Transfer på 400.000 dollars havde nok drænet transferbudgettet godt, men er heller ikke mere end hvad der blev lagt på en spiller sidste vindue.Reyad skrev: ↑18. jun 2024, 22:02Nicolas Dyhr til Randers. Ham ville jeg gerne have set i AaB - men nok for dyr både i transfer og måske også lønmæssigt.
Han har både gode offensive kvaliteter og ok defensive. Stort potentiale og god fysisk pakke. Hvis man er kritisk, er der dog også lidt Andreas Poulsen vibes over ham.
Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Præcis.gwailo skrev: ↑18. jun 2024, 20:57Er sådan set tilhænger af at der skal sorte tal i bogen. Men vi kommer så nok også til at kæmpe for at undgå nedrykning i de næste år. Hvis nedrykningen sker, vil det sikkert tære voldsomt på manges tålmodighed med projektet.Raptorr skrev: ↑18. jun 2024, 16:42Det bliver nemlig rigtig spændende, både indenfor og udenfor kridtstregerne. Hvor fedt vil det ikke være, hvis vi om 3-4 år kan præsentere en bæredygtig drift og sorte tal på bundlinjen, forhåbentlig sammen med et akademi der avler talent og et SL hold som oplever sportslig fremgang? Til @Gnu vil jeg sige, at det efter min mening netop ikke handler m at tilføre en sæk penge her og nu, men om at sikre den sunde forretning og drift på længere sigt, samtidig med, at man udvikler akademiet og resten af klubbens sportslige infrastruktur og kompetencer. Jeg forstår godt tankegangen om, at en nedrykning kan blive (bliver) dyr, og at man ville stå bedre på kort sigt ved at spytte flere penge i truppen, men det harmonerer bare slet ikke med den lagte strategi, ligesom man ikke har nogen garanti for, at eksempelvis 15 millioner ekstra transfer kr. udmønter sig i tilsvarende sportslig værdi for holdet. Jeg håber på, at AaB om nogle år bliver en attraktiv forretning at spytte penge i for fremtidige investorer og sponsorer, og det vil kræve en veldrevet klub, sportsligt og økonomisk.Mr Gold skrev: ↑18. jun 2024, 15:58AaB kommer til at kæmpe som ind i helvede for at overleve det her hvor der er sjovt. Det er både økonomisk og sportsligt. Tror ik lige vi skal regne med de ryster en masse på hånden udfra det de har sat igang.haghdk skrev: ↑18. jun 2024, 15:35Du glemmer at tyskerne er kommet ind på operationsstuen mens patienten er tæt på at få hjertestop og du forventer at de kilder ham lidt og så er han oppe at gå igen?Gnu skrev: ↑18. jun 2024, 14:56Det må vist betegnes som vanvittig optimistisk. Med det tempo som tyskerne hidtil har arbejdet i, så det tager væsentlig længere tid end 5-7 år før AaB er fast etableret i top 6. Som det ser ud nu, er det faktisk total urealistisk. AaB rykker op med et af ligaen mindste budgetter, tyskerne har endnu til gode at bevise at de er dygtige til at hente spillere af den rette kvalitet, og mig bekendt har de ikke vist noget overhovedet, der skulle indikere at de er i stand til at få forretningen til at vokse så meget, som der skal til. Det er jo ikke kun FC-klubberne, BIF og AGF, som AaB halter væsentligt efter. Fx Viborg og Silkeborg er også veldrevne forretninger og laver overskud år efter år mens AaB også næste år forventer dundrende underskud.Jakobsen skrev: ↑18. jun 2024, 13:43
Præcis hellere 3-5 fornuftige år med fast strategi, ro på, ydmyghed og økonomisk balance fremfor endnu en halvdårligt udført forcering som højest giver et skridt frem og to tilbage. Mit håb og til dels min forventning er at ved at gøre tingene rigtigt fra bunden så kan man være etableret top 6 om en 5-7 år.
Vi henter næppe FC klubberne og BIF svinene bliver svære at overhale medmindre GFH lukker for det varme vand. AGF og BIF er dem vi skal op og tæt på.
SIF, RFC, VFF, SE, Vejle og Lyngby bør vi kunne sætte i løbet af nogle år, hvis klubben drives rigtigt. OB er vel ca som os på potentiale, men jeg har svært ved at se de er ved at blive sundt drevet igen.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Hvis AaB skal etablere sig fast i top 6 på 7 år kræver det, at de rammer den lige i røven på disse parametre og en god portion held samtidig med at andre klubber skruer kraftigt ned for blusset. Lige nu er AaB altså ikke i gang med at hente ind på dem, der er foran. Tværtimod vokser det økonomiske skel.
Det er virkelig ikke for at være Hr. Negativ, men al snak om AaB i top 6 i den nærmeste fremtid er helt urealistisk. Det er bundkamp herfra og en del år frem medmindre tyskerne eller andre pludselig beslutter sig for at hælde langt flere penge i projektet.
De er mange års dårlige beslutninger de skal rydde op i. Det er en kæmpe operation og det kommer til at tage tid.
Der kan nemt komme en nedrykning mere i nærmeste tid, de går 100% efter at få styr på soklen i det her foretagende.
Der kan komme større bump på vejen, det er de klar til.
De køber ik ind med hovedet under armen for at sikre en overlevelse, den risiko løber de ikke.
Vi kan lide det eller ej. Vi bliver max en mellemvare i de næste sæsoner.
Tror vi får en trup hvor der i den grad bliver rusket op i både nye og gamle spillere. Nogle vil blomstre på ny og nogle vil ikke. Holdet kommer i en form de ikke har været i rigtig rigtig mange år.
Det bliver spændende, rigtig spændende!!!
Man kan være enige i deres strategi og tænke - ja vi henter billige unge spillere. Også satser vi på overlevelse.
Kontra
Vi kan spare os fattige = holdet er for svagt og rykker ned.
Alt dette kan så først vurderes om et år, men pt er det mest realistisk, at vi kigger på en ny nedrykning.
Sker det, er jeg tvivlsom ift tyskernes engagement fremadrettet.
Men du har jo ikke set spillerne endnu så det kan du ikke bare slynge ud. Ligeledes er transfervinduet først lige begyndt og der kommer til at ske mere.Dennis Nielsen skrev:Præcis.gwailo skrev: ↑18. jun 2024, 20:57Er sådan set tilhænger af at der skal sorte tal i bogen. Men vi kommer så nok også til at kæmpe for at undgå nedrykning i de næste år. Hvis nedrykningen sker, vil det sikkert tære voldsomt på manges tålmodighed med projektet.Raptorr skrev: ↑18. jun 2024, 16:42Det bliver nemlig rigtig spændende, både indenfor og udenfor kridtstregerne. Hvor fedt vil det ikke være, hvis vi om 3-4 år kan præsentere en bæredygtig drift og sorte tal på bundlinjen, forhåbentlig sammen med et akademi der avler talent og et SL hold som oplever sportslig fremgang? Til @Gnu vil jeg sige, at det efter min mening netop ikke handler m at tilføre en sæk penge her og nu, men om at sikre den sunde forretning og drift på længere sigt, samtidig med, at man udvikler akademiet og resten af klubbens sportslige infrastruktur og kompetencer. Jeg forstår godt tankegangen om, at en nedrykning kan blive (bliver) dyr, og at man ville stå bedre på kort sigt ved at spytte flere penge i truppen, men det harmonerer bare slet ikke med den lagte strategi, ligesom man ikke har nogen garanti for, at eksempelvis 15 millioner ekstra transfer kr. udmønter sig i tilsvarende sportslig værdi for holdet. Jeg håber på, at AaB om nogle år bliver en attraktiv forretning at spytte penge i for fremtidige investorer og sponsorer, og det vil kræve en veldrevet klub, sportsligt og økonomisk.Mr Gold skrev: ↑18. jun 2024, 15:58AaB kommer til at kæmpe som ind i helvede for at overleve det her hvor der er sjovt. Det er både økonomisk og sportsligt. Tror ik lige vi skal regne med de ryster en masse på hånden udfra det de har sat igang.haghdk skrev: ↑18. jun 2024, 15:35Du glemmer at tyskerne er kommet ind på operationsstuen mens patienten er tæt på at få hjertestop og du forventer at de kilder ham lidt og så er han oppe at gå igen?Gnu skrev: ↑18. jun 2024, 14:56Det må vist betegnes som vanvittig optimistisk. Med det tempo som tyskerne hidtil har arbejdet i, så det tager væsentlig længere tid end 5-7 år før AaB er fast etableret i top 6. Som det ser ud nu, er det faktisk total urealistisk. AaB rykker op med et af ligaen mindste budgetter, tyskerne har endnu til gode at bevise at de er dygtige til at hente spillere af den rette kvalitet, og mig bekendt har de ikke vist noget overhovedet, der skulle indikere at de er i stand til at få forretningen til at vokse så meget, som der skal til. Det er jo ikke kun FC-klubberne, BIF og AGF, som AaB halter væsentligt efter. Fx Viborg og Silkeborg er også veldrevne forretninger og laver overskud år efter år mens AaB også næste år forventer dundrende underskud.
Hvis AaB skal etablere sig fast i top 6 på 7 år kræver det, at de rammer den lige i røven på disse parametre og en god portion held samtidig med at andre klubber skruer kraftigt ned for blusset. Lige nu er AaB altså ikke i gang med at hente ind på dem, der er foran. Tværtimod vokser det økonomiske skel.
Det er virkelig ikke for at være Hr. Negativ, men al snak om AaB i top 6 i den nærmeste fremtid er helt urealistisk. Det er bundkamp herfra og en del år frem medmindre tyskerne eller andre pludselig beslutter sig for at hælde langt flere penge i projektet.
De er mange års dårlige beslutninger de skal rydde op i. Det er en kæmpe operation og det kommer til at tage tid.
Der kan nemt komme en nedrykning mere i nærmeste tid, de går 100% efter at få styr på soklen i det her foretagende.
De køber ik ind med hovedet under armen for at sikre en overlevelse, den risiko løber de ikke.
Tror vi får en trup hvor der i den grad bliver rusket op i både nye og gamle spillere. Nogle vil blomstre på ny og nogle vil ikke. Holdet kommer i en form de ikke har været i rigtig rigtig mange år.
Man kan være enige i deres strategi og tænke - ja vi henter billige unge spillere. Også satser vi på overlevelse.
Kontra
Alt dette kan så først vurderes om et år, men pt er det mest realistisk, at vi kigger på en ny nedrykning.
Din påstand er både skinger og useriøs
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Er du tvivlsom ift tyskernes engagement hvis AaB rykker ned? Det er vel en risiko de har valgt at løbe, ved at blive majoritetsejere, at tingene kan gå anderledes end planlagt er intet nyt og det har både ojk og adm dir addresseret på AaBs hjemmeside. Det på en måde som om de var mere bekymret den anden vej rundt, ift engangementet fra fans hvis noget går skævt.Dennis Nielsen skrev: ↑19. jun 2024, 05:51Præcis.gwailo skrev: ↑18. jun 2024, 20:57Er sådan set tilhænger af at der skal sorte tal i bogen. Men vi kommer så nok også til at kæmpe for at undgå nedrykning i de næste år. Hvis nedrykningen sker, vil det sikkert tære voldsomt på manges tålmodighed med projektet.Raptorr skrev: ↑18. jun 2024, 16:42Det bliver nemlig rigtig spændende, både indenfor og udenfor kridtstregerne. Hvor fedt vil det ikke være, hvis vi om 3-4 år kan præsentere en bæredygtig drift og sorte tal på bundlinjen, forhåbentlig sammen med et akademi der avler talent og et SL hold som oplever sportslig fremgang? Til @Gnu vil jeg sige, at det efter min mening netop ikke handler m at tilføre en sæk penge her og nu, men om at sikre den sunde forretning og drift på længere sigt, samtidig med, at man udvikler akademiet og resten af klubbens sportslige infrastruktur og kompetencer. Jeg forstår godt tankegangen om, at en nedrykning kan blive (bliver) dyr, og at man ville stå bedre på kort sigt ved at spytte flere penge i truppen, men det harmonerer bare slet ikke med den lagte strategi, ligesom man ikke har nogen garanti for, at eksempelvis 15 millioner ekstra transfer kr. udmønter sig i tilsvarende sportslig værdi for holdet. Jeg håber på, at AaB om nogle år bliver en attraktiv forretning at spytte penge i for fremtidige investorer og sponsorer, og det vil kræve en veldrevet klub, sportsligt og økonomisk.Mr Gold skrev: ↑18. jun 2024, 15:58AaB kommer til at kæmpe som ind i helvede for at overleve det her hvor der er sjovt. Det er både økonomisk og sportsligt. Tror ik lige vi skal regne med de ryster en masse på hånden udfra det de har sat igang.haghdk skrev: ↑18. jun 2024, 15:35Du glemmer at tyskerne er kommet ind på operationsstuen mens patienten er tæt på at få hjertestop og du forventer at de kilder ham lidt og så er han oppe at gå igen?Gnu skrev: ↑18. jun 2024, 14:56
Det må vist betegnes som vanvittig optimistisk. Med det tempo som tyskerne hidtil har arbejdet i, så det tager væsentlig længere tid end 5-7 år før AaB er fast etableret i top 6. Som det ser ud nu, er det faktisk total urealistisk. AaB rykker op med et af ligaen mindste budgetter, tyskerne har endnu til gode at bevise at de er dygtige til at hente spillere af den rette kvalitet, og mig bekendt har de ikke vist noget overhovedet, der skulle indikere at de er i stand til at få forretningen til at vokse så meget, som der skal til. Det er jo ikke kun FC-klubberne, BIF og AGF, som AaB halter væsentligt efter. Fx Viborg og Silkeborg er også veldrevne forretninger og laver overskud år efter år mens AaB også næste år forventer dundrende underskud.
Kontra
Tror du så at SSE22 vil afhænde klubben og udbryde “vi gider ikke mere, den 7 års plan blev alligevel ikke til noget på 2 år”. Jeg gad godt se den business case der ligger bag den beslutning, så kan de jo ligesågodt lukke alle andre foretagender ned også..
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Vi kan vel heller ikke bruge en spiller, der ikke kan komme hold i MLSEksil skrev: ↑18. jun 2024, 23:07Transfer på 400.000 dollars havde nok drænet transferbudgettet godt, men er heller ikke mere end hvad der blev lagt på en spiller sidste vindue.Reyad skrev: ↑18. jun 2024, 22:02Nicolas Dyhr til Randers. Ham ville jeg gerne have set i AaB - men nok for dyr både i transfer og måske også lønmæssigt.
Han har både gode offensive kvaliteter og ok defensive. Stort potentiale og god fysisk pakke. Hvis man er kritisk, er der dog også lidt Andreas Poulsen vibes over ham.
Som Jonas skrev tidligere, så er det muligt at blive en stabil superligaklub på ganske kort tid. Det kræver først og fremmest “bare” at vi rammer plet med vores transfers. Viborg er gået fra at være et elevatorhold til lige nu at være ganske stabile, primært grundet forrygende indkøb. Mao: det kan godt lade sig gøre.bonanza skrev: ↑19. jun 2024, 08:34Er du tvivlsom ift tyskernes engagement hvis AaB rykker ned? Det er vel en risiko de har valgt at løbe, ved at blive majoritetsejere, at tingene kan gå anderledes end planlagt er intet nyt og det har både ojk og adm dir addresseret på AaBs hjemmeside. Det på en måde som om de var mere bekymret den anden vej rundt, ift engangementet fra fans hvis noget går skævt.Dennis Nielsen skrev: ↑19. jun 2024, 05:51Præcis.gwailo skrev: ↑18. jun 2024, 20:57Er sådan set tilhænger af at der skal sorte tal i bogen. Men vi kommer så nok også til at kæmpe for at undgå nedrykning i de næste år. Hvis nedrykningen sker, vil det sikkert tære voldsomt på manges tålmodighed med projektet.Raptorr skrev: ↑18. jun 2024, 16:42Det bliver nemlig rigtig spændende, både indenfor og udenfor kridtstregerne. Hvor fedt vil det ikke være, hvis vi om 3-4 år kan præsentere en bæredygtig drift og sorte tal på bundlinjen, forhåbentlig sammen med et akademi der avler talent og et SL hold som oplever sportslig fremgang? Til @Gnu vil jeg sige, at det efter min mening netop ikke handler m at tilføre en sæk penge her og nu, men om at sikre den sunde forretning og drift på længere sigt, samtidig med, at man udvikler akademiet og resten af klubbens sportslige infrastruktur og kompetencer. Jeg forstår godt tankegangen om, at en nedrykning kan blive (bliver) dyr, og at man ville stå bedre på kort sigt ved at spytte flere penge i truppen, men det harmonerer bare slet ikke med den lagte strategi, ligesom man ikke har nogen garanti for, at eksempelvis 15 millioner ekstra transfer kr. udmønter sig i tilsvarende sportslig værdi for holdet. Jeg håber på, at AaB om nogle år bliver en attraktiv forretning at spytte penge i for fremtidige investorer og sponsorer, og det vil kræve en veldrevet klub, sportsligt og økonomisk.Mr Gold skrev: ↑18. jun 2024, 15:58AaB kommer til at kæmpe som ind i helvede for at overleve det her hvor der er sjovt. Det er både økonomisk og sportsligt. Tror ik lige vi skal regne med de ryster en masse på hånden udfra det de har sat igang.haghdk skrev: ↑18. jun 2024, 15:35
Du glemmer at tyskerne er kommet ind på operationsstuen mens patienten er tæt på at få hjertestop og du forventer at de kilder ham lidt og så er han oppe at gå igen?
Kontra
Tror du så at SSE22 vil afhænde klubben og udbryde “vi gider ikke mere, den 7 års plan blev alligevel ikke til noget på 2 år”. Jeg gad godt se den business case der ligger bag den beslutning, så kan de jo ligesågodt lukke alle andre foretagender ned også..
Jeg synes det er en spændende diskussion, hvorvidt SSE22 kan tåle en nedrykning næste sommer. Det er muligt at de som udgangspunkt er klar til det, fordi deres perspektiv er langsigtet. Spørgsmålet er bare om fans og sponsorer, altså helt centrale elementer for at øge indtægterne, også er det? Det tror jeg ikke. Og i så fald, så falder deres forretningsmodel.
I forhold til akademidelen, hvor står vi så her? Jeg kan forstå at man ikke har skåret i budgetterne, men hvis målet er at vi skal på fx OB-niveau skal der massive årlige investeringer til. Hvordan skal det financieres?
-
Dennis Nielsen
- Allstar

bonanza skrev: ↑19. jun 2024, 08:34Er du tvivlsom ift tyskernes engagement hvis AaB rykker ned? Det er vel en risiko de har valgt at løbe, ved at blive majoritetsejere, at tingene kan gå anderledes end planlagt er intet nyt og det har både ojk og adm dir addresseret på AaBs hjemmeside. Det på en måde som om de var mere bekymret den anden vej rundt, ift engangementet fra fans hvis noget går skævt.Dennis Nielsen skrev: ↑19. jun 2024, 05:51Præcis.gwailo skrev: ↑18. jun 2024, 20:57Er sådan set tilhænger af at der skal sorte tal i bogen. Men vi kommer så nok også til at kæmpe for at undgå nedrykning i de næste år. Hvis nedrykningen sker, vil det sikkert tære voldsomt på manges tålmodighed med projektet.Raptorr skrev: ↑18. jun 2024, 16:42Det bliver nemlig rigtig spændende, både indenfor og udenfor kridtstregerne. Hvor fedt vil det ikke være, hvis vi om 3-4 år kan præsentere en bæredygtig drift og sorte tal på bundlinjen, forhåbentlig sammen med et akademi der avler talent og et SL hold som oplever sportslig fremgang? Til @Gnu vil jeg sige, at det efter min mening netop ikke handler m at tilføre en sæk penge her og nu, men om at sikre den sunde forretning og drift på længere sigt, samtidig med, at man udvikler akademiet og resten af klubbens sportslige infrastruktur og kompetencer. Jeg forstår godt tankegangen om, at en nedrykning kan blive (bliver) dyr, og at man ville stå bedre på kort sigt ved at spytte flere penge i truppen, men det harmonerer bare slet ikke med den lagte strategi, ligesom man ikke har nogen garanti for, at eksempelvis 15 millioner ekstra transfer kr. udmønter sig i tilsvarende sportslig værdi for holdet. Jeg håber på, at AaB om nogle år bliver en attraktiv forretning at spytte penge i for fremtidige investorer og sponsorer, og det vil kræve en veldrevet klub, sportsligt og økonomisk.Mr Gold skrev: ↑18. jun 2024, 15:58AaB kommer til at kæmpe som ind i helvede for at overleve det her hvor der er sjovt. Det er både økonomisk og sportsligt. Tror ik lige vi skal regne med de ryster en masse på hånden udfra det de har sat igang.haghdk skrev: ↑18. jun 2024, 15:35
Du glemmer at tyskerne er kommet ind på operationsstuen mens patienten er tæt på at få hjertestop og du forventer at de kilder ham lidt og så er han oppe at gå igen?
Kontra
Når tyskerne beder dig samle sæben op i badet, bøjer du dig så ukritisk forover?
Enhver forretningsmand vil da vurdere på, om det er en økonomisk satsning værd, hvis en nedrykning bliver aktuel igen.
Ligesom enhver forretningsmand vil vurdere på en "forretningsmodel", som satser på overforbrug og en rig onkel, der efterfølgende kommer ilende med en papkasse. Der er ingen garantier imod nedrykning, uanset hvad, og AaB består alligevel ikke i det gode selskab, hvis ikke forretningen bliver bæredygtig.Dennis Nielsen skrev: ↑19. jun 2024, 10:33bonanza skrev: ↑19. jun 2024, 08:34Er du tvivlsom ift tyskernes engagement hvis AaB rykker ned? Det er vel en risiko de har valgt at løbe, ved at blive majoritetsejere, at tingene kan gå anderledes end planlagt er intet nyt og det har både ojk og adm dir addresseret på AaBs hjemmeside. Det på en måde som om de var mere bekymret den anden vej rundt, ift engangementet fra fans hvis noget går skævt.Dennis Nielsen skrev: ↑19. jun 2024, 05:51Præcis.gwailo skrev: ↑18. jun 2024, 20:57Er sådan set tilhænger af at der skal sorte tal i bogen. Men vi kommer så nok også til at kæmpe for at undgå nedrykning i de næste år. Hvis nedrykningen sker, vil det sikkert tære voldsomt på manges tålmodighed med projektet.Raptorr skrev: ↑18. jun 2024, 16:42Det bliver nemlig rigtig spændende, både indenfor og udenfor kridtstregerne. Hvor fedt vil det ikke være, hvis vi om 3-4 år kan præsentere en bæredygtig drift og sorte tal på bundlinjen, forhåbentlig sammen med et akademi der avler talent og et SL hold som oplever sportslig fremgang? Til @Gnu vil jeg sige, at det efter min mening netop ikke handler m at tilføre en sæk penge her og nu, men om at sikre den sunde forretning og drift på længere sigt, samtidig med, at man udvikler akademiet og resten af klubbens sportslige infrastruktur og kompetencer. Jeg forstår godt tankegangen om, at en nedrykning kan blive (bliver) dyr, og at man ville stå bedre på kort sigt ved at spytte flere penge i truppen, men det harmonerer bare slet ikke med den lagte strategi, ligesom man ikke har nogen garanti for, at eksempelvis 15 millioner ekstra transfer kr. udmønter sig i tilsvarende sportslig værdi for holdet. Jeg håber på, at AaB om nogle år bliver en attraktiv forretning at spytte penge i for fremtidige investorer og sponsorer, og det vil kræve en veldrevet klub, sportsligt og økonomisk.Mr Gold skrev: ↑18. jun 2024, 15:58
AaB kommer til at kæmpe som ind i helvede for at overleve det her hvor der er sjovt. Det er både økonomisk og sportsligt. Tror ik lige vi skal regne med de ryster en masse på hånden udfra det de har sat igang.
Kontra
Når tyskerne beder dig samle sæben op i badet, bøjer du dig så ukritisk forover?
Enhver forretningsmand vil da vurdere på, om det er en økonomisk satsning værd, hvis en nedrykning bliver aktuel igen.
Agurketid på debatsiden? - synes diskussionen om tyskernes langsigtede strategi er blevet noget fnidder, der ikke hører hjemme i denne tråd.
Er der ikke nogle gode rygter, der skal deles? - og hvem skal ud?
Er der ikke nogle gode rygter, der skal deles? - og hvem skal ud?
-
DarkHorse9000
- Landshold

Christian Winther Borup får en ledende rolle på akademiet efter sommerferien.
https://www.linkedin.com/in/cborup/da?o ... bdomain=dk
Med hensyn til "Ud siden", så må der være tale om: Makaric - Måske man kan få lidt mønt for Kramer - Og Helenius er jeg lidt lunken ved - Vores ubestridte bedste 9´er. Men gider ikke se hans ugidelige slåen ud med armene og ned i banen - Og så så jeg også gerne De Boer ryge laaaaangt væk.
Ellers er der vel ikke så mange der ud over der skal ud?
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Eller også betyder “ud til siden”, at man prøver at lave en god Venstre back ud af Makaric.Bugatti1 skrev:Med hensyn til "Ud siden", så må der være tale om: Makaric - Måske man kan få lidt mønt for Kramer - Og Helenius er jeg lidt lunken ved - Vores ubestridte bedste 9´er. Men gider ikke se hans ugidelige slåen ud med armene og ned i banen - Og så så jeg også gerne De Boer ryge laaaaangt væk.
Undskyld

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Linket virker ikke. Stod der noget om rollen?DarkHorse9000 skrev: ↑19. jun 2024, 12:44Christian Winther Borup får en ledende rolle på akademiet efter sommerferien.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

https://nordsoeposten.dk/christian-wint ... amarbejde/Forza skrev: ↑19. jun 2024, 14:31Linket virker ikke. Stod der noget om rollen?DarkHorse9000 skrev: ↑19. jun 2024, 12:44Christian Winther Borup får en ledende rolle på akademiet efter sommerferien.
Nu har jeg ikke set linkedin linket, men ud fra denne artikel, der er et par uger gamme, har han stået for klubsamarbejde. Da sse22 har talt om dette, kunne det måske være samme funktion
-
DarkHorse9000
- Landshold

Det er ikke ude endnu, men han bliver muligvis assisterende akademichef med ansvar for børnefodbolden. Rollen/stillingbetegnelsen er ikke endeligt fastlagt.Forza skrev: ↑19. jun 2024, 14:31Linket virker ikke. Stod der noget om rollen?DarkHorse9000 skrev: ↑19. jun 2024, 12:44Christian Winther Borup får en ledende rolle på akademiet efter sommerferien.
Har vi hentet en fra fcns uden at kunne fortælle ham hvilken stilling han får?DarkHorse9000 skrev:Det er ikke ude endnu, men han bliver muligvis assisterende akademichef med ansvar for børnefodbolden. Rollen/stillingbetegnelsen er ikke endeligt fastlagt.Forza skrev: ↑19. jun 2024, 14:31Linket virker ikke. Stod der noget om rollen?DarkHorse9000 skrev: ↑19. jun 2024, 12:44Christian Winther Borup får en ledende rolle på akademiet efter sommerferien.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
DarkHorse9000
- Landshold

Gengiver bare hvad jeg hører. Klubben er igang med den længe ventet opgradering af akademiet og der kommer angiveligt mange nye folk ind over de næste uger. Blandt andre Christian Winther Borup i en ledende rolle.Lyfe skrev: ↑19. jun 2024, 16:03Har vi hentet en fra fcns uden at kunne fortælle ham hvilken stilling han får?DarkHorse9000 skrev:Det er ikke ude endnu, men han bliver muligvis assisterende akademichef med ansvar for børnefodbolden. Rollen/stillingbetegnelsen er ikke endeligt fastlagt.Forza skrev: ↑19. jun 2024, 14:31Linket virker ikke. Stod der noget om rollen?DarkHorse9000 skrev: ↑19. jun 2024, 12:44Christian Winther Borup får en ledende rolle på akademiet efter sommerferien.
-
dnoerholm
Så vidt jeg kan læse mig til har Christian Winther Borup en fortid i AaB også. Det er da meget lovendeDarkHorse9000 skrev: ↑19. jun 2024, 16:44Gengiver bare hvad jeg hører. Klubben er igang med den længe ventet opgradering af akademiet og der kommer angiveligt mange nye folk ind over de næste uger. Blandt andre Christian Winther Borup i en ledende rolle.Lyfe skrev: ↑19. jun 2024, 16:03Har vi hentet en fra fcns uden at kunne fortælle ham hvilken stilling han får?DarkHorse9000 skrev:Det er ikke ude endnu, men han bliver muligvis assisterende akademichef med ansvar for børnefodbolden. Rollen/stillingbetegnelsen er ikke endeligt fastlagt.Forza skrev: ↑19. jun 2024, 14:31Linket virker ikke. Stod der noget om rollen?DarkHorse9000 skrev: ↑19. jun 2024, 12:44Christian Winther Borup får en ledende rolle på akademiet efter sommerferien.
Oscar Meedom fra U19 er i følge Nordjyske på vej til Hobro.
Han har vel umiddelbart heller ikke været særlit markant de sidste par år så det er nok meget fornuftigt for alle parter.
Han har vel umiddelbart heller ikke været særlit markant de sidste par år så det er nok meget fornuftigt for alle parter.
RAUS RAUS SSE!