...tror det vil skabe en magisk stemning, og lad Aalborg Domkirke slå takten ind til hver hjemme-kamp!!
De to er selvfølgelig ret tydelige i deres kritik men de er jo ikke de eneste. En mand som Lasse Yde Hegnet er langt mere afdæmpet men han har jo også luftet sine bekymringer, og han når trods alt ud til lidt flere. Dertil er der de kritiske/bekymrende indlæg i nordjyske mv fra tidligere klubhold.Jakobsen skrev: ↑19. jun 2024, 22:24Præcis - det er altså derfor der skal gås i rette med de to skidtspredere MBO og Søndergaard Jr.le Cid skrev: ↑19. jun 2024, 22:20Synes nu nok, at der har været en ret skinger kritik fra "nogen" på SoMe. Selvom der nok er mange, der kan sortere den slags fra, påvirker det jo nok stadig Hr. og Fru AaB!raekkeettre skrev: ↑19. jun 2024, 14:34Det har du selvfølgelig ret i. Der vil jo altid være kritik, men synes da ikke den har været særlig stor. Synes den var meget større da IAO, Bælum etc huserede i kulissen, eller IAO var jo front stage i alt hvad han foretog sig...Hanga skrev: ↑19. jun 2024, 13:37Simply The Best har været indløbssangen alle de 29 år jeg har på bagen som AaB fan (i hvert fald af hvad jeg kan huske), så jeg har nok den holdning, at det er en af de ting man ikke bare lige piller ved. Dernæst så kan jeg ikke lade være med at tænke at det vil være benzin på bålet for SSE22 ift. den kritik de er blevet mødt med på det seneste, selvom den kritik virker urimelig ift. fakta.raekkeettre skrev: ↑19. jun 2024, 13:09Kan vi ikke, i sammen ombæring med st SSE22 kommer ind i billede. Få skiftet intro-sangen ud med Hells Bells første 1:25 af sangen...tror det vil skabe en magisk stemning, og lad Aalborg Domkirke slå takten ind til hver hjemme-kamp!!
En ting er at være kritiske, men de lukker jo bare lort ud for at lukke lort ud og alt var tilsyneladende bedre da TK Development kunne misbruge AaB i en bolighandel eller to.
Ja og bekymring er da også fair nok. Lasses kritik har jeg fuld respekt for i og med, at det er en reel og saglig bekymring end skinger sølvpapirshat.Hanga skrev: ↑19. jun 2024, 22:28De to er selvfølgelig ret tydelige i deres kritik men de er jo ikke de eneste. En mand som Lasse Yde Hegnet er langt mere afdæmpet men han har jo også luftet sine bekymringer, og han når trods alt ud til lidt flere. Dertil er der de kritiske/bekymrende indlæg i nordjyske mv fra tidligere klubhold.Jakobsen skrev: ↑19. jun 2024, 22:24Præcis - det er altså derfor der skal gås i rette med de to skidtspredere MBO og Søndergaard Jr.le Cid skrev: ↑19. jun 2024, 22:20Synes nu nok, at der har været en ret skinger kritik fra "nogen" på SoMe. Selvom der nok er mange, der kan sortere den slags fra, påvirker det jo nok stadig Hr. og Fru AaB!raekkeettre skrev: ↑19. jun 2024, 14:34Det har du selvfølgelig ret i. Der vil jo altid være kritik, men synes da ikke den har været særlig stor. Synes den var meget større da IAO, Bælum etc huserede i kulissen, eller IAO var jo front stage i alt hvad han foretog sig...Hanga skrev: ↑19. jun 2024, 13:37Simply The Best har været indløbssangen alle de 29 år jeg har på bagen som AaB fan (i hvert fald af hvad jeg kan huske), så jeg har nok den holdning, at det er en af de ting man ikke bare lige piller ved. Dernæst så kan jeg ikke lade være med at tænke at det vil være benzin på bålet for SSE22 ift. den kritik de er blevet mødt med på det seneste, selvom den kritik virker urimelig ift. fakta.raekkeettre skrev: ↑19. jun 2024, 13:09Kan vi ikke, i sammen ombæring med st SSE22 kommer ind i billede. Få skiftet intro-sangen ud med Hells Bells første 1:25 af sangen...tror det vil skabe en magisk stemning, og lad Aalborg Domkirke slå takten ind til hver hjemme-kamp!!
En ting er at være kritiske, men de lukker jo bare lort ud for at lukke lort ud og alt var tilsyneladende bedre da TK Development kunne misbruge AaB i en bolighandel eller to.
Der er mange der er bekymret for hvor klubben skal henad med det nye ejerskab og den nye ledelse, og så var min pointe egentlig, af det vil være nogle lidt dumme point at smide at begynde at ændre på en tradition som Tina Turner, selvom det også vil være velset hos mange.